Het was ook meer dat ik dacht dat ik niet goed overweg zou kunnen met enorm girly stuffquote:Op zondag 31 juli 2011 20:32 schreef Ynske het volgende:
ik denk dat iedere moeder/vader blij is met een kindje, ook al is t anders dan je verwachtingspatroon, t is je eigen creatie
Kijk nouquote:Op zondag 31 juli 2011 20:45 schreef senesta het volgende:
Oooh die zijn wel tof
[..]
Het was ook meer dat ik dacht dat ik niet goed overweg zou kunnen met enorm girly stuff![]()
Ik zag mezelf altijd meer als een jongensmoeder. Maar eigenlijk vind ik het enorm leuk, leuker dan ik zelf dacht![]()
Toen ze net geboren was wist ik ook niet hoe snel ik een roze jurkje moest scoren![]()
[ afbeelding ]
O wat liefquote:Op zondag 31 juli 2011 20:45 schreef senesta het volgende:
Oooh die zijn wel tof
[..]
Het was ook meer dat ik dacht dat ik niet goed overweg zou kunnen met enorm girly stuff![]()
Ik zag mezelf altijd meer als een jongensmoeder. Maar eigenlijk vind ik het enorm leuk, leuker dan ik zelf dacht![]()
Toen ze net geboren was wist ik ook niet hoe snel ik een roze jurkje moest scoren![]()
[ afbeelding ]
Ik wist voor de bevalling ook niet dat het een meisje zou zijn.quote:
quote:
50quote:Op zondag 31 juli 2011 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
maatje 56 senes?
ik had al wel wat roze dingen ik ben eigenlijk helemaal niet van het roze maar er is bijna niks anders.
Yns die man komt wel je bent toch nog jong.
Geen idee eigenlijk, ik denk dat ik gewoon kleine kindjes krijg. Joey was ook met bijna 42 weken zwangerschap net 2705, ze schelen ongeveer 2 suikerklontjes qua geboortegewichtquote:Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
ook een kleintje dus was er een reden voor?
Ze heeft het inmiddels ingehaald toch?
genoeg misschien wel, maar degene die ik tegenkom, word ik horendol vanquote:
Grappig is dat zowel ik als mijn man ook vijf pond waren bij geboortequote:Op zondag 31 juli 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
ik was met 38wk al zwaarder.
maar goed gewicht zegt niet alles en als ze het verder goed doen
FOK!ker zoeken dan maarquote:Op zondag 31 juli 2011 21:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
genoeg misschien wel, maar degene die ik tegenkom, word ik horendol van
nu laatst ook weer eentje, best een aardige gast, maar echtwaar, loop niet iedere avond tegen me aan te zeiken om kwart voor 12 als je weet dat ik vroeg moet werken. en loop al helemaal niet te zeiken dat ik teveel doe, omdat ik 1 avondje met de fotoclub bezig ben en tijd in FOK! steek.
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Grappig is dat zowel ik als mijn man ook vijf pond waren bij geboorte
En precies, ze doen het verder prima, het is alleen wel vaak een wat vervelende start omdat ze meteen aan allerlei toeters en bellen hangen na de geboorte
[ afbeelding ]
daar heb ik ook al niet zo'n positieve ervaringen meequote:
Die van mij was bijna 9 pond met 40 wekenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:58 schreef senesta het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik denk dat ik gewoon kleine kindjes krijg. Joey was ook met bijna 42 weken zwangerschap net 2705, ze schelen ongeveer 2 suikerklontjes qua geboortegewicht
En ze hebben het allebei goed ingehaald hoor
Waar is de "FOK!-dateservice" dan?quote:
daten.fok.nlquote:
Ja, dat was ze ook al wel, maar gewoon heel klein en fijn. Toen Joey werd geboren vond ik het echt engig, ik durfde hem zelfs niet zelf uit zijn bedje te halen, dan ging ik een zuster halenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef ferrari_rood het volgende:
oh die handjes
Ik vind haar?? toch al echt een baby hoor op die foto
dat went wel snel he?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat was ze ook al wel, maar gewoon heel klein en fijn. Toen Joey werd geboren vond ik het echt engig, ik durfde hem zelfs niet zelf uit zijn bedje te halen, dan ging ik een zuster halen
Je zult het maar moeten modden.quote:
denk dat t niet erger als KLB of ONZ isquote:
Ik denk het welquote:
En relatiedrahama;s waar fok dan de schuld van krijgt.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Allemaal seks-zoekers enzo
die vinden hun dates wel in KPDquote:Op zondag 31 juli 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Kan dat?quote:
een geüpdate Boebiedoelijstquote:Op zondag 31 juli 2011 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En relatiedrahama;s waar fok dan de schuld van krijgt.
Dat gaat best snel idd. Samara is voor evengoed voor mijn gevoel amper baby geweest, die wil en wilde zo snel mogelijk groot zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat went wel snel he?
Ik dacht de 1e keer die ik bewust mee maakte ook van help wat klein maar een dag later pakte ik haar al zelf
Zou het? Geen idee. Ik denk veel grote monden en ego's op FOK! in ieder gevalquote:Op zondag 31 juli 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Ze heeft echt haast om groot te wordenquote:Op zondag 31 juli 2011 21:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat gaat best snel idd. Samara is voor evengoed voor mijn gevoel amper baby geweest, die wil en wilde zo snel mogelijk groot zijn![]()
Hier is ze drie maanden:
[ afbeelding ]
En dit beeld is nog niet veranderdJe loopt in de winkel, draait je om en ... Ze kan niet wachten
[ afbeelding ]
Elke date-site heeft daar mee te stellen, hier netzogoed denk ikquote:Op zondag 31 juli 2011 21:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Zou het? Geen idee. Ik denk veel grote monden en ego's op FOK! in ieder geval
Het was geen gezicht maar zodra ik haar neer wilde leggen (baby's horen te liggen als ze drie maand zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
die samara
met 3mnd was ze groot zeg dat is ean nog lang niet en die is 3mnd vandaag
wrom niet? hebben ze meteen de plaatjes bij de hand.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan dat?
Maar op elke "datingsite" heb je zulke mensen hoor
deed de kleine van een kennis van de week ook. ik heb wel eerder meegekregen dat als je dan in het gezicht blaast ze dan weer ademen.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Het was geen gezicht maar zodra ik haar neer wilde leggen (baby's horen te liggen als ze drie maand zijn) dan blerde ze de hele buurt bij elkaar. En ze had van die breathholding spells en dat is doodeng dus hield ik haar maar bij me en overeind. Die foto was met sinterklaas
had ze last van reflux?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Het was geen gezicht maar zodra ik haar neer wilde leggen (baby's horen te liggen als ze drie maand zijn) dan blerde ze de hele buurt bij elkaar. En ze had van die breathholding spells en dat is doodeng dus hield ik haar maar bij me en overeind. Die foto was met sinterklaas
Oh, ik bedoelde meer; wordt dat toegestaanquote:Op zondag 31 juli 2011 21:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom niet? hebben ze meteen de plaatjes bij de hand.
denk dat als men alleen op zoek is naar seks men daar eerder aan de trekken komt dan wanneer je op een datingsite rondhangt
quote:
Echt waarquote:Op zondag 31 juli 2011 21:40 schreef oh-oh het volgende:
Thessa heeft die breathholdingspells nog steeds.
Ik ben benieuwd of het ooit nog over gaat
Ja Samara ook, net alsof ze achter een kreet bleef hangen, heel raar.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Thessa doet dat al van kleins af aan als ze zich pijn doet of als ze boos wordt.
Echt gewoon niet ademhalen![]()
Vandaag nog toen ik dr de dino die ze van me kreeg afpakte na een paar waarschuwingen dat ze moest kappen met die herrie
Ach ja, karakter moet er in zitten nietwaarquote:Op zondag 31 juli 2011 21:50 schreef oh-oh het volgende:
Plens koud water doet de truc nu wel.
Blazen eerst idd.
Maar tis sowieso echt een gifkikker hoor.
En idd, zo een geluidsloze huil en dr dan in blijven.
Dramaqueen is het hoor, echt, eersteklas
Boh, ik ga me even voorbereiden, ik ga maandag een kindle bestellenquote:Op zondag 31 juli 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Uploaden is klaar!![]()
Gisteren rond 18.00 begonnen.490 boeken erin.
Dat gaat echt hardquote:Op zondag 31 juli 2011 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Hier kwam Christan 5 minuten geleden een hoektand brengenEn daarnet ook nog een kies. Dat is drie in een paar dagen. Hij houdt niks over
Nou jij komt de winter wel door zoquote:Op zondag 31 juli 2011 22:03 schreef Cat22 het volgende:
Uploaden is klaar!![]()
Gisteren rond 18.00 begonnen.490 boeken erin.
Wat goed! Hij heeft het al snel onder de knie he?quote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Stoer man, op zo'n waveboard!
Waar zijn de kniebeschermersquote:Op zondag 31 juli 2011 22:22 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
Stoer man, op zo'n waveboard!
Onder zijn broekquote:Op zondag 31 juli 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
Waar zijn de kniebeschermers
Ik kan echt helemaal niets op zo'n ding
Op er van af vallen na, ik ook nietquote:Op zondag 31 juli 2011 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Waar zijn de kniebeschermers
Ik kan echt helemaal niets op zo'n ding
Ik vind hem op zich leuk, maar dat ding tussen zn benen, is hopelijk zn staart?quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem op zich leuk, maar dat ding tussen zn benen, is hopelijk zn staart?![]()
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem op zich leuk, maar dat ding tussen zn benen, is hopelijk zn staart?![]()
Ik heb de tranen over mijn wangen lopenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet steeds lachen als ik naar die foto kijk
Joey keek mee over mijn schouder en vroeg: "Mam... is dat nou...."quote:Op zondag 31 juli 2011 23:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hij staat echt zo macho van: kijk mijn ding dan![]()
![]()
Zeg nou zelf Yns, zo rechtop staandquote:
Ik deed vroeger ook allemaal van die dingen, maar op een of andere manier is het soepele erafquote:Op zondag 31 juli 2011 22:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou best willen, maar ik durf niet goed vanwege mijn been. Heb vroeger ook een skateboard gehad
Ik moest huilen van het lachen en S vroeg wat er was.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Joey keek mee over mijn schouder en vroeg: "Mam... is dat nou...."
Nee, zoek eens terug danquote:Op zondag 31 juli 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Was jij er al bij toen, met Yns haar ravioli momentje?
Ik moet wéér lachenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Yns ik lach je niet uit hoor (nou ja een beetje) maar door dat gedoe toen houd ik echt eeuwig van je, ik heb nog nooit zó hard gelachen
Vanaf hier lezenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:45 schreef Ynske het volgende:
ik zie een bord met ravioli met champignons
De meest gouden post éverquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:45 schreef Ynske het volgende:
ik zie een bord met ravioli met champignons
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf hier lezenEn ook al staat de foto er niet meer, als je verder leest krijg je het hele verhaal mee
![]()
[SC] #975 Tis zuigen of verzuipen!
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg nou zelf Yns, zo rechtop staand![]()
![]()
![]()
Wat at je toen nou ook alweer met dat incidentje?![]()
Ik wil het nog ff terug lezen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
joh, we konden bijna zien of hij zijn tanden wel gepoetst had zo diep dat je kon kijken
Daar vraag je om met zo'n... eh... staartquote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
".. op een bedje van aardappelpuree".
WHOEHOEHOEEEEEEEEEE
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Yns ik lach je niet uit hoor (nou ja een beetje) maar door dat gedoe toen houd ik echt eeuwig van je, ik heb nog nooit zó hard gelachen
Ik moest wéér lachenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef Ynske het volgende:
denk dat t toch maar frietjes worden vandaag
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
Alleen omdat Yns
(het schaap zelf) moest ik bijna net zo hard lachen als toen met het ravioli incidentje
![]()
![]()
(Wat ging ze toen nou eten, ravioli?)
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:45 schreef oh-oh het volgende:
Zn ding komt ook tot leven op die foto linksonder
nee, sorry, ik ben niet zo pervers als julliequote:Op zondag 31 juli 2011 23:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dacht je ook niet toen je hem zo had neergezet: hmmm.hij staat er wel raar bij
je zou er bijna een linkje naar de foto bij doenquote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf hier lezenEn ook al staat de foto er niet meer, als je verder leest krijg je het hele verhaal mee
![]()
[SC] #975 Tis zuigen of verzuipen!
haken, breien kan ik niet helaas, knutselen, klooien, vanalles.quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:01 schreef senesta het volgende:
Ynske? Hou je alleen van breien of van creatieve dingen in het algemeen? Ik heb hier nog een handleidings cdrom voor het maken van zonnekindpoppen, ik wilde er heel erg graag één voor Samara maar het lukt mij niet. Wellicht dat ik jou er nog blij mee kan maken?
Ze zijn zo leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
haken, breien kan ik niet helaas, knutselen, klooien, vanalles.
als ik maar bezig kan zijn tijdens t tvluisteren
lijkt me wel gaaf, eens kijken of dat hier lukt
Wij zo ook, slaap lekker!quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Nee, hij was alleen maar heet, niet kokend heet gelukkig.
Het gebeurde voor het ziekenhuis dus het was wel de ideale plek voor ongelukken though
jeetjequote:Op maandag 1 augustus 2011 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Boh maandagochtend![]()
Vanochtend in de bus, bij t ziekenhuis begint ineens die hele bus te dampen en ineens spoot er hete koelvloeistof door de bus. Leiding geknapt!
Hele bus stond binnen no time blank en iedereen was nat.
Naar huis, honden wassen, zelf douchen, andere kleren aan, maar goed, we zijn er nu
ahwz, Beterschap voor Bobjequote:Op maandag 1 augustus 2011 10:17 schreef Maes het volgende:
Ze heeft een kleine tumor bij een van de tepels en de tandjes worden gelijk schoongemaakt.
Uiteraardquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
He bah Bobje, hopelijk gaat het net zoals bij Chico, gewoon helemaal schoon en klaar.
Is het een grote bult?
Non, ze hadden vieze sokken en Chico zn shirt was nat, en Sjon had natuurlijk met zn natte poten op die andere twee gestaan, maar het viel wel mee, ik ben wel blij dat ik ze snel ben gaan douchen, ze hadden t natuurlijk niet op moeten likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |