Ik zit net wat foto's te kijken een stukje terug..quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef CherryLips het volgende:
Awww het is net Knofje zonder krulletjes
Daar zit ik wel over te denken, ja.quote:
mocht je je caafje laten castreren houd er rekening mee dat het best prijzig is! Een cavia heeft redelijk veel narcose nodig, waardoor het een duur grapje is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:19 schreef Gixxergirl het volgende:
Ik zal binnenkort meneer eens meenemen naar die DA voor een check-up.
Even kijken wat de DA van hem vind en wanneer/of hij gecastreerd kan worden en dan gaan we er gewoon voor.![]()
Zat net nog te kijken naar mensen die hun caafje weg willen doen.
Zag daar een foto van 2 beertjes in een zo'n vreselijk klein hok... was echt sneu om te zien.
Hier zijn ze ook superfan van de slaapmutsjesquote:
sorry dat is onzin, een korte gasnarcose is alles wat nodig is. het narcosemiddel is niet hetgeen dat het duur maakt. een castratie hoort tussen de 40-50 euro te kosten en mag enkel met gasnarcose worden uitgevoerd, spuit is te zwaar voor een cavia.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mocht je je caafje laten castreren houd er rekening mee dat het best prijzig is! Een cavia heeft redelijk veel narcose nodig, waardoor het een duur grapje is.
Ja, hij weeg best wat.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef CherryLips het volgende:
1400 gramEen toekomstige ex-knuffelbeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |