Lelijk dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:26 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dik is geen gebruikelijke term die men handhaaft bij het beschrijven van mijn fysieke uiterlijk.
Pauze.
Jij wel hoorquote:
Was even een waarschuwing.quote:
Bierbuikjequote:
Dat mag. Een man zonder bierbuik vind ik ook niet echt aantrekkelijk...quote:
Zolang het maar in de hand is jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:34 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht dat vrouwen op kerels met sixpacks vielen
Lang niet alle vrouwen hoor. Ik totaal niet. Ik houd van een zachte ondergrondquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:34 schreef muhahaha het volgende:
Ik dacht dat vrouwen op kerels met sixpacks vielen
Ik? Een hunk? Tuurlijk! Maar wel eentje met een bierbuikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:36 schreef muhahaha het volgende:
Ow en ik maar denken dat je zo een hunk hebt MissV
Ik kreeg een maagzweer als reactie van het lezen van deze reactie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:42 schreef MissVanity het volgende:
Serieus... Mijn vriend ligt goed bij de vrouwtjes
Echt altijd als we met zijn 2en weg zijn gaan de chickies met hem flirten enzo.
En zo vreselijk stom giechelen. Zo irritant.
Ik ben er dan gewoon bij! Die wijven hebben echt geen respect!
Hij flirt ook terug
Niks. Ik ben tevredenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:50 schreef muhahaha het volgende:
Je vriend ligt goed in de markt en hij kiest voor jou, serieus wat wil je nog meer
Jawel, het irriteert jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Niks. Ik ben tevreden
Zelfs met mijn figuur.
Dus omdat jij mager en knap bent heb jij het recht om anderen te beledigen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:51 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik drink al sinds mijn derde koffie, maar nee.
Als ie graflelijk was had ie dat recht ook niet gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dus omdat jij mager en knap bent heb jij het recht om anderen te beledigen?
T'wasmaareengrapje,heus!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dus omdat jij mager en knap bent heb jij het recht om anderen te beledigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |