pfff heftig hoor! En dan is het fijn dat ze kunnen praten maar lastig dat ze toch niet kunnen vertellen wat er nou is! Sterkte! Hopelijk gaat ze toch snel slapen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:56 schreef Vicky het volgende:
pff hier weer strijd... mevrouw ligt in bed, verplicht met slaapzak aan want anders maakt ze er helemaal een zooitje van. Ik heb een minuut of 10 naast d'r gezeten, met mijn rug naar haar toe. Ze ligt alleen maar te keten in bed. Ik ben weggegaan en meteen begon ze te huilen.
Heb de babyfoon nu even uitgezetik ga over een minuut of 10 wel ff kijken..
Ow, dat is nog wel wat jong inderdaadquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef Vicky het volgende:
uhh nou ik dnek dat Tess daar nog wat te jong voor is...
Jael denk ik ook..
Ze zijn beide net 2...
Yep dat kan Esmee ook gerust anderhalf a twee uur non-stop schreeuwen (paaaaahpaaaah... maaaah maaaaah... emmee niette betje. Emmee binnen pelen!)...quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:05 schreef Vicky het volgende:
Tess zegt alleen maar: ikke wil nie sjapen, ikke inne kamer blijven!
Dat zou natuurlijk ook kunnen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:27 schreef Stiemie het volgende:
Of omdat ze door het vallen op haar hoofd toen wat meer aandacht heeft gekregen en nu kijkt waar de grens is? Misschien mocht ze toen meer? Heeft ze opgevangen dat ze als het niet goed ging ze bij jullie mocht slapen? Hier valt me op dat na bv een verwendag zoals gisteren met theater, ijs, veel aandacht en pannenkoeken het de dag daarna een beetje een soort van hoever-kan-ik-gaan-dag is. Dan is het weer een dagje heel streng en dan zijn de regels weer duidelijk ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |