Ik geloof dat die ergens op mijn oude laptop staat, maar als je 'm nog ergens bij de hand hebt zou dat wel handig zijn?quote:Op zondag 31 juli 2011 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik had een keer het lowcarbdiepvriesspinaziequicherecept voor je opgezocht dacht ik, heb je dat nog ergens? Dat is een goed recept! Veel maken, in stukken snijden, invriezen.
Agrarische pudding is het gewordenquote:
ik moet er ook nog mee beginnen...quote:Op zondag 31 juli 2011 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Potverdorie, een hele dag zitten klooien met fotoalbumsoftware, en nog geen trouwalbumGrom. HEMA maakt alles onscherp en de rest werkt heel moeilijk. Iemand nog tips op dat gebied?
Welcome back Kwak! Ik wens je veel concentratie en weinig Fok deze week.
En restcpet voor de lowcarbers hier, ik geloof dat ik daar een blok chagrijn op pootjes van word...
Dan begin je op tijdquote:Op zondag 31 juli 2011 21:06 schreef progje het volgende:
[..]
ik moet er ook nog mee beginnen...
Vandaag alle foto's van mijn broer gehad, gelukkig ook alle "raw" formaten..
Dus we moeten maar eens gaan uitzoeken.
Google kwam met dit, geen idee of het wat is:
http://www.henzoyourphotos.com/
Magere yoghurt 1 dessertschaaltje (150 gr.) 60quote:Op zondag 31 juli 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
2700 Sigme? Hoe dan?
Maar beter wat zoveel beweging dan is het nog kielekiele
mmmm.. Ik zal eens kijken of ik iets kan met dat Profotonet.. goede kwaliteit is ook wel weer fijn he.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dan begin je op tijdik kon me er een jaar niet toe zetten
. Die Henzo-albums vind ik wat oubollig en de boeken te klein. Ik kreeg ook als tip Profotonet, maar die software vind ik moeilijk! Ze schijnen wel erg goede kwaliteit te leveren.
Ja, die zijn helaas bijna nooit voor de grote albumsquote:Op zondag 31 juli 2011 21:11 schreef loveli het volgende:
Op ibood komt ewens in de zoveel tijd een aanbieding voor digitale fotoalbums langs. Wel op de kleine lettertjes letten.
Ik zal morgen even zoekenquote:Op zondag 31 juli 2011 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik geloof dat die ergens op mijn oude laptop staat, maar als je 'm nog ergens bij de hand hebt zou dat wel handig zijn?
Ik dacht er laatst nog wel aan toen ik een zak spinazie uit de vriezer haalde
Wel andere software toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
albelli = hema
Ik heb een hema album, op hoogglans fotopapier en het grootste formaat. Dus dat was 30x30? volgens mij. Erg mooi geworden
En van Profotonet heb ik onze trouwfoto's op canvas 90x60 volgens mij. 1 hangt er in de huiskamer en de ander hangt boven ons bed
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte, foto albums maken is echt een kutklus.
Thanksquote:Op zondag 31 juli 2011 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Sterkte, foto albums maken is echt een kutklus.
Dat is ongeveer 40 jaar vakanties voor een normale mens volgens mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb goede verhalen gehoord over Webprint.
Maar afijn, hier zit degene die nog 5 jaar vakantiefoto's uit moet zoeken.
Ach, digitaal maak je toch een dikke sloot waardeloze foto's. Meestal als ik een foto maak denk ik: "Zo, weer een foto waar ik niks mee ga doen."quote:Op zondag 31 juli 2011 22:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Thanksik maak er voornamelijk één omdat ik als de dood ben dat de digitale foto's ooit in een crash verdwijnen. Verder kijk ik eigenlijk nooit albums terug
Ben niet zo'n fotomens, heb ook nergens foto's hangen.
Ik ook niet. Volgens mij heb ik mijn trouwfoto`s pas twee keer bekeken ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:00 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Thanksik maak er voornamelijk één omdat ik als de dood ben dat de digitale foto's ooit in een crash verdwijnen. Verder kijk ik eigenlijk nooit albums terug
Ben niet zo'n fotomens, heb ook nergens foto's hangen.
Ja ik post het weer lekker duidelijk, wat ik bedoel is dat ze nogal veel reist dus wanneer ze fotoboeken moet maken van 5 jaar reizen dat het wel net zoveel zal zijn als fotoboeken maken van 40 jaar reizen van de modale mens (zoals m'n ouders ehehe)quote:Op zondag 31 juli 2011 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
Hier ook boeken die verstoffen maar soit.
Heb ook een 2e harde schijf weggelegd met alle foto's die ik 1x in de zoveel tijd even update.
40 reizen in 5 jr normaal?
*omkijktquote:Op zondag 31 juli 2011 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
*rondkijkt
Hier ook geen foto's. Ook niet in lijstjes op de kast ofzo.
Die is pas over een paar weken, tijdens het Lowlands weekends.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:47 schreef _aurum_ het volgende:
hpkw hoe was je slotenmars eigenlijk gegaan?
Hehehe, hier alleen een berg fotolijstjes in de gang, maar daar hangen al jaren dezelfde foto's in.quote:
Valt wel mee hoor, niet meer dan 3 reisjes per jaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja ik post het weer lekker duidelijk, wat ik bedoel is dat ze nogal veel reist dus wanneer ze fotoboeken moet maken van 5 jaar reizen dat het wel net zoveel zal zijn als fotoboeken maken van 40 jaar reizen van de modale mens (zoals m'n ouders ehehe)
dat doen we dus morgen, maar wil nog wel wat alternatieven hebben naast groente als basisquote:
Welke film is het en hoe laat begint die?quote:Op zondag 31 juli 2011 23:47 schreef Amsel het volgende:
Als jullie nog wakker zijn: de Zomergasten-film op NL2 op dit moment is echt heel goed!
Trusten
Quiche 8,1 gr kh hele receptquote:Op zondag 31 juli 2011 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik geloof dat die ergens op mijn oude laptop staat, maar als je 'm nog ergens bij de hand hebt zou dat wel handig zijn?
Ik dacht er laatst nog wel aan toen ik een zak spinazie uit de vriezer haalde
Oh ja Phaidra, was jouw man nou aan de worstmakerij?quote:
En het was in Rotterrdam al een stuk lekkerder dan in Den Haag.quote:
Ook hier opgeslagen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Quiche 8,1 gr kh hele recept
• 1 theelepel olijfolie
• 60ml slagroom
• 125 gram geraspte kaas liefst met een pittige smaak
• 80 gram champignons in plakjes
• 50 gram bloemkool
• een snufje basilicum
• paprikapoeder naar smaak.
• gemalen zwarte peper
• 2 eieren licht geklopt
• 200 gram restjes gaar kippevlees naar keuze
• 1/2 pakje diepvriesspinazie of klein potje potje HAK van rond de 220 gram.
• Als je de bodem en de randen van de vorm belegd met plakjes gerookt spek of bacon krijgt het geheel wat stevigheid en een pittige smaak.
1 Verwarm de oven voor op 160 graden
2. Olie de bodem en zijkanten in een van een quichvorm met een doorsnede van 24 cm.
3. Verwarm in een pannetje de slagroom op een middelhoogvuur. laat de slagroom niet koken. Haal de pan van het vuur en roer er snel de geraspte kaas door. Voeg als de kaas is gesmolten de champignons,bloemkool,basilicum,paprikapoeder en peper toe.
4. Laat het mengsel 5 minuten afkoelen en voeg de eieren,kip en spinazie toe. Roer na elke toevoeging het geheel goed door.
5. Schenk het mengsel in de quichevorm en bak deze 45 tot 50 minuten in de oven tot de quiche stevig is.
Zodra stevig genoeg: uit de vorm halen en laten uitstomen
Ik vond het een leuke quiche opleveren, maar de variant uit het recept met 2 ons kippevlees vind ik wel een tikje saai. In plaats van kip ham, bacon, spekjes, pittige worst etc vind ik lekkerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Zelf niet veel ervaring met 'echt' kh-arm maar ik zou het als ontbijt of lunch (anders na de training maar dat is bij jou je D vaak volgens mij?) doen want het zijn immers wel goede KH's. Maar dan zou ik het op maximaal drie maaltijden houden waarin relatief wat meer KH's zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
V1z: hoe zit het met roggebrood in een kh-arm-dieet?m'n voorraad roggebrood
Eet je die toch gewoon over een paar weken op?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
V1z: hoe zit het met roggebrood in een kh-arm-dieet?m'n voorraad roggebrood
"quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:23 schreef Perruche het volgende:
Mo, als dat roggebrood echt het probleem is geef je het toch gewoon aan een dakloze ofzoof je maakt het eerst op, maakt een etensplanning en begint dan!
Da's waar en dan geven mensen een evt, andere mogelijkheid. Niet goed?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik stelde toch gewoon een normale vraag over of het in zo'n voedingspatroon past, meer niet?
Je stelt de vraag en daarna zeg je toch hoe erg je het vindt van het roggebrood?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik stelde toch gewoon een normale vraag over of het in zo'n voedingspatroon past, meer niet?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:07 schreef V1z0R het volgende:
En nog eenvoor sugar mama Coco!
Oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op den duur voel je dat vanzelf wel aan, tot die tijd kan je het hier vragen, maar voor een sneller antwoord: het wemelt van de koolhydratentellers op internet. Roggebrood 37/100. Een no go dus.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, ik heb ook dag 1 gedaan gisteren! Wat een hel hè?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:36 schreef Perruche het volgende:
Ik deed gisteren dag 1 van het pushup programma en mij max was heel mietje 5 stuks!
Was heel trots op mijn vriendje die deed er echt superveel.
Invriezen klinkt goed...quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Op den duur voel je dat vanzelf wel aan, tot die tijd kan je het hier vragen, maar voor een sneller antwoord: het wemelt van de koolhydratentellers op internet. Roggebrood 37/100. Een no go dus.
Volgens mij kan je het wel invriezen.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |