Ik vond juist dat hij er een stuk beter uit ziet dan in eerdere seizoenen. Ik heb pas seizoen 4 en 5 nog een keer gekeken en toen was het echt nog een dikkerdje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:23 schreef Dos37 het volgende:
Deze was alweer iets beter dan de vorige. Alleen turtle ziet er echt niet wat heeft die kerel een enge ziekte ofzo
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoelaat staan ze meestal op het internet?
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hoelaat kunnen we hem in goede kwaliteit ter download verwachten?
quote:Op zondag 24 juli 2011 18:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik denk een uurtje of 05.00 of 06.00
Zeker degene die hij geregisseerd heeftquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:23 schreef Nickske1912 het volgende:
Jerry Ferrera (Turtle) meldt op zijn Twitter dat komende aflevering één van de beste is naar zijn mening. Ben benieuwd!
Als de ep is uitgezonden staat hij in no time online, maar wil je ervoor wakker blijven dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke, en hoelaat wordt de ep uitgezonden in NL tijd?
Ik vraag gewoon hoelaat het uitgezonden wordt daar?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als de ep is uitgezonden staat hij in no time online, maar wil je ervoor wakker blijven dan?
En ik gaf je antwoord.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon hoelaat het uitgezonden wordt daar?
Kerel, je stelt zelf eerst zelf nog een keer exact dezelfde vraag. Dan zeg ik dat hij tussen 5 en 6 online staat en dat dit een paar minuten na de uitzending is. Je kant 1 en 1 toch wel samen optellen? Als je met je luie kop gewoon rondkijkt had je het ook allang geweten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk doen? Waarom niet gewoon simpel zeggen 5:00 ofzo.
Nouja spannend, ik ben gewoon echt benieuwd wat er gaat gebeuren allemaalquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:59 schreef Cavalier het volgende:
Lekker belangrijk dat die gozer dood is. Snap niet zo goed waarom dat spannend is.
Dat en het is voor de pers natuurlijk een feestje als een ex-verslaafde acteur wordt aangetroffen in een huis waar iemand volgesnoven met cocaïne zelfmoord heeft gepleegd. Dat moet gevolgen hebben voor Vince status en mogelijkheden om films te krijgen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:13 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik denk vooral dat het voor Vince een soort van bevestiging is dat hij never nooit meer dezelfde fout maakt. Hij heeft nu immers met eigen ogen kunnen ervaren hoe het ook had kunnen aflopen met hem..
heb me goed vermaakt met de laatste ep maar wat je zegt klopt idd, het zou eigenlijk 8 afleveringen feest en back to the roots moeten zijn. Er zijn er nu 3 geweest en het is alleen maar kommer en kwel: ari gescheiden, vince te braaf en nu met iemand die zichzelf voor de kop schietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:58 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben de enige die het tegen vond vallen geloof ik. Ik hoopte op 8 afleveringen met vooral feel good dingen in dit laatste korte seizoen, maar in plaats daarvan worden er een hoop nutteloze en onsympahtieke karakters geïntroduceerd..
Turtle had aandelen in een bedrijf. Dat was vanzelf meer geworden als hij had gewacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik denk dat Drama toch Dice terug gaat halen als de pilot is geweest.
Sloan moet gewoon dr bek houden ( en meer in beeld zijn)
Vince kan zijn carriere wel weer vergeten, hij vond een andere verslaafde na zelfmoord, dat zal niet mooi afstralen.
Turtle komt er armoedig af, die ouwe trekpop had hem best wat meer geld mogen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |