Maak er een spandoek over anders.quote:
Dat scheelt, sommigen ook met jou.quote:
Moet je naar Amsterdam gaan.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi voetbal en resultaten willen we zien, kutjesclub zal me aan m'n reet roesten.
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooi voetbal en resultaten willen we zien, kutjesclub zal me aan m'n reet roesten.
idem.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef PIETR het volgende:
Weenie hoe het met jullie zit, maar na de kansloze wedstrijd van vanmiddag heb ik allerminst vertrouwen in een goede afloop van de wedstrijd op Kralingen vrijdag...
Sorry, maar hier was echt geen andere reactie mogelijk.quote:
Als Feyenoord kans ziet om Immers en Amaoh te halen zou het er al een stuk beter uitzien imho.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef PIETR het volgende:
Weenie hoe het met jullie zit, maar na de kansloze wedstrijd van vanmiddag heb ik allerminst vertrouwen in een goede afloop van de wedstrijd op Kralingen vrijdag ..
Ik ben er ook niet gerust op.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef PIETR het volgende:
Weenie hoe het met jullie zit, maar na de kansloze wedstrijd van vanmiddag heb ik allerminst vertrouwen in een goede afloop van de wedstrijd op Kralingen vrijdag ..
Niet echt te vergelijken.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef PIETR het volgende:
Je gaat nu zelfs Happel herhalenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sorry, maar hier was echt geen andere reactie mogelijk.
Geen enkele Eredivisieclub heeft ook maar de helft van het transferbudget van Malaga.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:18 schreef PIETR het volgende:
Beter houden ze het geld gewoon op zak en zorgen ze ervoor dat we volgend jaar nog een licentie hebben om in de eredivisie te mogen uitkomen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als Feyenoord kans ziet om Immers en Amaoh te halen zou het er al een stuk beter uitzien imho.
Of Roorda..
Nee, maar het geeft wel een indicatie.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dus een beroep doen op investeerders?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter houden ze het geld gewoon op zak en zorgen ze ervoor dat we volgend jaar nog een licentie hebben om in de eredivisie te mogen uitkomen.
Lachen met jou!quote:
Tegen Dordt hebben ze een helft laten zien wat ze kunnen. Als dat eens de standaard zou worden.quote:
Gewoon niks doen.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus een beroep doen op investeerders?
Dit is waar je om vraagt.quote:Lachen met jou!
Ook dat is schuld.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus een beroep doen op investeerders?
Het was geen grap.quote:[..]
Lachen met jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |