Das niet waarquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:57 schreef anusmega het volgende:
Jat er een. Want voor 500 euro krijg je absoluut géén "goede" auto.
Je hebt dan ook geen garantie. Kortom niet doen. Als je er geen verstand van hebt. Want je koopt altijd een miskoop. Goedkoop is duurkoop.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:59 schreef Reneuh het volgende:
In deze categorie zul je het moeten zoeken: http://link.marktplaats.nl/470456957
Dit kan ik nog wel aanvullen met:quote:
Wat een onzin. Voor 500 euro kun je heus wel een betrouwbaar en goed autootje kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:57 schreef anusmega het volgende:
Je hebt dan ook geen garantie. Kortom niet doen. Als je er geen verstand van hebt. Want je koopt altijd een miskoop. Goedkoop is duurkoop.
Al zijn die niet zuinig, maar rijden wel lekker.quote:
Mwa valt wel mee, elke civic die ik heb gekocht waren goed en niet afgeragdquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef Diemux het volgende:
[..]
Vaak afgeragd. Net zoals Opel astra F's
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:57 schreef anusmega het volgende:
Hoeveel km rij jij op jaarbasis?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:37 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik koop iedere paar jaar een nieuwe auto. Voor maximaal 200 euros. De vorige heb ik voor 100 euros gekocht en er bijna 3 jaar mee gereden.
Uiteindelijk ging de moter dood en heb ik er nog 75 euros voor gekregen.
Nu heb ik er weer 1 die ik voor 150 euros heb gekocht. Deze ging laatst fluitend door de APK
160 tot 180 duizend km per jaar. Waarvan er zo'n 10 duizend in de personenwagen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoeveel km rij jij op jaarbasis?
Hoeveel onderhoud ben je kwijt aan je auto?
Mijn versterker is gewoon al 5xy zo duur als jouw auto
Tevens handig voor ts is het om te melden wat voor auto's je gekocht hebt en waar..
Toevallig in Eindhoven?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:46 schreef Iuc het volgende:
[..]
160 tot 180 duizend km per jaar. Waarvan er zo'n 10 duizend in de personenwagen.
Onderhoud doe ik niet aan. Waarom zou ik? Dat is duurder dan de auto
De vorige was een Ford mondeo 2.0 ghia en de huidige ook een mondeo maar dan de v6. Beiden uit '95.
Oh ja, beide op marktplaats gevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |