Dat dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Pfff werd kotsmisselijk wakker vanochtend, ik slaap ook vrij slecht. Ook het vele zitten achter de computer op werk begint moeizaam te verlopen, 's avonds heb ik namelijk best wel erge rugpijn. Gelukkig kan mijn man wel masseren
is het al 4 uur???
*check* Weet ook niet hoe ik moet zitten, ben maar aan het wiebelen op mijn stoel. Is eerder naar huis gaan geen optie TAP? Ik kijk het hier ook nog even aan, maar ik laat een collega alleen achter en vind ik ook zo sneu, maar het is relatief rustig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Kak, de rugpijn begint nu al. Gisteren pas toen ik richting huis ging. Ik probeer wel wat heen en weer te lopen, maarja. Ben even niet blij...
Nee, ik heb bijna geen uren meer over en wil perse pas 2 januari weer beginnen. Het is uitzingen t/m volgende week donderdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:29 schreef Susie het volgende:
[..]
*check* Weet ook niet hoe ik moet zitten, ben maar aan het wiebelen op mijn stoel. Is eerder naar huis gaan geen optie TAP? Ik kijk het hier ook nog even aan, maar ik laat een collega alleen achter en vind ik ook zo sneu, maar het is relatief rustig.
hmm, dat dikke badlaken had ik eigenlijk willen voorkomen, want die blijft niet netjes recht liggen omdat omdraaien in bed niet zo soepeltjes gaat.. En door dat opgekrulde badlaken krijg ik weer striemen over m'n hele zijkant (waardoor ik ook weer wakker wordt want het is ook nog eens pijnlijk op een gegeven moment..)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 12:40 schreef mefke79 het volgende:
Tip: als je een gewone waterdichte molton voor een eenpersoonsbed of kinderbed koopt en die onder je hoeslaken legt, slaap je nog beter dan die moltonhoeslakens want dat zweet toch nog best wel. Ik had er voor de zekerheid dan nog een dik badlaken tussen liggen.
MJ, succes en sterkte. Ik hoop dat je meisje nog heel lang binnenblijft.
En alle llm'ers succes met het weer!
Misschien een beetje huisvlijt: handdoek met een paar kleine steekjes vastzetten op het waterdichte ding?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:24 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
hmm, dat dikke badlaken had ik eigenlijk willen voorkomen, want die blijft niet netjes recht liggen omdat omdraaien in bed niet zo soepeltjes gaat.. En door dat opgekrulde badlaken krijg ik weer striemen over m'n hele zijkant (waardoor ik ook weer wakker wordt want het is ook nog eens pijnlijk op een gegeven moment..)
Maar goed nog hoogstens 4 weken en 2 dagen afzien, komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |