Ik heb de programmamakers wel eens gemaild dat het programma qua veiligheid een heel slecht voorbeeld is voor (adspirant) klussers en dat ze daar iets aan moeten gaan doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:00 schreef _VoiD_ het volgende:
Maarja, dat ze een trap opstappen die onder een hoek van 30 graden staat en dan verbaasd zijn dat deze onderuit glijdt is wel mooie televisie..
Vergelijkbaar vind ik hoe ze bij Eigen Huis & Tuin texen en lakken.quote:Ik heb de programmamakers wel eens gemaild dat het programma qua veiligheid een heel slecht voorbeeld is voor (adspirant) klussers en dat ze daar iets aan moeten gaan doen.
Nooit enige reactie op terug gekregen.
Volgens mij waren dat 2 lesbiennes, waarvan 1tje in de opvang of verslaafdenzorg zat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Dat is wel het leuke: ieder stel pakt een klus op een unieke (lees: eigen klunzige) manier aan. Kan me ehrinneren dat een stel (dacht 2 zussen) een gipsplaat moesten monteren. Ze kregen het niet voor elkaar om een schroef in de plaat te draaien: elke keer knak en de schroef ging om.
Ik bedoelde dan dat ze geen zussen waren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:22 schreef blomke het volgende:
Nou twee zussen die ook allebei lesbiennes zijn en een relatie hebben...... nee dacht dat dit een ander stel was. Uit een overzees koninkrijksdeel....
Je witlt och niet zeggen dat je Brett en Tobias niet kent hè?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Vorig jaar het seizoen met de potten, dit keer met de mannelijke variant. Leuk om te zien dat ze van allerlei pluimage naar binnen halen!
Ja doei. Ze hadden zelf de indeling bedacht. De woonkamer had niet op die plek gehoeven hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Het ligt er vaak ook aan wat voor een appartement ze moeten doen, de dames beneden kregen echt een schijt appartement met die woonkamer zonder raam bv. Maak daar maar iets van, dat is geen makkie
Wij kijken nog niet zolangquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Je witlt och niet zeggen dat je Brett en Tobias niet kent hè?
Daar zat ik dus ook al aan te denken, de muren primeren en stuccen maar.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:53 schreef RanTheMan het volgende:
Maar @bob wat ik denk is dat de aannemer de spouw al heeft geisoleerd en ze de voorzetwandjes dr voor zetten voor een recht resultaat, anders valt dr weinig te klussen als de stucadoor de muur recht trekt, hoeven ze nml alleen maar de vloer te doen en verven.
En dan stop je net als bij binnenwandjes (wat t feitelijk zijn) steenwol in.
En dat met die gaatjes maakt gewoon mooie tv
Ik denk dat de klusgrappen/ vragen hier beter vallen als bij TV, maar ik ga Nieuw seizoen Het Blok op komst wel volgens.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef Piles het volgende:
De meeste mensen zitten hier trouwens: Nieuw seizoen Het Blok op komst
Ocj dit zie je wel meer, maar heb nog nooit gezien dat ze een celbeton muur optrekken tegen een muur aan.. Dit is wel zo makkelijk met alle dozen em leidingen enzoquote:Op woensdag 14 september 2011 22:08 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken, de muren primeren en stuccen maar.
En ik persoonlijk ben al helemaal geen fan van metal stud, liever gasbeton of celbeton o.i.d... ivm beschadigingen, dingen ophangen ( jaja hollewandplug )...
Maar om nou een hele pallet met de trap naar de 4e verdieping te dragen....
Daar heb je gelijk in, een muur tegen een muur optrekken, maar aan de andere kant, bij een gemetselde aanbouw worden ook cel/gasbeton gebruikt.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ocj dit zie je wel meer, maar heb nog nooit gezien dat ze een celbeton muur optrekken tegen een muur aan.. Dit is wel zo makkelijk met alle dozen em leidingen enzo
Gipswandjes van gipsvezelplaat schijnen wel wat te kunnen hebben hoor Bob. En wanneer die kinderen van jou er een flink gat in slaan zaag je een mooi vierkantje uit en plak je dat er zo weer tussen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, een muur tegen een muur optrekken, maar aan de andere kant, bij een gemetselde aanbouw worden ook cel/gasbeton gebruikt.
Maar ik snap je uitleg.
Maar ik hoef geen gipsenwand in mijn woonkamer ( woonhuis ) met 2 kleine spelende kinderen en een vrouw die van fotolijstjes houdt [ afbeelding ]
Ik ben door jou buitenspel gezetquote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gipswandjes van gipsvezelplaat schijnen wel wat te kunnen hebben hoor Bob. En wanneer die kinderen van jou er een flink gat in slaan zaag je een mooi vierkantje uit en plak je dat er zo weer tussen.![]()
Voor Janneke maak je met de bovenfrees een mooi plankje om de foto's op te kunnen zetten.
[ afbeelding ]
Mag niet van Theoquote:Op donderdag 15 september 2011 10:07 schreef Tha_Duck het volgende:
...
Ze hebben al zo weinig, en dan ga je nog een kleine 6 of 7 cm aan voorzetwanden neerzetten. Waarom de echte muur niet gewoon egaliseren en stuccen?
...
Als ik die muren zie, heeft een stuca daar een hele klus aan. Da's geen DHZ-klus voor kantoorfreaks na 't warme eten.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Ze hebben al zo weinig, en dan ga je nog een kleine 6 of 7 cm aan voorzetwanden neerzetten. Waarom de echte muur niet gewoon egaliseren en stuccen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |