abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100845155
Leuke spiegels, SacreCoeur O+
Die met die deurtjes vind ik wel leuk, maar dat lijkt me niet echt kindproof :P

Vicky, je bedoelt een kale spiegel zonder rand, een rand spuiten met purschuim en die rand zilverkleurig spuiten? Dat vind ik nog best een idee als ik neits leuks vind!

Xenos, ook een goede om eens langs te gaan.
Nog niet gelukt met een kast, Jipster, maar ook even neit gezocht ivm druk. Zal MP nog eens checken!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100845244
ja dat bedoel ik Miss...
gewooon een simpele spiegel in een leuke vorm, zonder rand ofzo, die goed vetvrij maken en dan zelf de rand met pur spuiten.. kan je er zelf een kleur aan geven en eht ziet er leuk uit :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100845273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:12 schreef miss_sly het volgende:
Leuke spiegels, SacreCoeur O+
Die met die deurtjes vind ik wel leuk, maar dat lijkt me niet echt kindproof :P

Vicky, je bedoelt een kale spiegel zonder rand, een rand spuiten met purschuim en die rand zilverkleurig spuiten? Dat vind ik nog best een idee als ik neits leuks vind!

Xenos, ook een goede om eens langs te gaan.
Nog niet gelukt met een kast, Jipster, maar ook even neit gezocht ivm druk. Zal MP nog eens checken!
Mijn tante deed vroeger ook zoiets, die had spiegels zelf gemozaiekt. Dan deed ze een ronde spiegel bij xenos halen, van dat schuim inderdaad en dan zilveren steentjes of stukjes van een kapot geslagen tegel erin leggen.
Misschien is zoiets wel leuk met een witte en creme tegeltjes en dan met schelpjes die Senna zelf uitzoekt op t strand ofzo? kan ze meehelpen met dr in leggen :Y)
:)
pi_100845282
dit kwam ik tegen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:17:02 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_100845323
ja dat heb ik ook een keer gedaan met purschuim, een grote zon was 't geworden, alleen je maakt er snel gaatjes in of het breekt.

die met deurtjes heb ik zelf ook van de Xenos, 10,- maar :P
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:17:48 #156
298315 SacreCoeur
pi_100845350
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mijn tante deed vroeger ook zoiets, die had spiegels zelf gemozaiekt. Dan deed ze een ronde spiegel bij xenos halen, van dat schuim inderdaad en dan zilveren steentjes of stukjes van een kapot geslagen tegel erin leggen.
Misschien is zoiets wel leuk met een witte en creme tegeltjes en dan met schelpjes die Senna zelf uitzoekt op t strand ofzo? kan ze meehelpen met dr in leggen :Y)
dat is wel een goed idee eigenlijk, dat maakt het wat harder.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:19:42 #157
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100845416
buh, purschuim vind ik maar lelijk spul hoor. goud gespoten of niet.
in de haak.
pi_100845643
quote:
13s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:19 schreef trui het volgende:
buh, purschuim vind ik maar lelijk spul hoor. goud gespoten of niet.
ik ben ook niet zo erg fan geloof ik.
En nu ik het zie merk ik dat ik het over een ander schuim had :D misschien bedoel ik kit? ik weet t niet :') ik zou het mn tante wel ns kunnen vragen.

Het was gewoon zoiets, plat dus:

Volgens mij is dat best leuk met verschillende wit-tinten en bijvoorbeeld schelpjes erin of met wittinten en wat spiegelstukjes erin ofzoiets.

Ik vind dat mozaieken sowieso wel leuk O+

ik heb hier nog een tafel staan voor die bestemming :P nu nog een groter huis met tuin ofzo om die tafel ook daadwerkelijk kwijt te kunnen :+
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:34:12 #159
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100845889
Bij Outlet Avenue hebben ze momenteel muurstickers in de verkoop. Zit veel leuks tussen voor kinderkamertjes (denk ik)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100845985
mignonne, die twee voorbeelden met de appel en paddenstoel vind ik leuk O+ Juist ook omdat je dan op een simpele manier een leuke vorm in de spiegel kunt maken. Maak ik ene Gaudi-spiegel samen met Senna O+

Ik ga dat idee eens verder bekijken, maar hou me aanbevolen voor leuke spiegels!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:41:50 #161
298315 SacreCoeur
pi_100846118
hier, leuke site http://www.anders-paris.com/
pi_100877342
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:00 schreef Kyara het volgende:
Iemand nog een tip voor leuke gordijnen voor een babykamer? Ik ben zelf niet handig met de naaimachine dus ik wil ze op maat laten maken.

Winkels zoals hema en zo hebben niet erg veel keuze voor baby's vind ik.
In Amsterdam heb je de Boerenbonthal, daar verkopen ze echt heel veel soorten stof, niet eens zo duur en ze hebben een gordijnen-maakservice. Maar goed, ik weet niet of dat in je buurt is.

Poeh, dat is niet makkelijk Miss. Er zijn best wat kleine woonwinkels waar je leuke spullen kunt kopen. Ik weet niet hoe het in jullie buurt zit, maar bij ons in de buurt zitten er wel wat. Van die platteland-achtige spulletjes.
Oh en pur-schuimspiegels vind ik echt best lelijk. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100884554
oeke, bij jullie zitten inderdaad leuke winkeltjes O+ Helemaal niet aan gedacht. We hebben daar ook eens lampen gezien (voor de slaapkamer en de hal, nog steeds niet gekocht :') ) dus ik 'ken' ze wel een beetje. Misschien eens daar gaan kijken!
pi_100884561
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een woninginrichtingszaak, bijvoorbeeld. Meer keus, maar wel ook wat duurder vaak.

Ik zoek een leuke spiegel voor bij Senna op de kamer. Liefst een beetje leuk model, maar niet kleurig, liever wit of zilverkleurig. Ik kom als ik zoek op spiegel kinderkamer vooral van die leuke gekleurde spiegels met figuurtjes enzo tegen. Figuurtjes mag wel, maar liever allemaal in wit of zilver. Beetje sierlijk ook, niet de zilveren kroonspiegel die ik wel tegenkom, die vind ik te lomp. Waar kan ik online of in het echte leven een leuke vinden?
Kijk eens bij Leenbakker of het tuincentrum. Daar hebben ze vaak white wash en zilveren spiegels voor in de tuin.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_101080530
Het is nog niet helemaal af, en nog super kaal verder maar het schiet al op

[ Bericht 3% gewijzigd door miss-jones25 op 23-08-2011 14:20:49 ]
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:59:11 #166
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_101080592
wat een superlief bedje missjones!

(ik weet alleen niet meer hoe 't zit met die beschermlappen aan de binnenkant. ooit hoorde ik dat die gevaarlijk waren ivm mogelijk verstikkingsgevaar, maar ik weet niet of de ideeën daarover inmiddels bijgesteld zijn.)
in de haak.
pi_101080740
Ow geen idee trui daar heb ik niets over gehoord :?
pi_101080748
Heeeeel mooi MJ! O+
Ik hou van bruin. Rienk heeft veel bruin en B2 krijgt het ook weer O+

Die zijkanten mogen idd niet, omdat de baby er tegenaan schuiven kan...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_101080891
Ow in Ierland kijken ze dus niet zo nauw daarmee want heb het via mn oom en tante vanuit daar hierheen laten halen, had dat gezien bij hun dochters en wou dat ook graag hebben.
pi_101080915
Wat hangt daar trouwens aan de klerenkastdeurknop?
pi_101080997
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:07 schreef miss-jones25 het volgende:
Ow in Ierland kijken ze dus niet zo nauw daarmee want heb het via mn oom en tante vanuit daar hierheen laten halen, had dat gezien bij hun dochters en wou dat ook graag hebben.
In Amerika doen ze het ook maar hier trekt een kraamverzorgster ze direct uit bed als ze het ziet.

Lieve kleurtjes en leuk alles in hetzelfde motiefje.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_101081052
mooi MJ O+ erg leuk zo.
ik wilde al vragen of je in de US woont omdat die bekleding daar weer heel normaal is.

Hier wordt het in principe afgeraden ivm verstikkingsgevaar en kans op wiegendood. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het er vaak wel heel knus en mooi uit vindt zien O+

Ik zag net in t foldertje van H&M leuke spullies met paddenstoelen :)

Het is een 1 persoons-set maar een handige mama maakt daar vast zo een kleiner dekbedje van indien nodig :)
pi_101081130
Ow dan gaan ze er uit, balen dat wist ik niet :{
Een opbergtas/doos vlindur weet ook niet waarvoor maar had het zelfde motief dus moest hem hebben haha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:19:29 #174
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101081343
Mooi miss jones!! O+
Het zijn totaal niet mijn kleuren, maar ik vind het er erg mooi uitzien!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_101081401
Och niet doen hoor, de gene die je dit nu vertellen hebben al kinderen :)
Ik wist het ook niet voorheen :+

En een tip voor de zak; hang hem aan de box, kun je daar het speelgoed voor LJ kwijt! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')