Ze doen het goed tot een meter of 20 voor de goal. Dan blijft het vaststaan en is er geen enkele speler die de diepte in de zestien zoekt en dus kom je amper voor de goal en blijf je erg voorspelbaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt het middenveld deed het gister helemaal niet slecht dus Immers hebben we niet nodig.
En qua helden statuswat ik overigens erg cheap vind. Hebben we Clasie al in huis .
Volgens Martin gaat Feyenoord Fer in principe niet verkopen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als immers komt zou het dan trouwens niet betekenen dat Fer zo goed als zeker toch vertrekt ?
Dat maakt de aankoop al een stuk logischer.
Behalve als er een goed bod komt, danquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens Martin gaat Feyenoord Fer in principe niet verkopen.
Dat krijg je met al die domme journalisten die steeds dezelfde vragen stellen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve als er een goed bod komt, dan
Ook weer niks nieuws. Echt zo'n verschrikkelijke trend is dat aan het worden dat wekelijks, soms zelfs dagelijks dezelfde nieuwsberichten maar dan in een ander jasje worden uitgepoept. Zie ook dat Miyaichi-verhaal.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve als er een goed bod komt, dan
Ook weer niks nieuws. Echt zo'n verschrikkelijke trend is dat aan het worden dat wekelijks, soms zelfs dagelijks dezelfde nieuwsberichten maar dan in een ander jasje worden uitgepoept. Zie ook dat Miyaichi-verhaal.
Bijna goedquote:Daarmee lijkt het huwelijk tussen de Rotterdammer en de Eredivisionist na dit seizoen voorbij. "We gaan Fer absoluut niet verkopen" , zei Van Geel tegen het Algemeen Dagblad. "Als we onze sportieve ambities willen waarmaken, kunnen we ons dat simpelweg niet veroorloven. De deur gaat dicht."
Njah, volgens mij heeft het meer te maken met de opkomst van die paupersites als voetbalzone. Die één nieuwsbericht pakken, dat vervolgens opdelen in 5 kleine nieuwsberichtjes en het vervolgens verspreid over een paar dagen publiceren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die domme journalisten die steeds dezelfde vragen stellen.
Dat is inderdaad ook waar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, volgens mij heeft het meer te maken met de opkomst van die paupersites als voetbalzone. Die één nieuwsbericht pakken, dat vervolgens opdelen in 5 kleine nieuwsberichtjes en het vervolgens verspreid over een paar dagen publiceren.
Niet mee eens.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:56 schreef yvette1982 het volgende:
Immers is helemaal niet het type dat we nodig hebben, vuurtje opstoken is inderdaad belangrijk en soms nodig. Maar iemands voetbalkwaliteiten moet altijd de doorslag geven, en wat dat betreft is Immers zo fantastisch niet. We hebben gewoon een spits en wat vleugelspelers met kwaliteit nodig. Clasie heeft alle kwaliteiten om op 10 te spelen.
quote:
Als Twente 4-5 miljoen op tafel legt is hij gewoon weg. Dat weet jij ook.quote:Alleen een 'astronomisch bod' kan Feyenoord van de gedachten doen veranderen. Dat betekent wel dat FC Twente, de belangrijkste gegadigde om Fer over te nemen van de Rotterdammers, het bod dat het uitbracht flink moet verhogen.
Dan moet Twente dat maar doen is voor alle partijen het beste.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Als Twente 4-5 miljoen op tafel legt is hij gewoon weg. Dat weet jij ook.
Zo worden die spelletjes nu eenmaal gespeeld in de voetbalwereld. Of geloof jij iemand uit de voetbalwereld nog op zijn woord ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef Stokstaart het volgende:
Dat zal allemaal best . Maar dan staat Van Geel te jokken.
Fer is volgens sommigen hier een dusdanig belangrijke speler dat we hem moeten behouden. Koste wat kost.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan moet Twente dat maar doen is voor alle partijen het beste.
We zullen wel zien he. De termen die Martin bezigt duiden niet bepaald op een naderend akkoord.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo worden die spelletjes nu eenmaal gespeeld in de voetbalwereld. Of geloof jij iemand uit de voetbalwereld nog op zijn woord ?
Daar zitten twee kanten aan . Aan de 1ne kant vorig jaar speelde hij lang niet altijd en ging het beter met Meeuwis op het middenveld . Aan de andere kant als Fer nu zou vertrekken en er komt echt niemand bij voor hem in de plaats heb je een probleem want Leerdam Van Haren , Mokotjo etc zijn nog lang niet zo ver en komen alle drie nog te onzeker over.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fer is volgens sommigen hier een dusdanig belangrijke speler dat we hem moeten behouden. Koste wat kost.![]()
Nou we hebben vorig jaar allemaal met eigen ogen kunnen zien hoe belangrijk hij wel niet is
Op basis waarvan precies dan? Zijn goede spel in de voorbereiding?quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:02 schreef TheFastOne het volgende:
Fer is zeker weten 1 van onze belangrijkste speler, zo niet de belangrijkste.
Nou niet gaan doen alsof hij niets kan. Iedereen weet dat als Fer nu vertrekt en ze halen geen Immers Scone of Vormer what so ever dat de hele boel in elkaar stort.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op basis waarvan precies dan? Zijn goede spel in de voorbereiding?
Hij speelde vorig jaar uitermate zwak. En niet een paar wedstrijden, maar constant als hij er in kwam donderde het hele middenveld om.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar zitten twee kanten aan . Aan de 1ne kant vorig jaar speelde hij lang niet altijd en ging het beter met Meeuwis op het middenveld . Aan de andere kant als Fer nu zou vertrekken en er komt echt niemand bij voor hem in de plaats heb je een probleem want Leerdam Van Haren , Mokotjo etc zijn nog lang niet zo ver en komen alle drie nog te onzeker over.
Dat zou dan meer te maken hebben met het wegblijven van de 2 laatstgenoemden dan met het blijven van Fer hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof hij niets kan. Iedereen weet dat als Fer nu vertrekt en ze halen geen Immers Scone of Vormer what so ever dat de hele boel in elkaar stort.
Hij hoeft van bijna niemand koste wat het het kost te blijven hoor volgens mij, integendeel. Het gaat erom gewoon omdat hij niet voor een fooitje aan een concurrent word verkocht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Fer is volgens sommigen hier een dusdanig belangrijke speler dat we hem moeten behouden. Koste wat kost.![]()
Nou we hebben vorig jaar allemaal met eigen ogen kunnen zien hoe belangrijk hij wel niet is
Goed verwoordquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof hij niets kan. Iedereen weet dat als Fer nu vertrekt en ze halen geen Immers Scone of Vormer what so ever dat de hele boel in elkaar stort.
Reken nou voor de gein eens ongeveer uit wat het aanblijven van Fer de club dat ene jaar kost. Dus het eventuele mislopen van transfergelden gecombineerd met zijn salaris.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hij hoeft van bijna niemand koste wat het het kost te blijven hoor volgens mij, integendeel. Het gaat erom gewoon omdat hij niet voor een fooitje aan een concurrent word verkocht.
Creatief met woorden.quote:
Positief blijf ik altijd, born & raised that way. Er is wel degelijk wat aan de hand mijn beste Happel. Maar om zulke ferme, en tevens ongefundeerde uitspraken te doen gaat mij wel wat verquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Creatief met woorden.
Wel positief blijven, hè. Er is niks aan de hand, we zijn kerngezond en gaan het uitstekend doen dit seizoen.
Deels eens, dat Noord-Korea 'geintje' kan ik wel waarderen maar dat nummer op internet zetten is gewoon laf, dom en achterlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Positief blijf ik altijd, born & raised that way. Er is wel degelijk wat aan de hand mijn beste Happel. Maar om zulke ferme, en tevens ongefundeerde uitspraken te doen gaat mij wel wat ver
Dat getuigt mijn inziens nou niet van een bepaalde intelligentie.
Verder heb je inderdaad nog die josti die Feyenoord vergelijkt met Noord-Korea![]()
Dat is echt sad en dan kan je je maar beter onthouden van verder commentaar. Het valt me echt op dat sommige mensen hier zó kortzichtig zijn dat het gewoon triest wordt.
quote:Rekik (16) maakt debuut bij Manchester City
Karim Rekik heeft zijn eerste twee wedstrijden in het shirt van Manchester City gespeeld. De jonge verdediger kreeg van manager Roberto Mancini speeltijd tegen een Iers combinatieteam en de Italiaanse topclub Internazionale.
De zestienjarige Rekik verruilde Feyenoord, waar hij nog niet in het eerste speelde, deze zomer voor Manchester City. De Engelsen hebben veel vertrouwen in het talent, getuige de invalbeurten in de strijd om de vriendschappelijke Dublin Cup.
Rekik blonk enkele maanden geleden uit op het EK onder-17, waar hij de titel pakte met Oranje. Een paar weken later werd hij met de Nederlandse talentenploeg al in de groepsfase uitgeschakeld op het WK onder-17 in Mexico.
Het heeft weinig met intelligentie te maken, meer met emotie. Mensen zijn het echt zat. Dus echt gefundeerde uitspraken zullen er niet meer komen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:59 schreef onlogisch het volgende:
Dat getuigt mijn inziens nou niet van een bepaalde intelligentie.
Caland slaat wel vaker de plank mis.quote:
Emotie is sowieso een slechte raadgever, dat wordt ook ditmaal bewezen. En wat je aangeeft dat mensen het echt zat zijn en dat er daarom geen gefundeerde uitspraken meer van dat soort lui komen rechtvaardigt het alleen maar des te meer om dat soort josti's een SV te geven.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Het heeft weinig met intelligentie te maken, meer met emotie. Mensen zijn het echt zat. Dus echt gefundeerde uitspraken zullen er niet meer komen.
Sommigen gaan dan persoonlijk worden door het nummer van Gudde openbaar te gooien, iets waar ik niet achter sta en anderen proberen weer op een andere manier tot actie over te gaan.
Dat Noord-Korea verhaal is al een jaar of vier oud. Echt niet iets waar ik me druk om zou maken.
Nu is 2 miljoen ook weer een beetje karig als je ziet dat Wijnaldum voor 5 weg gaat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Heeft iemand misschien ook het nummer van van Geel? Dan ga ik hem - beschaafd en met argumenten - proberen over te halen om Fer voor 2 miljoen aan Twente te verkopen.
Twente heeft al 3,5 geboden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:48 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nu is 2 miljoen ook weer een beetje karig als je ziet dat Wijnaldum voor 5 weg gaat.
Minimaal 3 miljoen en een beetje.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-08-2011 om 17:53:31#Feyenoord en #RKC zijn akkoord over een verhuurperiode van Adil Auassar bij de promovendus. reageer retweet
Die gast is zo slecht dat het bijna zielig is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:05 schreef Paul-89 het volgende:
Vertrouwen in Martin nu alweer weg.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-08-2011 om 17:53:31#Feyenoord en #RKC zijn akkoord over een verhuurperiode van Adil Auassar bij de promovendus. reageer retweet
Wil je nu beweren dat Don Leo het verkeerd gezien heeft ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gast is zo slecht dat het bijna zielig is.
Zeker. Ik bedoel, Schaken kan er ook niet veel van, maar die keuze viel nog enigszins te begrijpen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat Don Leo het verkeerd gezien heeft ?
Jep, ik zie VVV vrijwel altijd en zijn handelingssnelheid is echt veel en veels te laag. VVV is echt zijn plafond en zelfs daar was iedereen eigenlijk wel blij dat hij vertrok, idem voor Schaken, met Musa hebben ze een betere.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Ik bedoel, Schaken kan er ook niet veel van, maar die keuze viel nog enigszins te begrijpen.
Auassar kan er écht helemaal niets van.
Veel te vaak.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caland slaat wel vaker de plank mis.
Pareltje weer hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef voice-over het volgende:
Wat een kut-TT's de laatste tijd. Simpele zielen hebben de macht overgenomen op fok. Achterlijke randdebielen en hooligans die bedreigingen uiten aan het adres van Fer en Gudde worden door fok gefaciliteerd.
Ik schaam mij om Feyenoord-supporter te zijn.
Gast, volgens mij ben jij geeneens een Feyenoord supporterquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef voice-over het volgende:
Wat een kut-TT's de laatste tijd. Simpele zielen hebben de macht overgenomen op fok. Achterlijke randdebielen en hooligans die bedreigingen uiten aan het adres van Fer en Gudde worden door fok gefaciliteerd.
blijf dan ook lekker weg randdebiel. Niemand zal je missen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef voice-over het volgende:
Timo heeft er kijk opquote:Ze genoten met volle teugen, zo vertelde bijvoorbeeld de achtjarige Timo de Groot. ‘Ik ben al mijn hele leven voor Feyenoord, dus vind het heel leuk dat ik nu alle spelers van zo dichtbij kan zien’, zei hij. ‘Jordy Clasie is mijn favoriet, ik vind hem de beste voetballer van de wereld.’
Hey, hij is al acht hoor!quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Timo heeft er kijk op.
Overigens moet ik toch een beetje lachen als een achtjarig gozertje zegt dat hij al heel z'n leven voor Feyenoord is.
Doe eens niet zo simpel, joh.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef voice-over het volgende:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:15 schreef Merkie het volgende:
VoH heeft Feyenoord afgezegd omdat 'ie in het buitenland meer kan verdienen. Dan niet he.
Peter hoort dat ook te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Jesper van de Hoogedoorn meer bij Feyenoord TV. Peter Houtman nu
Die Hoogendoorn sprak me vorig seizoen niet zo aan. Zn hoofd beweegt erg mee als hij praat. En zn stemquote:
Ik vond hem ook niet zo prettig als presentator, viel ook te veel op dat hij alles oplas.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Hoogendoorn sprak me vorig seizoen niet zo aan. Zn hoofd beweegt erg mee als hij praat. En zn stem
Zn script niet goed gelezen. Peter is veel prettiger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet zo prettig als presentator, viel ook te veel op dat hij alles oplas.
Inderdaad. Houtmanquote:Op maandag 1 augustus 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Hoogendoorn sprak me vorig seizoen niet zo aan. Zn hoofd beweegt erg mee als hij praat. En zn stem
Die waren altijd erg leuk ja. Keek het destijds iedere Zaterdagmiddag volgens mij op rtl5.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Inderdaad. Houtman.
Al zal ik Mien en Rinus nog het meest gaan missen komend seizoen.
Op EDL was laatst een hele compilatie te zien. Echte Feyenoorders en nooit ouwehoeren of janken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die waren altijd erg leuk ja. Keek het destijds iedere Zaterdagmiddag volgens mij op rtl5.
Die heb ik gemist, eens checken of dat nog terug te zien is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Op EDL was laatst een hele compilatie te zien. Echte Feyenoorders en nooit ouwehoeren of janken.
Link eens als je een youtubelinkje hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, eens checken of dat nog terug te zien is.
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop dat iedere keer als er een wedstrijd is gweest. Dat er in die komende aflevering met een gast in de studio wordt gepraat over de wedstrijd. Vind ik veel interessanter
Gewoon bij de Gamma.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn er mensen hier die wel eens de auto bij station Lombardijen parkeren als ze naar de Kuip gaan?
Ik deed altijd station Lombardijen, maar gisteren een boete gekregen omdat ik niet betaald hadquote:
Heeft Gudde geregeld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik deed altijd station Lombardijen, maar gisteren een boete gekregen omdat ik niet betaald hadHele parkeerplaats had trouwens die boete
Dus ik dacht ik laat het even weten
Waarschijnlijk wel, boetes waren ook uitgeschreven 10 minuten nadat de wedstrijd begon dus hij heeft gewoon gewacht tot iedereen er wasquote:
Haha klopt. Maatje van me ook.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik deed altijd station Lombardijen, maar gisteren een boete gekregen omdat ik niet betaald hadHele parkeerplaats had trouwens die boete
Dus ik dacht ik laat het even weten
Ik vind het wel achterlijk, er staan amper borden en maar 1 betaalpaal die helemaal verscholen achterin staat.... En dat al die boetes 10 minuten na het begin van de wedstrijd zijn uitgeschreven is op z'n minst opvallend te noemenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha klopt. Maatje van me ook.
Komt door de opening van dat nieuwe MCRZ, ze willen niet dat bezoekers van het ziekenhuis hem daar zetten dus is er een of andere ellendige verordening.
Tuurlijk man, is gewoon ordinaire geldklopperij. Van de gemeente wel te verstaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het wel achterlijk, er staan amper borden en maar 1 betaalpaal die helemaal verscholen achterin staat.... En dat al die boetes 10 minuten na het begin van de wedstrijd zijn uitgeschreven is op z'n minst opvallend te noemen
Betalen om te parkeren rondom de Kuipquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon lekker met het openbaar vervoer komen.
Beetje 15 euro betalen voor een parkeerplaatjes rondom het stadion
Ze gaan direct controleren als de wedstrijd begonnen is, overal. Meen ik serieus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk man, is gewoon ordinaire geldklopperij. Van de gemeente wel te verstaan.
Ze willen er in de toekomst een wegsleepregeling gaan treffen, zie je het al voor je
Groene Hilledijk neem ik aan? Of Dordste Straatweg? Ik zette hem altijd bij de Hillesluis of op de Randweg, maar dat is nu ook betaald parkerenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach ik ga voortaan wel gewoon in die middenberm staan bij het iets voorbij het oude Maasstadziekenhuis.
Nee, Olympiaweg. Parkeerde eerst altijd op de Westvarkenoordseweg, dan was het een kwestie van het spoor oversteken en dan was je er. Maar dat is nu op verzoek van de omwonenden betaald parkeren geworden dus dat wordt 'm ook niet meerquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Groene Hilledijk neem ik aan? Of Dordste Straatweg? Ik zette hem altijd bij de Hillesluis of op de Randweg, maar dat is nu ook betaald parkeren
Daar moest ik toch stiekum wel even om lachenquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Fer tekent bij!
[ afbeelding ]
Dit vond ik trouwens in een ander topic
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-08-2011 om 18:50:52Men heeft bij #Feyenoord Jan Vennegoor of Hesselink ook nog niet uit het hoofd gezet. Vennegoor is transfervrij, maar wil eerste de ... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-08-2011 om 18:51:27... buitenlandse opties afwachten. In het buitenland kan Vennegoor vele malen meer verdienen dan bij #Feyenoord. Dit is ook de reden dat... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-08-2011 om 18:51:43Vennegoor of Hesselink een eerder bod van #Feyenoord heeft afgewezen. reageer retweet
Ach hou toch op, iedere keer dat negatieve gedoe! Juist een beetje positiviteit zou goed zijn! Net als die vorige TT, te droevig!quote:
Het is allemaal een complot van Gudde en de communisten, dat je dat niet inziet manquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:40 schreef Niesl het volgende:
[..]
Ach hou toch op, iedere keer dat negatieve gedoe! Juist een beetje positiviteit zou goed zijn! Net als die vorige TT, te droevig!
quote:ADO vraagt hoofdprijs voor Immers.
Ik denk dat de supporters van Feyenoord behoefte hebben aan een speler die elke week het gras voor ze opvreet, zegt Immers. Nou, die speler wil ik zijn. Mijn droomscenario is dat er een akkoord komt waarmee alle partijen, ADO Den Haag, Feyenoord en ikzelf tevreden kunnen zijn.
ADO is echter niet van plan om Immers zomaar naar Feyenoord te laten vertrekken. Commissaris Mark van der Kallen van ADO zag tot zijn verbazing een transfersom van 800 duizend euro in de media circuleren.
Een lachertje, reageert Van der Kallen. Hij verwijst naar het prijskaartje dat Feyenoord zelf aan Leroy Fer heeft gehangen. Met genoegen hebben wij kennis genomen van een vraagprijs van vijf miljoen euro. In onze ogen is Lex niks minder dan Fer. Sterker: hij kan ook nog eens aanvallen. Dus dan heeft Feyenoord een idee welk bedrag wij voor ogen hebben.
Immers verlengde een half jaar geleden zijn contract bij ADO tot medio 2014. Daarbij maakte hij met de leiding wel de afspraak dat de club zou meewerken bij een mogelijke stap hogerop. Bij interesse van een grote club uit het buitenland, dat was toen de insteek, legt Van der Kallen uit.
Dat is ook niks nieuws, helemaal niet met de vriendjes van Been en Beenhakker die aan tafel zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord wordt he-le-maal neergesabeld bij VI.
What else is new.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef Merkie het volgende:
Derksen is nog steeds boos dat destijds zijn lijntje geëlimineerd is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef Merkie het volgende:
Wat ben je toch altijd weer een drama queenquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:22 schreef voice-over het volgende:
Gelukkig maar dat ze bij ADO net zo de weg kwijt zijn als bij ons!quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
Den Haag vraagt 5 miljoen voor Immers volgens De Snor. Die Van Kallen van ADO had gezegd dat Immers niks minder is dan Fer.
Immers zelf wil dolgraag naar de Kuip, de snor citeerde hem zelfs.
Kan dat ook weer de prullenbak in.
-edit- het bericht:
Lex Immers zet zijn zinnen op een transfer naar Feyenoord. ADO Den Haag is echter niet van plan om de aanvaller zomaar naar Rotterdam te laten vertrekken.
[..]
Vind dat ook wel opmerkelijk ja. Haagse jongen, lid van harde kern geweest, tattoo van de club op z'n rug. Moet wat aan de hand zijn denk ik tussen Immers en de leiding.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
Apart dat zo'n Haagse jongen perse naar Feyenoord wil. Al gaat het met zo'n exorbitante VP de eerste jaren natuurlijk never nooit gebeuren.
Er wordt anders nog genoeg naar buiten gebracht.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Derksen is nog steeds boos dat destijds zijn lijntje geëlimineerd is.
Derksen zit Geel te bashen uiteraard, en Derksen en Gijp de selectie oa over de stemming.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef Happel het volgende:
[..]
What else is new.
Reden dat ik al jaren niet meer naar dat programma kijk. Al ben ik wel benieuwd naar de reden waarom ze neergesabeld worden.
Immers gaat dus een Ferretje doen.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 01-08-2011 om 20:57:46Woensdag in VI: Lex Immers legt uit waarom hij dolgraag naar #Feyenoord wil reageer retweet
Ik gok dat hij zelf idd zal denken afgesproken te hebben bij de mogelijkheid tot 'een stap verder' weg te mogen en dat dit ook is aangegeven voor een gelimiteerde transfersom, wat vervolgens door de club zo in het contract is gezet dat het heel erg vaag is wat 'een stap verder' is, en ze dus altijd een leuk bedrag krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
Den Haag vraagt 5 miljoen voor Immers volgens De Snor. Die Van Kallen van ADO had gezegd dat Immers niks minder is dan Fer.
Immers zelf wil dolgraag naar de Kuip, de snor citeerde hem zelfs.
Kan dat ook weer de prullenbak in.
-edit- het bericht:
Lex Immers zet zijn zinnen op een transfer naar Feyenoord. ADO Den Haag is echter niet van plan om de aanvaller zomaar naar Rotterdam te laten vertrekken.
[..]
alsof het normaal is dat 14 snotneuzen de baas buiten schoppen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef Merkie het volgende:
Van der Gijp had gelijk, Van Geel had gewoon Mario Been moeten bellen en het de volgende dag uit moeten praten bij het ontbijt. Maar dat deed Van Geel niet, waarschijnlijk omdat hij Been gewoon wegwildequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
alsof het normaal is dat 14 snotneuzen de baas buiten schoppen.
Even afgezien of Been geschikt was of niet. Is niet aan de spelers dat te bepalen. En zeker niet na zo'n jaar. Want behalve Ryo, Castaignos (soms), Vlaar en De Vrij faalde iedereen op het veld.
Verder valt er vanuit Den Haag prima te beargumenteren dat wij op dit moment geen stap omhoog zijn. Eigenlijk kunnen ze dus alles vragen wat ze willen. En dat gaan wij niet betalen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zelf idd zal denken afgesproken te hebben bij de mogelijkheid tot 'een stap verder' weg te mogen en dat dit ook is aangegeven voor een gelimiteerde transfersom, wat vervolgens door de club zo in het contract is gezet dat het heel erg vaag is wat 'een stap verder' is, en ze dus altijd een leuk bedrag krijgen.
Dat klopt idd. Dus dit gaat hem ook niet worden zo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder valt er vanuit Den Haag prima te beargumenteren dat wij op dit moment geen stap omhoog zijn. Eigenlijk kunnen ze dus alles vragen wat ze willen. En dat gaan wij niet betalen.
Van Geel werkt overal binnen een jaar met een eigen aangestelde trainer. Dus achteraf verbaasd het me ook weer niks. Hoop dat Been het ook ooit zo zal zien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van der Gijp had gelijk, Van Geel had gewoon Mario Been moeten bellen en het de volgende dag uit moeten praten bij het ontbijt. Maar dat deed Van Geel niet, waarschijnlijk omdat hij Been gewoon wegwilde.
Ja en hoe vreselijk ik dat vind om te horen, ze hebben wel gelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:56 schreef Merkie het volgende:
Gelukkig heeft hij dat niet gedaan. Been moest er absoluut uit na de wanprestatie van vorig seizoen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van der Gijp had gelijk, Van Geel had gewoon Mario Been moeten bellen en het de volgende dag uit moeten praten bij het ontbijt. Maar dat deed Van Geel niet, waarschijnlijk omdat hij Been gewoon wegwilde.
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij dat niet gedaan. Been moest er absoluut uit na de wanprestatie van vorig seizoen.
het gaat om de manier waarop.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij dat niet gedaan. Been moest er absoluut uit na de wanprestatie van vorig seizoen.
Dat was inderdaad niet netjes.quote:
Precies, het is toch nooit goed wat een td doet op zo'n moment, als hij het allemaal goed had gepraat en het barst op een ander moment dan is het weer dat de td Mario eerder had moeten ontslaan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was inderdaad niet netjes.
Al lag dat voornamelijk aan de spelersgroep. Zoals V Geel al aangaf in het interview in VI is het niet te doen om een trainer te behouden voor de club als het merendeel van de spelers tegen is.
Als het dan weer een x slecht gaat krijgt hij weer voor zijn voeten dat hij signalen vanuit de spelersgroep bewust negeerde.
Kontelikkert die Derksen. Hij is inderdaad op een schandalige manier vertrokken, maar daar is hij zelf voor verantwoordelijk.quote:
Niets meer, het is al afgelopen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:17 schreef Sloggi het volgende:
Wat zegt Derksen?
Ik heb zin in vrijdag.
Wat doet Peter van Vossen tegenwoordig?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:36 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wel iemand die we zeker kunnen gebruiken. R. Koeman had wat dat betreft helemaal gelijk. Die jongens in ons elftal hebben totaal niet door dat Het Legioen een wapen is. Immers kan daar zeker met zijn gedrag wel voor zorgen.
Lekker zo voor de wedstrijd als iedereen z'n shirtje aan het aantrekken is. Sta je daar een beetje tegen een rug met een ooievaar en Fc den Haag aan te kijken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Echte clubjongen, dat dan weer wel.
Hij moet speciale tape eroverheen plakken als hij ochtends wakker wordt en naar de Kuip vertrekt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lekker zo voor de wedstrijd als iedereen z'n shirtje aan het aantrekken is. Sta je daar een beetje tegen een rug met een ooievaar en Fc den Haag aan te kijken.
Loltwitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-08-2011 om 23:03:06Van Geel: Er is extra ruimte vrijgekomen in het budget bij #Feyenoord door de verhuurperiode van Adil #Auassar. reageer retweet
Ik las ff 'Mokodjo'quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:02 schreef Caland het volgende:
Of een pissende Bokito erboven laten zetten.
In de winterstop nu op trainingskamp!quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Paul-89 het volgende:
Loltwitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 01-08-2011 om 23:03:06Van Geel: Er is extra ruimte vrijgekomen in het budget bij #Feyenoord door de verhuurperiode van Adil #Auassar. reageer retweet
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef Paul-89 het volgende:
Ik dacht 375.000 per jaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
Ik mag toch hopen dat die koekenbakkert niet meer dan een tonnetje of 2 per jaar heeft gekregen
Dat gaat nog wel een tijdje duren, als het ooit nog gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:05 schreef voice-over het volgende:
Wanneer komt Blokland g@tverd@mme eens met nieuws dat de schulden volledig zijn weggewerkt? Dan kunnen we eindelijk weer gaan bouwen. Het elftal wat nu in het veld staat, is bedroevend slecht.
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 10:40:07Biseswar ontbreekt tegen Excelsior http://bit.ly/q12ehL reageer retweet
Was al min of meer bekend. Is wel een aderlating maar goed. Tegen Excelsior zouden wij eigenlijk altijd moeten winnen, maar goed dat is al lang niet meer het geval.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:RTV_Rijnmond twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 10:40:07Biseswar ontbreekt tegen Excelsior http://bit.ly/q12ehL reageer retweet
quote:Beste CSZ,
Hierbij willen wij aangeven dat wij getuige zijn geweest van het spandoekincident op 31 juli 2011 bij de wedstrijd Feyenoord – Malaga.
Normaal zitten wij op vak T en wij stonden beneden met onze vrienden te praten tot we zagen dat de stewards het spandoek “Clubliefde is FER te zoeken” weghaalden. Wij zijn meteen naar UU gegaan om verhaal te halen bij de stewards. Wij wilden simpelweg de reden van weghalen uit eerste hand horen. Voor de duidelijkheid, het ging hier iet om ons spandoek maar om het principe. In onze ogen was het spandoek ludiek en totaal niet kwetsend of anti Feyenoord.
Wij kwamen als 1 van de eersten boven toen de stewards en politie bij de in-/uitgang van vak UU liepen. Wij weten niet meer precies hoeveel van beiden er stonden maar het waren er ongeveer 4 of 5 stewards en daarnaast even veel politieagenten.Wij zijn de discussie aangegaan met 1 van de stewards. Wij hebben tijdens deze discussie op geen enkele manier een steward bedreigd. Laat dat meteen duidelijk zijn.
De discussie ging voornamelijk om vrijheid van meningsuiting. De steward zei in opdracht van het bestuur dat de vrijheid van meningsuiting niet geldt als je binnen de hekken van Feyenoord bent. Nu wisten wij dat men niet zomaar een grondrecht kan afnemen en zijn wij daar tegenin gegaan maar zoals eerder gemeld in geen geval dreigend. Die jongen kan er ook niets aan doen dat hij deze opdracht heeft gekregen.
Na enige tijd discussiëren hadden volgens ons 2 (dus niet 3) jongens er genoeg van en pakten dat doek vast. Hierbij werd enkel aan het doek getrokken en de steward werd niet aangeraakt. Daarbij werd wel gezegd dat hij dat “kankerdoek” moest loslaten maar van verder dreigen was geen sprake. Er werd dus op zijn Rotterdams gescholden maar er werden absoluut niet op de persoon dreigementen geuit.
Wij waren kritisch maar dat is in Nederland nog steeds een gegeven recht. Elke regel die tegen dit grondrecht in gaat, is niet van toepassing tenzij het in de algemene voorwaarden of de statuten staat. Ook mag de directie dit beslissen als zij er een hele goede reden voor hebben, echter betwijfelen wij dat een rechter dit als goede reden zal zien.
Wij heb het voorval besproken met enkele juristen en zij hebben aangegeven dat deze praktijken niet zomaar kunnen. Over het doek zelf konden ze niet met zekerheid een antwoord geven omdat zij niet weten of het ergens vast ligt maar over een discussie waren zij erg kort. Hier heeft men te allen tijde recht toe, met iedereen.
Tot slot kunnen wij nog melden dat bovengenoemde politieagenten niet in actie kwamen. Als er echt door de supporters verbaal en fysiek geweld zou zijn geuit had de politie wel direct moeten grijpen. Ze vonden de situatie blijkbaar niet dreigend en dachten dat de stewards het wel op konden lossen. Wij hadden ook het idee dat het wel onder controle was.
Als laatste willen het volgende kwijt, ook al hebben wij op dit moment (nog?) geen stadionverbod, dat wij wel weer makkelijk worden afgeschilderd als relschoppers. Blijkbaar kan Feyenoord uit de mond van de heer Gudde ongestraft leugens verkondigen in de pers en ben je als (Feyenoord) supporter schuldig tot het tegendeel bewezen is. Elke vorm van kritiek wordt meteen de kop ingedrukt en bestraft, dit neigt ook naar smaad en censuur. Het lijkt ons verstandig dat er onderzocht wordt inhoeverre wij Feyenoord, en met name de heer Gudde hierop (juridisch) kunnen aanspreken.
Met vriendelijke groet ,
Melchior en Raymond
Da's een aderlating.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:40 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Feyenoord bepaalt strategie in jacht op Immers
Feyenoord bepaalt vandaag zijn strategie in de jacht op Lex Immers. De club voert directie-overleg, waarbij ook de investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord zal worden betrokken. Alle geledingen binnen de top van de club zijn het er inmiddels over eens dat Immers transferdoelwit nummer één moet zijn.
Niet alleen verwacht Feyenoord dat een transfer financieel haalbaar zal zijn, ook past Immers perfect bij de speelstijl en de clubcultuur. Zondag bleek in het duel met Málaga dat de ploeg van Ronald Koeman power en daadkracht tekortkomt, vooral voorin.
Immers zelf hield zich gisteren op de vlakte: 'Ik wil voorlopig nergens op reageren. Ik wil mij in eerste instantie volledig richten op de wedstrijd met ADO tegen Omonia van donderdag en de start van de competitie, zondag tegen Vitesse.'
Feyenoord heeft zich nog niet bij ADO gemeld. 'Wij hebben nog niets gehoord en met Lex heb ik ook nog niet gesproken', aldus ADO-topman Mark van der Kallen. 'Het zou voor ons een verrassing zijn, omdat wij dachten dat Lex bij een vertrek de ambitie zou hebben naar het buitenland te gaan.'
Persoonlijk word ik daar best gelukkig van, want als iemand met zulke beperkte kwaliteiten een contract kan tekenen bij Feyenoord voor bijna 4 ton per jaar...dan is er nog hoop voor mij.quote:
Echt schandalig dat ze er serieus over nadenken om deze zeer beperkte speler te gaan halen. Zeker nadat gisteren bekend werd dat ze 5 miljoen (!) voor hem willen hebben. Zelfs de helft is al veels te veel voor Immers.quote:
Geloof er niet veel van dat ze 5 miljoen voor hem willen, laat staan dat ze dat uberhaupt ooit zullen krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Echt schandalig dat ze er serieus over nadenken om deze zeer beperkte speler te gaan halen. Zeker nadat gisteren bekend werd dat ze 5 miljoen (!) voor hem willen hebben. Zelfs de helft is al veels te veel voor Immers.
Voor een club die elke stuiver moet omdraaien zijn dit soort bedragen in verhouding met de capaciteiten van Immers zwaar onverantwoord.
Ik denk niet dat de algemene voorwaarden van Feyenoord er te doen met betrekking tot de vrijheid van meningsuiting. Ik ben absoluut geen jurist maar voor zo ver ik weet reikt de grondwet voorbij welke algemene voorwaarden dan ook.quote:
trololo. Ik heb geen idee hoeveel hij verdiend. Als het meer dan 150.000 is, dan moet de desbetreffende persoon in de Maas geschopt wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Persoonlijk word ik daar best gelukkig van, want als iemand met zulke beperkte kwaliteiten een contract kan tekenen bij Feyenoord voor bijna 4 ton per jaar...dan is er nog hoop voor mij.Als Feyenoord-fan word ik er echter zeer droevig van.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:31:59Openhartig interview met #Feyenoord speler Jordy Clasie in #NUSport.Clasie vertelt over de ruzie met zijn moeder,die hij nooit meer wil zien reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:32:42over de goede band met zijn vader en zijn broer. "De omstandigheden om bij #Feyenoord op het veld te presteren zijn perfect voor me." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:34:16Clasie:"Mijn eerste voetbalschoenen kreeg ik van Willem van Hanegem,en toen begon ik met voetballen.Sindsdien ben ik fan van #Feyenoord." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:35:30Clasie:"#Feyenoord heeft een deel van mijn opvoeding op zich genomen.#Feyenoord voelt voor mij als een tweede huis." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:36:34Clasie:"Spelen in de Kuip met het legioen aan mijn kant, dat gaf me zo'n boost.Het voelde als een droom die uitkwam." #Feyenoord reageer retweet
Je moeder nooit meer willen zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:38 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:31:59Openhartig interview met #Feyenoord speler Jordy Clasie in #NUSport.Clasie vertelt over de ruzie met zijn moeder,die hij nooit meer wil zien reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:32:42over de goede band met zijn vader en zijn broer. "De omstandigheden om bij #Feyenoord op het veld te presteren zijn perfect voor me." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:34:16Clasie:"Mijn eerste voetbalschoenen kreeg ik van Willem van Hanegem,en toen begon ik met voetballen.Sindsdien ben ik fan van #Feyenoord." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:35:30Clasie:"#Feyenoord heeft een deel van mijn opvoeding op zich genomen.#Feyenoord voelt voor mij als een tweede huis." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:36:34Clasie:"Spelen in de Kuip met het legioen aan mijn kant, dat gaf me zo'n boost.Het voelde als een droom die uitkwam." #Feyenoord reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:33:26Clasie:"Ik kon vroeger ook naar Ajax, dat was dichter bij huis,maar ik ging veel liever naar #Feyenoord." reageer retweet
quote:Fulham gaat voor Verhoek en Immers
Martin Jol heeft bij Fulham zijn zinnen gezet op Wesley Verhoek en Lex Immers, waar Feyenoord ook achteraan zit. Volgens SkySports heeft de club uit de Premier League zelfs al een bod uitgebracht op Verhoek. Fulham wil Immers het liefst een jaar huren, met een optie tot koop.
bron
Het is een column, hè. Geen persoonlijke mening van LN zelf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:16 schreef Dekatria het volgende:
LN is ook echt weer heerlijk bezig... haal de oorlog er maar bij, welja
Zou de schrijver nu willen dat wij Gudde omleggen en bij de buren in de tuin leggen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:16 schreef Dekatria het volgende:
LN is ook echt weer heerlijk bezig... haal de oorlog er maar bij, welja
De Grondwet gaat over de verhouding tussen de Staat en Nederlandse staatsburgers. Wat Feyenoord wel en niet in De Kuip - geen openbare gelegenheid - toelaat mag de club zelf weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de algemene voorwaarden van Feyenoord er te doen met betrekking tot de vrijheid van meningsuiting. Ik ben absoluut geen jurist maar voor zo ver ik weet reikt de grondwet voorbij welke algemene voorwaarden dan ook.
Waaaaattttt ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:02 schreef Caland het volgende:
Bosvelt was in zijn jeugdjaren dan ook een neus.
LN publiceert wat het wil publiceren, daar valt dit dus ook onder.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is een column, hè. Geen persoonlijke mening van LN zelf.
Nee hoor, bepaalde grondrechten werken ook gewoon tussen burgers onderling uiteraard en zijn ook toetsbaar op die manier bij een rechter. Zoals bijvoorbeeld vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De Grondwet gaat over de verhouding tussen de Staat en Nederlandse staatsburgers. Wat Feyenoord wel en niet in De Kuip - geen openbare gelegenheid - toelaat mag de club zelf weten.
Klopt, niet meer serieus te nemen imo. Net als frfc1908.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
LN publiceert wat het wil publiceren, daar valt dit dus ook onder.
Wat een belediging op dat spandoek inderdaad, echt ongekendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
Sowieso als je mensen wilt beledigen of beschadigen is het snel klaar met je vrijheid van meningsuiting.
Daarnaast is de hele discussie bullshit aangezien De Kuip een besloten locatie is waarbij je door binnen te treden te kennen akkoord moet zijn met de geldende huisregels.
Men heeft überhaupt geen argumenten nodig om bezoekers te weren. Ze mogen je al weren als jouw kop hun toevallig niet aanstaat.
Klopt niet helemaal, je kunt niet zomaar allerlei regels opstellen/verzinnen, de meeste zijn wel correct maar niet alles kan en mag zomaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
Sowieso als je mensen wilt beledigen of beschadigen is het snel klaar met je vrijheid van meningsuiting.
Daarnaast is de hele discussie bullshit aangezien De Kuip een besloten locatie is waarbij je door binnen te treden akkoord moet zijn met de geldende huisregels.
Men heeft überhaupt geen argumenten nodig om bezoekers te weren. Ze mogen je al weren als jouw kop hun toevallig niet aanstaat.
Ik begrijp sommige berichten wel. Een hoop mensen zijn het nu echt spuugzat. Zowel de ellende op als buiten het veld. Dat je zondag de spelers kon horen vond ik ook wel een nieuw dieptepunt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, niet meer serieus te nemen imo. Net als frfc1908.nl
Dat mogen en kunnen ze wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal, je kunt niet zomaar allerlei regels opstellen/verzinnen, de meeste zijn wel correct maar niet alles kan en mag zomaar.
Ik snap de frustratie best maar sommige hebben nogal een trieste bewoording.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:00 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik begrijp sommige berichten wel. Een hoop mensen zijn het nu echt spuugzat. Zowel de ellende op als buiten het veld. Dat je zondag de spelers kon horen vond ik ook wel een nieuw dieptepunt.
Ach van dat telefoonnummer is gewoon kinderachtig. Als het nou van z'n telefoon thuis was oke.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik snap de frustratie best maar sommige hebben nogal een trieste bewoording.
Om nog maar te zwijgen over het openbaar maken van een telefoonnummer.
Maar vaak kloppen de opgestelde regels gewoon niet. Even een voorbeeldje :quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat mogen en kunnen ze wel.
Als jij denkt van niet graag een artikel/wet waarin staat dat niet-publieke organisaties niet zelf hun beleid aangaande huisregels mogen bepalen.
Enige waar men feitelijk mee te maken heeft is de wet discriminatie. Dat je dus geen negers mag weigeren.
Een discotheek mag mensen al weigeren als ze sportschoenen dragen. Denk je echt dat Feyenoord die spandoeken niet mag verbieden?
Feyenoord bepaalt de huisregels. De bezoeker heeft zich te conformeren, of kan bij schending geweigerd/verwijderd worden.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 15:16:14De Guzman:"Misschien dat Gianni en ik samen bij #Feyenoord terug kunnen om onze carrière in de Kuip af te sluiten." reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 15:13:07Gianni Zuiverloon:"Mijn gevoel voor #Feyenoord zit heel diep.Het doet me wel wat dat het nu zo slecht gaat met de club." @gzuiverloon reageer retweet
Bord voor zn kop of zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:19 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 15:16:14De Guzman:"Misschien dat Gianni en ik samen bij #Feyenoord terug kunnen om onze carrière in de Kuip af te sluiten." reageer retweet
Maar zolang die geen werkvergunning heeft dan kan Wenger er weinig mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:46 schreef JooB65 het volgende:
Wat een gezeik over een spandoekje. En dat al drie topics lang... kan het ook weer over voetbal gaan? Lees net dat Ryo dus niet gaat komen, die wil Wenger zelf houden voor Arsenal.
Dat was al langer bekend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:46 schreef JooB65 het volgende:
Wat een gezeik over een spandoekje. En dat al drie topics lang... kan het ook weer over voetbal gaan? Lees net dat Ryo dus niet gaat komen, die wil Wenger zelf houden voor Arsenal.
Ik zie ze toch liever gewoon winnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben benieuwd wat voor hel er los breekt als Feyenoord van Excelsior verliest
Flikker op man we gaan gewoon winnen van die Kralingers !quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ben benieuwd wat voor hel er los breekt als Feyenoord van Excelsior verliest
hij zal wel een tijdelijke krijgen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar zolang die geen werkvergunning heeft dan kan Wenger er weinig mee.
Oud.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:47 schreef Toekito het volgende:
Leroy Fer tekent bij....
[ afbeelding ]
Oude tweet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
zag hem nu pas ergens in een tweet.
Zo werkt dat in Engeland volgens mij niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij zal wel een tijdelijke krijgen.
Dit is echt te treurig voor woorden, ik hoop dat het niet waar is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:57 schreef PIETR het volgende:
Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat Feyenoord een proces heeft aangespannen tegen het tijdschrift Nu Sport. De dagelijkse spotprent van FC Knudde op de website van Nu Sport stond gisteren in het teken van de ophef rondom het inmiddels beruchte Fer-spandoek. Algemeen Directeur Eric Gudde wordt hierbij afgebeeld achter een tafel met microfoons waar hij de volgende woorden spreekt: ‘We hebben ze ferweiderd, want dit gaat ons te Fer’.
Met name dit laatste is de algemeen directeur in het verkeerde keelgat geschoten, daar hij deze woorden naar eigen zeggen nooit voor de microfoon heeft uitgesproken. Feyenoord eist in het kort geding dat morgen dient dat de spotprent met onmiddellijke ingang van de website van Nu Sport wordt verwijderd en het tijdschrift op haar website een rectificatie plaatst, waarin zij bevestigd dat Gudde deze uitspraak inderdaad niet heeft gedaan.
Daarnaast heeft de club inmiddels in een aangetekend schrijven medegedeeld dat verslaggevers van Nu Sport niet langer welkom zijn in De Kuip en heeft Raymond Salomon er bij de directie van Nu Sport op aangedrongen Toon van Driel, de tekenaar van de sportprent, per direct op non-actief te stellen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal gek geworden die Gudde
quote:
twitter:toonvandriel twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 20:27:23Breaking news http://yfrog.com/gyummop reageer retweet
twitter:toonvandriel twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 20:32:11Fergezocht? Ik weet het niet. Misschien word ik van mijn bed gelicht. De bron was het integere LunaticNews.nl reageer retweet
twitter:toonvandriel twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 20:45:50Ik heb nog geroepen dat het een Fery tale was en wilde bemiddelen met Fer deal. Kort geding gaat door..Fer weg, die rechtbank. reageer retweet
Het gaat te Fer, hè.quote:
Misschien kunnen we in Enschede vragen hoe je een stadion moet ferbouwen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat ferpauperde stadion ferdient wel een fers likje ferf..
Wanneer is die uitferkoop dan waar Co het over heeft?quote:FC Twente wacht tot Fer in de aanbieding is.
Feyenoord heeft aangegeven Leroy Fer niet meer te willen verkopen. Maar FC Twente-trainer Co Adriaanse hoopt nog steeds op zijn komst, alleen niet ten koste van alles.
,,Fer kan op veel plekken spelen, dat kunnen we goed gebruiken. Maar je moet wel kijken naar de prijs-kwaliteit-verhouding. Als je boodschappen gaat doen wacht je soms ook tot iets in de aanbieding komt. Dan doen wij met Fer nu ook.”
Hebben we hier een ouderwets doodswensje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Mustertman ook echt met z'n uitverkoop.Waarom stond die gast niet onder dat dak toen het instortte? Dat had die malafide dubbeltjeskneus wel verdiend. Alles voor nop willen hebben, tot er doden vallen, althans dat dacht ik. Hij gaat gewoon vrolijk door.
Artikel is gewoon bs. Op de AD website en nu.sport zie je nergens iets staan, alleen op een fansites/ fora's staat wat vermeld.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:03 schreef heiden6 het volgende:
Dit is echt te treurig voor woorden, ik hoop dat het niet waar is.
veels te duur en veels te beperkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:46 schreef ForzaCaptian het volgende:
Tjah is vast al gezegd meerdere keren, maar hoe kijken de mensen hier eigenlijk aan tegen de mogelijke komst van Immers, ik sta er niet bepaald zo van te springen eigenlijk.. Gooi dat geld dan in het diepe gat aan schulden...
Daarvoor zit je dan wel in het mooiste stadion van Nederlandquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef Caland het volgende:
Prijs seizoenskaart lange zijde op de middenstip.
[ afbeelding ]
Zijn we toch nog ergens eerste in. Maar ook wel terecht natuurlijk gezien het sprankelende spel van de laatste jaren.
Voice-over jij zit toch op deze plaats? Fer weg van het plebsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we toch nog ergens eerste in. Maar ook wel terecht natuurlijk gezien het sprankelende spel van de laatste jaren.
Ja maar voor dat geld mag je wel naar de 1e thuis wedstrijd in de beker, de oefenpot tegen Malaga en natuurlijk de 1e Europese thuiswedstrijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nou toch zelf op Excell wat dingen zit te verzinnen, doe het dan even op volgorde van prijs, dat leest wat makkelijker...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Feyenoord-transfer Immers op zich laten wachten
AD
3-8-2011
De speler zelf wil dolgraag naar De Kuip en Feyenoord is vastbesloten hem te halen, maar Lex Immers zal geduld moeten hebben. De Rotterdamse club moet de komende dagen eerst de externe investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord overtuigen, alvorens het daadwerkelijk een bod uit zal brengen bij ADO Den Haag. Een overgang van Immers kan daardoor nog enkele weken duren.
In de huidige financiële situatie heeft Feyenoord weliswaar ruimte in het salarisbudget, een transfer uit eigen middelen acht de clubleiding nog onverantwoord. De club verwacht binnen nu en een half jaar weer op eigen benen te kunnen staan, zonder het strenge toezicht van de KNVB, maar tot die tijd wil en kan Feyenoord geen enkel risico nemen op de transfermarkt.
Binnen de Vrienden van Feyenoord is er veel steun voor de komst van Immers, die de selectie van de broodnodige power en mentale weerbaarheid moet voorzien. Maar eerst moet het financiële plaatje volledig zijn dichtgetimmerd, alvorens technisch directeur Martin van Geel ook echt actie kan ondernemen, zo meldt het AD vandaag.
Immers kreeg bij ADO Den Haag eerder een mondelinge toezegging over de hoogte van zijn afkoopsom, maar de Haagse club is vast voornemens voor de hoofdprijs te gaan.
Laat vergelijkingen met een dictator die vele mensen heeft vermoord maar achterwege voortaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:10 schreef PIETR het volgende:
Wel een mooie voor op een spandoek:
[ http://img855.imageshack.us/img855/6826/guddefeyenoordkorea.jpg (copy/paste deze link) ]
Waar wordt er instemmend gereageerd?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:29 schreef voice-over het volgende:
Het aantal idioten in dit topic is schrikbarend hoog .... instemmend reageren op een poster waar Gudde wordt uitgebeeld als massa-moordenaar.![]()
Kun je de post dan aanpassen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Laat vergelijkingen met een dictator die vele mensen heeft vermoord maar achterwege voortaan.
Yep done.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Kun je de post dan aanpassen?
Weinig verschil met Cabral dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:02 schreef Hilgo het volgende:
Ik ferwacht veel draven langs de lijn en ferdomd weinig goeie voorzetten. Maar het kan altijd meevallen dus ga ik de Rotterdamse mentaliteit die hierboven wordt toegepast ook maar gebruiken.
Komt van AD.nlquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als je nou toch zelf op Excell wat dingen zit te verzinnen, doe het dan even op volgorde van prijs, dat leest wat makkelijker...
Yup. Daarom had Ryo wat mij betreft zeer welkom geweest. Naja, de kans is nog niet helemaal verkeken dus ik hoop stiekem nog op zijn komst.quote:
quote:Leroy Fer heeft geblesseerd het trainingsveld van Feyenoord moeten verlaten. De middenvelder heeft volgens Voetbal International-redacteur Martin Krabbendam een blessure aan zijn linkerenkel opgelopen, dit maakte hij woensdagochtend bekend via Twitter.
De verslaggever was bij een training van de Rotterdammers en keek hoe de spelers aan het afwerken waren. Bij Fer ging het mis, waarna hij naar de zijkant moest. Zijn enkel wordt momenteel onderzocht door de clubarts. Volgens Krabbendam moet hij veel last hebben.
Fer wordt de afgelopen weken veel in verband gebracht met een overgang naar Fc Twente. Naar verluidt zou de transfer binnenkort doorgang vinden. Wanneer de Tukkers woensdagavond de volgende ronde van de Champions League zouden halen, hebben ze genoeg geld om de vijf miljoen te betalen die de Rotterdamse formatie vraagt.
Hadden we sowieso moeten wachten op de KNVB. Tegen die tijd dat zij antwoord geven is Ars al verkocht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:07 schreef Marktplaatsman het volgende:
Vind het nog steeds zonde dat Feyenoord Sjoerd Ars niet voor 3 ton heeft gekocht
quote:"Als je boodschappen gaat doen wacht je soms ook tot iets in de aanbieding komt. Dan doen wij met Fer nu ook."
Neuh, krent Munsterman verwacht dat hij in de aanbieding komt. Maar dan heeft 'ie het mooi mis.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wat lees ik nu, Fer in de aanbieding?
http://www.voetbalprimeur(...)e_aanbieding_is.html
Dat hij ook verdediger is wist ik niet.
Supermarkt Feyenoord, wachten tot alles in de bonus is...
[..]
I guess we'll just have to agree do disagree.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, krent Munsterman verwacht dat hij in de aanbieding komt. Maar dan heeft 'ie het mooi mis.
Alles zal afhangen van wel of geen CL voor Twente, mochten ze dat halen dan leggen ze gewoon het bedrag dat Van Geel vraagt op tafel. Niks geen aanbieding.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
I guess we'll just have to agree do disagree.
Ik kan alleen niet beloven dat ik geen 'I told you so' in dit topic post als het zover is...
Wat dat betreft zeker vanavond even kijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles zal afhangen van wel of geen CL voor Twente, mochten ze dat halen dan leggen ze gewoon het bedrag dat Van Geel vraagt op tafel. Niks geen aanbieding.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:24 schreef OProg het volgende:
In het kader van flauw:
Ik ga Feyenoord dit kado doen:
[ afbeelding ]
Bij het uitblijven van een kampioenschap krijgen we dan een kampioenschaap.![]()
godskolere wat flauw zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:24 schreef OProg het volgende:
In het kader van flauw:
Ik ga Feyenoord dit kado doen:
[ afbeelding ]
Bij het uitblijven van een kampioenschap krijgen we dan een kampioenschaap.![]()
Om en nabij de 3 ton erbij voor ons dus.quote:'De Guzman heeft toptransfer te pakken en gaat Champions League in'
Jonathan de Guzman verandert na een jaar al van werkgever binnen Spanje. Volgens El Mediterraneo, een doorgaans goed geïnformeerde lokale krant, rondt Villarreal nog deze week de komst van de middenvelder van Real Mallorca af. De ex-speler van Feyenoord kost de nummer vier van vorig seizoen zes miljoen euro. In zijn contract met de eilandbewoners, dat in 2013 ten einde loopt, staat een clausule van tien miljoen euro.
De Guzman maakte vorig jaar zomer de overstap van Feyenoord naar Mallorca, nadat hij ervoor had gekozen om zijn aflopende contract in Rotterdam niet te verlengen. Onder leiding van Michael Laudrup draaide de 23-jarige middenvelder in persoonlijk opzicht een goed seizoen. De geboren Canadees deed in 33 competitieduels mee en scoorde vijf keer. Mallorca ontsnapte op de laatste speeldag echter ternauwernood aan degradatie.
Grootaandeelhouder Lorenz Serra Ferrer had De Guzman beloofd dat hij mee zou werken aan een transfer, mits de aanbieding voor beide partijen interessant zou zijn. "Hij kwam hier transfervrij en ik beloofde hem dat ik hem zou helpen als er sprake zou zijn van een interessante aanbieding", vertelde de ex-coach van onder meer Barcelona, Real Betis en Real Mallorca enkele weken geleden.
Villarreal verkocht Santi Cazorla voor twintig miljoen euro aan Málaga en gebruikt een deel van dat geld voor de komst van De Guzman, die daarmee op het punt staat om na Jan Kromkamp de tweede Nederlander in de historie van el Submarino Amarillo te worden. In een eerder stadium werden ook Valencia en Atlético Madrid genoemd.
Lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Om en nabij de 3 ton erbij voor ons dus.
Wedstrijd van vanavond betekent geen hol, hierna gewoon volgende voorronde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat dat betreft zeker vanavond even kijken
Nee, als die moffen vanavond de ronde doorkomen betekent het sowieso 2,5 miljoen erbij (PO's CL leveren geld op en zekere deelname aan EL). Dan gaan ze dus het bod op Fer verhogen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:00 schreef Stringer het volgende:
[..]
Wedstrijd van vanavond betekent geen hol, hierna gewoon volgende voorronde.
Heeft Jopie dat gezegd dan of verzin je dat zelf ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, als die moffen vanavond de ronde doorkomen betekent het sowieso 2,5 miljoen erbij (PO's CL leveren geld op en zekere deelname aan EL). Dan gaan ze dus het bod op Fer verhogen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft Jopie dat gezegd dan of verzin je dat zelf ?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 03-08-2011 om 15:03:05Vanavond speelt FC #Twente de return in de tweede voorronde van de Champions League.Als Twente deze ronde doorkomt,is het verzekerd... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 03-08-2011 om 15:03:55...van minimaal Europa League en heeft de club waarschijnlijk voldoende financiele middelen om Leroy Fer los te weken bij #Feyenoord. reageer retweet
Lijkt me dat Twente ook gewoon gebudgeteerd heeft op de Europa League. Is niet geld wat ineens extra vrijkomt. Lijkt me beetje voorbarig van de bron. Maar we zullen het zienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 03-08-2011 om 15:03:55...van minimaal Europa League en heeft de club waarschijnlijk voldoende financiele middelen om Leroy Fer los te weken bij #Feyenoord. reageer retweet
De redenatie ontgaat mij ook een beetje. Volgens mij kan Twente ook zonder CL prima dat bedrag van 5 miljoen neerleggen voor Fer maar is het inmiddels meer een principekwestie van Joop.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:06 schreef Stringer het volgende:
[..]
Lijkt me dat Twente ook gewoon gebudgeteerd heeft op de Europa League. Is niet geld wat ineens extra vrijkomt. Lijkt me beetje voorbarig van de bron.
Volgens mij budgeteert Twente dat niet, net als dat Twente één van de weinige clubs is die geen spelers hebben meegenomen op de balans. Verder levert die deelname aan laatste voorronde CL ook flink wat knaken op. Munsterman heeft al eerder aangegeven helemaal niet zoveel geld te besteden te hebben, eigenlijk bijna niets. En al helemaal niet met dat bouwongelukje erbij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:06 schreef Stringer het volgende:
[..]
Lijkt me dat Twente ook gewoon gebudgeteerd heeft op de Europa League. Is niet geld wat ineens extra vrijkomt. Lijkt me beetje voorbarig van de bron. Maar we zullen het zien
Mjah, geloof dat ze dat juist wel doen:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij budgeteert Twente dat niet, net als dat Twente één van de weinige clubs is die geen spelers hebben meegenomen op de balans. Verder levert die deelname aan laatste voorronde CL ook flink wat knaken op. Munsterman heeft al eerder aangegeven helemaal niet zoveel geld te besteden te hebben, eigenlijk bijna niets. En al helemaal niet met dat bouwongelukje erbij.
Volgens mij valt daar dus ook niets uit te halen, zou treurig zijn voor een jongen die hier al als broekie rondliep.quote:Bij het transfervrij aantrekken van spelers is geen opleidingsvergoeding van toepassing, aangezien daar geen transfersom aan hangt. Ook bij de verhuur van spelers is geen sprake van deze vergoeding.
Geen idee of dat klopt en wat er van klopt.quote:Als Feyenoord De Guzman onlangs een gelijkwaardige aanbieding gedaan zou hebben als zijn laatst getekende contract en hij een internationale transfer zou maken, hadden de Rotterdammers nog een beloning voor jaren opleiding kunnen ontvangen. Daar is geen sprake van, omdat zo'n aanbieding een te groot risico zou zijn voor Feyenoord.
Heb je een bronnetje wat een voorronde oplevert? Ben wel benieuwd eigenlijk! Startgeld EL is 0.9 mil. CL 7.1 mil. Wel bizar ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:16 schreef Caland het volgende:
Zo'n voorronde CL levert denk ik zelfs meer op dan plaatsing voor EL.
Sowieso ligt het hele beloningssysteem rondom de CL zo'n 20 keer hoger dan rond de EL. Best krom eigenlijk.
Die eerste alinea klopt toch ook? Stel dat De Guzman nu voor 0 euro was verkocht kregen wij dus 4,5% van die 0 euroquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Volgens mij valt daar dus ook niets uit te halen, zou treurig zijn voor een jongen die hier al als broekie rondliep.
Met Fer dan hetzelfde verhaal mocht ie transfervrij vertrekken (die kans acht ik te verwaarlozen) en daarna worden doorverkocht voor velen miljoenen.
Buiten dat staat me iets bij dat er bij een binnenlandse transfer geen opleidingsvergoeding betaald hoeft te worden en aangezien de transfer tussen Spaanse clubs gaat, lijkt ook dat het geval.
En als je dan ook nog terug in de archieven duikt kreeg je ineens dit op je bord:
[..]
Geen idee of dat klopt en wat er van klopt.
Hoe dan ook, ik heb geen idee of we nu wel wat vangen voor die jongen.
Dit is voor de CL (van vorig seizoen):quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:17 schreef Stringer het volgende:
[..]
Heb je een bronnetje wat een voorronde oplevert? Ben wel benieuwd eigenlijk! Startgeld EL is 0.9 mil. CL 7.1 mil. Wel bizar ja.
quote:Play-offronde
2,1 miljoen per club
Totaal ¤ 42 miljoen
Groepsronde
¤ 3,8 miljoen per club
¤ 550.000 per gespeelde wedstrijd per club
¤ 800.000 bonus bij winst
¤ 400.000 bonus bij gelijkspel
Totaal ¤ 304 miljoen
Achtste finale
¤ 3 miljoen per club
Totaal ¤ 48 miljoen
Kwart Finale
¤ 3,3 miljoen per club
Totaal ¤ 26,4 miljoen
Halve finale
¤ 4 miljoen
Totaal 16 miljoen
Finale
¤ 9 miljoen voor de winnaar
¤ 5,2 miljoen voor de verliezer
Totaal 14,2 miljoen
Krijgen ze dan sowieso 2,1 miljoen, of je er nu uitvliegt of niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Caland het volgende:
Wat ik al dacht dus. 2.1 miljoen voor de PO ronde. Die heeft Twente niet begroot.
Das ka-ching danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef Caland het volgende:
Wat ik al dacht dus. 2.1 miljoen voor de PO ronde. Die heeft Twente niet begroot.
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Krijgen ze dan sowieso 2,1 miljoen, of je er nu uitvliegt of niet?
Ik denk 2,1 miljoen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Das ka-ching dan
Alleen nog ff azijnzeikerig: Zou dat dan 2.1 mil per PO ronde zijn? Want dan hebben 4.2 mil. Zo niet dan verandert er niets na vanavond toch?
Klopt, 3.8 mil. + 6 x 550 000 = 7.1quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk 2,1 miljoen.
En check die CL bedragen. Alleen voorronde levert al 3,8 miljoen op, ook als je alles verliest
Maar Twente speelt er 2, dus is het dan 2,1 voor de totale voorronde of 2,1 per voorronde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk 2,1 miljoen.
En check die CL bedragen. Alleen voorronde levert al 3,8 miljoen op, ook als je alles verliest
En dan zijn de TV gelden niet eens meegenomen. Nederlandse clubs krijgen daaruit zo'n 18 miljoen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik denk 2,1 miljoen.
Staat ergens op dat plaatje in mijn post. Is dusniet zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:23 schreef Lastpost het volgende:
Maar dan blijft toch staan dat het een binnenlandse transfer is en we daar dus niets voor krijgen?
Wat betreft dat eerste heb je gelijk inderdaad, dat las ik verkeerd.
quote:Fer verlaat trainingsveld Feyenoord met enkelblessure
Leroy Fer heeft geblesseerd het trainingsveld van Feyenoord moeten verlaten. De middenvelder heeft volgens Voetbal International-redacteur Martin Krabbendam een blessure aan zijn linkerenkel opgelopen, dit maakte hij woensdagochtend bekend via Twitter.
De verslaggever was bij een training van de Rotterdammers en keek hoe de spelers aan het afwerken waren. Bij Fer ging het mis, waarna hij naar de zijkant moest. Zijn enkel wordt momenteel onderzocht door de clubarts. Volgens Krabbendam moet hij veel last hebben.
Fer wordt de afgelopen weken veel in verband gebracht met een overgang naar FC Twente. Naar verluidt zou de transfer binnenkort doorgang vinden. Wanneer de Tukkers woensdagavond de volgende ronde van de Champions League zouden halen, hebben ze genoeg geld om de vijf miljoen te betalen die de Rotterdamse formatie vraagt.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)essure#ixzz1TycPY2ss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |