TMI...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 03:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hoi!
Ik maak nog steeds fiends in.
Ik ben vet hard enz.
Ah. Flink hard werken dus, en op 1 plek, en niet in de buurt van bands/podia.quote:
Je hebt werkpaarden en je hebt luxe paardenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik mag nog een paar uurtjes slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Antihistamine gekregen?quote:
Ja, antihistamine van gehad, maar dat helpt slechts een beetje. Mijn handpalmen jeuken zo hard en dat is echt kutquote:
De hele dag in een bad warme melk zitten is opok zowatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, antihistamine van gehad, maar dat helpt slechts een beetje. Mijn handpalmen jeuken zo hard en dat is echt kut.
Vind je het nogsteeds niet pijnlijk?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tweede wortelkanaal behandeling achter de rug...
Tussen je vingers ook heel veel last?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, antihistamine van gehad, maar dat helpt slechts een beetje. Mijn handpalmen jeuken zo hard en dat is echt kut.
Ik weet wat vrouwen willen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
Oh men, wat een goed topic is dit toch altijd.![]()
![]()
![]()
Wist je ook maar wat mannen willen, dan had je misschien wel weer 1 gehadquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet wat vrouwen willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |