Nou als hij ajacied is, was het gewoon een scherpe observatie van de heren in kwestie.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of hij ajacied is klapjosti.
Gelukkig zijn er in 020 geen Antillianen en andere soorten negers die blowen, mensen beroven en ruzie zoeken.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik vind Rotterdam ook echt helemaal niks
Ik ben zelf Amsterdammer.
Toen ik er een keer voor mijn werk moest wezen kon ik een adres niet vinden.
Ik stapte de auto uit en vroeg 2 gasten de weg.
Zeggen ze "Jou soort motte we hier niet, je hebt een Amsterdam accent dus je zal wel Ajacied zijn"_
Sowieso, dat zomer carnaval...
Alleen maar antilianen en andere soorten negers die staan te blowen, mensen beroven en ruzie zoeken
Echte Rotterdammers dus.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou als hij ajacied is, was het gewoon een scherpe observatie van de heren in kwestie.
Want ?quote:
Uiteraard ben ik Ajacied.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:23 schreef Piye het volgende:
[..]
En ben je ajacied?
Trouwens Rotterdam haten door het gedrag van 2 gasten maakt je net zo zielig als Rotterdammers die Amsterdam haten.
Niet op zulke grote schaal met die negerfeesten die er gegeven worden.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er in 020 geen Antillianen en andere soorten negers die blowen, mensen beroven en ruzie zoeken.
En kwakoe is geen negerfeest?quote:Op zondag 31 juli 2011 16:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Want ?
[..]
Uiteraard ben ik Ajacied.
Ik vind Rotterdam gewoon een vervelende stad.
[..]
Niet op zulke grote schaal met die negerfeesten die er gegeven worden.
Hihi goeie, leuk bedacht.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:26 schreef FredvZ het volgende:
Ach ja, PvdA staat in Rotterdam al jaren voor Partij voor de Allochtoon.
wat is er zo leuk dan aan Rotterdam? ik kan me niks bedenkenquote:Op zondag 31 juli 2011 16:20 schreef Snuf. het volgende:
Rotterdam![]()
Ik ben het altijd al eens geweest met het plan van o.us om onafhankelijk te worden
Alle mensen die op Rotterdam haten zijn zelf faalhazen.
Coffeeshops.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:41 schreef Shispeed het volgende:
[..]
wat is er zo leuk dan aan Rotterdam? ik kan me niks bedenken![]()
behalve die olie raffinaderijen, die zien er 's nachts echt mooi uit
En terecht.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik vind Rotterdam ook echt helemaal niks
Ik ben zelf Amsterdammer.
Toen ik er een keer voor mijn werk moest wezen kon ik een adres niet vinden.
Ik stapte de auto uit en vroeg 2 gasten de weg.
Zeggen ze "Jou soort motte we hier niet, je hebt een Amsterdam accent dus je zal wel Ajacied zijn"_
Sowieso, dat zomer carnaval...
Alleen maar antilianen en andere soorten negers die staan te blowen, mensen beroven en ruzie zoeken
Want die heb je alleen in Rotterdam natuurlijk.quote:
Nee, maar qua coffeeshops is het beter gesteld dan in Amsterdam (vind ik).quote:Op zondag 31 juli 2011 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Want die heb je alleen in Rotterdam natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |