Aye.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Heeft iedereen nog een beetje coke hier?
Jointjes waren okequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:08 schreef MissVanity het volgende:
Geen coke... Sorry.
Hoe waren de jointjes gister U.N.K.L.E.?
Vrouwen geschuurdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Jointjes waren okeOok nog naar het cafe geweest brandweerauto's gedronken vrouwen geschuurd alles!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Vrouwen geschuurdAch, als je het maar leuk hebt
Omdat het een goedlopend topic is. Als je het niet leuk vind blijf dan gewoon wegquote:
Ik studeer fapkunde, en de studie loopt goed. Ik heb mijn orgasme gefilmd voor nader onderzoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:20 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hoe ver bent u al met uw studies?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik studeer fapkunde, en de studie loopt goed. Ik heb mijn orgasme gefilmd voor nader onderzoek
Doet mij deugd dit nieuws te mogen vernemen van u.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik studeer fapkunde, en de studie loopt goed. Ik heb mijn orgasme gefilmd voor nader onderzoek
Picsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben best wel nieuwsgierig nu...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja. Ziet er best leuk uit, achterstevoren je zaadlozing.
Omdat jij iemand wil zien rukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |