Hij vertelt het wel erg boeiendquote:Op zondag 31 juli 2011 22:57 schreef Deckard het volgende:
Nog niks nieuws gezien vandaag. Jammer genoeg is dit het standaard verhaaltje.
Ja. Maar ik had gewild dat ik weer eens wat nieuws van hem wist wat ik al niet eerder wist uit eerdere interviews van hewm.quote:
waar was dat ook al weer van?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Je zou er ook een lichaam omheen kunnen bouwen, zo'n brein.
[ afbeelding ]
Jazeker. Ik merkte alleen op dat het moeilijk is om sympathie voor hem te hebben, omdat in mijn brein (laten we het bij het thema houden) zo is dat dikke mensen hun gewicht aan hunzelf te danken hebben. Dit is bij deze jongen dus niet het geval.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wat meer sympathie voor die jongen kan ook geen kwaad.
Wij hebben BEHOORLIJK makkelijk praten met onze vanzelfsprekende verzadiging na twintig minuten.
quote:Op zondag 31 juli 2011 22:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Wat meer sympathie voor die jongen kan ook geen kwaad.
Wij hebben BEHOORLIJK makkelijk praten met onze vanzelfsprekende verzadiging na twintig minuten.
Zijn jullie bang dat we jullie reacties niet hebben gelezen? Of zijn jullie nu al dementerend?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja. Maar ik had gewild dat ik weer eens wat nieuws van hem wist wat ik al niet eerder wist uit eerdere interviews van hewm.
Ik vraag me af of zomergasten zich wel leent voor een diepgaand interview met veel wetenschappelijke feiten. Ik denk dat veel kijkers dan afhaken.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef Deckard het volgende:
Je had verwacht dat er vandaag een definitieve kuur tegen Aids en kanker door hem zou zijn gepresenteerd?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:59 schreef Deckard het volgende:
Het is een kind, dus in dat geval hebben de verzorgers een verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:00 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Jazeker. Ik merkte alleen op dat het moeilijk is om sympathie voor hem te hebben, omdat in mijn brein (laten we het bij het thema houden) zo is dat dikke mensen hun gewicht aan hunzelf te danken hebben. Dit is bij deze jongen dus niet het geval.
Vooral voor de omgeving denk ikquote:Op zondag 31 juli 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
Alzheimer, een van de verschrikkelijkste ziektes
Jij maakt nu zeg maar als ivbo'er een gymnasiumles mee maar voor ons is dit peanuts.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb vandaag wel veel nieuwe dingen gezien en geleerd ...kan natuurlijk ook mijn "niveau" liggen
En heel veel voorkomend.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
Alzheimer, een van de verschrikkelijkste ziektes
Ik ook, Deckard is vast en zeker super hoogbegaafd en heeft 5 masters ofzoquote:Op zondag 31 juli 2011 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb vandaag wel veel nieuwe dingen gezien en geleerd ...kan natuurlijk ook mijn "niveau" liggen
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij maakt nu zeg maar als ivbo'er een gymnasiumles mee maar voor ons is dit peanuts.
Ik als 5 gymnasium student heb ook veel nieuwe dingen geleerd, en het zijn ook zeer interessante fragmenten.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij maakt nu zeg maar als ivbo'er een gymnasiumles mee maar voor ons is dit peanuts.
Ach, het is meer dat ik, de gemiddelde staat van het Fokkende brein in acht nemende, post 298 van een topic gewoon uit voorzorg en ongenadige aardigheid nog een keer post aan het begin van het volgende nummer.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie bang dat we jullie reacties niet hebben gelezen? Of zijn jullie nu al dementerend?
welke?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een gewaagde en ongefundeerde uitspraak zojuist, lijkt me verstandiger voor Swaab om zich te onthouden van dat soort uitspraken.
Hij had toch even tientallen jaren onderzoek voor alleen dit programma kunnen bewaren?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je had verwacht dat er vandaag een definitieve kuur tegen Aids en kanker door hem zou zijn gepresenteerd?
Of wat voor nieuws had je gehoopt te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:04 schreef Apostrof het volgende:
Ik als 5 gymnasium student scholier heb ook veel nieuwe dingen geleerd, en het zijn ook zeer interessante fragmenten.
Arts kan hij niet vinden, maar lukt uiteindelijk samen met hulp van zijn familie.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:05 schreef Droopie het volgende:
is dit de film waarin hij euthanasie pleegt en dat lukt niet goed??
maar ook de wetenschap dat je omgeving je mee gaat maken en je gaat herinneren zoals je dat niet wilt. Als een kind in de huid van een bejaarde, die zijn eigen kinderen niet herkend, etc....quote:
Daar staan die mensen zelf niet meer bij stil..quote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef alors het volgende:
[..]
maar ook de wetenschap dat je omgeving je mee gaat maken en je gaat herinneren zoals je dat niet wilt. Als een kind in de huid van een bejaarde, die zijn eigen kinderen niet herkend, etc....
het spoileren lukte niet echt..sorryquote:Op zondag 31 juli 2011 23:06 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Arts kan hij niet vinden, maar lukt uiteindelijk samen met hulp van zijn familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Ja natuurlijk, maar van tevoren weet je dat dat gaat gebeuren... Zeker als er dus geen arts is die je wil euthanaseren...quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar staan die mensen zelf niet meer bij stil..
tenminste die ervaring heb ik.
Dat laatste vind ik best erg, Alzheimer is zo mensonterend..quote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar van tevoren weet je dat dat gaat gebeuren... Zeker als er dus geen arts is die je wil euthanaseren...
Inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:09 schreef Poppenkastpop het volgende:
Ik geloof dat namelijk niet dat mensen kunnen leven zonder de illusie van vrije wil.
Dat laatste komt helaas nog veel te vaak voor.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar van tevoren weet je dat dat gaat gebeuren... Zeker als er dus geen arts is die je wil euthanaseren...
Net zoals de gemiddelde Fokker ben ik erg hoog van mijzelf en bestempel mij al graag als student.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is inderdaad om te janken dat je in 5 vwo zit en niet weet dat je scholier bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |