Ja dat is wel heel jong.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jaël is ook pas net 2, he, dus de kans dat zij het doorheeft en beredeneert is redelijk klein, toch?
Ja dat is nu dus ook het planquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:47 schreef p_iglet het volgende:
Maar ze is pas 2!!!, tuurlijk is ze dan tevreden als het gaat hoe zij wil. Haar hele wereld draait om haar. Kinderen van 2 kunnen geen rekening houden met anderen.
5 maanden lang heeft ze op zijn minst van 1 van jullie niet de aandacht kunnen krijgen die ze wilde/nodig had, omdat jullie met Sarah bezig waren. Nu kan at wel en is ze aan het ontdekken wat daarin de mogelijkheden zijn.
Kun je de stap dat papa (of jij ) ernaast gaat zitten niet veel eerder doen, voordat ze overstuur raakt? Zij haar geborgenheid, jullie niet de hele avond bezig met een overstuur kind.
Stiemie, 3,5 is dan wel heel anders als net 2. Zeker met van die stronteigenwijze pientere exemplaren zoals Linde en Pepijn. Maar dan nog is hier (en ik denk bij alle kinderen), dat gedrag een schreeuw om aandacht vanwege iets anders, maar met 3,5 idd wel bewust omdat ze dan weten dat ze aandacht krijgen en er veel reactie volgt.
Ja dat doe ik ook! Vind ik heel belangrijk, want ik acht dan de kans groter dat zij het later ook makkelijker vind om foutjes toe te geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:12 schreef freecell het volgende:
Overigens kom ik zelf altijd terug op acties waar ik achteraf niet helemaal achter stond. Dan zeg ik sorry en dan knuffelen we evenDat doe ik ook al bij Florian.
Gewoon omdat ze mogen weten dat mama's ook wel fouten maken en dat van zichzelf weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |