Het was ook meer dat ik dacht dat ik niet goed overweg zou kunnen met enorm girly stuffquote:Op zondag 31 juli 2011 20:32 schreef Ynske het volgende:
ik denk dat iedere moeder/vader blij is met een kindje, ook al is t anders dan je verwachtingspatroon, t is je eigen creatie
Kijk nouquote:Op zondag 31 juli 2011 20:45 schreef senesta het volgende:
Oooh die zijn wel tof
[..]
Het was ook meer dat ik dacht dat ik niet goed overweg zou kunnen met enorm girly stuff![]()
Ik zag mezelf altijd meer als een jongensmoeder. Maar eigenlijk vind ik het enorm leuk, leuker dan ik zelf dacht![]()
Toen ze net geboren was wist ik ook niet hoe snel ik een roze jurkje moest scoren![]()
[ afbeelding ]
O wat liefquote:Op zondag 31 juli 2011 20:45 schreef senesta het volgende:
Oooh die zijn wel tof
[..]
Het was ook meer dat ik dacht dat ik niet goed overweg zou kunnen met enorm girly stuff![]()
Ik zag mezelf altijd meer als een jongensmoeder. Maar eigenlijk vind ik het enorm leuk, leuker dan ik zelf dacht![]()
Toen ze net geboren was wist ik ook niet hoe snel ik een roze jurkje moest scoren![]()
[ afbeelding ]
Ik wist voor de bevalling ook niet dat het een meisje zou zijn.quote:
quote:
50quote:Op zondag 31 juli 2011 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
maatje 56 senes?
ik had al wel wat roze dingen ik ben eigenlijk helemaal niet van het roze maar er is bijna niks anders.
Yns die man komt wel je bent toch nog jong.
Geen idee eigenlijk, ik denk dat ik gewoon kleine kindjes krijg. Joey was ook met bijna 42 weken zwangerschap net 2705, ze schelen ongeveer 2 suikerklontjes qua geboortegewichtquote:Op zondag 31 juli 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
ook een kleintje dus was er een reden voor?
Ze heeft het inmiddels ingehaald toch?
genoeg misschien wel, maar degene die ik tegenkom, word ik horendol vanquote:
Grappig is dat zowel ik als mijn man ook vijf pond waren bij geboortequote:Op zondag 31 juli 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
ik was met 38wk al zwaarder.
maar goed gewicht zegt niet alles en als ze het verder goed doen
FOK!ker zoeken dan maarquote:Op zondag 31 juli 2011 21:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
genoeg misschien wel, maar degene die ik tegenkom, word ik horendol van
nu laatst ook weer eentje, best een aardige gast, maar echtwaar, loop niet iedere avond tegen me aan te zeiken om kwart voor 12 als je weet dat ik vroeg moet werken. en loop al helemaal niet te zeiken dat ik teveel doe, omdat ik 1 avondje met de fotoclub bezig ben en tijd in FOK! steek.
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Grappig is dat zowel ik als mijn man ook vijf pond waren bij geboorte
En precies, ze doen het verder prima, het is alleen wel vaak een wat vervelende start omdat ze meteen aan allerlei toeters en bellen hangen na de geboorte
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |