hmmm.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://mens-en-samenlevin(...)eur-rood-oranje.html
Nog wat opties.
Mooie kleur is rood.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hmmm.
'kweeniet wat ik ervan moet denken.
Alleen als je tegelijkertijd ook chemicaliën en kunstmest gaat bestellen en je een wapenvergunning hebt. Die combo kan wel eens wat alarmbellen doen rinkelen.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je nu dat spel Call of Duty: Modern Warfare 2 wilt gaan kopen, ben je dan ook direct verdacht?
quote:Morrissey licht Breivik-uitspraak toe (maar zegt niet sorry)
De voormalige Smiths-frontman zei dat de dodelijke aanslagen in het niets verzinken in vergelijking met de praktijken van McDonald's en Kentucky Fried Chicken. Wereldwijde protesten volgden op deze uitspraak, die als een bagatellisering van de terroristische aanslagen wordt beschouwd.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)egt-niet-sorry.dhtml
In Noorwegen wel, want daar is de consensus nu dat als je schietspellen speelt je iedereen wilt vermoorden. Guns don't kill people mouseclicks kill people.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je nu dat spel Call of Duty: Modern Warfare 2 wilt gaan kopen, ben je dan ook direct verdacht?
quote:Op zondag 31 juli 2011 12:04 schreef yvonne het volgende:
Het wordt doller en doller.
Triest
Anders Breivik liet zich met plastische chirurgie tot een echte Ariër maken'
[..]
http://www.welingelichtek(...)hte-arier-maken.html
dat denkt Janne Kristiansens grote duim zeker.quote:denkt Janne Kristiansen,
ja, het begint nu lastig te worden onzinverhalen tussen het echte nieuws weg te filteren.quote:Op zondag 31 juli 2011 15:54 schreef Klaudias het volgende:
[..]
[..]
dat denkt Janne Kristiansens grote duim zeker.
Volkomen mee eens. Ik kijk neer op al die mensen die nu nog meer olie op het vuur gooien. Zowel links als rechts. En vooral de politici die weer misbruik maken van deze tragedie.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:04 schreef Oud_student het volgende:
We zijn nu al bij het 335e Breivik gerelateerde topic, tijd voor een tussenbalans.
Wat ik zie is dat van links en rechts zodang wordt gereageerd, dat de tegenstellingen als maar toenemen (polarisatie). Dit is een ideale voedingsbodem voor de ultra-rechtsen (nee ik bedoel niet Wilders) en de Haat-baarden.
"Onze" politici doen niet veel anders dan de usertjes op FOK nl. elkaar de schuld geven (en vooral richting Wilders, omdat het al meer dan een jaar lang alleen maar over Wilders gaat in de NL politiek).
De taak van "onze" politici zou moeten zijn de rechtsstaat op een steviger fundament te zetten om alle fundamentalistische terreur de wind uit de zeilen te nemen, maar ik ben zeer pessimistisch. Ook de arrogante wereldvreemde houding van de Noorse regering, die alles bij het oude wil houden draagt er niet aan bij.
De kop in het fjord houdingquote:Op zondag 31 juli 2011 16:09 schreef Klaudias het volgende:
Op welke houding van de Noren doel je op?
Dat ze niet direct hervormingen binnen de politie opstarten bijv.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:09 schreef Klaudias het volgende:
Op welke houding van de Noren doel je op?
Ja dat is goed samengevat, waar we heen moeten is naar een versterking van onze rechtsstaat die de wind uit de zeilen neemt van elke fundamentalistische stroming.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:16 schreef GreatPretender het volgende:
Dus polariseren is niet goed, en de boel bij elkaar proberen te houden is ook niet goed?
Ik kijk niet neer op die mensen, ik maak me zelf er wrs ook wel schuldig aan, het is pure frustratie. Wat erger is dat "onze" politici ook niet boven het niveau van FOK uitkomen.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:12 schreef Lagrinta het volgende:
Volkomen mee eens. Ik kijk neer op al die mensen die nu nog meer olie op het vuur gooien. Zowel links als rechts. En vooral de politici die weer misbruik maken van deze tragedie.
Dit.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:17 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ja dat is goed samengevat, waar we heen moeten is naar een versterking van onze rechtsstaat die de wind uit de zeilen neemt van elke fundamentalistische stroming.
Hmm, ik vind hem op sommige foto's er wel anders uitzien. Met name die foto met dat foute sikje had hij meer haar. Hij is nu een stuk kaler.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:04 schreef yvonne het volgende:
Het wordt doller en doller.
Triest
Anders Breivik liet zich met plastische chirurgie tot een echte Ariër maken'
[..]
http://www.welingelichtek(...)hte-arier-maken.html
De uitspraken van Morrissey moet je ook maar met een korrel zout nemen.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:38 schreef Kingstown het volgende:
Morrissey licht Breivik-uitspraak toe (maar zegt niet sorry)
[..]
Daar dacht ik ook aan, maar ze kunnen er niet veel mee. Geen invloed op dus druk over maken heeft geen zin.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:23 schreef Klaudias het volgende:
Wat zal Lacoste blij zijn dat Brevik zich zo identificeert met hun merk ... maar niet heus.
Ik luister wel naar z'n muziek...tenminste, naar The Smiths.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:23 schreef Kijana het volgende:
De uitspraken van Morrissey moet je ook maar met een korrel zout nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |