Ik ben niet zo van de hersenloze actiequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:17 schreef Asap het volgende:
[..]
Sin City overrated?![]()
En dan 300 nog stukken minder noemen?![]()
NEE!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Mag ik ze wel gewoon ronduit slecht vinden?
Wie maakt 'um?quote:
Dus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
NEE!![]()
IMDb facts:
300: 7.8 (270.254 votes)
Sin City: 8.3 (296.083 votes)
De wereld is het niet met je eens Sam
Jullie zijn gewoon gekquote:
Glitter, van Mariah Carey is véél beterquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:31 schreef DragonFodder het volgende:
Aangezien Police Academy 7 niet op 1 staat in de imdb top 250, is dat medium gewoon niet meer serieus te nemen als opiniepeiler.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan maar een nieuwequote:
Nee, foei. 300 is leuk, Sin City vind ik geweldig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:39 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee, foei. 300 is leuk wel aardig, Sin City vind ik geweldig.
Dat kunnen wij gewone users niet zolang oude topic open is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:44 schreef FireFox1 het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar om het ID van het vorige topic te krijgen? Koppelen lukt niet omdat de andere topic nog open is...
DP topic volspammen? Patch krijgt een hartverzakking!quote:
Jij heb toch de Matthijs van Nieuwkerk award? Bedenk wat!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat kunnen wij gewone users niet zolang oude topic open is.
Die heb ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij heb toch de Matthijs van Nieuwkerk award? Bedenk wat!
Jij bent dan ook geen gewone forum-user blijkbaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:56 schreef picodealion het volgende:
Ik kan trouwens gewoon topics koppelen hoor.
Alle crewleden (ook niet-forumcrew) kunnen dat. Zelfs een nietig reviewertje als ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen gewone forum-user blijkbaar
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ahem en de stand dan jongens?
Dat was me enige reden voor nieuw topic
Ik ook, maar ik weet niet of dat zomaar magquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:56 schreef picodealion het volgende:
Ik kan trouwens gewoon topics koppelen hoor.
Ik heb het nooit kunnen doen, maar waarschijnlijk kloppen mijn rechten niet. Ik moet sowieso eens even melden dat ze mijn rechten weg kunnen halenquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alle crewleden (ook niet-forumcrew) kunnen dat. Zelfs een nietig reviewertje als ik.
Tuurlijk wel, scheelt de mods alleen maar gedoe.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik weet niet of dat zomaar mag
Nee hoor die staat in een van de 40 topics van juliquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Samen met die van de vorige maand?
Totaal gemist dan, mijn fout.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nee hoor die staat in een van de 40 topics van juli
Oepsquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ahem en de stand dan jongens?
Dat was me enige reden voor nieuw topic
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:03 schreef picodealion het volgende:
Tombola kan je het topic niet nog even op open zetten zodat Sam post nummer 301 302 kan maken?
Ook goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Of ik doe de stand vanavond en dan mag jij hem posten pico
Is dat veranderd dan? Dat kon vroeger wel gewoonquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan niet nog even openenIk kan wel door het slotje posten? Dus als je hier post wat daar moet komen?
Ik stuur wel aan pico die kan dan gewoon de laatste post wijzigenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik kan niet nog even openenIk kan wel door het slotje posten? Dus als je hier post wat daar moet komen?
quote:
Kies dan voor degene die het laagst staat, dan komen ze in ieder geval onder elkaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:19 schreef Dopekoe het volgende:
Ben ik ff bezig met dat flickchart wordt me gevraagd te kiezen tussen Face/off en The Fifth Element...
Geen eerlijke keuze...
Daar zou ik het eigenlijk ook niet goed bij weten. Beide hebben hun eigen sterke kanten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:19 schreef Dopekoe het volgende:
Ben ik ff bezig met dat flickchart wordt me gevraagd te kiezen tussen Face/off en The Fifth Element...
Geen eerlijke keuze...
Ik vond beide maar matig interessant, maar dan zou ik voor The Fifth Element gaan. Face/Off was al helemaal stompzinnig.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:19 schreef Dopekoe het volgende:
Geen eerlijke keuze...
Hot fuzz x10000quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:24 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, nu kiezen tussen Hot Fuzz en beauty and the beast....
Echt die keuzes zijn bagger....
Maar beauty and the beast is echt jeugdnostalgie...quote:
Maar Hot Fuzz is Hot Fuzz.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar beauty and the beast is echt jeugdnostalgie...
Het is augustusquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:33 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het jammer dat het DP-topic is volgespamd. Nu loop ik 20 punten mis.
Als Patch het niet is...quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:33 schreef wyccie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's it going to be then, eh?
Op basis van sultaten uit het verleden?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:33 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, ja!quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:36 schreef DragonFodder het volgende:
Op basis van resultaten uit het verleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |