Klopt. Nieuw onderwerp.quote:

Wat kost die 3DS eigenlijk en is er al een zelda voor uit.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Klopt. Nieuw onderwerp.
De 3DSi XL Lite!

Oot 3Dquote:Op zondag 31 juli 2011 00:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wat kost die 3DS eigenlijk en is er al een zelda voor uit.

er was net iemand die een poesje had gevonden misschien kun je die overkopenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:29 schreef Genitalewrat. het volgende:
ik ben zo eenzaam he zo eenzaam en alleen en alles het enige dat ik wil is iemand die aan mij komt likken en van mij kan houden maar het leven zit maar niet mee

Ik zag hem vandaag in de Media Markt voor 222 euro, als aanbieding.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wat kost die 3DS eigenlijk en is er al een zelda voor uit.

Twijfel nog. Ben bang dat die na een maand stof kan happen ergens in de hoek van mijn kamer.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag in de Media Markt voor 222 euro, als aanbieding.

maar dalijk ziet zo'n poesje mij voor een stuk vlees aan en zet het poesje zo haar tanden in mijquote:Op zondag 31 juli 2011 00:30 schreef weerstandje het volgende:
[..]
er was net iemand die een poesje had gevonden misschien kun je die overkopen

Nintendo draait verlies op elke 3DSquote:Op zondag 31 juli 2011 00:30 schreef Crimyclown het volgende:
250 euro is nog een hoop geld voor zo'n ding.

quote:Op zondag 31 juli 2011 00:31 schreef Genitalewrat. het volgende:
[..]
maar dalijk ziet zo'n poesje mij voor een stuk vlees aan en zet het poesje zo haar tanden in mij

mooie handdoek toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:32 schreef Juless44 het volgende:
WTF man, post niet zomaar rare, vieze pics.

Je wil aambeienrood?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:33 schreef Juless44 het volgende:
Jaa, ik wil hem wel kopen. Hebben ze hem in een kleur behalve spermawit?

ik hoop dat hij veel werk heeft ik gun hem veel bloed zweet en tranen toequote:Op zondag 31 juli 2011 00:33 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]Reported, alsjeblieft laat deze meuk achterwegen! Scheelt ook Danny weer werk met het weg modden de volgende dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |