Nope dat kan ook niet want Valys rijdt niet voor 7 uur.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:30 schreef Salatrel het volgende:
je kan toch ook rekening houden met de dubbele reistijd en eerder vertrekken?
Dit bracht me op een misschien gek idee, maar wie weet heb je dan een chauffeur (auto is dan verhaal 2). Zou je je vraag kunnen posten in dit topic? Student Chauffeur #38 || Komt een bus bij een niet werkende paal... Een zakcentje zullen ze wel willen hebben, maar rijden zijn ze al gewend.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:35 schreef Naamah het volgende:
Ik weet dat er studenten zijn die dat soort ritjes voor een zakcentje wel doen, maar dan is het vaak met de auto van degenen die vervoerd worden zelf..
De vervoerskosten van Valys waren ingecalculeerd..quote:Op zondag 31 juli 2011 18:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
Niet dat je er een moer aan hebt maar wáár is nou het sociale gevoel gebleven?
Heb hier halve volksstammen van hier naar daar gebracht, mensen die anders geen kant uitkonden (al zeg ik eerlijk dat ik op eigen kosten geen 200 km ga rijden) maar waar zijn nou toch de buren, familie en vrienden die het normaliter toch zouden kunnen/willen (moeten) doen?
Anderzijds zegt het duiveltje in mijn hoofd weer: als je een vakantie kunt betalen dan ook het vervoer?) Dat is niet lelijk bedoeld maar hele volksstammen kúnnen niet eens een vakantie betalen dus die vakantie op zich mag voor sommigen al gezien worden als enorme luxe.
Dus als ik heel eerlijk ben begrijp ik combi wél vakantie versus niet kunnen betalen vervoer niet echt heel erg.
Sorry als ik het verkeerd zie.
Njah mensen zijn op vakantie en ik ben enorm afhankelijk van hulp van iedereen om me heen in het dagelijkse leven, de rek is er soms uit van wat je kan vragen.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dan is het zwaar (lelijk woord) dat het niet kán.
Potterdorie, en hoezo rijden de taxi's dan pas vanaf 7 uur? vliegen doet een mens toch ook 24/7?
Zwaar klote, zijn overigens extra taxikosten in deze niet te verhalen c/q verzekerd? Ik bedoel dat TS ook nogal bepaald een reden heeft om hulp te hebben.
Het is natuurlijk wel zo dat Valys niet voor 7.00 uur rijdt (gaf Marmar in een eerder post aan).En dan is een aankomsttijd van 10.00 uur aan de andere kant van het land heel krap gepland. Ook zonder omwegen doe je er 2,5 uur over.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Als de vervoerskosten mee ingecalculeerd zijn is het toch niet normaal dat je niet dat vervoer krijgt waar je recht op hebt, zeker gezien de omstandigheden?
Het is oneerlijk
Het probleem zit erin dat valys gecombineerde ritten mag doen (heb ik ook niet voor het kiezen) en dat ze de dubbele tijd over de rit mogen doen.quote:Op zondag 31 juli 2011 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat Valys niet voor 7.00 uur rijdt (gaf Marmar in een eerder post aan).En dan is een aankomsttijd van 10.00 uur aan de andere kant van het land heel krap gepland. Ook zonder omwegen doe je er 2,5 uur over.
Groningen - Eindhoven - Groningen = > 500km. Dat red je met een station niet voor 40 euro. Met 1 op 15 zit je al tegen de 60 euroquote:Op zondag 31 juli 2011 18:12 schreef Naamah het volgende:
Da's inderdaad een goed idee!Benzine zal rond de 40 euro zijn, dus dan blijft er nog 60 euro over voor ongeveer 5 uurtjes werk, dat is best oke.
En hoe wil je gaan zitten dan, benen in je nek? Er moeten er blijkbaar al 3 op de achterbank zitten, dus koffer daarvoor lijkt me niet te doen. Zeker niet in een Civic Hybrid..quote:Op zondag 31 juli 2011 20:58 schreef MarMar het volgende:
Mijn man zegt dat het wel past.. (ik kan blijkbaar niet zo goed ruimte inschatten) wellicht met 1 koffer voor de achterbank langs... de rolstoel zelf past wel in de kofferbak, daar zit ik niet over in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |