SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Jij wilde dat inderdaad niet, als je een man was geweest was je thuis gebleven. Zie daar je antwoord op vraag 2.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WEL GODVERDOMM
[..]
E ALSOF IK DAT WEL WILDE. JEZUS BEN JIJ NOU EEN MAN OF NIET?
Lul niet, volgende week wordt het heerlijkquote:Op zondag 31 juli 2011 16:40 schreef Dastan het volgende:
volgende week wordt het hier ook onmenselijk warm
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij wilde dat inderdaad niet, als je een man was geweest was je thuis gebleven. Zie daar je antwoord op vraag 2.
Ik gniffelde.quote:
DANS JIJ MET MIJ DAN DANSEN WIJ ONS SAMEN BLIJ DAN GAAN WE ZWEVEN DOOR DE LUCHT DE DROMENDANS OP WOLKENquote:Op zondag 31 juli 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ga een lied voor me zingen jij.
[..]
Ik gniffelde.
Denk je?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je er al zo lang over na moet denken: Nee, dan maar niet.
Wat snap je niet?quote:
Dit hele gesprekquote:Op zondag 31 juli 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk je?
Relaties zijn lastig man.
[..]
Wat snap je niet?
Ik voel je broeder, door deze hitte kan ik ook niet normaal functioneren.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit hele gesprek
Kan zijn omdat ik nu de concentratie van een aardappel heb hoor
Ik stik hier bijna, maar niet door de hitte. Griep maakt me echt een zombiequote:Op zondag 31 juli 2011 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voel je broeder, door deze hitte kan ik ook niet normaal functioneren.
Als je er zo lang over na moet denken is die sorry toch niet meer oprecht? Dan kun je het sowieso wel achterwege laten. Wat heb je nou aan een sorry die niet echt gemeend is.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk je?
Relaties zijn lastig man.
[..]
Wat snap je niet?
Je kunt hem verpatsen op Marktplaatsquote:Op zondag 31 juli 2011 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je er zo lang over na moet denken is die sorry toch niet meer oprecht? Dan kun je het sowieso wel achterwege laten. Wat heb je nou aan een sorry die niet echt gemeend is.
Nee, man, veel te warm.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Lul niet, volgende week wordt het heerlijk
Inb4 "mensen begroeten op het internetquote:
Nice gefeliciteeeeerd! Wat had je?quote:
Ik ben zachter, weker geworden.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Inb4 "mensen begroeten op het internet"
Inb4 "jezelf quoten"
Ik vind het evengoed een prestatie van formaat, aangezien je er helemaal geen les in hebt gehad. Goed gedaan!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een zes, maar ja.Was allang blij dat ik het heb.
Dank je.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vind het evengoed een prestatie van formaat, aangezien je er helemaal geen les in hebt gehad. Goed gedaan!
Keer langsheen gelopen, zag er wel vet uit. Heb attracties gezien die hier in Nederland sowieso keihard illegaal zouden zijnquote:Op zondag 31 juli 2011 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog naar de kermis geweest daar?
Ja, toen ik in Lloret was ben ik een keer naar Blanes geweest, die kermis is echt geniaal daar.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Keer langsheen gelopen, zag er wel vet uit. Heb attracties gezien die hier in Nederland sowieso keihard illegaal zouden zijn![]()
Nog koffie-Wodka gedronken?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Keer langsheen gelopen, zag er wel vet uit. Heb attracties gezien die hier in Nederland sowieso keihard illegaal zouden zijn![]()
Regen, regen, regen. Eerste twee dagen waren lekker en de laatste dag ook, maar voor de rest... Wel veel gefietst daar, dat was lekker.quote:
Hm, jammer van het weer. Ik ben nog steeds aan het werk ja.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:26 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Regen, regen, regen. Eerste twee dagen waren lekker en de laatste dag ook, maar voor de rest... Wel veel gefietst daar, dat was lekker.
Werk jij nog steeds zoveel, of gaat het vakantievieren eindelijk beginnen? Oh, en nog gefeliciteerd trouwens!
True. Lloret ben ik ook nog geweest. Teringgg gek, wat een nachtquote:Op zondag 31 juli 2011 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, toen ik in Lloret was ben ik een keer naar Blanes geweest, die kermis is echt geniaal daar.
Nee, wel veel whiskeyquote:
Ach ja, dan ben je iig blij als het collegejaar begint, dan kun je wat rustiger aan doen. Weet je hoeveel mensen het gaan doen? Hoeveel mensen zitten er nu in het eerste jaar? Heb je meegelopen?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:27 schreef Dastan het volgende:
Hm, jammer van het weer. Ik ben nog steeds aan het werk ja.Het begint me nu echt de keel uit te hangen. Maar ja, nog vier weken. Vakantie zal ik niet meer hebben.
En bedankt.Dat je daaraan denkt.
Lloret is wel echt baas inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
True. Lloret ben ik ook nog geweest. Teringgg gek, wat een nacht![]()
[..]
Nee, wel veel wiskey
Aightquote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef Dastan het volgende:
Mijn werk had trouwens mijn uren verkeerd berekend.Eergisteren honderddertig extra uren gedeclareerd. Katsjieng.
Gewoon puur inderdaad. En nog extra gevraagd om zonder ijs te serverenquote:Op zondag 31 juli 2011 17:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zonder ijs en andere poespas als mixjes neem ik aan?
Vorig jaar meegelopen. Toen waren er zestien geloof ik. Ik kijk inderdaad uit naar het studeren. Hoef waarschijnlijk sowieso geen ruk te doen, aangezien ik erg voorloop op de rest. Geen idee hoeveel er nu zullen zijn.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ach ja, dan ben je iig blij als het collegejaar begint, dan kun je wat rustiger aan doen. Weet je hoeveel mensen het gaan doen? Hoeveel mensen zitten er nu in het eerste jaar? Heb je meegelopen?
Die tropics-tent is echt episch. Een glas met 1L bier voor 5 euro en een plastic beker met 1,25L bier 4 euroquote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lloret is wel echt baas inderdaad.
Heb me daar echt prima vermaakt.
Goed zo.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef strontboer het volgende:
[..]
Gewoon puur inderdaad. En nog extra gevraagd om zonder ijs te serveren
Is het alleen universitair?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vorig jaar meegelopen. Toen waren er zestien geloof ik. Ik kijk inderdaad uit naar het studeren. Hoef waarschijnlijk sowieso geen ruk te doen, aangezien ik erg voorloop op de rest. Geen idee hoeveel er nu zullen zijn.
Ja, ze proberen je op allerlei manieren te naaien daar.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die tropics-tent is echt episch. Een glas met 1L bier voor 5 euro en een plastic beker met 1,25L bier 4 euro![]()
Ongetwijfeld ook op hbo-niveau, maar ik heb geen idee of het dan ook `Arabische taal en cultuur` heet. Die studie is er sowieso ook alleen in Amsterdam geloof ik. Op andere universiteiten is het onderdeel van `Semitische talen` meen ik.quote:
Hmm. Ok.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ook op hbo-niveau, maar ik heb geen idee of het dan ook `Arabische taal en cultuur` heet. Die studie is er sowieso ook alleen in Amsterdam geloof ik. Op andere universiteiten is het onderdeel van `Semitische talen` meen ik.
En Engels. Maar ik weet het allemaal niet meer, het is zo verdomd lastig.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:32 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht dat jij geschiedenis overwoog, Klinker?
Pffff zou best kunnen. We zijn naar een stuk of 5-6 discotheken geweest die nacht.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, ze proberen je op allerlei manieren te naaien daar.
St. Trop' vond ik wel baas, ben je daar geweest?
Okay, dan zal het dit jaar ook wel zoiets te zijn. Ik heb er ook erg zin in, wordt een leuke tijd, allemaal nieuwe mensen leren kennen, eindelijk iets studeren wat je écht interesseert (hoewel ik toch graag ook Scandinavisch gedaan had). En inderdaad, de eerste tijd is voor jou chillquote:Op zondag 31 juli 2011 17:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vorig jaar meegelopen. Toen waren er zestien geloof ik. Ik kijk inderdaad uit naar het studeren. Hoef waarschijnlijk sowieso geen ruk te doen, aangezien ik erg voorloop op de rest. Geen idee hoeveel er nu zullen zijn.
Is het ook. Al een studiekeuzebegeleider of -test overwogen? Heb ik vorig jaar gedaan. Heeft mij erg geholpen. Had toen ook geen idee wat te studeren.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En Engels. Maar ik weet het allemaal niet meer, het is zo verdomd lastig.
Heb zoveel tests gedaan, ben het helemaal zat. Ik weet het gewoon niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is het ook. Al een studiekeuzebegeleider of -test overwogen? Heb ik vorig jaar gedaan. Heeft mij erg geholpen. Had toen ook geen idee wat te studeren.
Toen ik meeliep had de helft ongeveer een Arabische afkomst.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Okay, dan zal het dit jaar ook wel zoiets te zijn. Ik heb er ook erg zin in, wordt een leuke tijd, allemaal nieuwe mensen leren kennen, eindelijk iets studeren wat je écht interesseert (hoewel ik toch graag ook Scandinavisch gedaan had). En inderdaad, de eerste tijd is voor jou chillHoeveel Nederlanders kiezen die studie eigenlijk?
O, je hebt al tests afgelegd?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb zoveel tests gedaan, ben het helemaal zat. Ik weet het gewoon niet.
Dingen die me totaal niet boeien, maar goed. Het komt wel goed, toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, je hebt al tests afgelegd?Wat kwam daaruit dan?
Oké, zoiets had ik ook verwacht inderdaad. Ga je ook bij een studentenvereniging?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Toen ik meeliep had de helft ongeveer een Arabische afkomst.
Ik heb eigenlijk nog geen idee. Moet je je daar nu al voor inschrijven?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oké, zoiets had ik ook verwacht inderdaad. Ga je ook bij een studentenvereniging?
Vast wel. Uiteindelijk kun je toch nog wel veel richtingen op. Met Engels misschien meer dan met geschiedenis, maar goed.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dingen die me totaal niet boeien, maar goed. Het komt wel goed, toch?
Nee, je kunt in de introweek gewoon een beetje kijken welke vereniging bij jou past, en of je er überhaupt trek in hebt. Dan kun je je inschrijven, of nietquote:Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen idee. Moet je je daar nu al voor inschrijven?
O, oké mooi. Doe wel mee met de introductieweek, jij ook dus?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee, je kunt in de introweek gewoon een beetje kijken welke vereniging bij jou past, en of je er überhaupt trek in hebt. Dan kun je je inschrijven, of niet
Jep, maar in Leiden dusquote:Op zondag 31 juli 2011 17:36 schreef Dastan het volgende:
O, oké mooi. Doe wel mee met de introductieweek, jij ook dus?
Ik denk dat iedereen wel iDeal heeft toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jep, maar in Leiden dusIk moet me daarvoor nog wel inschrijven trouwens, maar dat moet met iDeal en dat heb ik niet
Vraag me echt af hoe iedereen dat gedaan heeft...
Ik ga niet naar alle dagen van die van mij.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Introweek is echt baaaas.Prachtige tijd beleefd toen!
Ja. Volgend jaar misschienquote:Op zondag 31 juli 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
Ja, jammer dat je in Leiden bent dan. En niet in Damsco.
Oh, dat wist ik nietquote:Op zondag 31 juli 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
Iedereen met internetbankieren heeft toch ook iDeal?
Jammer, ik vond het echt super leuk!quote:Op zondag 31 juli 2011 17:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga niet naar alle dagen van die van mij.
Dat merkte ik al. Zou wel tof zijn, zitten we waarschijnlijk zelfs op dezelfde faculteit.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja. Volgend jaar misschienIk heb mijn Scandinavische droom nog niet definitief opzij gezet.
EZELLLL ben je ingelootquote:Op zondag 31 juli 2011 17:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga niet naar alle dagen van die van mij.
Dat sla ik ook sowieso over.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het echt super leuk!Alleen het sportgedeelte niet.
Jep, sowieso in hetzelfde gebouw. Daar ben ik al vaak geweestquote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat merkte ik al. Zou wel tof zijn, zitten we waarschijnlijk zelfs op dezelfde faculteit.
Ik een keer. Was leuk.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jep, sowieso in hetzelfde gebouw. Daar ben ik al vaak geweest
Wat gingen jullie dan doen? Die van mij is een driedaagse kamp in Baarn en een dag op school. Ik ga alleen naar de laatste dag, dus de dag op school. Ik heb geen zin om in de bossen te zitten en in worstelen in de modder al helemaal niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het echt super leuk!Alleen het sportgedeelte niet.
Ja.quote:
Echt een afgeragd gebouwquote:
Dat gebouw was best wel treurig ja. M'n moeder heeft daar zelfs nog gezeten.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Echt een afgeragd gebouwWel een erg goede sfeer. Allemaal talenmensen
Wat heeft die gestudeerd dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:41 schreef Dastan het volgende:
Dat gebouw was best wel treurig ja. M'n moeder heeft daar zelfs nog gezeten.
Nederlands.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wat heeft die gestudeerd dan?Mijn moeder heeft hetzelfde gedaan als ik, hehe.
Oh.quote:
Schoolfeesten waren bij mij niet in de school?quote:
Nee, hoor, ze is niet zo van de spelling.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben jij daarom ook zo met die spelling alles?
Ja, oké.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met je best doen kun je ook falen hoor.
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 17:59 schreef Etsu het volgende:
Jawel, wel prima.Gisteravond kwam die mij ophalen bij de bus. Was wel even wennen, Jordy heeft echt zo'n platte stem.
Kan hem wel redelijk verstaan. Even gepraat dit dat, toen Heroes 2 afleveringen gekeken. We zijn gauw daarna gaan slapen. Hij kon niet echt geweldig slapen vanwege het waterbed en ik kon niet slapen vanwege het licht van buiten ('s morgens enzo)
10 uur opgestaan, douchen, eten en toen hebben we even op xbox gespeeld (wat een kut ding
) en toen hebben we hele middag spelletjes gedaan. Hij denkt trouwens dat 12x3-6 21 is en niet 30
Wat een rekenwonder is het ook.
Nu is hij thuis eten en zit ik hier noedels te eten en straks komt ie terug en dan gaan we frituren en filmpje kijken ofzo.![]()
Hond en kat zijn dol op me trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:04 schreef Ezell het volgende:
Nou ja, leuk om te horen dat alles daar goed gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bohh, ik heb hem beloofd dat ik het huis niet in fik zou laten gaan, gaat tot nu toe goedHijs pas over een uurtje terug ofzo
![]()
Wablief vind ik zo'n grappig woord he.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:03 schreef Etsu het volgende:
Dat zou je aan hem moeten vragenHij zegt nu hele tijd 'sst' als ik erover begin
En hij zegt ook hele tijd 'wablief', als hij iets niet begrijpt/verstaat, vind ik ook grappig\
Voor de rest is het leuk hoorHij is ook langggg.
Ik zou het wel knap vinden als je het alsnog zou flikken.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Bohh, ik heb hem beloofd dat ik het huis niet in fik zou laten gaan, gaat tot nu toe goedHijs pas over een uurtje terug ofzo
ik zit nu bij de buren met Luna en de katten en mijn logeerspullen, jouw spullen zijn foetsiequote:Op zondag 31 juli 2011 18:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat heb je nou weer in de fik gezet
Is niks joh.quote:Op zondag 31 juli 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, faal, ik heb m'n 10.000e post gemist.
Vraag zelf! Ga hier geen pics spammen zomaar.quote:Op zondag 31 juli 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy zit naast me, da's nog leuker![]()
![]()
Hihi, pics.
Is dat niet ontzettend ranzigquote:Op maandag 1 augustus 2011 12:20 schreef Etsu het volgende:
We gaan pizza eten als ontbijt en lunch in 1
Ezell, we gaan ook kwarktaart maken, ik zal foto's maken
Boeiend pizza en gewoon eten is elk moment van de dag/nacht geschikt in de vakantie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is dat niet ontzettend ranzig
Ik moet er in ieder geval niet aan denken
Waarheid.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Boeiend pizza en gewoon eten is elk moment van de dag/nacht geschikt in de vakantie.
gaarnequote:Op maandag 1 augustus 2011 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
I'd like to be
under the sea
in an octopus's garden
in the shade
En hoeveel straten mongoolquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
daarom had ik zeker 25 miljoen skkl
Ik ben neutraal in dezen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ben jy het nie met my eenz soms? :s
Hm, die website doet het niet eens bij mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is niet een foto voor xxxgeileboys.net oid
De schommel dan maar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:06 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat het de huiskamer wordt. Of buiten op een schommel.
Is wel een beetje kinderlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De schommel dan maar.
Oh.quote:
hihiquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee
Er kan ook niks meer tegenwoordig
Al voordat Dastan kon reageren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kwam je sneller klaar dan Dastan?
Hee hallo zeg even geduld voor Dastan jaquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hee hallo zeg even geduld voor Dastan ja
Precies, impliceren dat we op jou gaan wachtenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
We hadden over een andere Dastan hoor.
Ik voorspel een boze Ezell straks, pas maar op dat ze niet gaat bokken naar jequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Voor EzelltjeKusjes van ons. xoxo
Naar wie? Mij of Jordy?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik voorspel een boze Ezell straks, pas maar op dat ze niet gaat bokken naar je
Eerst moest ik denken, toen glimlachen. Jullie allebeiquote:
Dan worden we allebei gebokt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Eerst moest ik denken, toen glimlachen. Jullie allebei
huh datquote:
En ruziën via FOK!.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef Kaasrol het volgende:
Jullie zitten echt alleen maar te vreten lijkt het wel
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Mij daarop hatenPizza's zijn gemaakt om te eten gvd. Etsu
alsof hamburgers gezond zijn
___!!!
Gr gr Jordy
oja goedequote:
Serieus julliequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hij zit naast me op z'n telefoon te FOK!ken
Jordy![]()
Morgenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hihiWe gaan straks wel iets anders doen hoor. Maar wanneer straks is, geen idee.
hou je bek jong, en ga je pizza opeten. hij wordt koud zo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:13 schreef jordyqwerty het volgende:
FOK!
Laat de haatcomments maar achter, groetjes
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik grof
Even Etsu ziekenhuis in slaan brb
Dit.quote:
ik leek 18 weet je nogquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Ik word niet bang van 16 jarige ukkies.
even wat drinken gr grquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kut dastan je was net online waar ben je heen
jawel eerst even douchenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom je zo weer terug bitte?
schizofrenie zou nooit op zo'n manier tot uiting komenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef Kaasrol het volgende:
Zal je zien dat Etsu eigenlijk op de plee zit en Jordy stiekem schizofreen is
Je maakt ons aan het lachen, nog bedankt daarvoor.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:21 schreef Kaasrol het volgende:
Zal je zien dat Etsu eigenlijk op de plee zit en Jordy stiekem schizofreen is
Dat is dan twee euro.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je maakt ons aan het lachen, nog bedankt daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |