abonnement Unibet Coolblue
pi_100187169
En weer een nieuw deel! Gooi mijn foto's van ons kamertje er nog even in :D

We hebben afgelopen week erg hard gewerkt in het kamertje voor ons jongetje, we krijgen het komende weekenden erg druk, bruiloften etc. Dus is het wel lekker als het kamertje al grotendeels af is... Dus bij deze (nog niet helemaal af natuurlijk, spulletjes op plankjes etc. worden nog veranderd, dit is ter aankleding even neergezet :))


Bij binnenkomst (3 schilderijtjes aan de muur vormen samen 1 lange vuurtoren O+ )


Kledingkast en kubusjes aan de muur :)


Smeedijzerenbedje en kast O+


Commode

Ik ben er erg blij mee! Het is wel zo ongeveer geworden zoals ik in mijn hoofd had! Een mengeling van IKEA, Xenos, Marktplaats en leuke spulletjes uit La France en Spanje.

Dit was het vorige deel Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 36
pi_100187215
Ik vind je kamertje echt zooooooo gaaf Jipster!
Ik twijfel nog erg over die commode en kast in mijn nieuwe huisje. In principe heb ik een babykamer, maar die Hemnes meubels blijven toch geweldig..
pi_100187239
Ik zie hier altijd hele leuke woon accessoires voorbij komen, heeft iemand wat leuke sites? Hoeft niet baby gerelateerd te zijn, want die komt er nog lang niet haha. :9
All good things are wild and free.
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:25:21 #4
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_100187476

Dit is onze babykamer nu. Het is nu nog kantoor. Kantoor gaat naar zolder. Daar zijn we nu begonnen met puinruimen..

:')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100187752
Haha Vlindur, zo zijn wij ook begonnen.. had op vakantie ineens de geest dat het thuis maar eens moest gebeuren! Dus de eerste dag thuis stond ik (na een 16uur lange autorit) om 8u naast het bed: nu nu NU beginnen! Eerst berging opgeruimd en uitgeruimd, toen kamer ingepakt en leeggeruimd en alles in dozen naar de berging en zolder van schoonouders. Even paar dagen flink ruimen en je zult zien een wereld van verschil! Succes!
pi_100189913
Jipster, mag ik vragen waar je die kledingkast vandaan hebt? zoiets lijkt me ideaal in Senna's niet zo grote kamer. Een dubbele kast lijkt me te groot, maar een enkele lijkt me te weinig ruimte. Dit met dat legdeel vind ik echt ideaal!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:45:00 #7
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100190090
Jipster echt een heel leuk en mooi kamertjes O+ Vooral het smeedijzeren bedje vind ik heel geslaagd.

Haha Vlindur dat wordt eerst nog een paar uurtjes werken. Maar heb je straks wel lekker een babykamertje ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_100385387
Jipster wat een leuk kamertje O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100393262
Jipster wat een geweldig lief en fris kamertje. Er hangt zo op de plaatjes een hele "zachte" sfeer! Het lijkt me een heeeeerlijk plekje om 's avonds lekker even rond te hangen en weg te dormen over wat komen gaat O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 7 augustus 2011 @ 09:53:42 #10
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100415263
Jipster wat een mooi kamertje O+!

Ik heb een dekbedovertrek gezien dat helemaal past bij Saar's geboortekaartje-canvas :D. Het is voor een groot bed, maar volgens mij ga ik 'm gewoon bestellen en in de kast leggen O+.


pi_100416613
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 09:53 schreef twentemeisje het volgende:
Jipster wat een mooi kamertje O+!

Ik heb een dekbedovertrek gezien dat helemaal past bij Saar's geboortekaartje-canvas :D. Het is voor een groot bed, maar volgens mij ga ik 'm gewoon bestellen en in de kast leggen O+.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
als je echt wil is alles vouwbaar :+


enne Jipster, lief kamertje zeg :)
Alleen jammer dat je mooie franse retroautootjes niet zo goed opvallen ;(
pi_100417752
Thanks dames!

@Kleurdoos, ja, die autootjes en het vliegtuigje moeten inderdaad een betere plek nog krijgen! Maar dat komt allemaal nog wel... waarschijnlijk wordt alles in mijn verlof nog 100x verplaatst en verzet :') :')

Twentemeisje, dat dekbed pas zeker leuk bij je canvas/geboortekaartje!

[ Bericht 1% gewijzigd door Jipster op 07-08-2011 12:26:16 ]
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:37:24 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100418479
Wat een mooi kamertje Jipster! Ik moet die van mij echt nog verder "aankleden" enzo. Alles staat en ligt wel, maar nog niet op orde. Gelukkig niet zo erg als die van Vlindur dus :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:37:29 #14
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100420514
Twentemeisje die zou ik zeker kopen O+ past er zeker mooi bij zeg.

Wij hebben eigenlijk allleen nog maar het bedje in onze kamer staan. Dus "zijn hoek" moe ik nog verder aankleden. Ik ga daar eens snel mee beginnen.
Rayen 2½ jaar!
pi_100420559
Jipster, mooi en lief kamertje! Er zit niks tussen wat de aandacht echt naar zich toetrekt, maar toch ziet het er heel aangekleed uit. Ik houd daarvan, die rustige sfeer.

TM, ik kan dat eerste plaatje niet zien! Ik vond je aankleedkussenhoes trouwens geweldig. Waarvandaan?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:19:06 #16
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100422154
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
Jipster, mooi en lief kamertje! Er zit niks tussen wat de aandacht echt naar zich toetrekt, maar toch ziet het er heel aangekleed uit. Ik houd daarvan, die rustige sfeer.

TM, ik kan dat eerste plaatje niet zien! Ik vond je aankleedkussenhoes trouwens geweldig. Waarvandaan?
Dees? Setje van 2 voor 5,99 bij Ikea. Ik heb er ook nog een lakentje van volgens mij.


Het overtrek is van bonprix (besteld *O*) en daar ligt de fotoserver er volgens mij uit ;). Via Duitsland dan maar ;) :
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:21:57 #17
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100422254
Leuk overtrek TM!

Ik ben (alvast) op zoek naar inspiratie voor onze tweelingkamer. De jongens gaan nog niet naar een groot bed hoor, maar ik ben wel alvast aan t denken over hoe en wat. Ik wil iig graag twee aparte eenpersoons bedden tzt. Maar verder....?
pi_100422497
He verdorie, ik kan hem weer niet zien, TM!

Ik denk dat Ivan zo langzamerhand klaar is voor een dekentje. Hij vindt het interessant en slaapt op het kinderdagverblijf volgens mij ook onder een lakentje in plaats van een slaapzak (moet ik eens navragen!). Ik heb nu voor de vorm een lakentje in zijn bed gelegd, maar als ik 's avonds laat weer in zijn kamer kijk ligt hij opgekruld aan de andere kant van het bed in zijn slaapzak.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100422541
mikoxx, heb je de kinderkamers op de Ikeasite al eens bekeken? Er zijn zulke leuke opstellingen voor kamers met twee bedjes erin. Ik meen me te herinneren dat ik die ook wel op de Ikeasite heb gezien.

Hoe groot is/wordt hun kamer?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:33:51 #20
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_100422750
Rienk heeft ook een dekbedovertrek in zijn bedje Claudia, maar hij moet et niks van weten. Begint te piepen als we die over hem heen leggen.. Dus we stoppen hem nu in als hij slaapt :+
Alleen als hij fris aanvoelt hoor. Hij slaapt nu in lange mouwen romper en de zomerbag.

Past Ivan nog in de puckabag?

TM, wat een supergaaf overtrekset! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100422845
De Puckabag is eigenlijk te klein inmiddels, Vlindur. Hij slaapt nu nog wel in de zomerbag, maar volgens mij kan hij zijn benen niet meer goed strekken. :@ Voor de zomerperiode is het niet zo'n probleem, want ik heb nog een zomerslaapzak van Jollein en we kunnen hem denk ik ook wel aanwennen om zonder slaapzak te slapen. Ik denk dat ik voor de winterperiode geen slaapzak meer koop.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:36:21 #22
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100422848
Thanks meiden, ik vond het zo'n zelfde sfeertje als die van haar geboortekaartje dat ik 'm wel moest hebben O+.

Zie je het aankleedkussenhoesje wel Claudia? Wat raar dat je 'm nog niet ziet, heb je al gerefreshed? Voor het geval dat je 'm dan nog niet ziet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100422877
Ja, ik zie hem! Oh, die is geweldig!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100423083
Ohh TM, Ja *O* die is echt perfect bij de canvas! Heel gaaf! Ik vind t trouwens met terugwerkende kracht jammer dat ik niet zo brutaal geweest ben om te vragen of ik even op Saar's kamertje mocht gluren :@

En Claudia, dat was aan mijn poep-pies-spuugzoon te danken dat je die toffe aankleedkussenhoes te zien kreeg... Graag gedaan *O* ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100423187
Ik bedoelde eigenlijk het rode aankleedkussen dat hij ondergespuugd, -poept en -plast heeft. :D Ik had Lena net ervoor al verschoond.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100423308
Oh Hahaha... Nou in dat geval Sorry dan ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100423415
Ik vond het materiaal zo lekker dik, van dat badstofspul. De box zag er ookal zo gaaf uit. Ik vind het met terugwerkende kracht jammer dat we niet voor merken als Koeka en Bloom (de kinderstoel) gekozen hebben. Wat is het toch fijn om dat soort spul dagelijks te gebruiken!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:55:09 #28
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100423564
:D Volgens mij was dat aankleedkussen van Jolein of van de Prenatal Claudia, ik kijk het nog ff na als ik het straks opvouw.

En Poppedeintje had het gevraagd!!! Ik heb het niet gevraagd omdat jullie het niet vroegen :D. Ach, je komt hier toch nog vaak genoeg nu onze kinderen officieel verkering hebben O+.
pi_100423678
Ja, ik vind het ook zo jammer dat ik de rest van het huis niet heb gezien!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100425334
Lief kamertje Jipster! En het schuiven met spulletjes lijkt me een heerlijke bezigheid. :Y

Leuk dekbed TM, goede vondst. O+

Ik heb zojuist zelf een dekbedhoes gemaakt. :D
Ko zijn plekje in het tuinhuis begint eindelijk vorm te krijgen.
Het is een klein kamertje, waar we met zijn drietjes in slapen van 2 bij 3-4 meter ongeveer.
Ik ben een bed aan het maken van oude houten vloerdelen.
Die vonden we bij een huisje dat gesloopt werd.
Oud grenen. O+
Van het bed heb ik geen foto's wel van de hoes.



Omdat ik eigenlijk geen budget heb, is het dekbedhoes gemaakt van een oud laken, samen met een Jip en Janneke lapje wat ik vorig jaar op Koninginnedag kreeg, omdat de vrouw Ko zo leuk vond.
Het is volgens mij al 20-30 jaar oud. :D

Verder heb ik een nachtkastje gevonden, waar zijn kleertjes en zijn luiers in kunnen.

Een lief kapstokje bij de Ikea en een kruidenrekje van de Ikea waar boekjes in kunnen.
Nu nog alles bij elkaar krijgen, en neerzetten.
Ik heb er al helemaal kriebels van. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100425413
Ohh Oeke, ik ben echt ongelooflijk jaloers op jouw skills om van eenvoudige en goedkope materialen prachtige dingen te kunnen maken waar ik zelf als kind ongelooflijk trots op geweest zou zijn! Ik mis het gen om daar mogelijkheden in te zien, bij mij verdwijnen sommige dingen echt veel te snel in de prullenbak of zak van max.. Ik vind het dekbed O+ O+ O+ en t nachtkastje vind ik een geweldige vondst!! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 07-08-2011 16:05:30 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100425589
Oeks ge-wel-dig O+ O+ ik zie het helemaal voor me in zijn hoekje <3
ben heel benieuwd naar een foto van t bed tzt!
:)
pi_100425717
Lief! Ik zie wel dat ik de hoes nog even moet persen, je ziet de naden nog veel te goed zitten. :D
Dat oude laken is trouwens zo lekker zacht, dat ik er zelf ook wel onder wil liggen, echt een beetje flannelig. O+

Mignonne, dat bed word een kajuit-achtig bed. Met een la op wieltjes eronder. Althans dat hoop ik, ik moet het ding eerst nog in elkaar zetten. Alle onderdelen zijn wel al gezaagd en geschuurd. :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100426112
Jipster wat een mooi en sereen kamertje zeg O+

Oeke, wat een mooie spulletjes allemaal weer O+ O+ Ik sluit me helemaal bij Poppedein aan, ik bewonder dat enorm aan je. Ben heel erg benieuwd naar de foto's van het geheel straks.

TM, wat een leuke hoes! Inmiddels al gekocht/besteld? Gewoon doen!!
Meiden, waarom hebben jullie niet TM's hele huis bekeken :o Ik denk dat ik me binnen een kwartier na binnenkomst al had uitgenodigd voor een complete rondleiding. Maar ik ben dan ook echt een huizenkijksloerie :')

Vanaf morgen ga ik in de babykamer-afmaak-kneuter-stand *O*
Alles is uitgezocht, nu nog alles wassen en mooie prints vinden voor op haar plankjes (de kamer zelf veranderd niks aan.
Als dat allemaal af is, is Mette's kamertje weer aan de beurt.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100426184
TM, stom genoeg dacht ik er pas op de terugweg aan...kwam denk ik door mn fashionably late entree :@ Heel erg jammer!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100427017
Hier mag de commode eindelijk verhuizen naar onze slaapkamer, en ben m aan t legen van peuterspul. Mennn wat veel speelgoed heeft ze en teveel losse onderdeeltjes en tig frummeldingen van de crèche.

Heb net een zak gevuld wat weg kan. Heerlijk onzin weggooien. morgen ga ik door.

Oeke; geweldig, bewonder dat. kon ik dat maar. (mignonne heeft me aangestoken met links uit het creatieve hoekje). nu wil ik ook alles maken.
pi_100427563
*zucht* ik wil ook een kamertje inrichten }:|

Oeke wat een prachtig dekbedje O+

[ Bericht 32% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 07-08-2011 18:06:08 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100428626
Poppedein, ik ben ook jaloers op Oekes skills!

Lief kamertje Jipster! Ik zou alleen de kast draaien :@
volgens mij toont het dan wat ruimer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 7 augustus 2011 @ 20:33:57 #39
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100433917
Dit is het kamertje van mijn meissie:

We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_100434765
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 17:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
*zucht* ik wil ook een kamertje inrichten }:|

Oeke wat een prachtig dekbedje O+
Ik krijg er ook helemaal zin in idd :D
Mja niet nodig. Vind floris zn kamer ook nog steeds leuk :)

We hebben wel vandaag spullen voor zn hoekje in de woonkamer gekocht. Nog even kastjes ophangen en dan is t klaar. Box is weg nu iig.

Oeke wat gaaf!
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:17:25 #41
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100439750
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
mikoxx, heb je de kinderkamers op de Ikeasite al eens bekeken? Er zijn zulke leuke opstellingen voor kamers met twee bedjes erin. Ik meen me te herinneren dat ik die ook wel op de Ikeasite heb gezien.

Hoe groot is/wordt hun kamer?
Ga ik meteen ff checken Claudia, dank voor je tip! Ik heb ff gecheckt, maar oef.... wat zijn dat drukke kamertjes!! Daar houd ik helemaal niet van.... ;(. En houd meer van de stijl van Jipster bijv,, heerlijk rustig, zodat je lekker kan wegdromen. En ik vind daarnaast ook dat een slaapkamer er is om in te slapen en niet om lekker te spelen oid. Dat kan beneden ;)
Hun kamer is/wordt 3 bij 5 ongeveer. Op 1 lange kant zit een raam en op de ene korte zit ook een raam en op de andere korte kant zit de deur. Beide ramen en de deur zitten nagenoeg op t eind van de muur, dus da's gunstig. Ik zal tzt ff een fotootje plaatsen, mss willen jullie dan meedenken... ?

Oeke O+ O+
pi_100439927
En wil je ze dan echt 1 kamer geven of 2 gescheiden kamertjes in 1 kamer, door bijvoorbeeld een room divider?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100440015
oeke, wat geweldig! En het allermooist eraan vind ik dat je een verhaal kunt vertellen bij zo'n dekbedovertrek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100440162
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:17 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Ga ik meteen ff checken Claudia, dank voor je tip! Ik heb ff gecheckt, maar oef.... wat zijn dat drukke kamertjes!! Daar houd ik helemaal niet van.... ;(.
Ik houd ook van rustige kamertjes, maar de opstelling van Ikea-kamertjes is vaak heel slim! En er staan ook leuke, kleine ideeen in, bijvoorbeeld hoekjes met een kapstokje en spiegel of zo.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:32:19 #45
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100440519
Dat zag ik Clauda, voor inspiratie is het wel heel handig. Maar mén wat een drukte! Ik zou daar zelf iig niet in kúnnen slapen, al zou ik t willen.
;(
pi_100440545
Oehhh Mikoxx... ik weet wel wat voor je jongens O+ Hebben ze een handige papa?

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:33:08 #47
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100440569
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:20 schreef Poppedein het volgende:
En wil je ze dan echt 1 kamer geven of 2 gescheiden kamertjes in 1 kamer, door bijvoorbeeld een room divider?
Beide opties staan open. Even als de optie dat ze wellicht over een tijd(je) liever ieder een eigen kamer willen. Dat kan, ruimtetechnisch, ook.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:33:33 #48
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100440587
POPPEDEIN!! Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Waar heb je die van??
pi_100440638
via goegol > www.hoplakee.nl (hoogslapers)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:36:32 #50
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100440754
Ik was er inmiddels achter poppedein, ik heb de link meteen opgeslagen. Wow! senkjoe. Ik ga manlief eens lief aankijken geloof ik. ;) O+
pi_100440884
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh Mikoxx... ik weet wel wat voor je jongens O+ Hebben ze een handige papa?
Zeg doe eens niet zo ongeemancipeerd! o|O
Dat kunnen mama's ook hoor! :P
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:40:16 #52
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100440928
poppedein, ik kan m op de site niet vinden bij de hoogslapers.. ;( Pagina 1 of 2?

Oeke :D
pi_100440933
Helemaal waar Oeke, helemaal waar! En deze mama wóu dat ze t kon ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100440949
Dat bed is tof!! Hier passen hoogslapers echt niet in de kamers denk ik, maar wie weet als Dyon wat ouder is.
Hier liggen de kamerverbouwingen even stil. We hebben Kyllian wel beloofd dat hij op z'n verjaardag naar zijn nieuwe kamer mag, maar gelukkig hebben we dus nog tot 1 nov ;)
pi_100441014
Mikoxx >>> Klik Het 8e plaatje is het, flink in de aanbieding ook!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100441114
Vet tof is die, ik zeg DOEN Mikoxx!! :Y *O* :Y
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100441152
Ik wil voor mezelf ook zo'n bed! En m'n lief mag dan beneden slapen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100441159
Zou dat eigenlijk goed geschuurd zijn, dat steigerhout?
Het is gebruikt steigerhout, maar dat lijkt mij zo ruw. :?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:45:42 #59
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100441199
Oeke, dat zegt mijn lief ook meteen. Maar we zijn wel allebei very interested! En de prijs valt idd erg mee...
Ik kan natuurlijk altijd info aanvragen..................
pi_100441283
Dit staat op die site

Voordat de planken verwerkt worden tot meubels worden zijn eerst geborsteld en geschuurd. Voor binnengebruik is het verstandig om de meubelen na levering goed schoon te maken met een borstel en een sopje van groene zeep. Zo krijgt u het overige stof er goed uit.

Lars wil graag logeren zegt ie ;)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100441363
Oeh wat een gaaf bed!!
Als je een beetje handig bent kan je zo'n bed ook helemaal zelf maken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:49:36 #62
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100441396
Lief zegt ook dat ie dat zelf kan maken, voor de helft van de prijs die erbij staat. Wow, ben echt onder de indruk. Mailtje naar hoplakee is verstuurd :P
pi_100442425
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef oeke het volgende:
Zou dat eigenlijk goed geschuurd zijn, dat steigerhout?
Het is gebruikt steigerhout, maar dat lijkt mij zo ruw. :?
Wij hebben een tafel van gebruikt steigerhout maar dat moet je natuurlijk voordat je er een meubelstuk van maakt nog wel goed schuren. En dan heb je gladde planken waar je de houtstructuur nog van voelt maar zonder splinters. :)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_100442500
Mijn lief heeft zn zinnen op dit voorbeeldbed gezet ;)

* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:13:18 #65
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100442716
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:49 schreef mikoxx het volgende:
Lief zegt ook dat ie dat zelf kan maken, voor de helft van de prijs die erbij staat. Wow, ben echt onder de indruk. Mailtje naar hoplakee is verstuurd :P
Ohwwwww wat een gaaf bed O+
Als je het koopt mogen we dan allemaal O+ één keertje komen logeren? :+
Rayen 2½ jaar!
pi_100442745
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dit staat op die site

Voordat de planken verwerkt worden tot meubels worden zijn eerst geborsteld en geschuurd. Voor binnengebruik is het verstandig om de meubelen na levering goed schoon te maken met een borstel en een sopje van groene zeep. Zo krijgt u het overige stof er goed uit.
Klinkt zinnig. :Y
Ik weet het niet zo met die bedden. Ik moest trouwens lachen dat je de Ikea-kamertjes druk vind en dit niet, Mikoxx. Ik vind ze zelf een beetje megalomaan. :@
Maar ik denk dat kinderen het geweldig vinden inderdaad!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:14:42 #67
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100442790
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Poppedein het volgende:
Mijn lief heeft zn zinnen op dit voorbeeldbed gezet ;)

[ afbeelding ]
Ohww die is ook heel gaaf.
Wij zouden eerst moeten verhuizen voor zo'n bed _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_100442894
quote:
11s.gif Op zondag 7 augustus 2011 22:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil voor mezelf ook zo'n bed! En m'n lief mag dan beneden slapen.
Nou dit inderdaad :D
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100443354
Ook een leuke hoogslaper Poppedein! Hoe groot is haar kamer? :D

pi_100443583
Ze zal hoogstwaarschijnlijk bij binnenkomst gelijk t trapje op moeten Meimel ;)

Dat bedje wat jij laat zien is trouwens heel handig, want daar kun je t voorste (raam)deel vanaf halen om t bed makkelijk te kunnen verschonen etc!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100443839
ik zou zelf wel een bedje willen ontwerpen maar dan smaller en minder massief :)
pi_100444055
Poppedein, jij hoogslaper expert :P

Ik ga toch ook wel even nadenken over een hoogslaper. Wilde het eigenlijk over paar jaar vanwege ruimtebesparing (voor Dyon z'n kamer). Hij kan echter best al wel in sommige hoogslapers ipv eerst in een peuterbedje denk ik. Morgen maar even in de kamer spieken hoe het zal staan (niet te veel voor het raam hopelijk).

Zoiets eenvoudigs bijv:
pi_100444066
Bedankt voor die link Poppedein, Ryan krijgt ook zo'n bed en dat scheelt een hele hoop met deze site.
http://www.amaroo.nl/prod(...)steigerhout_1683.htm
Het is gewoon hetzelfde bed. *O*
pi_100444380
:o jemig, nou zeg!! Fijn!! *O* Meer geld voor accessoires! ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:52:14 #75
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100444751
oeh wat een fijne dingen zie ik weer voorbij komen.
Hier ligt het kamertje van Roy even tijdelijk stil ivm katten die daar liggen ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100451645
oehh wat een superleuke bedden komen er voorbij!!
Ik moet hier niet meer kijken, word er hebberig van ;)

Eerst meot onze slaapkamer af, dan het balkon en dan kan ik los in Ambers kamer...

Ik moet op zoek naar een hoogslaper die omgebouwd kan worden tot stapelbed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100451667
Vicky, Flexa heeft hoogslapers die je kan ombouwen tot stapelbed.
Wij hebben voor Pepijn de Junior formaat versie, en zelfs die kan als stapelbed.
pi_100451817
Vriendin van me heeft 2 Flexabedden. Zien er wel heel stevig uit... Ik ga eens rond neuzen...
Zijn die er ook in aluminium of alleen in hout?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100457762
Flexa heeft alleen hout. Zijn super stevig.
We hebben hier de 140cm brede 2 persoons hoogslaper, en de junior formaat half hoogslaper staan. Naar volle tevredenheid.
pi_100457931
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Poppedein het volgende:
Mijn lief heeft zn zinnen op dit voorbeeldbed gezet ;)

[ afbeelding ]
Ik nu ook... Bedankt ;)
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:40:32 #81
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100459811
Da's ook een supermooi bed Poppedein!

Oeke, ik vind de voorbeeldkamertjes van ikea veel drukker overkomen dan deze. En daarbij, het gaat natuurlijk om t bed, de accessoires doe je er zelf bij, zoveel je wilt :P

Ik ga de link ns ff bekijken spewey, dank je!
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:41:58 #82
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100459866
Het enige waar ik over twijfel is of ik een stapelbed (of hoogslaper) niet te hoog vindt, ivm eruit kunnen vallen....

Spewey, dat scheelt idd enorm!


Ik had zojuist een mailtje dat het bed nog leverbaar is.................. oei...............
  maandag 8 augustus 2011 @ 14:23:34 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100461470
wauwww die bedden zijn mooooooooi! ik ga tzt Pake en Opa ook eens lief aankijken voor zo'n ontzettend toffe hoogslaper voor mijn meisje :)
en dan wil ik dr ook gordijntjes in :) kzie Evie al helemaal gaan...
een poppenbedje onderin; en dan lekker zelf mama spelen :D lieffffff
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 8 augustus 2011 @ 17:11:56 #84
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100468113
Erg gaaf bed! O+

Ik weet niet of en hoeveel het scheelt Mikoxx en Spewey, maar als je kan inkopen bij Tica, Home Deco Center of Trends & Trade in Venlo dan kun je het bed kopen tegen groothandelsprijzen.
pi_100468615
Oh! Dank TM! Tica niet (verkeerde branche) maar Home Deco Center moet lukken en Vianen en Zwolle zijn beide wel te doen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:56:43 #86
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100477811
Tm en Spewey, hoe werkt dat, inkopen via bijv Home Deco Center?
pi_100478285
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:56 schreef mikoxx het volgende:
Tm en Spewey, hoe werkt dat, inkopen via bijv Home Deco Center?
Dat is bedoelt voor mensen met een eigen bedrijf of iig een kvknummer en uit een bepaalde branche. Je kan daar bijvoorbeeld inkopen doen als je een winkel hebt in de huis en tuin branche (dus wederverkoper bent) of als je bijvoorbeeld styliste bent.

Bij de een zijn ze wat strenger als bij de ander qua branche waarin je werkzaam moet zijn en hoeveel stuks of voor welk bedrag je moet afnemen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:06:18 #88
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100478358
Thanx cyan, dat gaat voor mij dus niet op. Kan ik mss iets via via fixen????
pi_100478461
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef mikoxx het volgende:
Thanx cyan, dat gaat voor mij dus niet op. Kan ik mss iets via via fixen????
:) Graag gedaan!

Ken je niemand die een eigen winkel heeft in 1 van die branches (huis en tuin deco, kinderwinkel, cadeaushop)? En die daar toevallig z'n inkopen doet? Of misschien kan je wat regelen met Spewey?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_100478515
*uit lurkstand*

Poppedein, wat een ge-wel-dig bed zeg!!!
Vanaf welke leeftijd zouden jullie je kindje in zo'n (hoog) bed leggen? Ik zag op de site dat ze ook extra plankje mee kunnen leveren...

*lurkt weer verder*
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:10:18 #91
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100478589
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef Cyan het volgende:

[..]

:) Graag gedaan!

Ken je niemand die een eigen winkel heeft in 1 van die branches (huis en tuin deco, kinderwinkel, cadeaushop)? En die daar toevallig z'n inkopen doet? Of misschien kan je wat regelen met Spewey?
Dat ga ik eens even uitzoeken idd. Dank voor je tip!
pi_100478675
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef Framboosje_ het volgende:
*uit lurkstand*

Poppedein, wat een ge-wel-dig bed zeg!!!
Vanaf welke leeftijd zouden jullie je kindje in zo'n (hoog) bed leggen? Ik zag op de site dat ze ook extra plankje mee kunnen leveren...

*lurkt weer verder*
mijn dochter (2jr2mnd) heeft afgelopen week 2x in eenhalf hoogslaper geslapen. Ze vond het geweldig en het ging supergoed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100479216
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef Vicky het volgende:

[..]

mijn dochter (2jr2mnd) heeft afgelopen week 2x in eenhalf hoogslaper geslapen. Ze vond het geweldig en het ging supergoed.
Dank je wel voor je antwoord! Zat er nog een plankje/rekje voor?
pi_100479247
Het zal ook wel heel erg aan het kind liggen of een hoogslaper al geschikt is denk ik.
Ook ligt het aan de soort hoogslaper. Je hebt halfhoogslapers en die zijn maar iets van 120 cm hoog.
pi_100479290
Homedecocenter inkooppas

Om toegang te krijgen tot 1 van onze vestigingen dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
1) Inschrijving alleen mogelijk op vertoon van een KvK inschrijving of een andere groothandelspas (bv Sligro, Makro etc)

Zit niet in de branches die Cyan opnoemde maar aan bovenstaande kan ik wel voldoen.
pi_100479356
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef Framboosje_ het volgende:

[..]

Dank je wel voor je antwoord! Zat er nog een plankje/rekje voor?
er zat een plank voor.

dit bed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100480577
Sinds zijn 2de verjaardag slaapt m'n boef in een halfhoogslaper, met uitvalbeveiliging. Gaat prima!
pi_100480688
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Spewey het volgende:
Homedecocenter inkooppas

Om toegang te krijgen tot 1 van onze vestigingen dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
1) Inschrijving alleen mogelijk op vertoon van een KvK inschrijving of een andere groothandelspas (bv Sligro, Makro etc)

Zit niet in de branches die Cyan opnoemde maar aan bovenstaande kan ik wel voldoen.
He ik wist niet dat je met een Makro pas ook naar binnen kon komen! Die heb ik nog wel :D Hier vlakbij, in Vianen, zit de Deco....ziet er van buitenaf altijd al leuk uit ;)
pi_100480762
Spewey, daar zal hij vast heel blij mee zijn!
Denk dat hier geen ruimte is voor een glijvaan eraan.
pi_100480896
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Spewey het volgende:
Homedecocenter inkooppas

Om toegang te krijgen tot 1 van onze vestigingen dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
1) Inschrijving alleen mogelijk op vertoon van een KvK inschrijving of een andere groothandelspas (bv Sligro, Makro etc)

Zit niet in de branches die Cyan opnoemde maar aan bovenstaande kan ik wel voldoen.
Maar let erop dat als je iemand anders pas leent de inschrijving ook op die pas (dus naam) komt te staan. Er staat namelijk dat je je kan inschrijven op vertoon van een KvK inschrijving of een andere groothandelspas.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_100481071
Hij is wel een beetje klaar met de glijbaan dus als het andere bed er is mag z'n zusje een jaar gaan glijden. :D
pi_100506465
Iemand een idee waar ik houten dozen met deksel of kisten met deksel kan kopen? Gewoon blank hout, strak, niet gelakt oid. Formaat: A3 of groter. Dus eigenlijk zoiets, maar dan groter:



Ik heb voor beide jongens nu A3 dozen van de hema om hun eerste kleertjes, tekeningen etc in te doen, maar ik heb liever hout. Wil het ook zelf nog schilderen enzo.

En van dat deco center is een prima idee. Die Makro pas kunnen we hier ook wel ergens lenen, dan zou het moeten lukken toch?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100506597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:41 schreef mefke79 het volgende:
Iemand een idee waar ik houten dozen met deksel of kisten met deksel kan kopen? Gewoon blank hout, strak, niet gelakt oid. Formaat: A3 of groter. Dus eigenlijk zoiets, maar dan groter:

[ afbeelding ]

Ik heb voor beide jongens nu A3 dozen van de hema om hun eerste kleertjes, tekeningen etc in te doen, maar ik heb liever hout. Wil het ook zelf nog schilderen enzo.

En van dat deco center is een prima idee. Die Makro pas kunnen we hier ook wel ergens lenen, dan zou het moeten lukken toch?
Ik denk niet dat het gaat lukken. Er staat namelijk dat je je op vertoon van o.a. een Makro pas kan inschrijven. Dus als die Makro pas niet op jouw naam staat schrijf je dus iemand anders in en je moet een geldig legitimatiebewijs laten zien waarop jouw naam natuurlijk wel overeen moet komen met de naam op de Makro pas.

quote:
Homedecocenter inkooppas

Om toegang te krijgen tot 1 van onze vestigingen dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

1 Inschrijving alleen mogelijk op vertoon van een KvK inschrijving of andere groothandelspas (bv Sligro, Makro, etc) en geldig legitimatiebewijs

2 Per bedrijf kunnen 2 inkopers door middel van een pas worden geregistreerd.

U kunt zich tijdens uw eerste bezoek inschrijven of u kunt zich nu gelijk aanmelden door via het linkermenu een ingevuld inschrijfformulier naar ons toe mailen. U kunt daarna gelijk op vertoon van uw legitimatiebewijs uw HDC inkooppas bij 1 van onze vestigingen ophalen.
Je kan natuurlijk wel aan degene die een Makro pas heeft vragen of die zich wil inschrijven.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:56:11 #104
5428 crew  miss_sly
pi_100507027
Niet helemaal bijgelezen, maar wat is er zo bijzonder aan Deco Center?

Ik heb helemaal goede ideeen voor Senna's kamer O+ Kan bijna niet wachten om te beginnen, maar pas na de vakantie. Het huidige ledikantje en garderobekastje is al aan iemand beloofd, en die moeten het wel ergens in september hebben, dus wel een goede reden om het straks ook goed aan te pakken.
Nou heb ik alleen mijn zinnen gezet op zo'n kast als Jipster, maar dat valt nog niet mee -O-
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:05:42 #105
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100507435
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 13:56 schreef miss_sly het volgende:
Niet helemaal bijgelezen, maar wat is er zo bijzonder aan Deco Center?

Ik heb helemaal goede ideeen voor Senna's kamer O+ Kan bijna niet wachten om te beginnen, maar pas na de vakantie. Het huidige ledikantje en garderobekastje is al aan iemand beloofd, en die moeten het wel ergens in september hebben, dus wel een goede reden om het straks ook goed aan te pakken.
Nou heb ik alleen mijn zinnen gezet op zo'n kast als Jipster, maar dat valt nog niet mee -O-
Zijn dat niet de Hemnes-kasten van Ikea Miss?
pi_100507539
Nou, schoonouders zijn gemachtigd voor de school waar ze werken voor de makro pas, als ik schoonmoeders laat inschrijven is dat dan toch geen probleem?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:08:19 #107
5428 crew  miss_sly
pi_100507540
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:05 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Zijn dat niet de Hemnes-kasten van Ikea Miss?
Ja, maar deze specifieke kast is uit het assortiment en alleen tweedehands verkrijgbaar via Marktplaats. En daar wordt grof op geboden :o
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100508328
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef mefke79 het volgende:
Nou, schoonouders zijn gemachtigd voor de school waar ze werken voor de makro pas, als ik schoonmoeders laat inschrijven is dat dan toch geen probleem?
De vraag is of je schoonouders zich dan inschrijven of dat de school wordt ingeschreven.

Volgens mij wordt er niet op kaarthouder ingeschreven maar op bedrijfsnaam en de daarbij behorende kaarthouder. Dus m.a.w. de school wordt ingeschreven en de kaart komt op naam van jouw schoonouders te staan.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_100508393
cyan, maar dan kan schoonmoeders iets kopen toch? Probleem opgelost (zou ik zo zeggen).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100508656
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef mefke79 het volgende:
cyan, maar dan kan schoonmoeders iets kopen toch? Probleem opgelost (zou ik zo zeggen).
Als zij zich daar kan inschrijven en dat ook wil (want zoals ik al zei wordt de pas waarschijnlijk op naam van de school gezet) dan kan ze daar kopen.

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat je niet zomaar de Makro pas van de buurvrouw kan lenen en je kan inschrijven bij Home Deco Center omdat het op (bedrijfs)naam gaat.

quote:
Hoe kan ik een HDC toegangspas aanvragen?
Als u een inkooppas wilt aanvragen kunt u dat op twee manieren doen.

Via deze site. Klik de inkooppas aan op de homepage en vul de gevraagde gegevens in. U krijgt dan spoedig bericht dat de pas voor u klaar ligt bij de informatiebalie.
U kunt de inkooppas aanvragen aan de informatiebalie. We hebben dan legitimatie nodig en een inschrijving van KvK óf een inkooppas van een andere groothandel ( Makro, Sligro, Tica etc.) die op u eigen naam staat.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:33:40 #111
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_100514767
Ik ben ook bezig geweest en i vind het best leuk geworden. ;)

Om de kamer van de twee meiden voor de middelste ook wat meer 'eigen' te maken. Ik had nog een plaat MDF en wat restjes behang over. Ik denk dat we hem boven haar bedje hangen, hij is ongeveer 1m bij 50 cm.

While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:46:13 #112
5428 crew  miss_sly
pi_100515317
Wat leuk She-Wolf O+

Ik wil bij Senna ook zoiets gaan maken. Hoe heb je die rode rand eromheen gedaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:49:37 #113
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_100515473
Dat rode is tape. Heb ik gedaan om de randen van het MDF af te dekken en te beschermen. Speciale brede dikke tape is het, die ook voor boekruggen gebruikt wordt.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:52:58 #114
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100515610
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, maar deze specifieke kast is uit het assortiment en alleen tweedehands verkrijgbaar via Marktplaats. En daar wordt grof op geboden :o
:o op die fiets! Balen! Hoe heet ie? Dan zoek ik ook nog 's ff voor je.
pi_100516277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, maar deze specifieke kast is uit het assortiment en alleen tweedehands verkrijgbaar via Marktplaats. En daar wordt grof op geboden :o
Ja, het is echt erg, :o ik zie alleen maar hoge biedingen! Ik heb er ook wel een tijdje over gedaan, voor ik 'raak' had, veel kijken en snel reageren.. ik bood ook meestal niet, maar stuurde een email direct naar de verkoper.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:11:16 #116
5428 crew  miss_sly
pi_100516345
Ow, goed opgelost She-Wolf! Ik wil idd mooi afwerken en de randen beschermen en dikke tape is dan wel een goede. Ik zat ook te denken aan een houten afwerkrandje, maar jouw oplossing is zeker zo leuk en ik denk handiger te realiseren! Ik ga het onthouden :Y

Twentemeisje, lief O+
Ik zoek op MP gewoon op hemnes kast en dan de foto's met de anderhalve kast, zeg maar. Dus de brede linkerdeur en de smalle rechterdeur.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:12:38 #117
5428 crew  miss_sly
pi_100516401
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:09 schreef Jipster het volgende:

[..]

Ja, het is echt erg, :o ik zie alleen maar hoge biedingen! Ik heb er ook wel een tijdje over gedaan, voor ik 'raak' had, veel kijken en snel reageren.. ik bood ook meestal niet, maar stuurde een email direct naar de verkoper.
Ik reageer wel snel, hoor. Maar ik had bijvoorbeeld zaterdagochtend een bieding gedaan en tot vanochtend niets gehoord. Dus ik dacht: ik zal eens gaan mailen wanneer ik het kan komen halen...werd er vanochtend overboden :o Er wordt ook gewoon lekker lang gewacht met aan de hoogste bieder verkopen in de hoop dat er hogere biedingen komen. Logisch misschien, maar ik heb wel een grens :)

Er is er vandaag een bijgekomen en de vraagprijs is al 175 euro!
Een andere zag ik met bieden vanaf 150 euro.

Ik vind het veel geld, en dan komt er ook nog transport bij. Busje kan ik wel regelen op het werk, maar benzine moeten we uiteraard zelf betalen. Dus als je danook nog eens een flink stuk moet rijden, wordt het een dure kast.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:13:52 #118
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100516451
Hoeveel zou ie ongeveer moeten/mogen kosten dan miss?
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:15:58 #119
5428 crew  miss_sly
pi_100516539
Nou 120-130 euro max, denk ik. Er zijn alleen zoveel kapers op de kust -O-
De nieuwprijs was 299, zag ik, maar geen idee wanneer hij uit het assortiment is gegaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100516617
Volgens mij is 'ie nog niet zo lang uit het assortiment, want de 'nieuwe' variant met 2 laden onderin en gelijke deuren is er volgens mij pas sinds vorig jaar ofzo.
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:22:22 #121
5428 crew  miss_sly
pi_100516776
Ik had zelfs al bij Ikea Belgie en Duitsland gekeken of hij daar nog wel in het assortiment zat. Ik zou bij wijzen van spreken nog net zo lief de nieuwprijs betalen en hem daar halen. Dan weet je iig wat je hebt en wanneer! Maar ook daar issie er uit.
Ik vind dat bieden ook zo wat, ben er een hele slechte in, en haal dan ook zelden de einstreep :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100517403
miss_sly hier is er pas 20 euro op geboden dus je kan even met de verkoper mailen wat ie ervoor wilt hebben?

Ik weet alleen niet of provincie Groningen een optie voor je is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:01:56 #123
5428 crew  miss_sly
pi_100522471
Op zich is provincie Groningen best een optie, zeker als de kast niet te duur is, maar (er is altijd een maar, lijkt het) we kunnen het de komende weekenden niet ophalen. Hier in de buurt kan het een keer 's avonds/eind van de middag, maar Groningen wordt wel een dagtocht in het weekend. Dus die mensen zullen er niet op zitten te wachten om het nog langer te houden. Ik kan het natuurlijk altijd even vragen :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100522706
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef miss_sly het volgende:
Op zich is provincie Groningen best een optie, zeker als de kast niet te duur is, maar (er is altijd een maar, lijkt het) we kunnen het de komende weekenden niet ophalen. Hier in de buurt kan het een keer 's avonds/eind van de middag, maar Groningen wordt wel een dagtocht in het weekend. Dus die mensen zullen er niet op zitten te wachten om het nog langer te houden. Ik kan het natuurlijk altijd even vragen :)
Ik zou ze gewoon een mailtje sturen met de vraag wat ze voor de kast willen hebben en per wanneer ze er vanaf willen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:11:18 #125
5428 crew  miss_sly
pi_100522863
haha, ik denk dat er meer mensen hier meelezen, want intussen zijn er twee biedingen gedaan en zitten ze al op 75 euro :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100523015
Mikoxx,

deze is ook leuk!


of

of
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 20:30:41 #127
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100523643
miss, best moeilijk dus om zo'n kast te vinden, succes!

Leuke hoogslapers bestaan er zeg!!

Wij hebben vandaag een toevoeging aan de kinderkamer afgemaakt:
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:25:58 #128
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_100526228
Ook erg leuk vicky, mn de eerste twee! Krijg helemaal zin om eraan te beginnen... Becky, leuk! Zoiets hrb ik dedtijds ook gemaakt, maar t hangt nog niet.. Heb jij t in zo'n 3d lijst? En waar haal je die?
pi_100526422
Mikoxx, ikea! Ribba lijst, staat ook bij de stampers op de groep!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 21:30:51 #130
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100526436
mikoxx, het is idd een 3d-lijst, 15 euro bij de ikea.
pi_100586792
@Jipster: waar heb je die kubuskastjes vandaan? Ik ben op zoek naar zwarte...
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:52:54 #132
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100603699
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 21:30 schreef becky27 het volgende:
mikoxx, het is idd een 3d-lijst, 15 euro bij de ikea.
Ohw leuk, die ga ik ook halen :Y . Echt een leuk idee, en leuk voor de aankleding!
Rayen 2½ jaar!
pi_100604526
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 08:34 schreef lexie2011 het volgende:
@Jipster: waar heb je die kubuskastjes vandaan? Ik ben op zoek naar zwarte...
Ik heb deze bij de Praxis gekocht, weet niet of ze er ook zwarte van hebben daar.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 19:05:59 #134
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100611265
@Becky wat ontzettend leuk! Ik had vroeger (nog met mijn ex) zijn baby trui-tje en mijn baby-jurkje in een lijst gedaan, was ook zo schattig.

@She-Wolf; ook zo crea! Jammer dat ik niet van dat soort behangetjes heb... echt heel lief ziet het eruit!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 08:33:42 #135
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_100631250
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 19:05 schreef Susie het volgende:

@She-Wolf; ook zo crea! Jammer dat ik niet van dat soort behangetjes heb... echt heel lief ziet het eruit!
Je kunt ook een partij staaltjes ophalen bij verschillende behangwinkels :) kun je ook patchwork mee maken.
pi_100632040
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 08:34 schreef lexie2011 het volgende:
@Jipster: waar heb je die kubuskastjes vandaan? Ik ben op zoek naar zwarte...
Volgens mij hadden ze daar ook wel zwarte van bij Praxis, maar het zijn er wel meteen 3, in verschillende maten, en kost 68 euro.
Vond ik best veel in vergelijk met Ikea, die ze heeft voor een tientje p.s.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100632883
Het is net wat je wilt inderdaad, die van IKEA zijn allemaal even groot, en minder mooi afgewerkt vond ik in dit geval.
pi_100636073
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 09:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Volgens mij hadden ze daar ook wel zwarte van bij Praxis, maar het zijn er wel meteen 3, in verschillende maten, en kost 68 euro.
Vond ik best veel in vergelijk met Ikea, die ze heeft voor een tientje p.s.
die van de Praxis zijn waardeloos om op te hangen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100649389
die lijsten liggen blijkbaar ook bij de xenos ;)
ik zag ze net liggen.
pi_100654922
Toch die van de praxis geworden...en m'n vader binnenkort maar eens uitnodigen om ze op te hangen...;)
Bedankt voor de info!
pi_100803548
voor t kamertje van Mignonnes kleinste O+

pi_100810160
Iemand nog een tip voor leuke gordijnen voor een babykamer? Ik ben zelf niet handig met de naaimachine dus ik wil ze op maat laten maken.

Winkels zoals hema en zo hebben niet erg veel keuze voor baby's vind ik.
pi_100817931
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:00 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog een tip voor leuke gordijnen voor een babykamer? Ik ben zelf niet handig met de naaimachine dus ik wil ze op maat laten maken.

Winkels zoals hema en zo hebben niet erg veel keuze voor baby's vind ik.
Dat ligt er natuurlijk aan wat je zoekt. Zoek je een effen gordijn of een ruit of een stip of een bloem dan slaag je bij Hema. Leenbakker, Kwantum enz.

Wil je een bepaald figuurtje op je gordijn dan moet je idd verder zoeken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_100844339
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:00 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog een tip voor leuke gordijnen voor een babykamer? Ik ben zelf niet handig met de naaimachine dus ik wil ze op maat laten maken.

Winkels zoals hema en zo hebben niet erg veel keuze voor baby's vind ik.
Een woninginrichtingszaak, bijvoorbeeld. Meer keus, maar wel ook wat duurder vaak.

Ik zoek een leuke spiegel voor bij Senna op de kamer. Liefst een beetje leuk model, maar niet kleurig, liever wit of zilverkleurig. Ik kom als ik zoek op spiegel kinderkamer vooral van die leuke gekleurde spiegels met figuurtjes enzo tegen. Figuurtjes mag wel, maar liever allemaal in wit of zilver. Beetje sierlijk ook, niet de zilveren kroonspiegel die ik wel tegenkom, die vind ik te lomp. Waar kan ik online of in het echte leven een leuke vinden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100844523
Miss is het al gelukt om een kast te bemachtigen?

En misschien bij de Xenos een spiegel? Ze hebben daar ook zilveren met van die knopen erin, hoe heet dat ook alweer :')
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:52:11 #146
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_100844537


  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:54:26 #147
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_100844593
pi_100844617
Miss, zelf maken?
Simpele spiegel kopen, purschuim kopen en 'm dan spuiten?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:00:32 #149
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_100844789
Die met die deurtjes is tof O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100845016
ja of gewoon een gekleurde spiegel kopen en met een spuitbus met zilverlak zelf verven. Heb ik ook wel eens gedaan en gaat erg goed :Y

@kyara, ik weet niet wat je budget is maar zaken zoals babypark en babydump enzo hebben ook een collectie kinderstoffen, echt bedoeld voor gordijntjes. Gierend duur (vond ik althans, 1 meter voor 35 eu. ofzo en dat was zo'n heel dun luchtig katoenen stofje :') geen zware verduisterende stof :P ), maar de printjes zijn wel leuk. Je kunt dan eventueel ervoor kiezen om de losse stof naar bijvoorbeeld de lokale coupeuse te brengen die er dan gordijnen van kan maken. Maar meestal hebben ze daar ook een maak-service. (needless to say dat dat ook niet goedkoop is bij zo'n zaak ;) )
anyroads, wij hebben gekozen voor een simpel verduisterend rolgordijn van Ikea om het licht en geluid/koude tegen te gaan. En een stof van de babydump voor het leuk/mooi. :)
:)
pi_100845155
Leuke spiegels, SacreCoeur O+
Die met die deurtjes vind ik wel leuk, maar dat lijkt me niet echt kindproof :P

Vicky, je bedoelt een kale spiegel zonder rand, een rand spuiten met purschuim en die rand zilverkleurig spuiten? Dat vind ik nog best een idee als ik neits leuks vind!

Xenos, ook een goede om eens langs te gaan.
Nog niet gelukt met een kast, Jipster, maar ook even neit gezocht ivm druk. Zal MP nog eens checken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100845244
ja dat bedoel ik Miss...
gewooon een simpele spiegel in een leuke vorm, zonder rand ofzo, die goed vetvrij maken en dan zelf de rand met pur spuiten.. kan je er zelf een kleur aan geven en eht ziet er leuk uit :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100845273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Leuke spiegels, SacreCoeur O+
Die met die deurtjes vind ik wel leuk, maar dat lijkt me niet echt kindproof :P

Vicky, je bedoelt een kale spiegel zonder rand, een rand spuiten met purschuim en die rand zilverkleurig spuiten? Dat vind ik nog best een idee als ik neits leuks vind!

Xenos, ook een goede om eens langs te gaan.
Nog niet gelukt met een kast, Jipster, maar ook even neit gezocht ivm druk. Zal MP nog eens checken!
Mijn tante deed vroeger ook zoiets, die had spiegels zelf gemozaiekt. Dan deed ze een ronde spiegel bij xenos halen, van dat schuim inderdaad en dan zilveren steentjes of stukjes van een kapot geslagen tegel erin leggen.
Misschien is zoiets wel leuk met een witte en creme tegeltjes en dan met schelpjes die Senna zelf uitzoekt op t strand ofzo? kan ze meehelpen met dr in leggen :Y)
:)
pi_100845282
dit kwam ik tegen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:17:02 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_100845323
ja dat heb ik ook een keer gedaan met purschuim, een grote zon was 't geworden, alleen je maakt er snel gaatjes in of het breekt.

die met deurtjes heb ik zelf ook van de Xenos, 10,- maar :P
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:17:48 #156
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_100845350
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mijn tante deed vroeger ook zoiets, die had spiegels zelf gemozaiekt. Dan deed ze een ronde spiegel bij xenos halen, van dat schuim inderdaad en dan zilveren steentjes of stukjes van een kapot geslagen tegel erin leggen.
Misschien is zoiets wel leuk met een witte en creme tegeltjes en dan met schelpjes die Senna zelf uitzoekt op t strand ofzo? kan ze meehelpen met dr in leggen :Y)
dat is wel een goed idee eigenlijk, dat maakt het wat harder.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:19:42 #157
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100845416
buh, purschuim vind ik maar lelijk spul hoor. goud gespoten of niet.
in de haak.
pi_100845643
quote:
13s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:19 schreef trui het volgende:
buh, purschuim vind ik maar lelijk spul hoor. goud gespoten of niet.
ik ben ook niet zo erg fan geloof ik.
En nu ik het zie merk ik dat ik het over een ander schuim had :D misschien bedoel ik kit? ik weet t niet :') ik zou het mn tante wel ns kunnen vragen.

Het was gewoon zoiets, plat dus:





Volgens mij is dat best leuk met verschillende wit-tinten en bijvoorbeeld schelpjes erin of met wittinten en wat spiegelstukjes erin ofzoiets.

Ik vind dat mozaieken sowieso wel leuk O+


ik heb hier nog een tafel staan voor die bestemming :P nu nog een groter huis met tuin ofzo om die tafel ook daadwerkelijk kwijt te kunnen :+
:)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:34:12 #159
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100845889
Bij Outlet Avenue hebben ze momenteel muurstickers in de verkoop. Zit veel leuks tussen voor kinderkamertjes (denk ik)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100845985
mignonne, die twee voorbeelden met de appel en paddenstoel vind ik leuk O+ Juist ook omdat je dan op een simpele manier een leuke vorm in de spiegel kunt maken. Maak ik ene Gaudi-spiegel samen met Senna O+

Ik ga dat idee eens verder bekijken, maar hou me aanbevolen voor leuke spiegels!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:41:50 #161
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_100846118
hier, leuke site http://www.anders-paris.com/
pi_100877342
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:00 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog een tip voor leuke gordijnen voor een babykamer? Ik ben zelf niet handig met de naaimachine dus ik wil ze op maat laten maken.

Winkels zoals hema en zo hebben niet erg veel keuze voor baby's vind ik.
In Amsterdam heb je de Boerenbonthal, daar verkopen ze echt heel veel soorten stof, niet eens zo duur en ze hebben een gordijnen-maakservice. Maar goed, ik weet niet of dat in je buurt is.

Poeh, dat is niet makkelijk Miss. Er zijn best wat kleine woonwinkels waar je leuke spullen kunt kopen. Ik weet niet hoe het in jullie buurt zit, maar bij ons in de buurt zitten er wel wat. Van die platteland-achtige spulletjes.
Oh en pur-schuimspiegels vind ik echt best lelijk. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100884554
oeke, bij jullie zitten inderdaad leuke winkeltjes O+ Helemaal niet aan gedacht. We hebben daar ook eens lampen gezien (voor de slaapkamer en de hal, nog steeds niet gekocht :') ) dus ik 'ken' ze wel een beetje. Misschien eens daar gaan kijken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100884561
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een woninginrichtingszaak, bijvoorbeeld. Meer keus, maar wel ook wat duurder vaak.

Ik zoek een leuke spiegel voor bij Senna op de kamer. Liefst een beetje leuk model, maar niet kleurig, liever wit of zilverkleurig. Ik kom als ik zoek op spiegel kinderkamer vooral van die leuke gekleurde spiegels met figuurtjes enzo tegen. Figuurtjes mag wel, maar liever allemaal in wit of zilver. Beetje sierlijk ook, niet de zilveren kroonspiegel die ik wel tegenkom, die vind ik te lomp. Waar kan ik online of in het echte leven een leuke vinden?
Kijk eens bij Leenbakker of het tuincentrum. Daar hebben ze vaak white wash en zilveren spiegels voor in de tuin.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_101080530
Het is nog niet helemaal af, en nog super kaal verder maar het schiet al op







[ Bericht 3% gewijzigd door miss-jones25 op 23-08-2011 14:20:49 ]
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:59:11 #166
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101080592
wat een superlief bedje missjones!

(ik weet alleen niet meer hoe 't zit met die beschermlappen aan de binnenkant. ooit hoorde ik dat die gevaarlijk waren ivm mogelijk verstikkingsgevaar, maar ik weet niet of de ideeën daarover inmiddels bijgesteld zijn.)
in de haak.
pi_101080740
Ow geen idee trui daar heb ik niets over gehoord :?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:03:38 #168
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_101080748
Heeeeel mooi MJ! O+
Ik hou van bruin. Rienk heeft veel bruin en B2 krijgt het ook weer O+

Die zijkanten mogen idd niet, omdat de baby er tegenaan schuiven kan...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101080891
Ow in Ierland kijken ze dus niet zo nauw daarmee want heb het via mn oom en tante vanuit daar hierheen laten halen, had dat gezien bij hun dochters en wou dat ook graag hebben.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:07:51 #170
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_101080915
Wat hangt daar trouwens aan de klerenkastdeurknop?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101080997
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
Ow in Ierland kijken ze dus niet zo nauw daarmee want heb het via mn oom en tante vanuit daar hierheen laten halen, had dat gezien bij hun dochters en wou dat ook graag hebben.
In Amerika doen ze het ook maar hier trekt een kraamverzorgster ze direct uit bed als ze het ziet.

Lieve kleurtjes en leuk alles in hetzelfde motiefje.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101081052
mooi MJ O+ erg leuk zo.
ik wilde al vragen of je in de US woont omdat die bekleding daar weer heel normaal is.

Hier wordt het in principe afgeraden ivm verstikkingsgevaar en kans op wiegendood. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het er vaak wel heel knus en mooi uit vindt zien O+

Ik zag net in t foldertje van H&M leuke spullies met paddenstoelen :)







Het is een 1 persoons-set maar een handige mama maakt daar vast zo een kleiner dekbedje van indien nodig :)
:)
pi_101081130
Ow dan gaan ze er uit, balen dat wist ik niet :{
Een opbergtas/doos vlindur weet ook niet waarvoor maar had het zelfde motief dus moest hem hebben haha.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:19:29 #174
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101081343
Mooi miss jones!! O+
Het zijn totaal niet mijn kleuren, maar ik vind het er erg mooi uitzien!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:20:52 #175
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_101081401
Och niet doen hoor, de gene die je dit nu vertellen hebben al kinderen :)
Ik wist het ook niet voorheen :+

En een tip voor de zak; hang hem aan de box, kun je daar het speelgoed voor LJ kwijt! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  † In Memoriam † dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:36:12 #176
240917 Mula
pi_101081950
Missjones, het is helemaal niet mijn smaak qua soort meubels en kleuren, maar ik vind het er nu al supermooi uitzien!
pi_101081977
die zijn leuk he mignonne.

Ik was lang op zoek naar leuke peuterdekbedovertrekken, maar wat een prijzen. Ga denk ik gewoon 1 persoons halen en knippen enzo.

Mignonne je had laatst hier leuke/goedkope overtrekjes geplaatst.. welke waren dat
pi_101082176
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:13 schreef miss-jones25 het volgende:
Ow dan gaan ze er uit, balen dat wist ik niet :{
Een opbergtas/doos vlindur weet ook niet waarvoor maar had het zelfde motief dus moest hem hebben haha.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
dat is toch zo'n luier-opbergzak?

En joh niet zo gek doen :D :* je bent ook 14 weken minder lang zwanger geweest dan de meesten van ons he, in die 14 weken steek je een hoop op, helemaal als je de intake kraamzorg enzo krijgt. Komt allemaal goed!

Sandous oef eh ik kijk straks ff.
:)
pi_101082517
Ja ik had al na gevraagd of ik nog wel recht heb op uitgestelde kraamzorg en die krijgen we waarschijnlijk wel gelukkig want ik zat al te stressen over dingen die ik allemaal nog niet weet.

Offtopic sorry !
pi_101082624
Wat een prachtig kamertje MJ! En die bekleding verschilt heel erg, wat daar de regels over zijn. In NL mag het inderdaad niet, hier in DLD is het ook heel gebruikelijk..

Wat handig trouwens dat jullie een inbouw kast hebben! Dat scheelt een hoop ruimte!
Lotte!
Noah!
pi_101082764
En dan ook maar even foto's van ons kamertje.







En het bedje op onze kamer:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En grote zus inspecteert de boel nog even
Lotte!
Noah!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:05:37 #182
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101083106
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:51 schreef miss-jones25 het volgende:
Ja ik had al na gevraagd of ik nog wel recht heb op uitgestelde kraamzorg en die krijgen we waarschijnlijk wel gelukkig want ik zat al te stressen over dingen die ik allemaal nog niet weet.

Offtopic sorry !
geen gesorry hoor, nergens voor nodig! dat is nou juist 't leuke van zo'n OUD-forum, ik heb hier ook al heel wat van anderen opgestoken.
in de haak.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:06:36 #183
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101083141
wow linda, wat is lotte alweer groot! (en rood! O+ of lijkt dat alleen maar zo op deze foto?)
in de haak.
pi_101083486
Lotje O+ O+
wat een stoer behang Linda! Leuk geworden. :Y

En over die zak in de kast van MJ, het deed mij hieraan denken:

http://www.georgesetrosal(...)oduit_id=219&lang=fr

http://www.georgesetrosal(...)oduit_id=218&lang=fr

en die zijn bedoelt om luiers in te bewaren. Ik vind het met terugwerkende kracht handige dingen want ik ben altijd aan t klooien met stapeltjes luiers enzo :P

oh ze doen t niet, dan maar gewoon linkjes
:)
pi_101083496
Het ligt een beetje aan de flits denk ik. Zo is het bij daglicht:


Maar het is wel echt rood ja. Alhoewel ze door de zon nu een paar blonde plukjes heeft zitten
Lotte!
Noah!
pi_101083613
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:14 schreef mignonne het volgende:
Lotje O+ O+
wat een stoer behang Linda! Leuk geworden. :Y

En over die zak in de kast van MJ, het deed mij hieraan denken:

http://www.georgesetrosal(...)oduit_id=219&lang=fr

http://www.georgesetrosal(...)oduit_id=218&lang=fr

en die zijn bedoelt om luiers in te bewaren. Ik vind het met terugwerkende kracht handige dingen want ik ben altijd aan t klooien met stapeltjes luiers enzo :P
oh ze doen t niet, dan maar gewoon linkjes
Oh echt? Ik hou van stapeltjes luiers :D Vooral als er net een nieuw pak open is en ze nog zo strak op elkaar liggen en de stapeltjes even hoog zijn :@
Lotte!
Noah!
pi_101084598
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:57 schreef miss-jones25 het volgende:
Het is nog niet helemaal af, en nog super kaal verder maar het schiet al op

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik kan nog maar 1 fotootje zien maar ik vind de kleuren echt super leuk en zoet! Schilderijtjes zien er ook super uit!
pi_101085011

Ik heb net deze uitgekozen voor de babykamer. Aan beide kanten kont nog een strook van hetzelfde blauw als in de bloemen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:30:21 #189
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101088875
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:10 schreef mignonne het volgende:
mooi MJ O+ erg leuk zo.
ik wilde al vragen of je in de US woont omdat die bekleding daar weer heel normaal is.

Hier wordt het in principe afgeraden ivm verstikkingsgevaar en kans op wiegendood. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het er vaak wel heel knus en mooi uit vindt zien O+

Ik zag net in t foldertje van H&M leuke spullies met paddenstoelen :)

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C51_0014_999R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.75]&set=key[width],value[2662]&set=key[height],value[3112]&set=key[x],value[4427]&set=key[y],value[1138]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C51%2091938%20D1228%2058%206144%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C51%2091735%20D0838%2036%206165%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Het is een 1 persoons-set maar een handige mama maakt daar vast zo een kleiner dekbedje van indien nodig :)
zomaar hebben ze dat dekbed niet in 1 persoons :{w
pi_101089607
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

zomaar hebben ze dat dekbed niet in 1 persoons :{w
Bedoel je die met die paddestoeltjes? Ik keek net op de site en die van 140 breed was de enige op voorraad. Volgens mij is dat de standaard eenpersoonsmaat.
pi_101089762
Leuke gordijnen MeNicole. Ik heb in Hannah's kamer inderdaad ook transparante gordijnen met motief en een verduisterend (wit) rolgordijn. Zie eerdere foto's. Dat werkt prima ^O^

Ik ben nu bezig de babykamer te schilderen...maar moet even afkoelen haha. Tipje van de sluier:

dit is de inspiratie (met dank aan Wickie)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:51:30 #192
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101089788
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:46 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Bedoel je die met die paddestoeltjes? Ik keek net op de site en die van 140 breed was de enige op voorraad. Volgens mij is dat de standaard eenpersoonsmaat.
o lol dan keek ik verkeerd of is het verander, vorige week zag ik alleen een grotere maat. (dacht ik)
thnx voor de tip :P
pi_101090565
Mooie kamertjes weer!

MJ, de foto van het bedje doet het niet meer. en aangezien die speciaal gemaakt is ben ik wel benieuwd

Ik vind dit gordijntje leuk:

  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:34:45 #194
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101091294
Zijn idd lieve gordijntjes.

wij twijfelen hier tussen 2 soorten kasten
een wand met 2x ikea expedit wit:



of 2x2 omar stelling:



je moet het zien bij een bed van steigerhout en behang wordt parelmoer/zwart met vogeltjes.
Dus wat staat beter? of wat zou jullie keus zijn en waarom :P
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:47:14 #195
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_101091792
De bovenste natuurlijk. :Y
Omdat de onderste zo lelijk is dat hij alleen in een schuur/garage zou passen :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101091945
Sowieso vind ik een stellingkast inderdaad meer iets voor in een garage.
SC, is de expedit in het zwart niet mooier bij het behang?
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:56:05 #197
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101092165
nee vind ik te donker, stellingkast vind ik eigenlijk onwijs stoer.
had het in de VTwonen gezien en stond leuk, maar ik twijfel dus nog.

Vooral door de reden die jullie noemen, ik wil juist zo'n uiterlijk creeëren :P
pi_101092672
ik zou ook voor de expedit gaan.

Als je voor een robuuste kast gaat, zou ik eerder kiezen voor grovere buizen & koppelingen.
pi_101093021
expedit
pi_101093176
Een stellingkast kan heel gaaf zijn maar deze uitvoering vind ik een :N.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_101093563
hmm ik zie het dat ie t niet meer doet }:|
ik kijk vanavond ff want ben nu met mn mobiel online.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:49:02 #202
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101094258
Ja want nou ben ik benieuwd naar dat bed :P

pff ik had toen zo'n mooie collage gemaakt en alles is gewoon anders :')
het behang, het bed, de kasten, de kleuren xD! lol
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:53:37 #203
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101094441
ik kan dus ook voor die witte Ikea PS kastjes gaan, 2 a 3 stuks.
Zo, ik ben goed in keuze maken man :')
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:07:08 #204
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101101486
Hey je moet je eigen gevoel volgen hoor SacreCoeur ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101103990
wat een mooie commode is dat zeg! heel mooi mj :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:10:55 #206
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_101104801
door mijn zoektocht naar deze beren kwam ik deze kinderkamer tegen.... beetje overkillte blauw mijn gedacht.Maar toch als je hiervan houd waarom niet toch!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:13:51 #207
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_101104952
Oh echt vreselijk bar! :o

Alleen die lamp is wel de bom O+
Die wilde ik ook op Rienk zijn kamer, maar omdat we daar een dimmer hebben hebben we het niet gedaan :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:15:58 #208
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_101119168
:D Ik vind het echt heel amerikaans, zo'n mega care bears kamer. Maar idd, als je ervan houdt, waarom niet.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_101119188
ik vind de lamp en het plafond wel leuk!! Maar de rest is wel een beetje overdone..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_101119244
vreselijk zeg, die mensen hebben vast ook een hele mooie woonkamer
pi_101123667
ik vind t meer dan afschuwelijk ;(
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:34:05 #212
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101129726
Van mij mogen ze :Y , maar al kreeg ik geld toe dan nog zou ik zo'n kamer niet willen :|W :r
Rayen 2½ jaar!
pi_101130761
ik vroeg me meer af, heeft een kindje hierin rust...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_101131463
Ieuw, wat een afschuwelijke kamer. :r
pi_101143767
zo'n lamp valt ook prima zelf te maken Vlindur. En dan gedimd en wel. Mijn man heeft er eentje gemaakt met 3 gewone spots en een spot met kleuren led's erin. Dus voor de nacht staat ie op gedimd en blauw licht, ideaal, daar wordt je niet echt wakker van en het is toch licht genoeg om te verschonen.

en die kamer is vre-se-lijk
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101160000
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:13 schreef Vlindur het volgende:
Oh echt vreselijk bar! :o

Alleen die lamp is wel de bom O+
Die wilde ik ook op Rienk zijn kamer, maar omdat we daar een dimmer hebben hebben we het niet gedaan :N
Die lamp hangt op Senna's kamer en doet het prima met dimmer :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:20:09 #217
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_101166230
Oh echt? Hmm, nou ja. Momenteel zijn we met de babykamer bezig, dus wie weet komt hij er nu O+ Maar hij is zo duur :X
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101166849
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:20 schreef Vlindur het volgende:
Oh echt? Hmm, nou ja. Momenteel zijn we met de babykamer bezig, dus wie weet komt hij er nu O+ Maar hij is zo duur :X
mdf met kerstlampjes dr in een idee?
:)
pi_101170672
Zo hebben wij hem ook gemaakt. Lamp van ikea in de vorm van een wolk, sterretjeslampjes van Ikea erin (zijn rond kersttijd te koop), hakse prachtig!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:34:31 #220
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_101172858
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

mdf met kerstlampjes dr in een idee?
Met 4 linkerhanden red je dat niet -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101184619
niet iemand in de omgeving die handig is vlinder?
helaas heb ik ook 2 van die linkerdingen
pi_101194029
Oh kijk nou!! O+ O+
Ik kwam ze tegen via de weblog van Oon.

Prints/ designs van Ian Dutton. Ik vind ze echt awesome voor een jongenskamer O+



die linker <3 <3
:)
pi_101194445
Ooohhh wauw!! O+ O+
Welk weblog is dat???
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101194522
hier:
http://oontje.blogspot.com/

ze heeft er gewoon twee gekregen ook :D mazzelaar haha.
en ik hoop dat ze t niet erg vindt dat ik haar foto even geplakt heb :+
:)
pi_101194601
Ah hier is zijn eigen website:

Ian Dutton Designs.
:)
pi_101195030
Jammer dat je z'n prints nog niet kan kopen..
Leuk blog trouwens :) heb ik weer wat te lezen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101207633
Met alle verhuizingsperikelen heeft het even geduurd. Maar onze babykamer is (op wat leuks aan de muur na) klaar :)



het bedje:


Nogmaals het bedje, nu met lampje:


Het badje:


Commode:


Plankje aan de wand:


Inhoud van de commode :P
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_101208015
Mooi Scorpionsworld :Y Leuk die commode met de pootjes in de raampjes
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:53:06 #229
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101209302
Scorpionsworld, heel mooi!
Mag ik vragen waar het ledikantdekentje vandaan komt?
pi_101209532
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef NotTheSame het volgende:
Scorpionsworld, heel mooi!
Mag ik vragen waar het ledikantdekentje vandaan komt?
Het dekentje komt van de Prenatal
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_101209701
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:08 schreef mignonne het volgende:
Oh kijk nou!! O+ O+
Ik kwam ze tegen via de weblog van Oon.

Prints/ designs van Ian Dutton. Ik vind ze echt awesome voor een jongenskamer O+

[ afbeelding ]

die linker <3 <3
Die zijn echt super! Alleen als ik die hier bij Pim op de kamer hang gaat hij nooit slapen, onze grote autofan; "ook een auto, ook een auto, kleine auto, mooie auto, nog een auto, looie auto, bús, politieauto" ;)
pi_101209761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:02 schreef Draadjes het volgende:

[..]

Die zijn echt super! Alleen als ik die hier bij Pim op de kamer hang gaat hij nooit slapen, onze grote autofan; "ook een auto, ook een auto, kleine auto, mooie auto, nog een auto, looie auto, bús, politieauto" ;)
we hadden hier een periode dat we rupsjenooitgenoeg voorlazen..en op de beginpagina's staan allemaal stippen

toen was t een kwartier lang

'bal bal bal bal bal bal bal bal bal bal bal :') '
pi_101209766
Mooi kamertje Scorpionsworld, blauw is tof!
pi_101209792
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

we hadden hier een periode dat we rupsjenooitgenoeg voorlazen..en op de beginpagina's staan allemaal stippen

toen was t een kwartier lang

'bal bal bal bal bal bal bal bal bal bal bal :') '
:D
pi_101209895
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:03 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

we hadden hier een periode dat we rupsjenooitgenoeg voorlazen..en op de beginpagina's staan allemaal stippen

toen was t een kwartier lang

'bal bal bal bal bal bal bal bal bal bal bal :') '
:D_!

Pim O+
:)
pi_101210008
joh, zelfs met vier linker handen is zo'n lamp te doen. Men nemen een stuk mdf, zagen het uit in de gewenste vorm, maken er gaatjes in voor 4 spotjes en klaar.


hier zit dan 1 speciaal spotje in dat we met een afstandbediening op allerlei kleuren kunnen zetten, werkt net als die ene lamp van Philips.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101219504
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:09 schreef mefke79 het volgende:
joh, zelfs met vier linker handen is zo'n lamp te doen. Men nemen een stuk mdf, zagen het uit in de gewenste vorm, maken er gaatjes in voor 4 spotjes en klaar.
Dan weet jij niet wat linkerhanden zijn :+ Zou ik niet voor elkaar krijgen hoor! (in mijn geval met 2 rechterhanden)

Mooi kamertje Scorpionsworld!
pi_101223015
O+ polle's hoek in onze kamer is ook bijna af O+
pi_101223364
foto?
pi_101223481
ja strakkies :)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:39:44 #241
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101233137
ik wacht al uh 4 uur ja
pi_101233748
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef SacreCoeur het volgende:
ik wacht al uh 4 uur ja
+1 c_/

Poooooolleeee! kom je kamer es laten zien?? O+
:)
pi_101234547
o fuck ja, ik zal zo nog snel kijken of mn camera wil :D
pi_101234578
alleen t hoekje op onze kamer is bijna af, de andere moet nog :D
pi_101235897
ik heb een poging gedaan maar door t lellike flitslicht is mn hoekje verpest, morgen dus! heus
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 02:13:05 #246
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101244227
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb een poging gedaan maar door t lellike flitslicht is mn hoekje verpest, morgen dus! heus
Je bent gewoon snel polles hoekje aan het afmaken :9 _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_101246000
bij mij is nooit iets af :+
pi_101246067
Het is nu morgen!
pi_101246125
ja en een vriendlief die KO op de slaapkamer ligt want die was om 5 uur thuis :')
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 09:38:15 #250
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101246617
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 08:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ja en een vriendlief die KO op de slaapkamer ligt want die was om 5 uur thuis :')
Nou maak dan maar weer een filmpje van Elin, want het vorige "slakfilmpje" was dottig om te zien ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_101246945
:+ zo gaat t hier de hele dag, miss diva :P
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:17:47 #252
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_101247084
Elin, natuurtalentje! O+

Kleurdoos,had jij ook niet ooit een filmpje online staan dat ze Poesie Mauw aan het zingen was, begeleid door haar vader op de gitaar?
pi_101247122

:+
lekker offtopic ook :+ nog 1 laatste favo

en nu weer ontopic *trotskijkt
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:43:11 #254
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101247510
Elin *O* O+ damn die 2 laatste met papa, dat liedje met hun gezamelijk O+ en hoe zij zijn gezichtsuitdrukkingen imiteerd *priceless*
Gelijk ook effe Elin Egypte gekeken, waanzinnig!

Is tie al wakker? want wij willen ook een "hoek" op onze kamer maken, dus ik ben zeer benieuwd naar de jouwe ;) :9
Rayen 2½ jaar!
pi_101247593
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:43 schreef TimeJumper het volgende:
Elin *O* O+ damn die 2 laatste met papa, dat liedje met hun gezamelijk O+ en hoe zij zijn gezichtsuitdrukkingen imiteerd *priceless*
Gelijk ook effe Elin Egypte gekeken, waanzinnig!

Is tie al wakker? want wij willen ook een "hoek" op onze kamer maken, dus ik ben zeer benieuwd naar de jouwe ;) :9
nee hij maft nog steeds maar ga m zo wel wakker maken, zal dan gelijk ff zn kleding op de kiek zetten :P
en aan ons hoekje is echt niets traditioneels te vinden trouwens :+
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:51:59 #256
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101247645
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nee hij maft nog steeds maar ga m zo wel wakker maken, zal dan gelijk ff zn kleding op de kiek zetten :P
en aan ons hoekje is echt niets traditioneels te vinden trouwens :+
Nou hoe minder traditioneels, des te beter :Y
Je maakt me zo wel heel nieuwsgierig ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_101247868
Die filmpjes O+ O+ O+

Maar goed, we wachten nog steeds op de foto's van Polle's hoekje.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:18:52 #258
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101248085
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 11:05 schreef Kyara het volgende:
Die filmpjes O+ O+ O+

Maar goed, we wachten nog steeds op de foto's van Polle's hoekje.
Tsja die arme jongen lag er pas om 5 uur in, gun die nou wat uitslaaptijd :+
Rayen 2½ jaar!
pi_101248912
idd ik heb m net een paar seconden uit bed gekregen
dus ik ga zo de slaapkamer ff opruimen, de kast van polle op de kiek zetten en zn hoekje ook
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:34:45 #260
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101249746
als ik terug ben van het winkelen verwacht ik heel wat te zien, ja.
pi_101250015
ga je naar de opticien? :+
pi_101250047
:( je maakt het wel spannend KD! :(
pi_101250098
ja euh, ik wist niet dat er haast bij was.
Ik mot eerst opruimen enzo maar vanavond zijn er iig foto's
pi_101250274
geduld is niet mijn sterkte kant....
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:43:43 #265
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101251580
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:34 schreef SacreCoeur het volgende:
als ik terug ben van het winkelen verwacht ik heel wat te zien, ja.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ga je naar de opticien? :+
_O- _O- _O- Whahahaha hilarisch _O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ja euh, ik wist niet dat er haast bij was.
Ik mot eerst opruimen enzo maar vanavond zijn er iig foto's
o|O Kom ik expres kijken, zit ze te rekken :6 :9

Kleurdoos wil weekend vieren en rustig de kamer opruimen en foto's maken.
Ik gok morgenochtend :P :9
Rayen 2½ jaar!
pi_101251778
quote:
Komt die leuke vader van Loods 5?

Dit is echt het allerschattigste filmpje ever.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101251928
hier ongeduldigen

let wel, tís nog niet af eh, er komt nog een heel licht donkerbruin hemeltje en lantaarntjes in de hoekjes en nog iets met zijn naam :+
pi_101251966
en dan nog zn kamer straks :o (althans hij heeft ook een hoek op elins kamer en ik ben al aan t verzamelen voor zijn kamer als we gaan verhuizen O+
pi_101252032
Leuk, KD!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101252116
en Ivans pakje hangt er ook tussen, derde pakje aan t hangertje, nu al 1 van mn favo's :+
pi_101252180
Ja, ik zie het! Leuk! Ik houd ook erg van dat soort tinten. Vroeger was ik meer van de knalkleuren.

Daarom vind ik de kleuren van het hoekje ook heel fraai. Warm, en niet overdreven jongensachtig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:04:38 #272
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_101252246
Ohwwwwwwwwwww O+ wat een leuk bos-paddestoel-kabouter-hoekje is dat, ik ben vleliefd O+
Leuk gedaan zeg en mooi bij elkaar gezocht! ^O^
En dat wiegje O+ leuk met die groene appeltjes erin. En dat uiltje erop O+
Pff ik kan alles wel apart opnoemen ;)

Nou bonuspunten Kleurdoos, ik vind het heel lief en smaakvol ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_101252334
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 14:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, ik zie het! Leuk! Ik houd ook erg van dat soort tinten. Vroeger was ik meer van de knalkleuren.

Daarom vind ik de kleuren van het hoekje ook heel fraai. Warm, en niet overdreven jongensachtig.
ik heb een waskussenhoes gevonden in dezelfde kleur O+

maar idd, ik ben niet van fel, of dat hele strakke.. zo van kast commode ledikant in 1 kleur en dan blauw of roze ofzo :P


maar die lantaarntjes die nog komen (kleine pompoentjes) zijn keischattig en er zit een slinger van herfstblaadjes om zn lellike wiegje O+
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:18:33 #274
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_101252709
Bruin O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101252862
idd, bruin O+!
pi_101253739
Ow KD wat een superhoekje O+

Ik heb last van mega nesteldrang vandaag :')
Het huis is al schoon, dus ben begonnen aan Mette's huisje in de woonkamer. Ze heeft daar een groot kussen liggen nu en zit er heel graag. Dus kussensloop aan het maken. En dan komen er ook nog gordijntjes voor. Remco schijnt straks haar huisje te gaan behangen. Ben benieuwd hoe ver we komen dit weekend.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101254566
Mooi hoekje KD!

Zelf ben ik wel meer van het strakke en lichte met knalkleur maart ik vind het wel heel erg bij je passen en het is een heel smaakvol hoekje geworden!

Hier zit de zilver metallic inmiddels op de muur O+ O+ (klein muurtje hoor, en er komt een grote hoogglans witte kast tegenaan).
pi_101254780

zo was elins kamer trouwens, zal van de week eens een nieuwe foto plaatsen :)
pi_101254899
Die is weer heel anders! Ook heel erg smaakvol!
pi_101255009
en nu totaal anders!
pi_101255074
oh, dan moet daar ook foto van inderdaad :Y :Y
pi_101255170
een klein deel heb ik al wel



zo ongeveer, deze foto's zijn al oud (voor ik wist dat polle een jommetje was) dus daar gaat ook nog een hoop veranderen
pi_101255261
Leuk! Krijg een sprookjesbosgevoel van beide kamertjes O+ Heeft Elin haar eigen (roze) gitaar?? O+
pi_101255428
ja :D
pi_101258472
oh wauw KD O+ heel tof <3 heel mooi aangekleed zo, wat sfeervol, wat mooi O+
goeie studie gekozen joh ;)
wat een heerlijk plekje voor je herfstkind strakjes <3
:)
pi_101259599
Zo, kussensloop klaar, maar hij mag wel iets kleiner toch. Eerst maar eens in de was, misschien krimpt hij nog iets. Morgen of maandag behangen. En we hebben besloten dat de boekenrekjes van haar slaapkamer in het kastje komen. Ze leest eigenlijk geen boekjes op haar kamer en we maken gewoon een hoge plank met boeken daar.

Ze kwam beneden na haar slaapje en toen was het net af. Ze zag het en ging helemaal 'oooooooooo', wat mooi betekend in Mette-taal :)
Ze is er echt happy mee en heeft het kussen al de hele woonkamer rondgesleept.

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101259647
Wat gaaf wat jullie daar voor Mette maken, wickie!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101259690
Ja haar hoekje wat ze nu heeft wordt binnenkort bruut afgenomen door de baby :')
Daar komt de box weer te staan, dus het leek ons wel zo eerlijk dat zei ook weer een eigen plekje zou hebben. Ze is nogal van plekjes en hoekjes.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101264843
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 18:03 schreef wickie het volgende:
Zo, kussensloop klaar, maar hij mag wel iets kleiner toch. Eerst maar eens in de was, misschien krimpt hij nog iets. Morgen of maandag behangen. En we hebben besloten dat de boekenrekjes van haar slaapkamer in het kastje komen. Ze leest eigenlijk geen boekjes op haar kamer en we maken gewoon een hoge plank met boeken daar.

Ze kwam beneden na haar slaapje en toen was het net af. Ze zag het en ging helemaal 'oooooooooo', wat mooi betekend in Mette-taal :)
Ze is er echt happy mee en heeft het kussen al de hele woonkamer rondgesleept.

[ afbeelding ]
Wat leuk zo'n hoekje! O+
Hebben jullie 2 wandjes van MDF geplaatst? Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_101264946
Wat leuk Wickie! Mette kijkt er ook heel blij bij! O+ En ze krijgt haar :D *O*
Lotte!
Noah!
pi_101265763
Ja ze krijgt haar *O*

Cyan, we hebben een jaren '20 huis, dus een hele lange woonkamer die overgaat in de eetkamer. Vroeger zat daar een en-suite. Maar die hebben we moeten verwijderen omdat de vorige bewoners hem volledig hadden vernield. Was weinig origineels meer aan en viel van ellende uit elkaar.
Om de kamer te breken en omdat we een hekel aan losse kasten hebben, hebben we 2 vaste kasten gebouwd van mdf, buitenkant gelatext zodat het net een geheel lijkt met de muur en de binnenkant gelakt.
De kast aan de kant waar de box komt te staan (er staat op de foto een hoop rotzooi omheen, dat is inmiddels allemaal weg)



De kast er tegenover, met onderin dus een 'huisje' voor Mette.
Hopelijk maandag foto's van het eindresultaat *O*

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101266005
:o KD, wat je voor Polle hebt gemaakt is fantastisch!! Echt helemaal mijn smaak. _O_
Kan ik je begin volgend jaar niet inhuren? O-)
pi_101266039
is dat een hint?
pi_101266203
Was het maar waar! :D

Nee, Zoë heeft nu echt een miniscuul kamertje, wordt te klein dus we gaan de studio (hoogste punt is 5mtr hoog)op 2.5 mtr hoogte in tweeën delen en daar voor haar een kamer maken.
Maar dan is de babykamer dus wel weer vrij. :D
pi_101266240
ik zat al klaar om te jompelen..
maar een nieuw kamertje voor Zoë is ook heuglijk nieuws
pi_101266781
Ghe, zie nu dat m'n subtekst ook zo uit te leggen valt, logischer zelfs omdat ik daarvoor over een babyhoekje aan het kwijlen ben, solly!

ontopic: Leuk zo'n 'huis' voor Mette, lijkt me een heerlijk plekje! O+
pi_101267066
Wat een superleuk hoekje voor Polle Kd!!
pi_101267958
Leuk hoekje kd, ik ben wel van de felle kleuren enzo, maar ik vind dit een leuke combi zo.
Wickie, wat gaaf zo'n hoekje. Ik merk dat Driekus dat enorm mist hier, die heeft wel een stukje kamer, maar dat is te klein en niet praktisch. Hij moet nog effe volhouden, als het goed is gaan we uitbouwen en dan krijgen de broers een speelkamer.

Tienus moet al snel zijn wieg uit, hij groeit te hard :P De vraag is nu of we Tienus ook een ikeabedje gaan geven dat peuterbed kan worden, of dat we een nieuw bed voor Driekus gaan halen. Ik zag deze nieuwe op de site van ikea, die lijkt me wel heel leuk:
maar dan wel in wit, want blauw past echt helemaal niet in de kamer. Zou dat kunnen, zo'n ukje in zo'n groot bed? Je kan het later omdraaien, heb je een hoogslaper.

Panelen blijken blauw en wit te zijn, dus je kan kiezen. En ik denk dat wij voor wit gaan en dan met stickers van Takkie van de Hema in combi met schilderen. Leuk!

[ Bericht 8% gewijzigd door mefke79 op 27-08-2011 23:16:07 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_101268114
is goed hoor Spewey :+
pi_101268241
Mooi! I wasn't kidding. :7
pi_101284290
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')