quote:Het Rotterdamse Zomercarnaval heeft op de valreep toch nog een grimmig karakter gekregen. Op het Stadhuisplein werden zaterdagavond laat 15 mensen opgepakt wegens openlijke geweldpleging, meldde de politie.
In totaal werden tijdens het feest 65 mensen opgepakt, in sommige gevallen omdat ze agenten te lijf waren gegaan. Zo werd een politieman op de Coolsingel in zijn hand gebeten. Een andere agent kreeg enige tijd later een fles tegen zijn hoofd: voor beide aanvallen is iemand aangehouden. Niet alle geweldplegers werden in de boeien geslagen. Zo werd een man op het Schouwburgplein met een mes in zijn gezicht gestoken. De daders wisten te vluchten.
Vraag ik mij ook af, je hoort altijd gezeik uit die richting bij grote evenementenquote:Op zondag 31 juli 2011 11:25 schreef Schunckelstar het volgende:
kan er in die hoek überhaupt wel ooit iets georganiseerd worden dat zonder problemen verloopt?
je zult er maar wonen
quote:Op zondag 31 juli 2011 11:25 schreef Schunckelstar het volgende:
kan er in die hoek überhaupt wel ooit iets georganiseerd worden dat zonder problemen verloopt?
je zult er maar wonen
Zo gaat dat als een feest groter is dan 10 man en een schaap.quote:Op zondag 31 juli 2011 11:25 schreef Salamando het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook af, je hoort altijd gezeik uit die richting bij grote evenementen.
Wat?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:26 schreef o.us het volgende:
De Rotterdamse stadsregio moet gewoon onafhankelijkheid zoals Hong Kong die had ook krijgen met al die haat tegen deze mooie stad.
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aaaaaaaaaaaaach ja. Er wordt wel eens wat geruzied, maar het wordt altijd weer goedgemaakt!
[ afbeelding ]
Voor één keer ben ik het met je eens.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:26 schreef o.us het volgende:
Rotterdam. De Rotterdamse stadsregio moet gewoon onafhankelijkheid zoals Hong Kong die had ook krijgen met al die haat tegen deze mooie stad.
We hebben Europa's meest belangrijkste en grootste haven, genoeg toerisme en werkgelegenheid = goede economie.
Ik voorspel dan niets meer dan goede dingen.
Aaaaaaaaaaaaach ja. Er wordt wel eens wat geruzied, maar het wordt altijd weer goedgemaakt!
[ afbeelding ]
LOL Het zou je kind maar wezen! Wat ben je dan trots he?quote:Op zondag 31 juli 2011 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
gatverdammequote:Op zondag 31 juli 2011 14:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[ afbeelding ]
Jouw soort moeten we ook niet.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik vind Rotterdam ook echt helemaal niks
Ik ben zelf Amsterdammer.
Toen ik er een keer voor mijn werk moest wezen kon ik een adres niet vinden.
Ik stapte de auto uit en vroeg 2 gasten de weg.
Zeggen ze "Jou soort motte we hier niet, je hebt een Amsterdam accent dus je zal wel Ajacied zijn"_
Sowieso, dat zomer carnaval...
Alleen maar antilianen en andere soorten negers die staan te blowen, mensen beroven en ruzie zoeken
En ben je ajacied?quote:Op zondag 31 juli 2011 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik vind Rotterdam ook echt helemaal niks
Ik ben zelf Amsterdammer.
Toen ik er een keer voor mijn werk moest wezen kon ik een adres niet vinden.
Ik stapte de auto uit en vroeg 2 gasten de weg.
Zeggen ze "Jou soort motte we hier niet, je hebt een Amsterdam accent dus je zal wel Ajacied zijn"_
Sowieso, dat zomer carnaval...
Alleen maar antilianen en andere soorten negers die staan te blowen, mensen beroven en ruzie zoeken
[ afbeelding ]
Wat maakt het uit of hij ajacied is klapjosti.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:23 schreef Piye het volgende:
[..]
En ben je ajacied?
Trouwens Rotterdam haten door het gedrag van 2 gasten maakt je net zo zielig als Rotterdammers die Amsterdam haten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |