Idd die gast probeert echt wanhopig z'n nerd image van zich af te schudden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:17 schreef Dos37 het volgende:
Die kerel van Big Bang Theory moet wel heel erg laten blijken dat ie geen nerd is. Al komt dat natuurlijk door de schrijvers
Wellicht loog Dice gewoon en is de show alsnog gecanceld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:37 schreef JDx het volgende:
Hoop trouwens dat door dat Melinda gedoe het echt definitief over is met Slaon. Domme trut, ik mag die Melinda eigenlijk wel, lekker straight, iedereen (ver)neukt elkaar in Hollywood, deal with it!
Eindelijk een succesje, voor Drama, maar kon er niet echt blij om zijn, vertrouw niet meer dat alles zomaar goed gaat
Hoewel er wel wat knopen zijn doorgehakt, was de vorige aflevering helaas beter.
Ditquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond er weer vrij weinig aan eerlijk gezegd. We zijn al 6 afleveringen onderweg en voor mijn gevoel moet het seizoen nog beginnen..
Idd. En dat voor het allerlaatste seizoen. Krijg het idee dat de schrijvers/makers echt geen idee meer hebben wat ze aanmoeten met de karakters en waar ze heen willen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:26 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond er weer vrij weinig aan eerlijk gezegd. We zijn al 6 afleveringen onderweg en voor mijn gevoel moet het seizoen nog beginnen..
Het heet ook niet voor niets Entourage..quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:06 schreef Dos37 het volgende:
Het gaat ook totaal niet meer over Vince
Die rol speelde Ross van Friends vorig seizoen toch ook al?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:17 schreef Dos37 het volgende:
Die kerel van Big Bang Theory moet wel heel erg laten blijken dat ie geen nerd is. Al komt dat natuurlijk door de schrijvers
Was meer dat de studio toch maar mee is gegaan omdat ze nu echt wisten dat Drama niet aan het bluffen was?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:29 schreef Stefan het volgende:
Echt raar weer, Vince die na het neuken van 1000 mooie vrouwen ineens beledigt is door een artikel, Drama die te horen krijgt dat de studio Bananas cancelt en minuut later bellen ze Dice.
Dat is alweer twee seizoenen geledenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die rol speelde Ross van Friends vorig seizoen toch ook al?
Misschien moet je ook eens bellen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:17 schreef Stefan het volgende:
Sloan valt trouwens wel op kleine sukkeltjes. De zoon van dr Evil, die gast van Big Bang en E.
Natuurlijk wel. Van iemand in ER moet je geloven dat hij een goede dokter zou zijn. Anders werkt de serie niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef JDx het volgende:
Dat stukje begrijp ik nog steeds niet van je, je vind Vince wel irritant, dat speelt hij dus ook, wat dus betekend dat hij een goede acteur is.
Maar wat jij wil zeggen is dat hij geen goede acteur acteur is? Dat hij niet goed kan spelen dat hij een acteur is?
Want acteren kan hij wel, anders was de show toch geen succes, hij komt alleen niet echt geloofwaardig over als filmster, maar als hij daar wel ook echt goed in was, dan was hij dat toch ook wel in het echt en speelde hij waarschijnlijk niet in deze serie.
Iemand die een dokter speelt in ER hoeft toch ook geen goede dokter te zijn?
Ach daar zou ik eventueel best een centimeter of 30 voor op willen geven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens bellen?
Daar ga je van uit, dus geloof je het wel, maar dat valt niet te controleren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Van iemand in ER moet je geloven dat hij een goede dokter zou zijn. Anders werkt de serie niet.
Wie zegt dat Vince irritant gespeeld moet worden? Misschien moet ie wel overkomen als aardige laidback goedzak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:16 schreef JDx het volgende:
Dat stukje begrijp ik nog steeds niet van je, je vind Vince wel irritant, dat speelt hij dus ook, wat dus betekend dat hij een goede acteur is.
Je kan Vince eerder vergelijken met een Robert Pattinson I guess...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:36 schreef Stefan het volgende:
Het is iig niet geloofwaardig dat een acteur als Vince in een scorcesefilm komt als hoofdrol. Vince is niet bepaald een DiCaprio of DeNiro
Google kapot?quote:
Vergeten in men vorige posit, Billy Walsh is ook coole dude, alleen in die Medellin reeks wat minder. Nu weer een stuk leuker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen om Billy Walsh afgelopen episode. Jammer dat het wat hem betreft maar bij 1 scene bleef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |