Ze gaan ook met de tijd mee.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef RedGuy het volgende:
Wel gewoon moombathon in deze aflevering.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat ik het meeste mis zijn toch wel die uitspraken van Drama. Ik was ze bijna vergeten tot ik Drama's slappe poging hoorde met 'so funny I forgot to laugh'.
En even weer de oude Arie gezien toen Babs zich omdraaide en Arie een stoot-beweging wilde maken... en die eeuwig vastgelijmde foon van 'm
Tenzij ze Walsh er ook uit zouden gooienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat gaat Walsh niet toestaan lijkt me.
Dit dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het moet natuurlijk dan wel een vrouw zijn met wie Vince in bed zou duikenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:16 schreef JDx het volgende:
Ik bedoelde echt zoals toen Kanye West, 50 cent, Bob Saget, James Cameron, Jessica Alba, maar denk dat de serie ook in de USA niet meer zo groot is.
Op dit moment zou het bijvoorbeeld vet zijn om Katy Perry of Lady Gaga ofzo erin te hebben, of wat is er nog meer hot op dit moment.
Nja whatevs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al waarschijnlijk de sterkste aflevering van het seizoen, met de meeste plotwendingen en setups voor de toekomst![]()
Zelfde geld voor mij, kan hem nergens op piratebay vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:46 schreef martinlam het volgende:
Ik kan episode 7 nog niet vinden. Kan iemand een pm sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Kan je me die link ook pmen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heb jullie een DM gestuurd met downloadlink. De kwaliteit valt wel een beetje tegen..
Kan je die DMen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:08 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb een link gevonden via Twitter, haal m nu binnen.
Eerst even kijken of ie wel legit is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door Dr.Pringles op 31-08-2011 15:02:27 ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Die complottheorie rond de naam van Ari's vrouwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef Stefan het volgende:
Voor wie EP 7 al heeft gezien, het IMDB forum is ook hilarisch http://www.imdb.com/title/tt0387199/board
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:20 schreef Stefan het volgende:
Fotospoiler Ep 8 ivm Ari
http://yfrog.com/h0e5swzj
Als iemand daar op zoekt, vindt ie niets. De aflevering heet "second to last". Als in: de op een na laatste aflevering.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Stefan het volgende:
Je kan t ook Google'en hoor, EP heet Seconds to Last
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |