abonnement Unibet Coolblue
pi_4797728
En alweer een nieuwe .

Ennuh dit keer wat meer on-topic houden?

[on-topic]
voelde me goed.. maar nu totaal kut weer.. was maar 1 klein tegenslagje.. maar waarom voel ik me daar dan weer zo kut erdoor.. .

pi_4797765
Voel me lekker, vanochtend bij een afstudeerpresentatie geweest van m'n beste vriend. En die daarvoor een 9 gehad heeft. Dus ben zeer trots op m Zometeen gaan we lekker met zijn allen uiteten en daarna feessie bouwen in zijn nieuwe huis

Vind het alleen jammer dat ik geen smsje heb gehad van een bepaald iemand

  vrijdag 28 juni 2002 @ 16:25:05 #3
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4797776
suf...

zal ik maar een autoreply maken?

[KNE]-Mod
pi_4797782
Voel me een beetje moe, maar wel blij op het moment: heb net een nieuwe fiets, m'n vriendje komt zo en ik zie vanavond een hele goede vriendin, die ik al heeel veel te lang niet gezien heb, jippie!!!
En k ga naar Lord of the rings (voor de derde keer) met een paar vrienden vanavond..
  vrijdag 28 juni 2002 @ 16:28:01 #5
15923 Sh4keM
aei gamisu
pi_4797821
moeig, zwaar weekend gehad vorige week, beetje veel gesport afgelopen week en niet echt bij kunnen slapen.

komt verder goed, heb wel zin in vanavond, ga lekker uit

pi_4797830
Draait film nog steeds in de bioscoop, of hoe zit dat nou
Adem Beyer, Speedy J, Chris Liebing.
  vrijdag 28 juni 2002 @ 16:28:42 #7
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_4797833
Geil
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_4797844
Bored
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 28 juni 2002 @ 16:29:48 #9
15923 Sh4keM
aei gamisu
pi_4797858
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 16:28 schreef Tha-Gnome het volgende:
Draait film nog steeds in de bioscoop, of hoe zit dat nou
appart gevoel
pi_4797898
Ik voel me vrij goed. Mijn nieuwe monitor is binnen
Ik heb wel iets te kort geslapen. Maar dat mag de pret niet drukken
Zleep well my dear...
pi_4797927
Goed!Goed!Goed!
De chemo van mijn pa is waanzinnig goed aangeslagen, de hele buikholte is 'schoon' *juicht*
Ik twijfel niet meer zoveel aan mezelf
Werk gaat lekker
School is net afgelopen, dus 2 maanden geen school
Over 2 weken lekker op vakantie
Volgende weekend ff op en neer naar Engeland
Ik ben eindelijk over mijn ludduvedu heen

Kortom, life is good!

Arithmatic arithmatoc
pi_4798159
Alles behalfe goed.
En het gaat ook niet over door hier weer te posten, dus wat is het nut van deze topic's
pi_4798455
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 16:46 schreef Roefoes het volgende:
Alles behalfe goed.
En het gaat ook niet over door hier weer te posten, dus wat is het nut van deze topic's
beetje van je af schrijven.. gedachten op een rijtje zetten.. gedachten willen mededelen maar weet niet aan wie je wilt .. om maar een aantal opties op te noemen.
  vrijdag 28 juni 2002 @ 17:01:58 #14
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_4798471
Uhm lichtelijk chagerijnig, maar verders wel goed!
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_4798812
Kut... Maak door m'n fijne (not) acties op het moment meer kapot dan goed. Doe teveel m'n best om een vriendschappelijke relatie op te bouwen met m'n ex. Ik wil teveel te snel. Enige wat me kan redden is rust en tijd... Liefde is kut...
pi_4799040
Mijn zusje heeft nogal last van haar knie (mee gevallen en is gaan ontsteken).. en tja.. kon ze vandaag niet werken omdat ze die knie gestoten had.. dusss.. ben ik natuurlijk weer zo aardig om voor haar te gaan werken .. achja.. heeft zij rust.
pi_4799192
waardeloos, kapot
net een meisje van de fiets zien vallen... lag helemaal stil, stuiptrekkend... zat de hele tijd tussen bewustzijn en buiten bewustzijn in... enige wat ze kon zeggen was dat ze pijn aan haar rug had... ik snel haar fiets opzij zetten, even erbij blijven, we wouden ambulance bellen, vond de vriendin van dat meisje niet goed, andere kerel heeft gelukkig direct gebeld... toevallig kwam, net toen hij stopte met bellen, andere ambulance eraan, iedereen die ambulance stilhouden... en toen kwamen alle ramptoeristen erbij, kijken... toen konden wij niks meer doen, zijn weggegaan... dachten dat het wel goed zou komen... en later hoor ik van mijn broer, die terug kwam van zijn werk, dat ze op diezelfde plek iemand aan het reanimeren waren...

jezus... weet ik veel hoe ik me voel heel bang ofzo... kan ik zo naar het ziekenhuis gaan om te vragen hoe het met haar gaat? of zeggen ze dat toch niet? en nou niet zeuren dat het in een ander topic moet

pi_4799290
Ik voel me echt beterz!, net een vak gehaald die ik echt moest halen, heb waarschijnlijk dit jaar me Propedeuse!!! (in 1 jaar). Yahoooo!, echt wel beterz. En volgende week me laatste week school en daarna klaarrrrrrrrr
A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.
pi_4799899
ik voel me geweldig opgelucht!
ben direct naar het ziekenhuis gegaan (zie 2 posts hierboven), navraag gedaan, en ze bleek haar voet naar de klote te hebben, haar rug deed pijn en waarschijnlijk heeft ze ook nog een hersenschudding ofzo, maar ze is alweer naar huis!
heb me nog nooit zo opgelucht gevoeld!!!

-edit-
nou ik dit weer overlees klinkt het misschien een beetje raar, maar ik ben gewoon hartstikke blij dat ze niet dood is ofzo... misschien maakte ik me te veel zorgen, maar toen ik hoorde dat ze gereanimeerd werd raakte ik toch ff in paniek

[Dit bericht is gewijzigd door Nevermind op 28-06-2002 19:17]

  vrijdag 28 juni 2002 @ 19:56:35 #20
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_4800570
Best. Niet meer, niet minder.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  vrijdag 28 juni 2002 @ 20:01:23 #21
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_4800613
IK BEN SUPER-SUPER-SUPERBLIJ!!!

Heb vandaag m'n rijbewijs gehaald! En... Ook heel lekker... Ik heb gelijk (om mezelf effe te verwennen) de nieuwe CD van Beef maar effe gehaald! Zwaar relext CDtje!

* SKa_BoSS gaat zo nog effe een stukje rijden

  vrijdag 28 juni 2002 @ 21:06:40 #22
22495 RDV
Ik was hier
pi_4801436
Ik = helemaal flieft en ziet haar morgen weer
Huiswerk?! Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school!!
pi_4802129
KUT !

Verkering is sinds gisteren na 3 jaar samenzijn over en uit & alsof dat nog niet erg genoeg is, heb ik ook nog mijn reperaties voor school verknald waardoor ik nu straks nog 8 weken extra moet lessen en daarna eindelijk dat langverwachte papiertje in handen krijg. Hierdoor moet ik dus een jaar extra wachten voordat ik met een HBO opleiding kan beginnen terwijl ik daar juist zo veel zin in heb.

* SmiLeX voelt zich even niet goed worden

s.m.i.l.e.x :: synthetic machine intended for logical exploration and xenocide
pi_4805064
Klote
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 29 juni 2002 @ 01:12:26 #25
30649 RawIguana
WAANZIN<>WAANZUIT
pi_4805128
gestenigd
ik ben een goed recept voor T.V drama
  zaterdag 29 juni 2002 @ 05:11:12 #26
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4806058
Ik weet het niet meer. Input van andere mensen is niet altijd zaligmakend. Zeker geen input waar je je nog niet mee bezig hebt gehouden. Ik gooi het maar bij de chaos die in de rest van mijn hoofd heerst.

Mijn dag werd nog wel even goedgemaakt, toen ik net thuiskwam, en de beestjes (hond en kat) opgewekt om mij heen aan het dralen waren. De kat wilde uiteindelijk naar buiten, en de hond wilde op mijn bed liggen. Kijk; da's nou echte liefde .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4806156
laat maar... ochtendmoeheid denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door Mordreth op 29-06-2002 13:05]

  zaterdag 29 juni 2002 @ 07:29:24 #28
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4806162
Voel me zo verdomd alleen
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
pi_4806300
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 21:50 schreef SmiLeX het volgende:
KUT !

Verkering is sinds gisteren na 3 jaar samenzijn over en uit & alsof dat nog niet erg genoeg is, heb ik ook nog mijn reperaties voor school verknald waardoor ik nu straks nog 8 weken extra moet lessen en daarna eindelijk dat langverwachte papiertje in handen krijg. Hierdoor moet ik dus een jaar extra wachten voordat ik met een HBO opleiding kan beginnen terwijl ik daar juist zo veel zin in heb.

* SmiLeX voelt zich even niet goed worden


Kut man. Succes in ieder geval.
pi_4806306
Overigens voel ik me prima. Ik geniet van mijn nieuwe huisje en mijn relatie gaat ook op rolletjes. Kom maar op met die zomer.
  zaterdag 29 juni 2002 @ 09:49:38 #31
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_4806388
ik voel me goed, maar heb nogal wat wraakgevoelens in me zitten vanwege mijn ex, blijkbaar verveelt ie zich zo dat ie me overal zwart probeert te maken, erg irritant, maar ja ik kan me er denk ik het beste nix van aantrekken, hij probeert ook om me van FOK! af te krijgen, maar ja dat gaat hem natuurlijk op deze manier niet lukken.
Maar verder voel ik me goed op het moment gelukkig
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_4807793
Alleen

Alweer...

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4807833
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 09:49 schreef maple-leaf het volgende:
ik voel me goed, maar heb nogal wat wraakgevoelens in me zitten vanwege mijn ex, blijkbaar verveelt ie zich zo dat ie me overal zwart probeert te maken, erg irritant, maar ja ik kan me er denk ik het beste nix van aantrekken, hij probeert ook om me van FOK! af te krijgen, maar ja dat gaat hem natuurlijk op deze manier niet lukken.
Maar verder voel ik me goed op het moment gelukkig
YOU GO GIRL!

Ik voel me nog steeds best. Maar wel uitgehongerd.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_4808443
Ben zo duf als een aap... Verder wel flex
pi_4808466
Leeg. Moe. Bang. Pijn. Misselijk. Alleen. Verdrietig.. moet ik nog even doorgaan?
Is dit beleid of is hier over nagedacht?
pi_4808583
Tot mijn eigen verbazing, redelijk goed. voor de verandering
Heb vandaag m'n werk afgebeld, even geen zin in computers. Ik erger me al 4 dagen per week kapot aan die krengen.
Lekker even met mams(ja ja...) de stad in geweest. Weinig gedaan verder, maar ik ben toch blij dat ik er even uit was.
pi_4808786
Zaterdag!!
pi_4809183
aghjah het leven gaat verder zoiets heb ik nu, maar verder voel ik me vooral duf!
pi_4809983
Een beetje twijfelachtig en onzeker.
Ik wil iets vertellen aan een bepaald persoon, maar weet niet hoe.
Kan de juiste woorden niet vinden.
  zaterdag 29 juni 2002 @ 16:59:36 #40
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4810174
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 16:42 schreef Roefoes het volgende:
Een beetje twijfelachtig en onzeker.
Ik wil iets vertellen aan een bepaald persoon, maar weet niet hoe.
Kan de juiste woorden niet vinden.
Schrijf een brief, songtekst?
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zaterdag 29 juni 2002 @ 17:01:23 #41
30961 Knaller
knalt er op los
pi_4810192
Ik voel dat me blaas een beetje vol zit...
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_4810399
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 16:59 schreef sundae het volgende:

[..]

Schrijf een brief, songtekst?


Ik probeer al 45 minuten een mailtje te schrijven, maar ik kom niet verder dan 5 regels.
Ben altijd al slecht geweest in het verwoorden van mijn gevoelens, vooral als ze over bepaalde personen gaan.
Maar ik ga stug door.
pi_4810407
Moe en leeg.
#geen
pi_4810729
Opgelucht, maar ook bang.
Net even een mailtje gestuurd waarin ik vertelde wat me al een tijdje bezighield.
Dat was een hele opluchting, maar nu ben ik bang voor het antwoord dat ik krijg.

Moeilijk allemaal.

  zaterdag 29 juni 2002 @ 18:26:28 #45
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4811010
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 17:56 schreef Roefoes het volgende:
Opgelucht, maar ook bang.
Net even een mailtje gestuurd waarin ik vertelde wat me al een tijdje bezighield.
Dat was een hele opluchting, maar nu ben ik bang voor het antwoord dat ik krijg.
Beter spijt van dingen die je wel gedaan hebt, dan spijt van dingen die je niet gedaan hebt.
Maar het komt vast goed over


* Sundae voelt zich een beetje slapjes
Zometeen es ff lekker wat herinneringen ophalen, 'jeugdsentiment'

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4811109
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:26 schreef sundae het volgende:

[..]

Beter spijt van dingen die je wel gedaan hebt, dan spijt van dingen die je niet gedaan hebt.
Maar het komt vast goed over


Ik voel me echt een rund!
Had ook niet verwacht dat ik zo snel antwoord zou krijgen...
*bibber*
pi_4811114
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:33 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Ik voel me echt een rund!
Had ook niet verwacht dat ik zo snel antwoord zou krijgen...
*bibber*


Are you pondering what I'm pondering?
pi_4811176
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]


pi_4811179
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:39 schreef Roefoes het volgende:

[..]


Zomaar
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 29 juni 2002 @ 18:40:23 #50
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4811181
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 17:56 schreef Roefoes het volgende:
Opgelucht, maar ook bang.
Net even een mailtje gestuurd waarin ik vertelde wat me al een tijdje bezighield.
Dat was een hele opluchting, maar nu ben ik bang voor het antwoord dat ik krijg.
*het gevoel kent*

Verder vanmiddag ff lekker weze shoppen met 'n vriend van me, al veel te lang niet gedaan, daarna nog ff terrasje gepakt, relaxen! En nog een aardig koopje gehad ook. Feels good! Maarja, bankrekening = aardig empty nu

En vnaaf weer ff stappen, dus wel topdagje vandaag!

pi_4811193
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:40 schreef Rampage2K het volgende:

[..]

*het gevoel kent*

Verder vanmiddag ff lekker weze shoppen met 'n vriend van me, al veel te lang niet gedaan, daarna nog ff terrasje gepakt, relaxen! En nog een aardig koopje gehad ook. Feels good! Maarja, bankrekening = aardig empty nu

En vnaaf weer ff stappen, dus wel topdagje vandaag!


Hehe dat doe ik ook graag, hoewel mijn bankrekening het ook minder leuk vind.
pi_4811206
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Zomaar


*hoofd krabt*

pi_4811248
voel me
pi_4811259
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:42 schreef Roefoes het volgende:

[..]

*hoofd krabt*


Mag ik je geen -je meer geven?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4811269
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mag ik je geen -je meer geven?


Alleen als je het meent.
stop dus maar?
pi_4811345
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:48 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Alleen als je het meent.
stop dus maar?


Is omdat je lief bent... kee?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4811359
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is omdat je lief bent... kee?


Hoe weet je nou dat ik lief ben? Je kent me alleen van het Fok! en ICQ.
Misschien ben ik wel een vreselijke klootzak irl...
pi_4811369
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:57 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Hoe weet je nou dat ik lief ben? Je kent me alleen van het Fok! en ICQ.
Misschien ben ik wel een vreselijke klootzak irl...


Och ja, wat niet weet, wat niet deert
Kom dan naar Parkpop, dan kan ik zien hoe je irl bent

Hmm, slowchat mag eigenlijk niet in R&P... verder op ICQ

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4811383
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Och ja, wat niet weet, wat niet deert
Kom dan naar Parkpop, dan kan ik zien hoe je irl bent

Hmm, slowchat mag eigenlijk niet in R&P... verder op ICQ


slowchat = leuk
*toch op icq verder gaat*
pi_4811456
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 14:19 schreef Donuts-n-Glory het volgende:
Leeg. Moe. Bang. Pijn. Misselijk. Alleen. Verdrietig.. moet ik nog even doorgaan?
*kent het gevoel

What's the matter?

amper beweegt het woord amper in de wind die nergens is
  zaterdag 29 juni 2002 @ 19:12:58 #61
31454 dooMoon
-- leeg --
pi_4811525
voel me zwaar klote,.. maar toch is het wel 'prettig' (niet het juiste woord maar weet ff niets anders) om hier zoveel herkenbare dingen te lezen,.. al schiet ik er eigenlijk niet echt veel mee op...
[i] open wonden zeggen ze, genezen met de tijd [br] maar zeg me dat het overgaat, en geef me zekerheid [/i]
  zaterdag 29 juni 2002 @ 19:17:49 #62
22259 Fogerty
slapende account
pi_4811591
Onrustig! Ik had me erg verheugd op een periode van vrijheid blijheid en niets aan mijn hoofd. Maar ik merk dat ik nog maar moeilijk kan ophouden met nadenken over wat ik nou eigenlijk wil, en of ik wel of niet op die baan moet solliciteren, en dat soort dingen. En ongeduldig als ik ben wil ik ook liefst NU een antwoord op al die vragen
Hieperdepiep hoera!
pi_4811892
Moe en behoorlijk brak, net uit bed, gisteravond tot 6 uur wezen stappen.. en 'moet' vanavond weer. Dat wil zeggen, ik het iemand beloofd mee te gaan naar de More, en hij gaat het niet leuk vinden als ik af zeg.. Hopen dat ik me straks wat beter voel.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zaterdag 29 juni 2002 @ 20:44:44 #64
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4812801
*zucht*
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4812812
Blij, maar ook boos.

Blij omdat ik naar Parkpop wil, maar boos omdat ik geen vervoer heb. Ook boos omdat ik geen flauw idee heb hoe ik daar met de trein moet komen.

zie ik Mini_rulez nog niet

  zaterdag 29 juni 2002 @ 22:03:30 #66
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_4813743
Op dit moment voel ik me heel raar, bizar. Ik heb om de haverklap rillingen over mijn lijf. En dat is niet omdat ik het koud zou hebben. Nee, ik heb last van een soort flashbacks. En dat zijn geen prettige flashbacks. Het zijn geen flashbacks a la LSD zeg maar, maar meer hele nare gevoelens. Vorig jaar, omstreeks deze periode zat ik in een hele zware depressie. En die gevoelens steken weer de kop op. Een aantal weken geleden zei ik notabene nog dat ik me beter voelde dan ooit tevoren. Maar als ik nu naar mezelf kijk, denk ik dat het helemaal niet het geval is.
Wat is er toch gebeurd, wat dit weer allemaal heeft kunnen 'triggeren'. Net nu ik dacht dat het weer een beetje ging en alles weer op de rails had.
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
  zaterdag 29 juni 2002 @ 22:55:50 #67
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4814319
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 18:33 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Ik voel me echt een rund!
Had ook niet verwacht dat ik zo snel antwoord zou krijgen...
*bibber*


Hoezo een rund?
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4814669
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 22:55 schreef sundae het volgende:

[..]

Hoezo een rund?


Vroeg ik me ook af
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4816083
Ik voel me nu echt super blij, vandaag een kamer gevonden in Enschede op de campus van de UT, en vanavond nog lekker gedanst met een heel leuk meisje , dus me dag kan niet meer stuk. Gister was het wat minder vanwege de NS, ik heb er 4:15 uur over gedaan om van Rotterdam naar Alexander te gaan, terwijl je er normaal 2:15 uur over doet. Maar ik voel me nu echt SUPER
pi_4817894
Best wel nerveus, maar ook blij Ik gaat lekker naar Parkpop!
Kijken of ik nog wat Fok!kers tegen het lijf loop
pi_4817978
Erg moe, druk in mijn hoofd.
#geen
  zondag 30 juni 2002 @ 16:03:53 #72
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4820451
HE-LE-MAAL verrot van gister, heel me lijf is moe en sloom, heb me volgens mij gewoon systematisch gesloopt de laatste 2 dagen .
pi_4820484
niet zo blij, k ga zo op vakantie.. en ik ga m'n vriend enorm missen
  zondag 30 juni 2002 @ 16:51:04 #74
22259 Fogerty
slapende account
pi_4820881
G*dvertering, ik ben vandaag op wel heel harde wijze herinnerd aan wat een kater nou ook alweer was...gelukkig gaat het nu weer een klein beetje
Hieperdepiep hoera!
  zondag 30 juni 2002 @ 16:53:36 #75
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4820901
EENZAAM
Asumption is the mother of all fuck-ups
  zondag 30 juni 2002 @ 19:25:35 #76
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4822387

Bah.

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4823481

Parkpop was vet!

Mini_rulez niet gevonden.

  zondag 30 juni 2002 @ 20:50:44 #78
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4823541
Gespannen (morgen herkansingen die ik goed moet maken)
Blij (vakantie)
Beetje eenzaam (geen vriendin)
Nog meer?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 30 juni 2002 @ 21:04:20 #79
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4823846
Moe, maar nog altijd gelukkig.
pi_4824603
verveeld, en nog licht aangeschoten van vanmorgen
  zondag 30 juni 2002 @ 21:46:21 #81
13452 Ketel_1
sedert 1691
pi_4824619
moe en slaperig.
[url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
  zondag 30 juni 2002 @ 21:49:38 #82
20597 SpaceAce
So Psyched
pi_4824684
Ik voel me nu wel lekker ja beetje moe, zwaar weekend, maar wel voldaan! Leuk weekend wel gehad ja!
  zondag 30 juni 2002 @ 22:00:48 #83
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4824878
Ik heb net een minuut of 5 apatisch voor me uit zitten staren. Toen kwam ik er pas achter dat ik dat aan het doen was. Wat opzich natuurlijk ook wel weer scheelde, want dat betekende dat ik toch wel wat aan het doen was. En iets, is altijd beter dan niets.

Waarom blijven die tranen nou elke keer alleen maar prikken? Waarom komen ze er niet eens uit?! Zit ik elke keer met een prop in mijn keel hoofdpijn te kweken, voor niks. De beloning blijft uit, om het zo maar te zeggen. En als mensen niet genoeg beloond worden, gaan ze zwelgen in zelfmisere.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4832023
Ik voel me enigsinds aan het lijntje gehouden, maar toch ook weer niet. Weet niet precies wat het nou is.
  maandag 1 juli 2002 @ 17:10:14 #85
22259 Fogerty
slapende account
pi_4834382
*snif*
Partir, c'est mourir un peu
Er lag een envelop in de brievenbus, met een afscheidskaartje van een leerlinge: "veel geluk op uw reis, ik zal u best missen" en een kettinkje ("dit moet u altijd bij u dragen, want het brengt geluk")

WAT LIEF!
*snotter*

Natuurlijk ga ik nog steeds juichend weg van die school en bijbehorende achterlijke collega , maar dit doet me toch wel wat

Hieperdepiep hoera!
  maandag 1 juli 2002 @ 17:16:00 #86
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4834430
quote:
Op maandag 01 juli 2002 17:10 schreef Fogerty het volgende:
*snif*
Partir, c'est mourir un peu
Er lag een envelop in de brievenbus, met een afscheidskaartje van een leerlinge: "veel geluk op uw reis, ik zal u best missen" en een kettinkje ("dit moet u altijd bij u dragen, want het brengt geluk")

WAT LIEF!
*snotter*

Natuurlijk ga ik nog steeds juichend weg van die school en bijbehorende achterlijke collega , maar dit doet me toch wel wat


Lief

ontopic: hongerig!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 1 juli 2002 @ 17:41:09 #87
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4834703
Ik had vandaag een heleboel moeten doen.
Ik heb niks gedaan. Ik heb een afspraak vergeten.
Ik heb hoofdpijn. Ik voel me ellendig. Ik voel me alleen.
Ik voel me onbegrepen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4835430
Ik voel me ieder uur rottiger.

Meisjes... Ze hadden die wezens nooit moeten uitvinden...

  maandag 1 juli 2002 @ 19:01:25 #89
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4835519
quote:
Op maandag 01 juli 2002 18:53 schreef raaaar het volgende:
Ik voel me ieder uur rottiger.

Meisjes... Ze hadden die wezens nooit moeten uitvinden...


Hetzelfde geldt voor mannen.. Wilde het net gaan posten..
Maar aan de andere kant zijn ze ook wel weer heel fijn om mee om te gaan, en zou ik ze niet kunnen missen.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4835559
quote:
Op maandag 01 juli 2002 19:01 schreef sundae het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor mannen.. Wilde het net gaan posten..
Maar aan de andere kant zijn ze ook wel weer heel fijn om mee om te gaan, en zou ik ze niet kunnen missen.


Dat geld ook wel voor meisjes/vrouwen, al merk ik daar nu niets van.
  maandag 1 juli 2002 @ 21:29:06 #91
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4837871
Mwah, niet echt top.
Beetje in spanning, wachtend tot m'n ex op m'n mailtje replyd....
  maandag 1 juli 2002 @ 22:13:38 #92
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4838519
quote:
Op maandag 01 juli 2002 18:53 schreef raaaar het volgende:
Ik voel me ieder uur rottiger.

Meisjes... Ze hadden die wezens nooit moeten uitvinden...


Girls, good to have, hard to get
[edit]Geniaal onderschrift eigenlijk wat ik net verzin FF me profiel aanpassen[/edit]

Maja, ik ben nu ongeloooooooflijk moe. Lekker vroeg me bedje in denk ik. Kheb zin in het eindfeest. Zo'n gevoel van er gaat wat gebeuren, kweet niet wat, kweet niet wie, en het boeit me ook niet als er nix gebeurd. HEERLIJK!!!

En het is vakantie, maar het regende vandaag Ach ja, je kan niet alles hebben he

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_4838586
quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 16:24 schreef r0b1n het volgende:

Vind het alleen jammer dat ik geen smsje heb gehad van een bepaald iemand


tis alweer paar daagjes terug..maar als je mij bedoelt(?) ..spijt mij

en ik voel me top!

  maandag 1 juli 2002 @ 22:19:38 #94
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4838613
quote:
Op maandag 01 juli 2002 22:18 schreef Lovely-Lili het volgende:
en ik voel me top!
Let me guess..

Jouw vriend of vriendin foto topic :) ?

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 1 juli 2002 @ 22:20:05 #95
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4838620
quote:
Op maandag 01 juli 2002 19:05 schreef raaaar het volgende:

[..]

Dat geld ook wel voor meisjes/vrouwen, al merk ik daar nu niets van.


Dat komt wel weer
Ook al is dat soms moeilijk te geloven

Ontopic:
Ik weet niet of ik nu blij of verdrietig moet zijn. Denk dat ik nu heel eventjes voor het laatste kies..

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4838662
Opgelucht, maar ook enigsinds verdrietig.
Tja, het antwoord waar ik al bang voor was.
Toch ben ik blij dat ze het gewoon vertelde ipv er omheen te draaien.
*zucht*

en weer een tegenslag erbij, hoelang zou ik het nog volhouden?

  maandag 1 juli 2002 @ 22:24:42 #97
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_4838681
down
En ze leefden nog lang en gelukkig
  maandag 1 juli 2002 @ 22:27:32 #98
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4838721
Ik heb het koud, maar verder voel ik me voldaan, verwend , en relaxed. *zucht*
pi_4838793
Ik weet het niet precies. Iemand vertelde mij iets waar ik al bang voor was.
Tja, life goes on zeggen ze.
Voor mij hoeft het niet meer, ben het zat.
pi_4841423
Eigenlijk wel owkeej, maar toch knaagt er iets...
Komt het omdat ik de hele dag nix heb gedaan terwijl ik wel wat had moeten doen of issut iets anders.... (iets anders denk')

Maar gelukkig voor mij knaagt het niet hard genoeg

*Di's egt het betere topic ff spuien...*

pi_4841486
Gedrukt... want ik moet naar de plee!!
Use & Abuse... Good & Bad Times
pi_4841504
LOL
pi_4843835
Goed

Eindelijk weer eens een beetje uitgeslapen... dadelijk naar de psychologe (moet ik me schamen om dat hier te posten?) en dan maar es kijken of iemand zin heeft om iets te gaan doen vanmiddag...

Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 2 juli 2002 @ 12:00:32 #104
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4845778
Fijn, nog meer en wat moe en brak en ik ga maar 's ontbijten...
pi_4845882
Klote
Weer z'n nutteloze lange dag voor de boeg.
Ik ben toe aan vakantie, en hopelijk is dat het laatste wat ik zal doen in m'n leven.
Als het einde van m'n vakantie naderd zoek in een mooie hoge berg in Zwitserland op.
pi_4846164
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 09:30 schreef Mini_rulez het volgende:
dadelijk naar de psychologe (moet ik me schamen om dat hier te posten?)
Ofcourse not!

. .

pi_4846388
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 12:24 schreef matthijn99 het volgende:

[..]

Ofcourse not!

. .


Precies!
Ik wou dat ik het kon, maar ik verrek het.
pi_4846480
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 12:37 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Precies!
Ik wou dat ik het kon, maar ik verrek het.


Deed ik eerst ook... maar je moet trots en wantrouwen aan de kant zetten... elke kans aangrijpen om hier uit te komen.

Ontopic: goed, kga zo ff de stad in met 2 vriendinnen

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 02-07-2002 12:44]

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4846499
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 12:42 schreef Mateyo het volgende:
Beetje down ---> Wie helpt mij mijn 'love at first sight' te vinden
Tja, ik heb het gelezen. Maar er is weinig dat je kunt doen.
Je kunt oproepen plaatsen in verschillende bladen en kranten, maar de kans dat zij dat leest en ook reageert is vrij klein ben ik bang.
pi_4846791
nuttig!
right cookie
  dinsdag 2 juli 2002 @ 14:11:24 #112
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_4847852
wat ik nu voel? Zin om even iemand op te bellen.
En that's what I'ma gonna do!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 2 juli 2002 @ 17:28:53 #113
23920 Nitroglycerine
I'm kinda...... explosive
pi_4851452
ronduit klote

raak m'n vrienden bij bosjes kwijt zonder dat ik er een reden voor kan aanwijzen
m'n relatie is over
ruzie met m'n vader

.....

Confucius zei ooit eens: Tis maar Fok! weet je. Een simpel forum op het internet. [br] 14-11-2003: De JA-zeg-dag :D
  dinsdag 2 juli 2002 @ 17:41:06 #114
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4851704
Kheb me vanmiddag even kwaadgemaakt. Heb een leuke baan op het oog (moet alleen nog even terugmailen) en wellicht een leuke baan via het uitzendbureau. Zo nog effe lekker mekkeren tegen mijn psychotherapeut, en dan is k_i_m weer helemaal up to date.

Ik ben benieuwd of ik daar morgen nog steeds zo over denk.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 2 juli 2002 @ 18:18:35 #115
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_4852377
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 17:41 schreef k_i_m het volgende:
Kheb me vanmiddag even kwaadgemaakt. Heb een leuke baan op het oog (moet alleen nog even terugmailen) en wellicht een leuke baan via het uitzendbureau. Zo nog effe lekker mekkeren tegen mijn psychotherapeut, en dan is k_i_m weer helemaal up to date.

Ik ben benieuwd of ik daar morgen nog steeds zo over denk.


dat mag je me morgen allemaal lekker vertellen
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 2 juli 2002 @ 18:28:48 #116
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4852526
Goed!!!

Klein gevoel van gemis in mn hartje.. maar dat is ook snel weer opgelost..

  FOK!fotograaf dinsdag 2 juli 2002 @ 19:01:06 #117
18921 freud
Who's John Galt?
pi_4853050
K L O T E

Net zwaar afgewezen door iemand die ik echt leuk vindt, maar aan de andere kant ook weer verward vanwege mijn ex. Daarbij superdruk op werk, operatie voor de boeg en hoge rekening garage wegens botsing.

Not my millennium...

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_4853530
Beetje moe, maar wel goed!
pi_4853545
Goed, leuke dag vandaag, om de vakantie goed te beginnen
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 2 juli 2002 @ 19:29:13 #120
29782 MonKi
Same Shit Every Dat
pi_4853551
verneukt
Hier heb je een kwartje bel iemand die het wel scheelt
  dinsdag 2 juli 2002 @ 19:41:18 #121
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4853751
Licht aangeschoten, geinspireerd, vol met , rust en warmte.
  dinsdag 2 juli 2002 @ 20:13:58 #122
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4854325
Neutraal.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 2 juli 2002 @ 20:32:10 #123
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4854641
Jubilate. Exultate.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_4856354
Ziek, van deze computer die steeds vast loopt en
gestressed, want ik moet 3 verslagen af hebben voor volgende week!
verliefd, ik put energie uit haar liefde!
eenzaam, want ze is er nu niet....
opgelucht, als ik realiseer dat ik het hele weekend bij haar ben en de verslagen af zal hebben...

Dit in een totaal pakketje voel ik nu...
Twisted tussen stress -Chez en flex -Chez

  dinsdag 2 juli 2002 @ 22:08:53 #125
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_4856358
Aardig goed, vandaag ff (snel) met m'n ex gepraat en gaan weer wat beter met elkaar om (wordt iig de bedoeling), 't was ff , we waren beide ff wat te eigenwijs, nu ff goedgepraat. (klinkt vast wazig, maarja, boeiend )

Morgen er weer vroeg uit, maarja, het went (hoop ik )

pi_4857536
eigenlijk extreem brak,... maar nog steeds nuttig
right cookie
  dinsdag 2 juli 2002 @ 23:10:45 #127
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4857580
Beetje gestressed, maar voor de rest heel prima, omdat ik binnenkort mijn allerliefste weer ga zien
For great justice!
pi_4858071
Depressief vanwege een mailtje dat ik gekregen heb van een vriendin.
#geen
  woensdag 3 juli 2002 @ 00:44:41 #129
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4859679
Lichtelijk aangeschoten, vaag in m'n hoofd maar verder wel redelijk
Heerlijk slapen zo
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4860098
  woensdag 3 juli 2002 @ 12:15:59 #131
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4863669
Ik ook , erg en
pi_4863763
Ik voel me een beetje omdat ik m'n lieve lightgirl mis
pi_4864933
Ziek (keelontsteking)
Beetje verdrietig/teleurgesteld ( iets op fok gelezen van vriendje)
Kut ( ik ga niet over)
Blij ( vakantie, morgen winkelen met mijn zus)
pi_4865139
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 12:15 schreef SoM het volgende:
Ik ook , erg en
Jaaaaaaa ik ooooooooooooooook!!!
*blij*
  woensdag 3 juli 2002 @ 14:04:03 #135
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4865198
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 13:47 schreef Marloekoe het volgende:
Ziek (keelontsteking)
Beetje verdrietig/teleurgesteld ( iets op fok gelezen van vriendje)
Kut ( ik ga niet over)
Blij ( vakantie, morgen winkelen met mijn zus)
Beterschap en sterkte!!

Ik ben blij! Ik ben over, joepi!

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 3 juli 2002 @ 14:23:11 #136
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4865446
Goed..
wel heel erg moe..
Maar verder blij..
had mailtje van vriend in mn mailbox..
pi_4866568
Werk
pi_4869261
Ben nu thuis, maar kan niet zeggen dat ik me beter voel.
Gelukkig nog maar 3 weken tot m'n vakantie begint.
pi_4869505
ik voel me kutkutkutkutkutkutkutkutkut, leeg, verdrietig, boos maar er zal ergens nog wel iets positiefs zitten, want ik leef en functioneer nog (en nee, ik ben niet suicidaal)
Hip Huismusje in De Grote Stad
  woensdag 3 juli 2002 @ 22:28:08 #140
22259 Fogerty
slapende account
pi_4873925
Bah
Ik verdien beter dan dit. Zo veel beter

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 04-07-2002 02:53]

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 3 juli 2002 @ 22:29:28 #141
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4873957
Lichtelijk blij vanwege Richard.
En verder net zo stabiel en neutraal als de rest van het jaar.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4873988
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lichtelijk blij vanwege Richard.
En verder net zo stabiel en neutraal als de rest van het jaar.
Wie is dat?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4874232
In een verrukkelijke extase, mede veroorzaakt door de bewonderenswaardige pracht en kracht van de Psilocybin Cubensis.
Is it washable?
  woensdag 3 juli 2002 @ 22:46:12 #144
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4874252
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 22:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wie is dat?


TENNIS. Maar dat blijft niet zo lang hangen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4875350
Knuffelbui
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 3 juli 2002 @ 23:51:36 #146
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_4875582
Is wel eens beter geweest, vooral eenzaam en uitzichtloos nu
For great justice!
  woensdag 3 juli 2002 @ 23:54:17 #147
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4875626
Aangeschoten.. hihihihi...
pi_4875890
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Knuffelbui
Uh... Wanneer heb jij geen zin om te knuffelen?

pi_4875907
Moe, en ik ga nu lekker een tukkie doen!
pi_4875918
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:08 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Uh... Wanneer heb jij geen zin om te knuffelen?


Tja eh... zie ondertitel

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4875952
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja eh... zie ondertitel


En je zit volgens mij ook 24/7 op Fok! Ik post iets en geen 5 min later ben jij er ook weer!
Maar ik zou gaan slapen...

pi_4875971
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:13 schreef Roefoes het volgende:

[..]

En je zit volgens mij ook 24/7 op Fok! Ik post iets en geen 5 min later ben jij er ook weer!
Maar ik zou gaan slapen...


Tja ik hou topics bij waar ik zelf gepost heb...

Truste

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4876044
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja ik hou topics bij waar ik zelf gepost heb...

Truste


En nog een beetje m'n fotoboek dingus vervuilen ook! Waar moet het heen met die jeugd van tegenwoordig...

pi_4876075
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:18 schreef Roefoes het volgende:

[..]

En nog een beetje m'n fotoboek dingus vervuilen ook! Waar moet het heen met die jeugd van tegenwoordig...


Sowwy
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4876514
Liefjens, niet zo slowchatten hier, hoor.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_4876531
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:51 schreef shmoopy het volgende:
Liefjens, niet zo slowchatten hier, hoor.
Eindelijk, Shmoopy weet nu hoe ze de komma op een juiste manier moet hanteren!

Ik voel me opeens bijzonder goed!

Is it washable?
pi_4876567
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:51 schreef shmoopy het volgende:
Liefjens, niet zo slowchatten hier, hoor.
Sorry Shmoop
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4879079
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Sorry Shmoop


*ook sorry doet*

Ontopic:
Best wel brak.
M'n haar zit niet goed en ik moet zo naar m'n werk.
Kan niet wachten tot m'n vakantie begint!

  donderdag 4 juli 2002 @ 09:35:15 #159
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4879127
* Lord Dreamer voelt zich uitstekend .. wel wat minder geslapen, maar ja dat heb ik wel vaker in een nieuw huis .

Voor de rest ben ik wakker, lichamelijk en geestelijk wakker en voel me dus prima .

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 4 juli 2002 @ 10:41:58 #160
30721 Bhorka
Niet Natuurlijk :+
pi_4879635
*gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap*

dat vat het ongeveer wel samen

Wat een kutsig had ik eigenlijk :{
pi_4879646
ZWAAAR kote
het wat geweest is, maakt door samen te zijn, wat nieuws
  donderdag 4 juli 2002 @ 11:36:15 #162
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4880239
Ik had er gisteravond duidelijk 1 teveel op..
en dat voel ik nu wel ff duidelijk..
  donderdag 4 juli 2002 @ 11:45:26 #163
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4880351
Heel erg verward.. Aan de ene kant heel fijn, fijne avond gehad gister. Maar aan de andere kant helemaal gek, en een beetje verdrietig..

* Sundae heeft even een knuffel nodig..

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4880404
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 00:52 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

Eindelijk, Shmoopy weet nu hoe ze de komma op een juiste manier moet hanteren!

Ik voel me opeens bijzonder goed!


Nou, hier knap ik ook wel erg van op.

* shmoopy heeft een 'warrige' dag, ben in staat tandpasta op m'n brood te smeren enzo.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 4 juli 2002 @ 11:50:58 #165
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4880425
Kut
pi_4880944
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 11:50 schreef SoM het volgende:
Kut
Da's weer eens wat anders
wat is loos?
pi_4881910
Moe!! Wil alleen maar slapen. Nog paar uurtjes werken, dan naar huis, lekker tutten met maskertjes enzo en dan om 10 uur naar bed met boekje.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  donderdag 4 juli 2002 @ 14:51:17 #168
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4883053
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 11:50 schreef SoM het volgende:
Kut

* ThE_ED too

[KNE]-Mod
  donderdag 4 juli 2002 @ 14:54:36 #169
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4883100
Jank ineens de tranen uit m'n kop. Angsten van alle jaren, trauma's, verdriet wat ik nooit heb kunnen uiten, het komt er ineens allemaal uit. Ik voel me zo verdrietig, zo alleen.
Ik voel me weer het kwetsbare kind van vroeger, het kind dat zich niet kon verweren, het kindje in me wat zo vaak zo bot behandeld is. En even huilen helpt gewoon. Begin zelfs te kokhalzen van al dat huilen, het is alsof iets diep van binnen, uit een verre, gore beerput, omhoog getrokken wordt en uit me gespuugd wordt. Ik wil er vanaf, van het verdriet van vroeger. Ik wil door. Ik wil niet meer leven in angst, in schaamte, ik wil zo graag opnieuw beginnen.
Ik wil het kind achter me laten en volwassen worden.

[Dit bericht is gewijzigd door SoM op 04-07-2002 15:15]

  donderdag 4 juli 2002 @ 14:57:53 #170
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4883138
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 14:54 schreef SoM het volgende:
[..]
Ow... Maris toch.... ik weet ff niks beters van je een dikke knuffel te geven.

Huilen kan ik niet meer, niet echt goed meer iig, gisteravond rolden nog wel de tranen over mijn wangen maar veel verder dan 4 kom ik ook niet. Ze willen niet, vanochtend keihard CDtje opgezet...

[KNE]-Mod
  donderdag 4 juli 2002 @ 15:01:12 #171
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4883184
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 14:57 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ow... Maris toch.... ik weet ff niks beters van je een dikke knuffel te geven.


Dank je wel. Vind je woorden op ICQ ook fijn.
  FOK!fotograaf donderdag 4 juli 2002 @ 15:32:58 #172
18921 freud
Who's John Galt?
pi_4883548
Tja, na alles shit van de afgelopen 2 weken, kreeg ik vandaag ook nog eens te horen dat ik per 1 september geen baan meer heb. Ik vraag me echt af wat er hierna weer komt.

De score so far:
- Auto ongeluk
- Opereratie (nog in planning)
- Ontslag werk

En we gaan vrolijk verder ...

PS
Ik heb de minder erge dingen nog even weggelaten, anders wordt de post zo lang, maar you get the picture...

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 4 juli 2002 @ 15:59:07 #173
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4883917
sterkte freud
[KNE]-Mod
  donderdag 4 juli 2002 @ 15:59:50 #174
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4883924
Ik ga vavond heerlijk fijn overdreven luxe eten hopen dat ik me dan beter voel. Jammer dat er geen wijn bij mag maar ach....
[KNE]-Mod
  donderdag 4 juli 2002 @ 16:05:51 #175
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4883998
Ik heb de kamer gezogen, de afwas gedaan, de was opgevouwen en kamers opgeruimd en ik voel me beter
  donderdag 4 juli 2002 @ 16:10:00 #176
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4884054
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 16:05 schreef SoM het volgende:
Ik heb de kamer gezogen, de afwas gedaan, de was opgevouwen en kamers opgeruimd en ik voel me beter

Trek in kip vanavond
[KNE]-Mod
  donderdag 4 juli 2002 @ 16:22:28 #177
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4884255
*blij*

Ben net teruggebeld nav een soll.-brief! Hoop dat het wat wordt

  donderdag 4 juli 2002 @ 16:59:22 #178
28362 dahaaz
zoekt een stage plek, ict3
pi_4884952
blij
heb een knappe en lieve vriendin
en ga vanavond naar haar toe
en alles gaat goed, ik heb weinig zorgen
fotoboek &gt; Fotoboek van dahaaz
  donderdag 4 juli 2002 @ 19:28:41 #179
23920 Nitroglycerine
I'm kinda...... explosive
pi_4887109
ontzettend depri

kom net van m'n psych vandaan, 't gevoel is nog erger dan voordatik er vandaag heen ging

kwam geen geschikte boom of betonnen paal onderweg tegen, anders was ik met m'n auto gaan vouwen denk ik

Confucius zei ooit eens: Tis maar Fok! weet je. Een simpel forum op het internet. [br] 14-11-2003: De JA-zeg-dag :D
  donderdag 4 juli 2002 @ 19:31:49 #180
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4887154
Vrolijk..
nog maar 3 nachtjes..

en vandaag ontzettend gelachen met een vriendin die langskwam en aangezien we elkaar al heel lang niet hadden gesproken vloooooog de tijd..

  donderdag 4 juli 2002 @ 19:50:43 #181
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_4887492
1. Moe en ga niet laat slapen

2. Ik heb pijn aan (verdraaide) knie dus zo ff pijnstiller innemen

3. Ook wel blij, morgen zie ik vriendje weer

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  donderdag 4 juli 2002 @ 19:52:14 #182
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_4887515
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 19:28 schreef Nitroglycerine het volgende:
ontzettend depri

kom net van m'n psych vandaan, 't gevoel is nog erger dan voordatik er vandaag heen ging

kwam geen geschikte boom of betonnen paal onderweg tegen, anders was ik met m'n auto gaan vouwen denk ik


NIET DOEN...
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_4888213
Niet goed... moet met iemand praten die er niet is op MSN... en bellen heb ik ook geen zin in

Laf, ik weet het

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4888831
pfff.. ben er een weekje meteen al weer het hele topic vol .

maarru.. voel me goed!!.. bijna helemaal goed.

pi_4888868
Happy... Net ff naar de film (Spider-man) geweest. Tof man...
pi_4888872
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 21:53 schreef Skoezie het volgende:
Happy... Net ff naar de film (Spider-man) geweest. Tof man...
Daar zou ik nu zijn
Als het door was gegaan
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4889801
Klote... Ik voelde me al klote, maar door het lezen van dit: Man ontvoert en betast meisjes Bericht Voel ik me nog meer klote, gatverdamme wat ranzig

[Dit bericht is gewijzigd door VrAnKiE op 04-07-2002 23:08]

pi_4889997
Klote, net als iedere avond.
Ach, zometeen lekker een tukje doen en morgen met frisse moed wakker worden.
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 20:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Niet goed... moet met iemand praten die er niet is op MSN... en bellen heb ik ook geen zin in

Laf, ik weet het


Uh beetje late reactie, maar waarom bel je niet gewoon?
Waar ben je bang voor?
pi_4890024
quote:
Op donderdag 04 juli 2002 23:05 schreef Roefoes het volgende:
Klote, net als iedere avond.
Ach, zometeen lekker een tukje doen en morgen met frisse moed wakker worden.
[..]

Uh beetje late reactie, maar waarom bel je niet gewoon?
Waar ben je bang voor?


Het is alweer goed
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4890187
Rupsen in mijn buik....

dat zullen wel weer motten in plaats van vlinders worden

Arithmatic arithmatoc
pi_4891943
Roefoes en mini-rulez.... slowchat in SC... posts verwijderd, jullie waren al erop aangesproken.

ontopic:
Ongenoegen in bepaalde zaken... min of meer pissig te noemen

Maar aan de andere kant als ik dat laat zakken.... GOED

  vrijdag 5 juli 2002 @ 10:07:01 #192
21929 soeplepel
soep eet je met een.....
pi_4893704
GOED..... IK HEB VAKANTIE!!!!! MIJN EERSTE ECHTE VAKANTIE- DAG YES YES YES 8 WEKEN LANG NIET MEER NAAR DIE KUTSCHOOL!!! OLÉ OLÉ!!!!!!
wie dit leest is gek.......(jaja ik ben wel origineel vandaag)
  vrijdag 5 juli 2002 @ 10:08:49 #193
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4893723
fokked up.. as usual dus ..
[KNE]-Mod
  vrijdag 5 juli 2002 @ 10:10:16 #194
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4893735
Goed dus .. lekker en bijna een weekend gevoel al.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_4893865
Best wel lekker, voor de verandering.
*blij is met zwarte haar*
  vrijdag 5 juli 2002 @ 11:03:32 #196
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4894207
I FEEL GOOD! YAY
EN ik ga zo het bewuste baantje bellen
oh ja en
  vrijdag 5 juli 2002 @ 11:06:37 #197
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4894235
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 11:03 schreef SoM het volgende:
I FEEL GOOD! YAY
EN ik ga zo het bewuste baantje bellen
oh ja en
[KNE]-Mod
pi_4894253
Kut,

G*dverdomme

  vrijdag 5 juli 2002 @ 11:59:00 #199
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4894883
Hmm beetje moeilijk.
Ben heel benieuwd hoe alles zal lopen, en heb eigenlijk geen idee hoe ik me nu voel.
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4895151
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 11:59 schreef sundae het volgende:
Hmm beetje moeilijk.
Ben heel benieuwd hoe alles zal lopen, en heb eigenlijk geen idee hoe ik me nu voel.
Dat gevoel ken ik.
Erg vreemd, je weet niet of je nu blij of boos of anders voelt.
da's hoe ik het ervaar, maar correct me if i'm wrong.

Zelf voel ik me eigenlijk bijzonder goed, en ik heb zin om iets leuks te doen.
Maarja ik zit op m'n werk, en ik ben blut.

Ik hoop dat het weer beter wordt, lekker naar Den Bosch met Mini
als ze nog wil, want ze doet zo vaag

pi_4897790
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 12:19 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Dat gevoel ken ik.
Erg vreemd, je weet niet of je nu blij of boos of anders voelt.
da's hoe ik het ervaar, maar correct me if i'm wrong.

Zelf voel ik me eigenlijk bijzonder goed, en ik heb zin om iets leuks te doen.
Maarja ik zit op m'n werk, en ik ben blut.

Ik hoop dat het weer beter wordt, lekker naar Den Bosch met Mini
als ze nog wil, want ze doet zo vaag


Hadden we dan al afgesproken dat het in Den Bosch zou zijn?

Ontopic: goed Vandaag m'n rapport gehaald en het viel 100% mee... en nu eindelijk vakantie

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4897890
Zwaar kut sinds 10 minuten weer.
pi_4897922
Blij!
Eindelijk vakantie en eindelijk van die klas waar ik 3 jaar in heb gezeten af!
Maar het zal volgend jaar wel niet veel beter worden, maar ja ik heb goede hoop.
  vrijdag 5 juli 2002 @ 15:28:40 #204
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_4897939
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 12:19 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Dat gevoel ken ik.
Erg vreemd, je weet niet of je nu blij of boos of anders voelt.
da's hoe ik het ervaar, maar correct me if i'm wrong.


Ja, zoiets..
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_4898120
[edit - en het blijft moeilijk om msn of icq op te zoeken voor dit soort reacties]

[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 05-07-2002 16:48]

  vrijdag 5 juli 2002 @ 15:55:33 #206
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4898267
Goed..
net weer mailtje van vriend in mailbox gevonden..
Nog 2 nachtjes en dan komt ie weer richting huis..

  vrijdag 5 juli 2002 @ 16:00:26 #207
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4898322
Moe, brak, gister schoolfeest. Was gezellig. Stond in bijzondere belangstelling van een meisje, maar afgewimpeld (lullig, maar haar gebruiken is nog lulliger). Halve belangstelling ander meisje, maar ik lijk er niet to door te dringen
Kheb zelfs nog over haar gedroomd, toen ging het wel goed Droom was zo realistisch dat ik de volgende ochtend ff moest denken of er nou ECHT nix gebeurd was...

Maar nee, het mocht niet zo zijn. Kmoet eigenlijk vandaag solliciteren maar ik heb geen zin en nu regent het.

Kortom, kvoel me kut, leeg en moe

En heel erg gevoelig ook, zowel positief als negatief. Gelukkig gebeurd er nu nix. Just me & FOK! en alle mensen die op deze reply willen antwoorden..

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  vrijdag 5 juli 2002 @ 17:04:49 #208
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4899210
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 16:00 schreef portier het volgende:
Just me & FOK! en alle mensen die op deze reply willen antwoorden..
of niet natuurlijk
wat is het stil...
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_4899309
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 17:04 schreef portier het volgende:

[..]

of niet natuurlijk
wat is het stil...


Nou vooruit.

*reply doet*

  vrijdag 5 juli 2002 @ 17:16:30 #210
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_4899347
quote:
Op vrijdag 05 juli 2002 17:13 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Nou vooruit.

*reply doet*


Jippie

*zich al veel beter voelt*

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  vrijdag 5 juli 2002 @ 17:17:43 #211
31872 ack
badass motherfucker
pi_4899364
kut
  vrijdag 5 juli 2002 @ 17:27:04 #212
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4899491
Eindelijk weer goed Wel een beetje moe nog. En ik heb honger.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 5 juli 2002 @ 18:27:55 #213
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4900211
Goed. Ik kreeg vandaag van m'n Prof te horen dat ie m'n scriptie heeft nagekeken, dus ik ben nu helemaal klaar. Alleen m'n cijfer moet nog bepaald worden en dan kan ik afstuderen.

Verder had ik eik zo een softballwedstrijd, maar daar had ik vanwege het weer helemaal geen zin in en nu werd ik net gebeld dat ie afgelast is.

* Jojogirl is dus best happy nu.

  vrijdag 5 juli 2002 @ 20:12:47 #214
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4901466
Fokking lekker, voldaan (net gegeten) en
  vrijdag 5 juli 2002 @ 22:00:27 #215
19727 yingyang
Still alive
pi_4902686
Voel me goed, energiek, fit en gezond. ( komt door het sporten)

Ik heb me voorgenomen om zoveel mogelijk te genieten van het leven. Als ik zo door zou gaan als de afgelopen 2 jaar dan krijg ik als ik 80 ben spijt ervan.

Nu geniet ik, straks als het te laat is dan krijg ik spijt ervan.

pi_4902845
moe
zo bedje toe
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_4902972
verschrikkelijk klote
pi_4903875
Suf, maar wel blij.
Zometeen lekker tukje doen en morgen met frisse moed naar het werk. blaaaaaaaaaaargh
pi_4906286
`k voel me nie zo lekker..
  zaterdag 6 juli 2002 @ 04:05:25 #220
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_4906376
Onwijs moe en slaperig.....
Tijd om te gaan dromen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_4906430
Voel me heerlijk, ondanks de zware avond.

Ben nu nog effe aan het afkoelen met wat trance en stap zo mijn bedje in.

Probeer nu nog effe een litertje water weg te werken, heb ik morgen nergens last van.

pi_4906733
Mogguh mensjes

Werk op Zaterdag... Het zou verboden moeten worden!

pi_4907337
Best wel goed
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4907504
Vrolijk.
Zit dan wel op m'n werk, maar met wat leuke muziek sleep ik mezelf er wel doorheen.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 14:25:58 #225
21254 BaggerAap
-={BeVeR TeRRoR}=-
pi_4907518
ik voel me nogal stoned zou niet weten hoe het komt
In this great future you can't forget your past
  zaterdag 6 juli 2002 @ 14:54:40 #226
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4907650
Werd ongelofelijk brak wakker, lekker, heerlijk uitgeslapen naast m'n lieve mannetje...
En nu voel ik me nog steeds wat vermoeid, maar wel ok. Leuke dingen doen vandaag
  zaterdag 6 juli 2002 @ 15:06:44 #227
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4907695
Heerlijk uitgeslapen.. (kwart over 1 opgestaan dus vind je t gek..)
Blij omdat mn mannetje morgen thuiskomt..

Wel lekker dus..
Vlieft..

pi_4907751
Nog kutter dan gisteren.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 16:16:33 #229
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_4908059
Zit onwijs te genieten van Madonna's Drowned World Tour 2001. Muziek Vet op 5*100W+200W SW, de buren zijn weg en de muren staan te trillen op hun fundamenten.
Echt geweldig, de rillingen lopen over m'n rug. Wat een vakvrouw.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_4908268
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 15:22 schreef -Mk- het volgende:
Nog kutter dan gisteren.
Same here

pi_4908289
Moe, Vodka-nadorst, voldaan, knuffelig, slaperig, ...

Hmmm untouchable?

pi_4908324
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 16:44 schreef SoeperKoe het volgende:

[..]

Same here


pi_4909108
Ik ging naar huis van werk en van het een op 't andere moment 'knapte' er iets in m'n hoofd.
Opeens voelde ik me weer somber en alleen.
Ik zou wel willen huilen zo hard dat de hele buurt het hoort, maar ik kan het niet.
En ik weet niet eens waarom.
pi_4909809
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 18:08 schreef Roefoes het volgende:
Ik ging naar huis van werk en van het een op 't andere moment 'knapte' er iets in m'n hoofd.
Opeens voelde ik me weer somber en alleen.
Ik zou wel willen huilen zo hard dat de hele buurt het hoort, maar ik kan het niet.
En ik weet niet eens waarom.
*knuf*

Ontopic: Goed, word alleen een beetje moe van mensen met wie gewoon niets te regelen valt... als je 's avonds ergens heen wilt kun je maar het beste 's middags beginnen te bellen want anders is het nooit op tijd geregeld...

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4909928
ik voel me nu apatisch ongemotiveerd moe en gelukkig, alles in mijn leven gaat ongeveer perfect....
  zaterdag 6 juli 2002 @ 19:42:54 #236
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4910182
Geen nieuws is goed nieuws. Maarja, dan nu toch maar weer.
Het valt eigenlijk wel mee, en het is ook een beetje stom .

Ik heb ooit eens een mp3tje van iemand gehad. Daar wisselde ik muziek mee uit, die zo mooi was, dat als je nog niet depressief was, je het wel ter plekke zou worden. Van die muziek die je opzet, als je wil zwelgen in zelfmisere.

Maar dus net op een onbewaakt ogenblik, zat dat liedje in mijn playlist. Dus ik schoot net weer vol met weemoed, maar wel met een glimlach, hoe gek het ook klinkt. En daar word ik wel blij van, geloof ik .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4910253
quote:
Op zaterdag 06 juli 2002 19:42 schreef k_i_m het volgende:
Geen nieuws is goed nieuws. Maarja, dan nu toch maar weer.
Het valt eigenlijk wel mee, en het is ook een beetje stom .

Ik heb ooit eens een mp3tje van iemand gehad. Daar wisselde ik muziek mee uit, die zo mooi was, dat als je nog niet depressief was, je het wel ter plekke zou worden. Van die muziek die je opzet, als je wil zwelgen in zelfmisere.

Maar dus net op een onbewaakt ogenblik, zat dat liedje in mijn playlist. Dus ik schoot net weer vol met weemoed, maar wel met een glimlach, hoe gek het ook klinkt. En daar word ik wel blij van, geloof ik .


mag ik heel stiekum vragen welk nummer dat was...?
weet dat het offtopic is, maar je maakt me wel nieuwsgierig.
  zaterdag 6 juli 2002 @ 20:13:37 #238
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4910626
[offtopic]Brian Setzer Orchestra - September skies[/offtopic]
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4910970
Ik voel me zo vreselijk kut dat ik ga slapen.
Beetje suf voor me uit zitten staren is ook niets.
  zondag 7 juli 2002 @ 13:44:55 #240
30805 SoM
What's the matter man?
pi_4917134
Ik voel me ...
Erg
pi_4917145
Ik denk een beetje te veel aan dezelfde persoon... nie de bedoeling
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4917158
Ik voel me wel happy, maar moet nog zoveel leren vandaag en morgen.

*zucht*

  zondag 7 juli 2002 @ 13:54:32 #243
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_4917225
*lichte, zeurende kater heeft

pi_4917297
quote:
Op zondag 07 juli 2002 13:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik denk een beetje te veel aan dezelfde persoon... nie de bedoeling
Dat gevoel ken ik...
  zondag 7 juli 2002 @ 14:26:12 #245
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4917440
gewoon kut
hart gebroken, en blijkbaar meteen een goede vriendin verloren... kan wel janken
voor de rest heb ik effe geen lichtpuntjes in mn leven de aankomende week, life's a bitch sometimes
  zondag 7 juli 2002 @ 16:48:35 #246
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4918693
Ik jank. Ik kan het nog, blijkbaar .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4919110
quote:
Op zondag 07 juli 2002 16:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik jank. Ik kan het nog, blijkbaar .
Kon ik het maar...
Alleen van binnen huil ik, dagen lang. Maar het wil er niet uit.
  zondag 7 juli 2002 @ 17:30:11 #248
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_4919120
Ik voel me dus knap rot. En niet een beetje.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
  zondag 7 juli 2002 @ 17:35:30 #249
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4919172
quote:
Op zondag 07 juli 2002 17:29 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Kon ik het maar...
Alleen van binnen huil ik, dagen lang. Maar het wil er niet uit.


Hou gvd toch eens op met dat quoten en je eigen zielige commentaar erbij te geven! We weten het nu wel!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4919198
Verschrikkelijk moe en duf. Ook een klein dipje '(
pi_4919200
quote:
Op zondag 07 juli 2002 17:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hou gvd toch eens op met dat quoten en je eigen zielige commentaar erbij te geven! We weten het nu wel!


Idd Roefoes Het komt eigenlijk een beetje over alsof je andermans problemen ondergeschikt vindt aan die van jou... alles dat zij hebben, heb jij opeens erger
Sorry als dit een beetje bot overkomt.

Ontopic: beetje in de war

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4919209
Brak
pi_4919217
quote:
Op zondag 07 juli 2002 17:35 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hou gvd toch eens op met dat quoten en je eigen zielige commentaar erbij te geven! We weten het nu wel!


Waarvoor is dit topic dan?
Om jouw gezeur te lezen? Dat kennen we nu ook wel hoor.
  zondag 7 juli 2002 @ 17:40:33 #254
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4919228
quote:
Op zondag 07 juli 2002 17:39 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Waarvoor is dit topic dan?
Om jouw gezeur te lezen? Dat kennen we nu ook wel hoor.


Mag ik je eraan helpen herinneren dat ik daar geen andere mensen voor aanhaal? Ik vind je een grote loser!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_4919259
quote:
Op zondag 07 juli 2002 17:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Idd Roefoes Het komt eigenlijk een beetje over alsof je andermans problemen ondergeschikt vindt aan die van jou... alles dat zij hebben, heb jij opeens erger
Sorry als dit een beetje bot overkomt.

Ontopic: beetje in de war


Jij ook al?
Nog ff en ik heb heel Fok tegen me...

Natuurlijk zijn andermans problemen niet minder erg dan m'n eigen, ik zou wel een vreselijke egoist zijn om dat te denken.
Besides, ik kan daar helemaal niet over oordelen.
Ik gebruik Fok net als anderen soms even als uitlaat klep. Soms kan ik echter niet de juiste woorden vinden en quote ik iemand anders.

Maar wees gerust, ik zeg al niets meer.

pi_4919267
quote:
Op zondag 07 juli 2002 17:43 schreef Roefoes het volgende:

[..]

Jij ook al?
Nog ff en ik heb heel Fok tegen me...

Natuurlijk zijn andermans problemen niet minder erg dan m'n eigen, ik zou wel een vreselijke egoist zijn om dat te denken.
Besides, ik kan daar helemaal niet over oordelen.
Ik gebruik Fok net als anderen soms even als uitlaat klep. Soms kan ik echter niet de juiste woorden vinden en quote ik iemand anders.

Maar wees gerust, ik zeg al niets meer.


Ik ben niet tegen je... ik kan me alleen voorstellen dat mensen dat storend vinden wat je doet.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_4919379
Slecht, maar beter dan gisteravond, heb verdomme zitten janken in een discotheek..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')