Ik heb gisteravond de pilot weer gezien. Fantastischquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:21 schreef keepoww het volgende:
De vorige seizoenen waren zoveel beter, heb gister weer een stuk uit 3 gekeken.
Je krijgt veel meer een feelgood gevoel.
Waarom? Turtle ziet er gewoon gezond uit. Een stuk dunner, sure. Maar hij was dan ook vrij chubby. Nu is hij verre van uitgemergeld.quote:En turtle..... fuck kom 20 kilo aan.
Hoe dan ook, dat E zich zo makkelijk laat inpalmen. Maar dat Sloan hem weer belt na het neuken, ze heeft t uitgemaakt, laat hem met rust.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gaat E nou daten met de ex-vrouw van Terrance?[
Idd weer herhaling van zetten. Drama die weer zn carriere verprutst, E die weer eens de verkeerde neukt, Vince die een journalist wil versieren. Ik dacht trouwens dat Ari van t balkon wilde springen."quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef MervinMinky het volgende:
Damn man eigenlijk weer teleurstellend!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Beetje zinloos het alsnog in spoilertags te zetten als t al is uitgezonden inmiddelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Waarom moet jij altijd een half levensverhaal kwijt in iedere post?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:33 schreef JDx het volgende:
Haha, ik vond het eigenlijk wel een mooie aflevering, fuck dat alles goed komt, iedereen is motherfucking fucked nu
Whahaha, ik lachte me dood op het einde, fuck everything, screw it... dat idee
Misschien vond ik het wel zo geniaal omdat ik mijn eigen leven even zag in Entourage, alles komt goed als je maar geduld hebt, maar ik ben altijd zo iemand die per se meteen actie wil, heb me vaak genoeg zo gevoeld als Ari deze aflevering, exact zo
Daten denk ik niet, maar gezien de preview aan het einde van de ep.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gaat E nou daten met de ex-vrouw van Terrance?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je vindt, ...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:24 schreef verminator het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd een half levensverhaal kwijt in iedere post?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.hollywood.com/(...)tourage_Clip/7831610
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |