Ik geloof dat die ergens op mijn oude laptop staat, maar als je 'm nog ergens bij de hand hebt zou dat wel handig zijn?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik had een keer het lowcarbdiepvriesspinaziequicherecept voor je opgezocht dacht ik, heb je dat nog ergens? Dat is een goed recept! Veel maken, in stukken snijden, invriezen.
Agrarische pudding is het gewordenquote:
ik moet er ook nog mee beginnen...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Potverdorie, een hele dag zitten klooien met fotoalbumsoftware, en nog geen trouwalbumGrom. HEMA maakt alles onscherp en de rest werkt heel moeilijk. Iemand nog tips op dat gebied?
Welcome back Kwak! Ik wens je veel concentratie en weinig Fok deze week.
En restcpet voor de lowcarbers hier, ik geloof dat ik daar een blok chagrijn op pootjes van word...
Dan begin je op tijdquote:Op zondag 31 juli 2011 21:06 schreef progje het volgende:
[..]
ik moet er ook nog mee beginnen...
Vandaag alle foto's van mijn broer gehad, gelukkig ook alle "raw" formaten..
Dus we moeten maar eens gaan uitzoeken.
Google kwam met dit, geen idee of het wat is:
http://www.henzoyourphotos.com/
Magere yoghurt 1 dessertschaaltje (150 gr.) 60quote:Op zondag 31 juli 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
2700 Sigme? Hoe dan?
Maar beter wat zoveel beweging dan is het nog kielekiele
mmmm.. Ik zal eens kijken of ik iets kan met dat Profotonet.. goede kwaliteit is ook wel weer fijn he.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dan begin je op tijdik kon me er een jaar niet toe zetten
. Die Henzo-albums vind ik wat oubollig en de boeken te klein. Ik kreeg ook als tip Profotonet, maar die software vind ik moeilijk! Ze schijnen wel erg goede kwaliteit te leveren.
Ja, die zijn helaas bijna nooit voor de grote albumsquote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef loveli het volgende:
Op ibood komt ewens in de zoveel tijd een aanbieding voor digitale fotoalbums langs. Wel op de kleine lettertjes letten.
Ik zal morgen even zoekenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik geloof dat die ergens op mijn oude laptop staat, maar als je 'm nog ergens bij de hand hebt zou dat wel handig zijn?
Ik dacht er laatst nog wel aan toen ik een zak spinazie uit de vriezer haalde
Wel andere software toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
albelli = hema
Ik heb een hema album, op hoogglans fotopapier en het grootste formaat. Dus dat was 30x30? volgens mij. Erg mooi geworden
En van Profotonet heb ik onze trouwfoto's op canvas 90x60 volgens mij. 1 hangt er in de huiskamer en de ander hangt boven ons bed
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte, foto albums maken is echt een kutklus.
Thanksquote:Op zondag 31 juli 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte, foto albums maken is echt een kutklus.
Dat is ongeveer 40 jaar vakanties voor een normale mens volgens mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb goede verhalen gehoord over Webprint.
Maar afijn, hier zit degene die nog 5 jaar vakantiefoto's uit moet zoeken.
Ach, digitaal maak je toch een dikke sloot waardeloze foto's. Meestal als ik een foto maak denk ik: "Zo, weer een foto waar ik niks mee ga doen."quote:Op zondag 31 juli 2011 22:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Thanksik maak er voornamelijk één omdat ik als de dood ben dat de digitale foto's ooit in een crash verdwijnen. Verder kijk ik eigenlijk nooit albums terug
Ben niet zo'n fotomens, heb ook nergens foto's hangen.
Ik ook niet. Volgens mij heb ik mijn trouwfoto`s pas twee keer bekeken ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Thanksik maak er voornamelijk één omdat ik als de dood ben dat de digitale foto's ooit in een crash verdwijnen. Verder kijk ik eigenlijk nooit albums terug
Ben niet zo'n fotomens, heb ook nergens foto's hangen.
Ja ik post het weer lekker duidelijk, wat ik bedoel is dat ze nogal veel reist dus wanneer ze fotoboeken moet maken van 5 jaar reizen dat het wel net zoveel zal zijn als fotoboeken maken van 40 jaar reizen van de modale mens (zoals m'n ouders ehehe)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
Hier ook boeken die verstoffen maar soit.
Heb ook een 2e harde schijf weggelegd met alle foto's die ik 1x in de zoveel tijd even update.
40 reizen in 5 jr normaal?
*omkijktquote:Op zondag 31 juli 2011 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
*rondkijkt
Hier ook geen foto's. Ook niet in lijstjes op de kast ofzo.
Die is pas over een paar weken, tijdens het Lowlands weekends.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:47 schreef _aurum_ het volgende:
hpkw hoe was je slotenmars eigenlijk gegaan?
Hehehe, hier alleen een berg fotolijstjes in de gang, maar daar hangen al jaren dezelfde foto's in.quote:
Valt wel mee hoor, niet meer dan 3 reisjes per jaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja ik post het weer lekker duidelijk, wat ik bedoel is dat ze nogal veel reist dus wanneer ze fotoboeken moet maken van 5 jaar reizen dat het wel net zoveel zal zijn als fotoboeken maken van 40 jaar reizen van de modale mens (zoals m'n ouders ehehe)
dat doen we dus morgen, maar wil nog wel wat alternatieven hebben naast groente als basisquote:
Welke film is het en hoe laat begint die?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:47 schreef Amsel het volgende:
Als jullie nog wakker zijn: de Zomergasten-film op NL2 op dit moment is echt heel goed!
Trusten
Quiche 8,1 gr kh hele receptquote:Op zondag 31 juli 2011 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik geloof dat die ergens op mijn oude laptop staat, maar als je 'm nog ergens bij de hand hebt zou dat wel handig zijn?
Ik dacht er laatst nog wel aan toen ik een zak spinazie uit de vriezer haalde
Oh ja Phaidra, was jouw man nou aan de worstmakerij?quote:
En het was in Rotterrdam al een stuk lekkerder dan in Den Haag.quote:
Ook hier opgeslagen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Quiche 8,1 gr kh hele recept
• 1 theelepel olijfolie
• 60ml slagroom
• 125 gram geraspte kaas liefst met een pittige smaak
• 80 gram champignons in plakjes
• 50 gram bloemkool
• een snufje basilicum
• paprikapoeder naar smaak.
• gemalen zwarte peper
• 2 eieren licht geklopt
• 200 gram restjes gaar kippevlees naar keuze
• 1/2 pakje diepvriesspinazie of klein potje potje HAK van rond de 220 gram.
• Als je de bodem en de randen van de vorm belegd met plakjes gerookt spek of bacon krijgt het geheel wat stevigheid en een pittige smaak.
1 Verwarm de oven voor op 160 graden
2. Olie de bodem en zijkanten in een van een quichvorm met een doorsnede van 24 cm.
3. Verwarm in een pannetje de slagroom op een middelhoogvuur. laat de slagroom niet koken. Haal de pan van het vuur en roer er snel de geraspte kaas door. Voeg als de kaas is gesmolten de champignons,bloemkool,basilicum,paprikapoeder en peper toe.
4. Laat het mengsel 5 minuten afkoelen en voeg de eieren,kip en spinazie toe. Roer na elke toevoeging het geheel goed door.
5. Schenk het mengsel in de quichevorm en bak deze 45 tot 50 minuten in de oven tot de quiche stevig is.
Zodra stevig genoeg: uit de vorm halen en laten uitstomen
Ik vond het een leuke quiche opleveren, maar de variant uit het recept met 2 ons kippevlees vind ik wel een tikje saai. In plaats van kip ham, bacon, spekjes, pittige worst etc vind ik lekkerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Zelf niet veel ervaring met 'echt' kh-arm maar ik zou het als ontbijt of lunch (anders na de training maar dat is bij jou je D vaak volgens mij?) doen want het zijn immers wel goede KH's. Maar dan zou ik het op maximaal drie maaltijden houden waarin relatief wat meer KH's zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
V1z: hoe zit het met roggebrood in een kh-arm-dieet?m'n voorraad roggebrood
Eet je die toch gewoon over een paar weken op?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
V1z: hoe zit het met roggebrood in een kh-arm-dieet?m'n voorraad roggebrood
"quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:23 schreef Perruche het volgende:
Mo, als dat roggebrood echt het probleem is geef je het toch gewoon aan een dakloze ofzoof je maakt het eerst op, maakt een etensplanning en begint dan!
Da's waar en dan geven mensen een evt, andere mogelijkheid. Niet goed?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik stelde toch gewoon een normale vraag over of het in zo'n voedingspatroon past, meer niet?
Je stelt de vraag en daarna zeg je toch hoe erg je het vindt van het roggebrood?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik stelde toch gewoon een normale vraag over of het in zo'n voedingspatroon past, meer niet?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:07 schreef V1z0R het volgende:
En nog eenvoor sugar mama Coco!
Oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op den duur voel je dat vanzelf wel aan, tot die tijd kan je het hier vragen, maar voor een sneller antwoord: het wemelt van de koolhydratentellers op internet. Roggebrood 37/100. Een no go dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, ik heb ook dag 1 gedaan gisteren! Wat een hel hè?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:36 schreef Perruche het volgende:
Ik deed gisteren dag 1 van het pushup programma en mij max was heel mietje 5 stuks!
Was heel trots op mijn vriendje die deed er echt superveel.
Invriezen klinkt goed...quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Op den duur voel je dat vanzelf wel aan, tot die tijd kan je het hier vragen, maar voor een sneller antwoord: het wemelt van de koolhydratentellers op internet. Roggebrood 37/100. Een no go dus.
Volgens mij kan je het wel invriezen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik doe niet echt aan low carb, maar probeer "troep" te vermijden. Geen witmeel producten, geen repen, carbs niet als hoofdonderdeel van de avondmaaltijd, maar een beetje erbij. Na 3 weken was m'n zucht naar zoetigheid weg en ging het opeens heel makkelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Da's waar en dan geven mensen een evt, andere mogelijkheid. Niet goed?
Ben wel benieuwd hoe het low-carben je bevalt, lijkt me ook nog altijd "leuk" om te doen maar dan moet ik eerst stoppen met snoep enzo in huis te halen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]Oh gut, heb je nu ook zo'n paarse draak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja misschien moet ik dat eerst eens doen inderdaad...quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan low carb, maar probeer "troep" te vermijden. Geen witmeel producten, geen repen, carbs niet als hoofdonderdeel van de avondmaaltijd, maar een beetje erbij. Na 3 weken was m'n zucht naar zoetigheid weg en ging het opeens heel makkelijk.
Niet dat ik me er gisteren aan heb gehouden.
Anderhalve reep choco met nootjes, stuk marsepein, 1 bakje creme brulee (darn, bakje 2 roept), restant drop, bakje rijstepudding, stuk of 6 boterhammen met roomboter en rosbief, 1 sinaasappel, paar koffie, the works. Ben vast nog wel wat vergeten.quote:
5:00 uit bed springen, half uurtje inspanning (hardlopen of touwtjespringen)quote:
Daar heb ik netjes aan voldaan, drie onplezierige onderzoeken doorstaanquote:
Ik denk dat ze 'Foto' bedoeltquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar heb ik netjes aan voldaan, drie onplezierige onderzoeken doorstaan.
I wish!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh gut, heb je nu ook zo'n paarse draak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu al zin in m'n D trouwens![]()
met pittige saus
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Dat weet ik wel, maar daar probeer ik me slim onderuit te kletsenquote:
Mislukt. Wanneer post je 'em?quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat weet ik wel, maar daar probeer ik me slim onderuit te kletsen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar daar probeer ik me slim onderuit te kletsen.
Als m'n buik wat minder ballonvormig isquote:
Dan moet je zo gaan staan dat dat niet meer te zien is. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het je staat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als m'n buik wat minder ballonvormig is.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:24 schreef conleche het volgende:
Oh en ik heb dus echt best een goed figuur momenteel. Er moet nu niks meer af, maar ik liep net langs de spiegel in korte broek en ik dacht dat ik heul niet ontevreden mocht zijn.
/nietzoheelbescheiden
Heb het geprobeerd net, maar Duvel heeft fototoestel mee. En de slaapkamer is niet echt ideaal qua licht. Moet dan tegen het licht in een foto maken en dat levert niet echt goeie contouren op. Dat lijk ik gewoon 1 donkerblauwe blob.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet je zo gaan staan dat dat niet meer te zien is. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het je staat.
Ik heb besloten dat ik eerst ergens een bruine pruik ga passen. Is dat wat, dan doe ik het wel, is het niks, dan niet. Twijfel ik dan nog steeds, dan koop ik de pruik en wissel ik af.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:27 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Verf dan maar snel je haar bruin zodat je tenminste niet echt het allerlekkerste stuk van 18+ in de wijde regio bent.
Jepquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja Phaidra, was jouw man nou aan de worstmakerij?
En spuit 11, ik heb veel goede verhalen gehoord over de fotoboeken van blurb. De resultaten zijn iig erg mooi (ik heb er een paar gezien), ook op groot formaat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 08:58 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh~!
Hier is het zonnig, maar ik denk nog frisjes dus ik blijf nog ff binnen
Sorryquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:48 schreef conleche het volgende:
Wat ik heel vreemd vind: iemand van mijn FBvrienden heeft mij toegevoegd aan een groep. Zonder dat ik dat wist. Nu is het niks om me voor te schamen (multicultural friends and family's), maar het zal je gebeuren dat je ineens door iemand anders wordt toegevoegd in de SmurfenPr0nClub. Ik noem maar iets. (die foto staat echt op mijn netvlies, waarvoor dank, Vzr)
Thank youquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
http://hundredpushups.com/week1.html
Er liggen nog 5 worstjes in de vriezer te wachten op consumptiequote:
Lucky youquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er liggen nog 5 worstjes in de vriezer te wachten op consumptie.
Ook gezien dat XM worteltjestaart met wit glazuur had dan?quote:
+1quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook gezien dat XM worteltjestaart met wit glazuur had dan?
Nah. Ik ga voor de 8000ste keer proberen om 1 week (1 week maar. Als start) geen crap te eten. Daar past geen worteltjes taart in!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook gezien dat XM worteltjestaart met wit glazuur had dan?
Volgens mij ging dat niet door....quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Trouwens, anna, hoe is het afgelopen met je 'sollicitatie' voor Het Blok?
'Proberen' om een week lang iets niet te doen, hoeft anders heul geen week te durenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:10 schreef V1z0R het volgende:
Die 5 worstjes hadden bij mij heul niet zo lang in de vriezer gelegen trouwens!![]()
nogmaals complimentados aan de Mr, Phaidra!
Perr is een dikke 150jr oud
doh! Maar als ze het gemiddeld om de 2dagen+8uur probeert zou ze nog in de 50 moeten zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
'Proberen' om een week lang iets niet te doen, hoeft anders heul geen week te duren
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:17 schreef V1z0R het volgende:
[..]
doh! Maar als ze het gemiddeld om de 2dagen+8uur probeert zou ze nog in de 50 moeten zijn.
broccoli en kipfilet liggen nog in de vriezerquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef V1z0R het volgende:
Kwark, tonijn of makreel in blik, kipfilet, kalkoenfilet, broccoli...
quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik eerst ergens een bruine pruik ga passen. Is dat wat, dan doe ik het wel, is het niks, dan niet. Twijfel ik dan nog steeds, dan koop ik de pruik en wissel ik af.
@Kwak: is er geen winst te behalen in de soorten vlees die je kiest? Jij eet volgens mij nogal vaak vet varkensvlees en misschien scheelt dat op een dag maar 200 kcals. op de lange duur geeft het toch wel resultaat denk ik, als je wat magerder vlees eet.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo boodschappen doen en op 't lijstje staat oa:
yoghurt volle kwark of creme fraiche
eieren
paprika
druiven eventueel frambozen of rode bessen
zachte geitenkaas
appels
spruitjes
sperziebonen
knolselderij
veldsla
courgette
aubergine
tomaat
wortel met mate
room
melk vanwege lactose
avocado
En verder even zien wat er nog meer aan groente ligt in de supermarkt.
Nog must haves?
dat het lekker isquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat is overigens het briljante aan speltbrood?
Ik heb het nu bij me, maar vind mn gewone volkorenbrood met 6 miljoen soort pitjes en zaadjes, veel lekkerder.
Ik heb geen idee, maar ik las gisteren dat iemand er 7 euro zoveel voor had neergeteld. Bij zo'n fancy supermarkt hier in A'dam. Ridicuul.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat is overigens het briljante aan speltbrood?
Ik heb het nu bij me, maar vind mn gewone volkorenbrood met 6 miljoen soort pitjes en zaadjes, veel lekkerder.
Ik was dan ook niet van plan om in een keer een kilo druiven te verorberen: er gaan er wat door m'n salade vanavond (veldsla, zachte geitenkaas, wat druiven, uitgebakken bacon en wat honing/azijndressing).quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
Druiven bevatten ook erg veel suikers mo.
Je moet het zelf weten, maar het werkt wel het beste als je het goed doet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik was dan ook niet van plan om in een keer een kilo druiven te verorberen: er gaan er wat door m'n salade vanavond (veldsla, zachte geitenkaas, wat druiven, uitgebakken bacon en wat honing/azijndressing).
Melk drink ik denk ik één mok per twee dagen.
wut wut?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik las gisteren dat iemand er 7 euro zoveel voor had neergeteld. Bij zo'n fancy supermarkt hier in A'dam. Ridicuul.
Whehehe, dat was de supermarkt die ik bedoelde. Geef jij daar dus echt zoveel geld aan uit? Kan je het dan niet beter zelf bakken?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:
Althans als ik het bij Marqt koop, is het Lekker. Dan zit er alleen speltmeel, zout, water en desem in. Brood. Nom.
Ja, was iemand op FB die daar een foto van postte. Dat hij niet had gedacht ooit nog eens 15 gulden aan een brood te spenderen.quote:
Zelf bakken? Nee, misschien als ik 50 ben en niets beters te doen hebquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehe, dat was de supermarkt die ik bedoelde. Geef jij daar dus echt zoveel geld aan uit? Kan je het dan niet beter zelf bakken?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:31 schreef loveli het volgende:
Melk is voor kalfjes![]()
Voor een brood van de natuurwinkel ben ik tegen de 3 euro kwijt.
ik snap niet dat je het doet als je er zo tegenop ziet, eigenlijk... maar goed, ik ben dan ook verloren voor de low-carb bewegingquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben eens naar mijn low-carb boek gaan kijken, en dan hebben ze gerechten met 30/100 gram koolhydraten in en gerecht...lijkt me niet helemaal low carb dan...
Boh, ik had zo mijn routine en een nieuwe routine vinden is lastig
De zoete troep vermijden lukt mij redelijk, maar het moeilijkste vind ik zout/hartig/drank laten staan. Ik wéét gewoon dat ik vanmiddag weer aan een biertje met vlammetjes zit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan low carb, maar probeer "troep" te vermijden. Geen witmeel producten, geen repen, carbs niet als hoofdonderdeel van de avondmaaltijd, maar een beetje erbij. Na 3 weken was m'n zucht naar zoetigheid weg en ging het opeens heel makkelijk.
Niet dat ik me er gisteren aan heb gehouden.
We hebben op zich nu een prima weekmenu, vind het alleen nog wat 'eng', ik hoop dat 't gewoon net zo lekker is als andersquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:46 schreef Perruche het volgende:
Mo, waarom ga je het niet wat meer plannen voor je eraan begint?
Ik heb het precies andersomquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
De zoete troep vermijden lukt mij redelijk, maar het moeilijkste vind ik zout/hartig/drank laten staan. Ik wéét gewoon dat ik vanmiddag weer aan een biertje met vlammetjes zit.
Ik vind het allemaal moeilijk. Alhoewel ik wortels geraspt ook echt wel super lekker vind, dat kan ik meer eten, net als geraspte komkommer. Of appel met kaneel.quote:
Als ik er weer eens aan begin heb ik wat last met maat houdenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:46 schreef Laureline het volgende:
[..]
De zoete troep vermijden lukt mij redelijk, maar het moeilijkste vind ik zout/hartig/drank laten staan. Ik wéét gewoon dat ik vanmiddag weer aan een biertje met vlammetjes zit.
In mijn ervaring kan je alle aardappel in gerechten prima vervangen door knolselderij! Het is ook heel lekker door de stamppotten bijvoorbeeld: boerenkool, hutspot, zuurkool...geeft net een wat frissere smaak.quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en als ik soep maak, zoals bijvoorbeeld broccolisoep, dan was dat voorheen altijd met aardappel, kan hier ook knolselderij doorheen ipv aardappel?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:52 schreef MarMar het volgende:
![]()
Nou en dus.. weer gebeld..
"natuurlijk mevrouw, heeft u een vluchtnummer wat ik kan noteren?"
"huh? eh, ja heb ik, momentje"
oh well... de rit is dus geboekt en we vertrekken idd om 6 uur ipv 7.. foutje in het systeem ofzo dat dat eerst niet kon?? dont know.. maar goed, het is geregeld!!!
Thx voor alle medeleven en aanbiedingen en tips van iedereen, ook in pm!
HIer idem, want Mr.Mo heeft gewoon met brood ontbetenquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en vriendje en ik hadden ook het idee opgevat om iig D wat meer low carb te doen, Mo!![]()
Wat in mister vriendje's wereld veelal zoveel betekent als 'gewoon een stukkie vlees met groenten"
![]()
Of ik overdag durf mee te doen moet ik nog bedenken - nu ik nog thuis zit (joechei) is het in principe wel het handigste moment om het te proberen
Ziet er lekker uit!quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HIer idem, want Mr.Mo heeft gewoon met brood ontbeten
Ik ga zo maar 's fietsen, het is iig heerlijk weer.
Weekmenu:
Ma: frittata met feta, tomaat, olijven en spinazie
Di: goulash met bloemkool als 'vuller'
Wo: Wokschotel met zwarte bonenpasta en groenten met sperziebonen als basis
Do: Gevulde paprika's met gehakt en kaas (en andere groenten)
Vr: Broccolisoep
Za: Lasagne met courgette, aubergine, koolvis en kaas
Zo: halve kip uit de oven met 'knolselderijpatat'
Bang dat 'ie zonder kop nog even doorloopt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij knolselderij heb ik altijd dat ik afgeschrikt word door het idee dat je dat ding moet slachten![]()
Nee, bang dat ik een uur loop te klungelen en dan niks over hebquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Bang dat 'ie zonder kop nog even doorloopt?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet niet eens hoe het eruit ziet. Denk ook niet dat ik ooit gegeten heb. Misschien ergens in een restaurant ofzo, onbewust.
Oh, ja! Nouja, dan zal het wel hequote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee, bang dat ik een uur loop te klungelen en dan niks over heb
Jij hebt van die bb-lijsten met ook veel carbs. Werkt dat nou goed voor je?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:44 schreef _aurum_ het volgende:
lijstjesdrop:
O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel+kalkoenfilet
L: opgebakken rijst, paprika op zuur en kipfilet
T: shake
S: borst en triceps
T: 4 rijstewafels met pindakaasen biefstukreepjes
D: aardappel,vis en salade
Of je gaat zwemmen? Veel oudere mensen doen datquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:16 schreef Perruche het volgende:
En met dit mooie weer wil ik helemaal niet naar de RPM! Binnen, bah! Denk dat als het zo'n mooi weer blijft, ik ga proberen een stukje hard te lopen...
Zwemmen? Waar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Of je gaat zwemmen? Veel oudere mensen doen dat![]()
Geen open water in de buurt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zwemmen? Waar?in een zwembad? He bah!
Belangrijkste reden voor mij om niet meer te gaan zwemmenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Of je gaat zwemmen? Veel oudere mensen doen dat![]()
Zwembad, zwemplas, zee, kanaal, meer, sloot, vaart, wijk, opgaande, vijver...quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zwemmen? Waar?in een zwembad? He bah!
Ik woon op 3 minuten van de Dam in Amsterdam, ik kan de amstel proberenquote:
Ieuw! Zwemmen in de Amstel!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik woon op 3 minuten van de Dam in Amsterdam, ik kan de amstel proberenmaar lijkt me wel erg koud! Daarnaast heb ik geen zwempak
Bikini? Burkini? IJmeer? Skinnydippen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik woon op 3 minuten van de Dam in Amsterdam, ik kan de amstel proberenmaar lijkt me wel erg koud! Daarnaast heb ik geen zwempak
Ijmeer is wel dichterbij maar echt ijskoud.... Durf ik niet! Nee, zwemmen is voor mij alleen leuk in een mooie blauwe zee. Dan vind ik het echt heerlijk! Of in het meer in Duitsland bij mijn papa, dat vind ik ook geweldig. Maar hier in Amsterdam sla ik graag overquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Bikini? Burkini? IJmeer? Skinnydippen?
Nou, dat was makkelijkquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja!
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=534960
Deze is NOM!
Gooi je haar los en duik er eens in!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zwemmen
Voor het laatst gezwommen tijdens ons weekendje weg in Duitsland, nadat we in de compleet lege sauna waren geweest. En daarvoor.... ik denk minstens 3 jaar geleden in een meertje in Zweden.
Hij is echt superlekker. Tip van flip: begin met laagje tomatensaus ipv bladen zoals in het recept staat. Tenzij je graag aangekoekte bladen van je ovenschaal wilt bikken of coursequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat was makkelijkDit ziet er idd goed uit
quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij is echt superlekker. Tip van flip: begin met laagje tomatensaus ipv bladen zoals in het recept staat. Tenzij je graag aangekoekte bladen van je ovenschaal wilt bikken of course.
Neequote:Op maandag 1 augustus 2011 13:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Gooi je haar los en duik er eens in!
/care enzo
*grijns* tip genoteerd! Ik denk dat ik er ook nog cashewnoten door doe. Ross blijft maar zeggen hoe lekker de vegetarische lasagne van zijn zus met cashewnoten isquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij is echt superlekker. Tip van flip: begin met laagje tomatensaus ipv bladen zoals in het recept staat. Tenzij je graag aangekoekte bladen van je ovenschaal wilt bikken of course.
Ik drijf ook een beetje tussen de eendjes en zorg ervoor dat m'n haar niet nat wordtquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bijkomstig bezwaar is ook dat ik niet zo goed kan zwemmen. Ik heb alleen A-diploma en ik spartel dus een beetje. Echt zwemmen kan je het niet noemen
.
Leuk he?quote:
Neequote:
Ik ook. En alle meiden van toen die in mijn team zaten zijn nu echt dikquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:45 schreef Ewelina het volgende:
Zwemmen is heerlijk! Ik heb het 7 jaar lang in wedstrijdverband gedaan.
Ik vind het ook heerlijk <3quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:45 schreef Ewelina het volgende:
Zwemmen is heerlijk! Ik heb het 7 jaar lang in wedstrijdverband gedaan.
Kijk maar naar Erica Terpstra!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook. En alle meiden van toen die in mijn team zaten zijn nu echt dikIk heb ook al van die enorme schouders. Maar dus wel een zandloperfiguur
Mocht ik ooit een dochter krijgen dan kan ze haar zwemdiploma's halen, maar mooi dat ze niet op wedstrijdzwemmen gaat
Ik noem het dan ook het ericaterpstrasyndroomquote:
Erica Terpstra en Ada Kok. Mijn ma mocht daarom niet zwemmen vroeger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook. En alle meiden van toen die in mijn team zaten zijn nu echt dikIk heb ook al van die enorme schouders. Maar dus wel een zandloperfiguur
Mocht ik ooit een dochter krijgen dan kan ze haar zwemdiploma's halen, maar mooi dat ze niet op wedstrijdzwemmen gaat
Wut? Inge?quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik noem het dan ook het ericaterpstrasyndroom
Zelfs Inge de Bruijn heeft aanleg om dik te worden!
Je moet er gewoon niet mee stoppen. Dat is het probleem...quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik noem het dan ook het ericaterpstrasyndroom
Zelfs Inge de Bruijn heeft aanleg om dik te worden!
Ik snap dat dus welquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
Erica Terpstra en Ada Kok. Mijn ma mocht daarom niet zwemmen vroeger.
Beter dan dat ze vragen of je meedeed aan het NK frikandellen etenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap dat dus welIk werd verdorie zelfs een keer in de trein door een oude vent aangesproken of ik vroeger aan wedstrijdzwemmen had gedaan. Dus ik vraag hem of hij me daarvan herkent. Zegt hij: nee, maar je hebt er typisch het figuur van over gehouden
Die moet flink trainen om slank te blijven. Het klopt ook wel dat zwemmers een dikkere vetlaag hebben dan andere sporters; dat hoort bij zwemmen omdat je dan aerodynamischer bent en de kou van het water zet je lijf aan tot onderhuidse vetopslag. En je ligt veel in dat waterquote:
Absoluut welquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef loveli het volgende:
Mwah, als je zonder schouders geboren wordt krijg je ook niet opeens brede schouders als je gaat zwemmen.
("mevrouw, doet u aan krachtsport?")
Nee, je hebt een oorzaak, da's geen excuusquote:
Wauw dat wist ik niet! Logisch wel, eigenlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die moet flink trainen om slank te blijven. Het klopt ook wel dat zwemmers een dikkere vetlaag hebben dan andere sporters; dat hoort bij zwemmen omdat je dan aerodynamischer bent en de kou van het water zet je lijf aan tot onderhuidse vetopslag. En je ligt veel in dat water
Dan zijn je botten idd nog volop in ontwikkeling.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut welIk begon al toen ik 6 was hè. Het vormt je lijf gewoon.
maar ik wilde net meteen maar brood gaan bakkenquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, je hebt een oorzaak, da's geen excuus
Niets mis met brood bakken!quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik wilde net meteen maar brood gaan bakken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Het helpt wel. Alle jongens bij het zwemmen hadden een goed fysiek met mooie brede schoudersquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef loveli het volgende:
Mwah, als je zonder schouders geboren wordt krijg je ook niet opeens brede schouders als je gaat zwemmen.
("mevrouw, doet u aan krachtsport?")
Bij jongens vind ik het prachtig, zo'n zwemmerfiguurquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:58 schreef Ewelina het volgende:
Het helpt wel. Alle jongens bij het zwemmen hadden een goed fysiek met mooie brede schouders
En toch heb ik het idee dat aanleg een rol speelt. Als je van jezelf al de aanleg/schouders niet hebt, kom je ook niet ver met wedstrijdzwemmen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het helpt wel. Alle jongens bij het zwemmen hadden een goed fysiek met mooie brede schouders
Ook wat je aanleg m.b.t. spiervezels is van belang, de een heeft meer fast-twitch, de ander meer slow-twitch vezels. Een gedeelte is natuurlijk wel met training te beïnvloeden maar grootste gedeelte is aanleg.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:01 schreef loveli het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat aanleg een rol speelt. Als je van jezelf al de aanleg/schouders niet hebt, kom je ook niet ver met wedstrijdzwemmen.
Net zoals wat ik las over het 'ideale hardloperslichaam'! Gelukkig had ik toen al besloten ermee te kappenquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:01 schreef loveli het volgende:
[..]
En toch heb ik het idee dat aanleg een rol speelt. Als je van jezelf al de aanleg/schouders niet hebt, kom je ook niet ver met wedstrijdzwemmen.
Dat speelt vast ook een grote rol jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:01 schreef loveli het volgende:
Leuk idee voor een websitequote:Op maandag 1 augustus 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
En op die ene slanke dunne turnster na hebben de meeste topturnsters gespierde benen en een wat gedrongen figuur.
De typische WoWerquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk idee voor een websiteAllemaal foto's van 'de typische' (vul sport in).
SPOILER: voor zekerheid toch maar ffOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, WoW is geen sport natuurlijk
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De typische WoWerIk stel 'm me meer zo voor:SPOILER: voor zekerheid toch maar ffOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, WoW is geen sport natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NoFi
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik stel 'm me meer zo voor:Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NoFiAls je naar Blizzom kijkt (jaarlijkse gamedinges voor Blizzard games) zie je vooral veel te dikke mensen
Van de hele dag achter je pc zitten word je vanzelf wel dik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Voor mij werkt dit soort eten het best.:Y Dus wel carbs, maar met een lage GI index.quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt van die bb-lijsten met ook veel carbs. Werkt dat nou goed voor je?
En respect dat je een rijstewafel met pindakaas wegkrijgt.
/droge mond
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik stel 'm me meer zo voor:Ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NoFiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zoIk zie weinig verschil, alleen dat jouw meneer z'n computer aan het upgraden is. Of althans een poging daartoe doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Balans is het toverwoord. In mijnhoofd zit dat BB-ers insuline nodig hebben om te groeien en daarom de hele dag door carbs eten, ik vroeg me af of dat voor iemand die niet heftig hoeft te groeien ook goed is om bij elke maaltijd een carb-moment te hebben. Jij kiest toch bewust voor elke maaltijd dat er eiwitten, carbs en vetten in zitten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Voor mij werkt dit soort eten het best.:Y Dus wel carbs, maar met een lage GI index.
De BB lijsten zijn handvaten om 'schoon' te kunnen eten en dat willen ze dan weer zodat ze kunnen groeienMaar die gasten moeten af en toe ook echt veeeeel eten om aan het aantal kcal's per dag te kunnen komen.
Het moet uitgebalanceerd zijn he
Als je echt low-carb gaat doen moet je niet te veel met calorieën tellen bezig zijn...quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:07 schreef motorbloempje het volgende:
http://foodandspice.blogs(...)-olive-frittata.html
Deze ga ik zo maken
en heb ook makreel in tomatensaus meegenomen, tonijn, radijsjes, toch maar een grapefruit voor 40 pence, kijken of ik daar wat mee kan zodat ik 't lekker vind....
Griekse yoghurt is weer gewoon volvet geworden. Zit 2,8gram per 100 gram aan carbs in. In de Low Fat zit 6,7Dan maar minder grote portie (want wel 126 vs 77 Kccal per 100 gram).
volgens mij is idd insuline nodig, maar het zit 'm vooral in het calorisch overschot. Dat zorgt dat ze groeien. In principe kan je ook groot worden op McD, maar of je dan tevreden bent over de hoeveelheid spier die aankomt dat weet ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Balans is het toverwoord. In mijnhoofd zit dat BB-ers insuline nodig hebben om te groeien en daarom de hele dag door carbs eten, ik vroeg me af of dat voor iemand die niet heftig hoeft te groeien ook goed is om bij elke maaltijd een carb-moment te hebben. Jij kiest toch bewust voor elke maaltijd dat er eiwitten, carbs en vetten in zitten?
Na het bekijken van oude LAN-party foto's ben ik het niet eens met deze strekking. Grootste gedeelte is normaal tot dun of zelfs extreem dun, wel zijn er zeer weinig mensen met enige teint in het gelaat en grote hoeveelheden aan 18+ materiaal aanwezig. Enig gebrek aan persoonlijke hygiëne lijkt ook een gemene deler te zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja!Als je naar Blizzom kijkt (jaarlijkse gamedinges voor Blizzard games) zie je vooral veel te dikke mensen
Van de hele dag achter je pc zitten word je vanzelf wel dik.
Dat maakt het juist zo mooiquote:Op maandag 1 augustus 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
is toch rijmelarij van het niveau lik m'n vessie
![]()
No lie?quote:
Spoilers!quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef Phaidra het volgende:
Helemaal in lijn met de laatste conversaties: heeft er iemand zin om morgen mee naar het strand te gaan? Ik heb vrij genomen voor het mooie weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ik moet werken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:10 schreef Phaidra het volgende:
Helemaal in lijn met de laatste conversaties: heeft er iemand zin om morgen mee naar het strand te gaan? Ik heb vrij genomen voor het mooie weer.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
wie wist er hier wat van auto's? ik overweeg deze aan te schaffen van een vriend van me voor 500 euro. moet wel eind augustus weer APK... wil hij evt ook laten doen, incl reparaties maar dan gaat t wel op mijn kosten/issie duurder...Ik heb geen verstand van auto's, maar ik zou niet zo snel een dergelijke auto kopen zo vlak voor de APK. Je koopt hem van een vriend, dus hij zal je vast niet afzetten, maar ik zou dan even wachten tot de APK, zodat je de daadwerkelijke kosten van de auto weet (en dan de afweging kunt maken).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:25 schreef kwakz0r het volgende:
wie wist er hier wat van auto's? ik overweeg deze aan te schaffen van een vriend van me voor 500 euro. moet wel eind augustus weer APK... wil hij evt ook laten doen, incl reparaties maar dan gaat t wel op mijn kosten/issie duurder...Ik weet er niet zo heel veel van, maar spuiten is heel prijzig. Tenzij je iemand kent die het off the record voor je doet. En volgens mij wordt een auto niet afgekeurd op roest op de lak, zolang de onderkant nog prima is. Grote vraag is dus: waar zit de roest nog meer? Je kan ook eerst een APK laten doen en daarna beslissen of de reparatiekosten in verhouding zijn. APK op zich is niet zo duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
ja, dat was ook mij idee. heb niet nú een auto nodig, maar t zou wel lekker zijn ivm werken op twee locaties.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:45 schreef Tinkepink het volgende:
Niet doen, tenzij je 'nu' een auto nodig hebt voor een maandje europa. Dan is een huurauto duurder dan deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |