Number Crunching Bazentool zal je bedoelenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Statistical Package for the Social Sciences
moet ik er even in pissenquote:
altijdquote:
Nee dat was eergisteren. Nu zijn ze samen geboortekaartjes aan het bordurenquote:
What's in a name?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Number Crunching Bazentool zal je bedoelen![]()
Niet alleen voor de social sciences natuurlijk
serieus?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was eergisteren. Nu zijn ze samen geboortekaartjes aan het borduren
Er schijnt nogal veel nachtelijk gefluister en gesmak plaatsgevonden te hebben tussen W_W en Joysa.quote:
WW's en Joysa's PM...quote:
Volgens mij heeft geen van beiden nog de announcement gemaakt dat we al een stelletje zijn.quote:
quote:
Whehe, joysa heeft weer goed huisgehoudenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er schijnt nogal veel nachtelijk gefluister en gesmak plaatsgevonden te hebben tussen W_W en Joysa.
Nou.....quote:
Wil je peetvader worden Flash?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was eergisteren. Nu zijn ze samen geboortekaartjes aan het borduren
Ik heb het origineelquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WW's en Joysa's PM...
Joysa postte ze hier maar verwijderde ze weer
Goh een mond op mond kus geef je zomaar voor de lol, zekerquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen van beiden nog de announcement gemaakt dat we al een stelletje zijn.
Nee joh waaromquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wil je peetvader worden Flash?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goh een mond op mond kus geef je zomaar voor de lol, zeker
Dat maakt de boskat wijs
Ah, het is dus puur voor de seks.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij heeft geen van beiden nog de announcement gemaakt dat we al een stelletje zijn.
Bos-opmerkingenquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maakt de boskat wijs
Ja?quote:
Euhm... Dat zegt idd niet allesquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat maakt de boskat wijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Je weet hoe het gaat met meetfoto's
Dat dusquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bos-opmerkingen![]()
[..]
Ja? [ afbeelding ]
Uiteraard. Iemand moet toch de KSC-waarden op een meet hooghouden nietwaar?quote:
Wie was er nou de nichtquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Stelletje roddelnichten bij elkaar.
Okee, dan niet..quote:
Omdat je volgens mij uitstekende pedagogische vaardigheden hebt.quote:
Wel op tijd een zwarte worst erin he, dan komt alles goedquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard. Iemand moet toch de KSC-waarden op een meet hooghouden nietwaar?
Ik zal eraan denken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel op tijd een zwarte worst erin he, dan komt alles goed
Jullie een potje wippen als konijnen, en ik de rotzooi opvoeden zeker. Ben malle Eppie niet hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Omdat je volgens mij uitstekende pedagogische vaardigheden hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie een potje wippen als konijnen, en ik de rotzooi opvoeden zeker. Ben malle Eppie niet hoor
Vanuit mijn perspectief is het geen slechte deal.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie een potje wippen als konijnen, en ik de rotzooi opvoeden zeker. Ben malle Eppie niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |