We denken van wel maar daarna is het al meerdere keren goed gegaan..quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:31 schreef DJMO het volgende:
heeft ze misschien een nachtmerrie gehad de afgelopen tijd waardoor ze nu bang is om te gaan slapen zonder jou/ jullie MP ? arm schaap
herkenbaarquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:37 schreef Marie79 het volgende:
Sterkte voor alle terrible-2-mamma's
Voor Maarten helpt het heel goed dat hij 's middags max. 1 1/2 uur slaapt. Als ik hem laat slapen tot hij vanzelf wakker wordt, is het zo 2 á 2 1/2 uur later en dan ging hij ook wel rond 7 uur/half 8 naar bed, maar sliep het eerste uur nog niet.
Alleen als we een erg drukke dag hebben gehad dan of hij is niet heel erg lekker, dan laat ik hem langer slapen.
Nou dit dus helemaal!quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:15 schreef freecell het volgende:
Ja, leuk is dat hè? Volgens mij moet je gewoon redelijk consequent 'iets' doen en met een bult liefde komt de rest dan wel goed
Daar past die bult liefde dan ook weer niet bijquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:09 schreef freecell het volgende:
Hoewel redelijk consequent door het huis heen meppen niet zo'n succes is uiteraard
Maar voor de rest... De kinderen van mijn 5 broers zijn allemaal happy kinderen en we hebben echt totaal verschillende stijlen!
Nou... sommigen slaan met liefdequote:Op maandag 8 augustus 2011 15:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar past die bult liefde dan ook weer niet bij
Bij dat meppen dus he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |