Is mode. Morgen is m'n pak weer waardeloos.quote:
Niet heel ver ernaastquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:05 schreef Claudia_x het volgende:
Da's prima gelukt, speknek. Al verdenk ik je vriendin vrouw ervan alles geregeld te hebben. Zit ik verkeerd?
Ah, zit Ivan in zijn paarse periode?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Als we toch weer bezig zijn:
[ afbeelding ]
Wij zijn van de laissez faire.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah, zit Ivan in zijn paarse periode?
Ze is er heel gelukkig mee zie ik in haar ogen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
Als we toch weer bezig zijn:
[ afbeelding ]
Klopt, meeste Android foto's vallen tegen (ik heb volgens mij hetzelfde toestel als BGG). Maar deze is wel extreem slecht, ik heb hem zelf genomen en de kindjes zitten niet echt stil.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
Z, die foto van je spruiten is vast een Androidfoto? Ik herken die vale waas.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:40 schreef Frollo het volgende:
Poch maar raak hoor, speknek. Het mag.
Wachtgeld trekken uiteraard.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:43 schreef Claudia_x het volgende:
En gefeliciteerd! Da's een mooie mijlpaal. Weet je al wat je hierna gaat doen?
Ik zag wel iets nieuws op de Linnaeuskade, inderdaad. Is dat wat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:50 schreef Claudia_x het volgende:
Je bent waarschijnlijk langs Charles gekomen, onze traiteur. Was wel een bezoekje waard geweest. Had je misschien nog wat BN'ers gespot.
Bedoel je Charles? Da's volgens mij niet nieuw.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik zag wel iets nieuws op de Linnaeuskade, inderdaad. Is dat wat?
Ach, je moet maar zo denken: je kunt altijd nog huisvrouw worden. Dat houd ik mezelf voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:01 schreef speknek het volgende:
[..]
Wachtgeld trekken uiteraard.
(ik hoop game designer)
Trechten klagt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:26 schreef Gellius het volgende:
Ik vind dat dat prima kan hoor zodiakk. Wat niet kan, is dat bedeltje dat onder zijn manchet uitpiept..
The Sartorialist.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:23 schreef zodiakk het volgende:
Ik had het nog liever over het trouwpak van Speknek gehad en pakken in het algemeen. Wat vinden jullie van linnen?
[ afbeelding ]
Het sluit niet aan op het overhemd, niet op de das, het is een totaal nieuw ding. Het vraagt daardoor onevenredig veel aandacht.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:34 schreef Gellius het volgende:
Zo'n detonerend pochet vind ik niet zo erg. Maar het is een totaal ander blauw dan in het overhemd - dat lelijk is - zit.
Wow, wat een prachtig paar. Voor dit stel Uebermenschen heb ik wel een felicitatie overquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is een pak. Drie keer zo duur als die van Hugo Boss. Boom!
[ afbeelding ]
rest van de foto's hier
Voor iemand met zo'n scherpe wetenschappelijke blik heb ik ook felicitaties over.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:18 schreef Mainport het volgende:
Wow, wat een prachtig paar. Voor dit stel Uebermenschen heb ik wel een felicitatie over
Als je de protagonist bent van Miami Vice.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:18 schreef Ringo het volgende:
Een linnen pak draag je zonder das. En natuurlijk met leren teenslippers.
Ik wou het verdomme niet zeggen maar wat een bittere ellende.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:04 schreef k_man het volgende:
Wat een klotezomer hè? Dat de hoge heren in Den haag daar eens iets aan doen.
Dat kapsel waarvan je zei "hola, dat háár!"?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond je vorige kapsel fraaier, zoodje.
Precies! Tijd voor donkere synthwave anno 198.. 2011.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wou het verdomme niet zeggen maar wat een bittere ellende.
Jep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:48 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dat kapsel waarvan je zei "hola, dat háár!"?
't Oproer kraait.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:16 schreef Gellius het volgende:
WIE ONTRUIMING ZAAIT, ZAL VERZET OOGSTEN!
[ afbeelding ]
En ook: WONINGNOOD BREEKT WET!
Rustig, G. Men heeft zich hier zonder enig probleem uitgehoerd aan het zogenaamde antikraken,- niet perse omwille dat kraakverbod,- dat was de afgelopen jaren sowieso de tendens. De lui die dan nog kraken doen dat allemaal in hele gezellige samenspraak met de gemeente die dan verwacht dat het a) brandveilig is b) de omwonenden er geen last van hebben c) er de een of andere maatschappelijk verantwoorde activiteit uitgevoerd wordt. Om kort te gaan; van een kraaksien valt hier eigenlijk niet meer te spreken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:26 schreef Gellius het volgende:
Een kraker zal eerder: onverklaarbaar onbewoond zeggen, lijkt me. Hoe is de kraaksien in het Haagse, JAm?
Nauwelijks één jaar verder of ik heb alweer het idee dat ik zowat veertig ben en dat zonder wroeging. De mens is tot grootse dingen in staat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:43 schreef zodiakk het volgende:
Ringo, weet jij wel zeker of jij al over je twintigersdilemma heen bent?
Het is godverdomme je reinste Acda en De Munnik.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 05:21 schreef Ringo het volgende:
Mijn lief slaapt en ik rook en ik drink alsof ik de ruimte om mij heen heb verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |