Tussen je vingers ook heel veel last?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, antihistamine van gehad, maar dat helpt slechts een beetje. Mijn handpalmen jeuken zo hard en dat is echt kut.
Ik weet wat vrouwen willen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
Oh men, wat een goed topic is dit toch altijd.![]()
![]()
![]()
Wist je ook maar wat mannen willen, dan had je misschien wel weer 1 gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet wat vrouwen willen.
Burn!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wist je ook maar wat mannen willen, dan had je misschien wel weer 1 gehad[ afbeelding ]
Niet meer dan op de rest van mijn handen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tussen je vingers ook heel veel last?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wist je ook maar wat mannen willen, dan had je misschien wel weer 1 gehad[ afbeelding ]
Geniaal hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
Oh men, wat een goed topic is dit toch altijd.![]()
![]()
![]()
Nou ja, dan zal het geen scabies zijn. Dat gaat heel erg tussen je vingers zitten, knieholtes etc.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet meer dan op de rest van mijn handen.
Nee ik liep dit topic te lezen en kwam je bij toeval tegen. Promisedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij stalkt mij, ik word bang van je.
Ik weet wat het isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, dan zal het geen scabies zijn. Dat gaat heel erg tussen je vingers zitten, knieholtes etc.
Nog steeds niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Vind je het nogsteeds niet pijnlijk?
Ik vind wortelkanaalbehandelingen ook reuze meevallen hoor. De verdovingen zijn het ergstquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Vind je het nogsteeds niet pijnlijk?
nou dan kom ik nog wel een andere keer terug voor een broodje worstquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nee dat was waarschijnlijk mijn homocollega, ik was toen kassa tellen
Justicequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Alle isoleerflessen lekken. Wat is dit! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |