abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100432135
pff hier weer strijd... mevrouw ligt in bed, verplicht met slaapzak aan want anders maakt ze er helemaal een zooitje van. Ik heb een minuut of 10 naast d'r gezeten, met mijn rug naar haar toe. Ze ligt alleen maar te keten in bed. Ik ben weggegaan en meteen begon ze te huilen.
Heb de babyfoon nu even uitgezet :@ ik ga over een minuut of 10 wel ff kijken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100432290
Kan je ook gewoon met ze praten overdag?

'hoor eens even, we hebben met z'n allen een probleem?'
Dan samen een oplossing zoeken, om de beurt een oplossing aandragen, állemaal (ja ook de meest debiele als 'de hele nacht opblijven' of 'papa slaapt in mijn bed en ik op zijn plek') opschrijven en dan samen wegstrepen tot er iets werkbaars overblijft.

Werkt bij Leander al wel :)

Geen enorme strijd, geen negeren van gevoelens die er gewoon zijn (en mogen zijn) en wel een werkbaar resultaat waar ze ook nog wel naar willen luisteren, want ze hebben zelf meegedacht.
pi_100432342
uhh nou ik dnek dat Tess daar nog wat te jong voor is...
Jael denk ik ook..
Ze zijn beide net 2...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100432347
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 19:56 schreef Vicky het volgende:
pff hier weer strijd... mevrouw ligt in bed, verplicht met slaapzak aan want anders maakt ze er helemaal een zooitje van. Ik heb een minuut of 10 naast d'r gezeten, met mijn rug naar haar toe. Ze ligt alleen maar te keten in bed. Ik ben weggegaan en meteen begon ze te huilen.
Heb de babyfoon nu even uitgezet :@ ik ga over een minuut of 10 wel ff kijken..
pfff heftig hoor! En dan is het fijn dat ze kunnen praten maar lastig dat ze toch niet kunnen vertellen wat er nou is! Sterkte! Hopelijk gaat ze toch snel slapen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100432517
Freecell ik denk dat Jaël daar ook nog even te jong voor is. Heb wel geprobeert om te praten over waarom ze nou uit bed komt het enige dat ze dan zegt is kippie en dan vraag ik wat doet die kippie (is vogel) dan nou tok tok! Maar verder komen we niet. Als ik dan vraag waar ze geslapen heeft dan zegt ze in mama bed... En waar hoor je te slapen in Jaii bed! En ze zit weer op de bank by the way!
pi_100432527
Tess zegt alleen maar: ikke wil nie sjapen, ikke inne kamer blijven!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_100432692
Jaël ligt nu met de poes te kroelen op de bank. Ze kwam er uit met nietuh bed, dus nu negeren we haar weer en ze heeft het heel gezellig met zichzelf en de poes!
pi_100432703
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef Vicky het volgende:
uhh nou ik dnek dat Tess daar nog wat te jong voor is...
Jael denk ik ook..
Ze zijn beide net 2...
Ow, dat is nog wel wat jong inderdaad :D Leander wordt over 2 weken 3. Bij Florian werken dat soort grappen ook nog niet (nu bijna 1,5)

De vraag 'waarom kom je uit bed' is ook wel erg moeilijk hoor. Dat redt Leander ook nog lang niet. Dan moet je eerst je eigen beweegredenen snappen en hey, dat vind ik soms zelfs al moeilijk bij mezelf :D

Als Leander uit bed wil, vertel ik hem vaak dat hij graag uit bed wil (hij jaaa!) dat hij erg graag uit bed wil (jaaaa!) en dan zegt hij zelf vaak al 'maar dat kan nu niet hè?'
Terwijl als ik zeg dat het niet kan, hij in de weerstand schiet.
pi_100432900
Ja is ook wel een moeilijke vraag idd maar ik kan gewoon niet bedenken hoe ik haar wel duidelijk kan maken dat het niet gaat zoals het nu gaat... Best lastig deze leeftijd! En ze ligt er weer in, ze kwam weer zelf vragen of ze nar bed mocht, ben benieuwd voor hoe lang het deze keer is!
pi_100432997
Tess heeft de hele tijd aan de deur staan morrelen.. M. is er nu en het enige wat Tess zegt: ikke wil naar de kamer!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_100433156
En jaël is weer beneden, zucht!
pi_100433209
hoelang is ze al bezig zo? week? 2 weken?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_100433303
pas een week nou sinds 4 dagen elke dag daarvoor deed ze het 2 keer in de week ofzo en dat was een maandje... Maar elke avond is sinds ze zo op haar hoofd is gevallen, dus we vtragen ons af of dat er mee te maken heeft, maar ze is verder wel alert enzo en overdag wel een vrolijk meisje!
pi_100433376
misschien angst ofzo?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:24:49 #190
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_100433439
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:05 schreef Vicky het volgende:
Tess zegt alleen maar: ikke wil nie sjapen, ikke inne kamer blijven!
Yep dat kan Esmee ook gerust anderhalf a twee uur non-stop schreeuwen (paaaaahpaaaah... maaaah maaaaah... emmee niette betje. Emmee binnen pelen!)... :X Maar ja ze doet haar best maar ik haal haar er niet meer uit. Linde slaapt er hier vaak doorheen en in uiterste nood gaat ze in een campingbedje in onze kamer en slapen wij dan binnen. Het is vaak een kwestie van een week ( :X ) doorzetten en oppassen dat je niet over je wallen struikelt en dan slaapt ze weer voor een maandje of zo normaal en dan begint het hele circus weer van voor af aan. Klinkt bijna als een soort ongesteldheid :P
pi_100433552
Ja hebben we ook aan gedacht maar de eerste drie keer werd ze echt paniekerig wakker en nu is eht elke keer heel rustig en dan komt ze gewoon bij ons slapen en wil ze bij ons zijn... We hebben al een nachtlampje gekocht en die heeft ze op haar kamertje nu, toen ging het weer 2 nachten goed... We hebben het bedje al omgerdraaid met de open kant naar de muur zodat ze er niet meer uit kan, maar ze probeert evengoed te klimmen en we willen niet dat ze valt natuurlijk!
pi_100433563
M zit er nu al een tijdje bij. Het is iig stil.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_100433575
Ik heb vanmiddag mn 2 peuters opgehaald van een paar daagjes logeren bij opa en oma. Mirte ligt lekker in bed, maar Iris was compleet over de zeik toen ik haar in bed probeerde te leggen. Heb even in de deuropening gezeten en ben langzaamaan weggeslopen. Deur staat nog op een kier, ik hoop dat ze toch maar gaat slapen.
Maar het geluidsvolume boven neemt weer toe "mama" "MAma"....
Fake it till you make it...
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:27:41 #194
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_100433600
Of omdat ze door het vallen op haar hoofd toen wat meer aandacht heeft gekregen en nu kijkt waar de grens is? Misschien mocht ze toen meer? Heeft ze opgevangen dat ze als het niet goed ging ze bij jullie mocht slapen? Hier valt me op dat na bv een verwendag zoals gisteren met theater, ijs, veel aandacht en pannenkoeken het de dag daarna een beetje een soort van hoever-kan-ik-gaan-dag is. Dan is het weer een dagje heel streng en dan zijn de regels weer duidelijk ofzo...
pi_100433690
Ikzelf vind een kind in mn bed echt geen optie, ik slaap dan namelijk niet meer.
Dus of ze gaan terug naar hun bed en anders ga ik op zolder liggen en mag manlief het opknappen, want die vind het allemaal wel best.
Fake it till you make it...
pi_100433694
Jeetje is het Terrible Two's anti-slaap week?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_100433798
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 20:27 schreef Stiemie het volgende:
Of omdat ze door het vallen op haar hoofd toen wat meer aandacht heeft gekregen en nu kijkt waar de grens is? Misschien mocht ze toen meer? Heeft ze opgevangen dat ze als het niet goed ging ze bij jullie mocht slapen? Hier valt me op dat na bv een verwendag zoals gisteren met theater, ijs, veel aandacht en pannenkoeken het de dag daarna een beetje een soort van hoever-kan-ik-gaan-dag is. Dan is het weer een dagje heel streng en dan zijn de regels weer duidelijk ofzo...
Dat zou natuurlijk ook kunnen!

Nu hangt ze nog steeds op de bank en wil niet dat papa haar naar boven brengt dat moet mama persee doen! Daar gaan we dus weer!
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:32:17 #198
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_100433829
Wij willen het gelukkig allebei niet dat scheelt ;) Bovendien is Esmee elke keer dat je bv je omdraait al wakker en dat slaapt lekker ontspannen :') En alles is 's morgens als om 6 uur de wekker van mijn vriend gaat ook klaarwakker.
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:35:02 #199
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_100433978
Hmm en dat bepalen wie wat waar en wanneer doet kennen we hier ook. Helaas voor de dames krijgen ze daarbij echt niet altijd hun zin want dan gaat het echt van kwaat tot erger en bepalen ze liefst nog wie wanneer gaat plassen :D

Dus bijvoorbeeld als ik voorlees, poest mijn vriend eerst hun tanden.
pi_100434044
het lijkt stil *O*

hier proberen de dames ook te bepalen wie naar bed brengt alleen wisselen wij het elke dag af. De ene dag doe ik Amber en M. Tess, de dag erna andersom.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')