Ook zo, oke. Hopelijk kunnen ze de laatste ook eerder online zetten.quote:
Het is toch het US topic en de aflevering is toch gewoon verschenen?quote:Op zondag 4 september 2011 00:18 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tering gast, daar zijn spoilertags voor.
Omdat nog niet iedereen een aflevering heeft gezien ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is toch het US topic en de aflevering is toch gewoon verschenen?
Waarom zou je dan spoilers gebruiken?
Gelekt ja, nog geen officiele releasequote:Op zondag 4 september 2011 00:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is toch het US topic en de aflevering is toch gewoon verschenen?
Waarom zou je dan spoilers gebruiken?
Ja dan kijk je toch niet in dit topic? Wie is er dan dom?quote:Op zondag 4 september 2011 00:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Omdat nog niet iedereen een aflevering heeft gezien ofzoSnap je dat nou serieus niet?
Ik vond het een leuke episode
En dat maakt uit want?quote:Op zondag 4 september 2011 01:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gelekt ja, nog geen officiele release
euh.. 'officieel'?quote:
Ja maar wat maakt dat nou uit?quote:Op zondag 4 september 2011 01:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
euh.. 'officieel'?
Net als dat HBO teasers voor komende afleveringen ook gewoon onder spoilertags staan
Nee, ik kwam in dit topic om te lezen over (afgelopen, want hey de nieuwste zou pas morgen verschijnen) Entourage en voor ik het weet lees ik spoilers alsquote:Op zondag 4 september 2011 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt dat nou uit?
Dus jij wacht tot maandag om een aflevering te downloaden die je nu ook al kan downloaden?
Die gedachtegang ontgaat me echt volledig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. e.d.
Mijn mening: lame om dit soort dingen te posten voordat de officiele uitzending geweest.
Mensen die nog niet weten dat de EP is gelekt, hier kijken en al spoilers zien van een EP die pas over 2 dagen officieel uitkomt?quote:Op zondag 4 september 2011 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt dat nou uit?
Dus jij wacht tot maandag om een aflevering te downloaden die je nu ook al kan downloaden?
Die gedachtegang ontgaat me echt volledig
Ja oke maar vast niet iedereen kijkt hier regelmatigquote:Op zondag 4 september 2011 01:17 schreef Hoogstaande het volgende:
Ok, I'll give you that.
Hoewel het wel al superlang bekend was dat ie gelekt was (een dikke pagina terug), maargoed
Die komt nog steeds.quote:Op maandag 5 september 2011 12:15 schreef Dos37 het volgende:
Er komt toch ook nog een film op is dat nog steeds een gerucht?
quote:
Volgens mij prisonbreak ook :0quote:Op maandag 5 september 2011 13:56 schreef JDx het volgende:
24 was na 2 seizoenen toch ook geen donder meer aan
Denk dat ze die Vegas bedoelen dat ze elkaar allemaal helpen!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:09 schreef Stefan het volgende:
Seth Green trappen ze toch 2x in elkaar, een keer in V egas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |