Ik heb gewoon de lijst hier neergezet zonder aanpassingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:51 schreef muhahaha het volgende:
Ja ja ik kan de lijst kopieren en veel eraf halen en dan weet ik niet wie ik er dan bij moet zetten behalve die er al bij staan.
Flauw... Ik wil weten of ik er in sta bij jou... Aangezien jij bij mij op nummer 1 staatquote:
Ik sta er bij jou gewoon niet eens inquote:
Eh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik sta er bij jou gewoon niet eens in
Uiteraardquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Flauw... Ik wil weten of ik er in sta bij jou... Aangezien jij bij mij op nummer 1 staat
Hij staat bij mij wel in het lijstje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uiteraard
MisterChirrel niet, die is eng
Vijand? Wie danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:10 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hij staat bij mij wel in het lijstje.
Mijn grootste vijand staat er ook in
Fraech. Die loopt in topics waar ik niet in zit te zeggen dat ik dik benquote:
Wat?quote:
Gasten die andere dames overal afkraken hebben er vaak zelf geen 1 aangeraakt.quote:
De waarheid moet ook gezegd worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Fraech. Die loopt in topics waar ik niet in zit te zeggen dat ik dik ben
Hij is echt kinderachtig...
Wel een zwarte ruiter dan.quote:
Hij zegt dat ie heel knap isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gasten die andere dames overal afkraken hebben er vaak zelf geen 1 aangeraakt.
Elke avond blazen ze hun vriendin op voor een veeg
Bedankt hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:17 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
De waarheid moet ook gezegd worden.
[..]
Wel een zwarte ruiter dan.
Zegt ie ja, een echte vent boeit het geen reet en neukt alle smatjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:17 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie heel knap is
Maar ik verdenk hem er van 14 te zijn en dik en lijk
Dit las ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hoe vaak hinnik jij achter de balie?
Vaak... Hoezo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:18 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Hoe vaak grinnik jij achter de balie?
Dat mag.quote:
Dit gesprek is opgenomen en kan worden gebruikt in verdere evaluaties van ons klantensysteem, wij danken u voor uw medewerking en u mag erop vertrouwen dat deze informatie binnen het bedrijf blijft.quote:
Dat doe ik dan weer nietquote:
Lamequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:24 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Dat mag.
[..]
Dit gesprek is opgenomen en kan worden gebruikt in verdere evaluaties van ons klantensysteem, wij danken u voor uw medewerking en u mag erop vertrouwen dat deze informatie binnen het bedrijf blijft.
Dik is geen gebruikelijke term die men handhaaft bij het beschrijven van mijn fysieke uiterlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
LameHoe dik ben jij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |