Geen idee, alsof ik daar onderzoek naar ga doen. Generaliseren is veel makkelijker, leuker en beter.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:58 schreef Lithia het volgende:
Die mensen die het storend vinden als iemand het hartjes noemt ipv pompeblęden, hadden zij ook zo'n sticker?
Als dat niet zo is, dan vind ik het een onterechte klacht, want de mening van de ene groep hoeft niets te maken te hebben met de ander. Wie weet vinden zij zo'n sticker ook storend.
Oh, een Frieslandbashtopic dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, alsof ik daar onderzoek naar ga doen. Generaliseren is veel makkelijker, leuker en beter.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:00 schreef banapples het volgende:
Wat betekenen die hartjes eigenlijk op die vlag?
TS is mijn vriend tegengekomenquote:'DAT ZIJN GEEN HARTJES DAT ZIJN POMPEBLĘDEN!!!! GODVERDDEGODVERKUTHOLLANDERS STERF AAN EEN ZIEKTE!!!'
Moeilijk hč, zelf zoeken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
en dan vooral niet even uitleggen wat pompeblęden zijn.
Ik denk dat deze zin je populariteit met een aardig percentage omlaag helpt.quote:
Waarom zijn die dingen rood als het van de gele plomp en de witte lelies zijn?quote:
Omdat Friezen behalve dom ook kleurenblind zijnquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom zijn die dingen rood als het van de gele plomp en de witte lelies zijn?
Ik wil niet zelf zoeken, IK WIL GODVERDOMME DAT HET MIJ VOORGEKAUWD WORDT!!!quote:
Friezen die zichzelf belachelijk maken.quote:
Geen idee, waarschijnlijk omdat dat lekker contrasteert met wit en blauw?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom zijn die dingen rood als het van de gele plomp en de witte lelies zijn?
De vorige topics waren vaak toch iets beter, leuker en grappiger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:36 schreef Apotheose het volgende:
ok popcorn is op. Ik ga weer!Had er meer van verwacht hier. Originele argumenten enzo. Jammer.
JA AAN AIDS EN DAT WIL IK VAN JOU OPLOPEN!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
DAT IS GEEN DIALECT DAT IS EEN TAAL GODVERDDEGODVERKUTHOLLANDERS STERF AAN EEN ZIEKTE!!!!
Je durven te associeren met friezenquote:
Doe es ff normaal, gek.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:16 schreef wise het volgende:
dat zijn varkens hoeven. Gore kut boeren daar in het noorden.
Dat laten ze je geloven ja, achterlijke lul.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:43 schreef Slickk het volgende:
Mensen die de geschiedenis niet kennen en niet doorhebben dat zonder de Friezen heel Nederland niet eens had bestaan
Het lijkt me dat ze daar niet zo zitten te zeiken op een regio in hun land, nee. Hollanders moeten natuurlijk iets hebben waar ze tegen aan kunnen schoppen om zich beter te doen laten voelen. Zo jammer altijd. Ik ben blij dat ik Fries ben!quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef Deimos000 het volgende:
Friesland had onderdeel van Scandinavië moeten zijn. Was veel beter geweest voor Friesland ipv vast zitten aan dit kutland..
Het zit ze nog steeds niet lekker dat Friesland de mooiste provincie van Nederland is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze daar niet zo zitten te zeiken op een regio in hun land, nee. Hollanders moeten natuurlijk iets hebben waar ze tegen aan kunnen schoppen om zich beter te doen laten voelen. Zo jammer altijd. Ik ben blij dat ik Fries ben!
Denken dat je dat eeuwig kan gebruiken als excuus terwijl het nu zo'n verpauperde provincie isquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:43 schreef Slickk het volgende:
Mensen die de geschiedenis niet kennen en niet doorhebben dat zonder de Friezen heel Nederland niet eens had bestaan
Zegt ie met z'n 'I pompeblęd techno' avatarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Friezen, daarom terechte klacht
Hahahahaha in jouw usericon staat : " I Pompeblęd Techno " HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Friezen, daarom terechte klacht
Verpauperd? Op welke manier is Friesland 'verpauperd'? Snelwegen en andere infrastructuur is prima en er komen elke zomer bizar veel toeristen (met name kakkers en Duitsers)... Het is één van de weinige provincies met een eigen identiteit en tradities, als je dat zo 'verpauperd' vindt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:06 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Denken dat je dat eeuwig kan gebruiken als excuus terwijl het nu zo'n verpauperde provincie is
Zonder de Amerikanen spraken we nu Duits. Als de Britten niet Walcheren en Bath onder controle hadden gekregen was ons koningshuis afstammelingen van Lodewijk I.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |