Waar is die opmerking nou voor nodig? Ik begrijp dat niet zo, eigenlijk. Ieders keus of ze wel of niet hun kind in hun bed willen en volgens mij krijgt een kind er niets van als het niet bij de ouders slaapt...en ook niet als het wel bij de ouders slaapt. Zoals je in je tweede alinea al zegt: je moet doen wat bij jou en je kind past en daar hoef je dat soort disclaimers toch helemaal niet bij te zetten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:01 schreef Deepfreeze het volgende:
Nijna, gefeliciteerd met je verse peuter!! Even genieten van 2 peuterpuberteiten?
[..]
Dit was een makkelijk voorbeeld. De speen ging hier hetzelfde. En 's nachts bij ons op bed willen ook. (voordat ik iets naar mijn hoofd krijg: niemand sliep dan nog fatsoenlijk, en na 2 dagen doorpakken sliep hij weer heerlijk rustig door in zijn eigen bed, na een week ging hij ook weer gewoon rustig richting bed zoals normaal. En als er wel iets is, komt hij gerust naar ons toe, hij kwijnt niet zielig wel in zijn bedje op een enge kamer).
Je moet gewoon doen wat goed bij jou en je kind past. Bij Chris werkt de zachte aanpak niet altijd, en ik als ouder ben daar ook net het type voor. Terwijl andere kinderen beter zacht aangepakt kunnen worden, en waarvan de ouder ook niet zo van de harde aanpak is...
Ow, die ervaring deel ik met je, maar het maakt me niet zo veel meer uit, inmiddelsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Ervaring miss sly. Niet iedereen accepteert de opvoedingsmethodes van een ander zo makkelijk. Geloof dat deze actie, of die van de fles waardoor ik al eens iets naar mijn hoofd geslingerd had gekregen.
Niet dat ik me er veel van aantrek
agree tot disagree...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:27 schreef Kleurdoos het volgende:
je hoeft t ook echt niet overal mee eens te zijn
zoals ik en tico nuworden we beide niet slechter van
Hehequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:55 schreef Nijna het volgende:
MIrte die blijft over het algemeen wel in de buurt en die laat ik ook rustig zelf lopen. Ze wil wel eens in zo'n autootje ofzo zitten, we mogen er vooral geen geld in gooien,
tuigje = ideaal. Jan heeft er sowieso een handje van om weg te rennen, hij blijft nu keurig bij me als ik 'm "los" bij me heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef simmu het volgende:
nja, wat nou al dan niet verantwoord. selene die in der up de roltrap opschiet is onverantwoord. dat ik maatregelen neem om het te voorkomen lijkt me niet onverantwoord maar juist heel verantwoord![]()
ik heb zo'n tuigje liggen, maar dan enkel het tuigje. ik zal vanaaf een kijken of het aan de lijn van de kat past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |