abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100434079
Nou wij kunnen 's mrogens het bed verlaten en Jaël slaapt gewoon door gelukkig en vaak als ze 's anchts wakker word dan wil ze naar haar eigen bed en dan brengen we haar daarheen en dan komt ze na een uur weer ofzo... Heel irritant, maar ja ik moet zeggen dat door het weinige slapen het vele werken en al het gezeur rondom Sarah (wat nu gelukkig dus goed gaat) mijn lontje wel wat kort is! maar we tellen maar weer eens een keer tot 10...,

Jaël heeft trouwens een half jaar geleden ook zo een fase als deze gehad maar toen lag ze in een ledikantje en dan hoorde wij haar wel tot 22.00 uur kletsen en zingen enzo maar dan kwam ze neit om de haverklap eruit en ging ze ook niet gillen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100434140
Wij gaan nu dus om en om en dan roept ze als ik kom neeeeeee papa en als papa komt roept ze neeeeeeeeeeee mama ...
pi_100435942
Hier lijkt het ook stil... straks ff gluren...
Fake it till you make it...
pi_100436081
ik heb gegluurd en het is echt stil *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 augustus 2011 @ 21:18:58 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100436511
ik sluit me aan in de rij .. zodra we de deur van z'n kamer maar dicht willen doen is het al overstuur gillen om ons.. zelfs als we hem samen naar bed brengen ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100436624
en als je de deur nou open laat? Tess' deur staat nu ook open. Helemaal dicht doen is vragen om ellende. Normaal gaat ie op een haakje.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 augustus 2011 @ 21:25:57 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100436926
Hij loopt direct achter ons aan dan Vicky, dus dat is ook geen optie. Vanmiddag ben ik ijskoud drie kwartier in de negeerstand gegaan (toen was het hezelfde verhaal, deuren bonken, gillen etc) en toen ik 'm uiteindelijk wakker ging maken lan hij op de grond tegen de deur aan te slapen :@ ) wellicht word het hier wel eens tijd om het middagdutje er maar vanaf te halen, en dat alleen op de dagen dat hij naar de PSZ gaat nog te proberen ... bedenk ik me terwijl ik dit typ ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_100437046
Ik twijfel ook over wel of geen slaapje, maar ze slaapt nog dus blijkbaar heeft ze het nogn odig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 augustus 2011 @ 21:32:48 #209
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100437316
Het gaat hier met steeds meer weerstand en zoals vandaag had ik echt zoiets van .. je blijft maar (even) op je kamer, zodat ik je broertje óók wat aandacht kan geven en rustig kan voeden. Ik heb echter weinig trek dat hij hele avonden opblijft omdat hij overdag slaapt, dus morgen maar eens proberen zonder slaapje. Dan zoek ik wel iets wat héél speciaal is ofzo wat hij kan doen als ik even met z'n broertje rustig bezig wil. Naast me op de bank foto's op de camera kijken ofzo ...

pi_100438388
Bij ons middagslaapje is dus juist helemaal geen weerstand en 's avonds juist wel! Ze slaapt nog steeds niet overigens... Dus morgen ga ik haar niet naar bed brengen overdag en hopelijk gaat het dan 's avonds beter!
pi_100438588
middagslaapje gaat soepel hier. 's avonds keet ze vaak wel nog best lang, maar da's bij ons acceptabel gedrag. mopsie is nu eenmaal heel prikkelgevoelig. dus al slaapt ze niet, dan heeft ze wel ff die alleen-tijd nodig. wel letten we heel, heel, heel goed op prikkelvrij naar bed gaan en dat bed leuk is. gisteravond is ze dus wel een paar keer huilend wakker geworden. het wurm. die heeft vandaag echt bij moeten komen van gister.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 augustus 2011 @ 22:09:53 #212
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100439367
*zucht* slaapt Jan eindelijk, op de bank op papa's borst in slaap gevallen en nu op bed; begint de jongste :')

pi_100440107
Jaël gilde net en toen werd Sarah wakker! S. gevoed en nu ligt Jaël hier naast mij maar weigert nog steed te slapen. Ze geeft bijna licht in het donker zo wit ziet ze...
pi_100440208
jeetje MP, volhoudertje hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:31:04 #215
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100440458
* mikoxx komt even een kusje brengen voor alle papa's en mama's met terror-slaap-twee-jarigen (en natuurlijk ook voor alle andere papa's en mama's van wakkere kindjes op dit moment)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 augustus 2011 @ 22:31:31 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100440478
heeft ze misschien een nachtmerrie gehad de afgelopen tijd waardoor ze nu bang is om te gaan slapen zonder jou/ jullie MP ? arm schaap -O-

pi_100440681
Ko ligt ook nog wakker, maar hij heeft de slappe lach, in zijn bedje.
Ik vind het erg schattig klinken. O+

Sterkte voor alle mama's en papa's van wakkere kindjes die niet zo gezellig zijn.:*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:37:45 #218
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100440824
Sterkte voor alle terrible-2-mamma's :*

Voor Maarten helpt het heel goed dat hij 's middags max. 1 1/2 uur slaapt. Als ik hem laat slapen tot hij vanzelf wakker wordt, is het zo 2 á 2 1/2 uur later en dan ging hij ook wel rond 7 uur/half 8 naar bed, maar sliep het eerste uur nog niet.
Alleen als we een erg drukke dag hebben gehad dan of hij is niet heel erg lekker, dan laat ik hem langer slapen.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_100440855
quote:
12s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:31 schreef DJMO het volgende:
heeft ze misschien een nachtmerrie gehad de afgelopen tijd waardoor ze nu bang is om te gaan slapen zonder jou/ jullie MP ? arm schaap -O-
We denken van wel maar daarna is het al meerdere keren goed gegaan..
pi_100440915
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:37 schreef Marie79 het volgende:
Sterkte voor alle terrible-2-mamma's :*

Voor Maarten helpt het heel goed dat hij 's middags max. 1 1/2 uur slaapt. Als ik hem laat slapen tot hij vanzelf wakker wordt, is het zo 2 á 2 1/2 uur later en dan ging hij ook wel rond 7 uur/half 8 naar bed, maar sliep het eerste uur nog niet.
Alleen als we een erg drukke dag hebben gehad dan of hij is niet heel erg lekker, dan laat ik hem langer slapen.
herkenbaar

We laten Tess ook nog maar max 1,5 tot 2 uur slapen. Als ik haar niet wakker maak slaapt ze met gemak 3 uur....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:53:39 #221
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100441632
Jeetje wat een slaap perikelen weer zeg, hopelijk lost het allemaal relatief snel weer op allemaal, want dat is voor allemaal vermoeiend!

Hier ligt wel een vermoeid jochie in zijn bedje, dat duurde ook niet al te lang ook.
Het was echt een geweldig leuke middag en avond. En heeft leuke cadeau's gekregen!
Ik ben bezig met foto's op laptop te zetten, maar of ik ze vanavond nog hier gepost krijgt weet ik niet.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 8 augustus 2011 @ 07:54:18 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_100451371
Bar, ook van mij en Maarten nog gefeliciteerd met Roy *O* (Bedacht me gisteravond in bed dat ik dat niet opgeschreven had :@ )
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_100452225
Ook allemaal tegelijk aan de slaapissues :N

Hier was (tot 3,5) in de middag eerder wakker maken geen succes trouwens. Dan 's avonds maar een uurtje later naar boven.
Tegen de 2,5 hielp het ook wel om een keuze te geven. Je moet niet slapen, je mag kiezen of je gaat slapen, of lekker op je bed wat speelt (auto's, puzzel, boekje). Meestal was hij dan na 15 minuten ook wel klaar met spelen en deed hij zelf het lichtje uit en klaar.
Maar alle kinderen zijn anders, andere oorzaken, andere karaktertjes. Waar ze nou toch die handleiding verstopt hebben :P

Chris slaapt heerlijk tegenwoordig. Alleen wel een beetje in rare houdingen. Als bijna kleuter kun je prima overdwars slapen in je 150x70 bedje. Of gisteravond lag hij met zijn kussen op het voeteneind, op het dekbed, en de punt over hem heen geslagen. Vanochtend vertelde hij dat hij gesurfd had :D
pi_100453325
Ik heb een hoop gemist hier geloof ik

Welkom alle nieuw peutertjes :)
En succes met alle slaap ellende
  maandag 8 augustus 2011 @ 11:30:43 #225
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_100455641
De kleine heeft hier even 39.6 gr koorts, dat terwijl ze gisteren nog zo gezond en wel was. Vannacht had ze al 1x overgegeven, vanmorgen weer en momenteel houd ze niks binnen. Nu ligt ze even lekker koessen gelukkig dus even kijken hoe lang het gaat duren.

4de is ze 3 geworden, wat een pret was dat :)

Zo nu maar hier even verder wat doen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')