Nee, hoor, ze is niet zo van de spelling.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij daarom ook zo met die spelling alles?
Ja, oké.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met je best doen kun je ook falen hoor.
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef Etsu het volgende:
Jawel, wel prima.Gisteravond kwam die mij ophalen bij de bus. Was wel even wennen, Jordy heeft echt zo'n platte stem.
Kan hem wel redelijk verstaan. Even gepraat dit dat, toen Heroes 2 afleveringen gekeken. We zijn gauw daarna gaan slapen. Hij kon niet echt geweldig slapen vanwege het waterbed en ik kon niet slapen vanwege het licht van buiten ('s morgens enzo)
10 uur opgestaan, douchen, eten en toen hebben we even op xbox gespeeld (wat een kut ding
) en toen hebben we hele middag spelletjes gedaan. Hij denkt trouwens dat 12x3-6 21 is en niet 30
Wat een rekenwonder is het ook.
Nu is hij thuis eten en zit ik hier noedels te eten en straks komt ie terug en dan gaan we frituren en filmpje kijken ofzo.![]()
Hond en kat zijn dol op me trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:04 schreef Ezell het volgende:
Nou ja, leuk om te horen dat alles daar goed gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bohh, ik heb hem beloofd dat ik het huis niet in fik zou laten gaan, gaat tot nu toe goedHijs pas over een uurtje terug ofzo
![]()
Wablief vind ik zo'n grappig woord he.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:03 schreef Etsu het volgende:
Dat zou je aan hem moeten vragenHij zegt nu hele tijd 'sst' als ik erover begin
En hij zegt ook hele tijd 'wablief', als hij iets niet begrijpt/verstaat, vind ik ook grappig\
Voor de rest is het leuk hoorHij is ook langggg.
Ik zou het wel knap vinden als je het alsnog zou flikken.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Bohh, ik heb hem beloofd dat ik het huis niet in fik zou laten gaan, gaat tot nu toe goedHijs pas over een uurtje terug ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |