Hai.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:01 schreef Dalando het volgende:
GOEIEMORGEN ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zegt iemand met 11 postsquote:
Hallo kees ik ben Dalando. Ik ben ONZ! Famous.quote:
Weet niet, nooit rechten gestudeerd.quote:
Wat een baggerkloonquote:Op zondag 31 juli 2011 00:05 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Zieje! Laat die lekkere jongen nou tochKees vind jullie gemeen
Ik moest lachenquote:
Hallo piet, ik ben Dalando. Ik ben ONZ! Famous.quote:
homoquote:Op zondag 31 juli 2011 00:06 schreef Aardappelsoep het volgende:
[..]
Ja joh anders pak ik de nooduitgang wel.
Is wel goed.quote:
Neem nog een lijntje.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:08 schreef Juless44 het volgende:
Oh oke. ALs mijn vriendin ongesteld is dan is dat de noodoplossing, dus ik moest daaraan denken.
dream on you crazy diamondquote:Op zondag 31 juli 2011 00:08 schreef Juless44 het volgende:
Oh oke. ALs mijn vriendin ongesteld is dan is dat de noodoplossing, dus ik moest daaraan denken.
Oh daar heb je die tong naaper weerquote:
poep zequote:Op zondag 31 juli 2011 00:09 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Oh ja, bijna vergeten, goed dat je het zegt, ik ga naar de wc. bee er bee
2e post in dit nachtbaggertopic, gefeliciteerd lul.quote:
Dit.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
2e post in dit nachtbaggertopic, gefeliciteerd lul.
Waar is ie heen danquote:Op zondag 31 juli 2011 00:11 schreef FreezePop het volgende:
Ik mis die JApieman ook wel een beetje, man.
Zo kan je het ook noemen.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:11 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het is alleen maar irritant dat autistisch dwangmatige smiley gebruik.
Penisbaard is anders ook wel een klootzak. Gelukkig heeft ie een banquote:Op zondag 31 juli 2011 00:12 schreef weerstandje het volgende:
[..]
f.y.i jij bent de enige user die ik haat
valt wel mee consience is echt het gezwel in fokquote:Op zondag 31 juli 2011 00:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Penisbaard is anders ook wel een klootzak. Gelukkig heeft ie een ban
Mag ik hem een tip geven? Aaah toeee?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hier heb je een touw.
[ afbeelding ]
Doe er wat leuks mee.
Een gezwel met een tumor er in echt.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:13 schreef weerstandje het volgende:
[..]
valt wel mee consience is echt het gezwel in fok
Vooruit dan maar. Als je maar niet verklapt dat ie een plafond en een krukje nodig heeft.quote:
Je kan het touw eigenlijk ook weglaten, hij heeft alleen een flat nodig.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:13 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Als je maar niet verklapt dat ie een plafond en een krukje nodig heeft.
hoi ik ben weerstandjequote:Op zondag 31 juli 2011 00:14 schreef Dale. het volgende:
Nachtbagger met allemaal mensen die ik niet ken
hequote:Op zondag 31 juli 2011 00:14 schreef Dale. het volgende:
hoiquote:Op zondag 31 juli 2011 00:14 schreef Dale. het volgende:
TR + User Report gedaan, hopelijk doen ze er snel wat aan.quote:
Hoiquote:Op zondag 31 juli 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja hallo. Wat zijn dit voor users in de nachtbagger.
Vroeger hadden we nog eens kwaliteit, dit valt inderdaad een beetje tegen.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha een Marokkaanquote:Op zondag 31 juli 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jou naam heb ik wel eerder voorbij zien komen jaquote:Op zondag 31 juli 2011 00:14 schreef Dalando het volgende:
Dale! Je kent mij toch wel? Ik ben ONZ!Famous
Aangenaam.quote:
Ja maar jou ken ik ook niet behalve dat je een keer in me fobo hebt gepostquote:Op zondag 31 juli 2011 00:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Niet aangesproken voelenquote:
Hoiquote:
Je verpest het topic, ga eens slapen ofzo.quote:
Dat motten ze godverdomme 1 keer doen!!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
pas maar op
straks blaast ze je kerk op
wats je ping? ;#$;$;$;$$$;$$$quote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jou naam heb ik wel eerder voorbij zien komen ja
[..]
Aangenaam.
[..]
Ja maar jou ken ik ook niet behalve dat je een keer in me fobo hebt gepostmaar aangenaam.
[..]
Niet aangesproken voelen
[..]
Hoi
ZIE JE WEL!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Aangenaam.
[..]
Ja maar jou ken ik ook niet behalve dat je een keer in me fobo hebt gepostmaar aangenaam.
[..]
Niet aangesproken voelen
[..]
Hoi
Ja, ik had elke keer de Fipo in je fobo, dat was echt fantastisch.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
[..]
Aangenaam.
[..]
[..]
Niet aangesproken voelen
[..]
Hoi
Nee geen zin in.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Je verpest het topic, ga eens slapen ofzo.
Oh jaquote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, ik had elke keer de Fipo in je fobo, dat was echt fantastisch.
Da's de fucking 9e keer dat je hoi postte. Rot ns op en zoek een leven. Niemand kent je.quote:
Mooie make-up, heel natuurlijk, je ziet het nauwelijks maar accentueert wel haar schoonheden.quote:
Zeg je niet eens hoi...quote:Op zondag 31 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooie make-up, heel natuurlijk, je ziet het nauwelijks maar accentueert wel haar schoonheden.
Erg mooi. Je kan duidelijk zien dat ze op die pop achter haar lijkt.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mooie make-up, heel natuurlijk, je ziet het nauwelijks maar accentueert wel haar schoonheden.
2 zielen 1 gedachte alles.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo hehe, kan je eindelijk ns een gesprek gaan voeren.quote:
Neuken? Kort maar krachtig.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zo hehe, kan je eindelijk ns een gesprek gaan voeren.
Wel mooi design.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:20 schreef Dale. het volgende:
http://www.apple.com/iphone/design/#design-video
Ik lig echt elke keer weer dubbel om de ridicule product video's van Appel... Dat mensen daar serieus intrappenbrainwashed I say!
Zeker als je een enorme zwarte lul hebt ofzoiets.quote:
Nee, ik houd van lang, kalm aan en met passie.quote:
Het is hardstyle.quote:
Ik heb de iphone 5 en de iPad 4 gepreordered en mijn zesde iMac van dit jaar wordt morgen gebracht.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:20 schreef Dale. het volgende:
http://www.apple.com/iphone/design/#design-video
Ik lig echt elke keer weer dubbel om de ridicule product video's van Appel... Dat mensen daar serieus intrappenbrainwashed I say!
Wie zegt dat neuken niet in die vorm kan worden aangeboden?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik houd van lang, kalm aan en met passie.
En als de iTV uitkomt? Moet je er dan ook nog een iZapper en een iSpeaker bij hebben? In een iHuis met een iBank en een iBed?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb de iphone 5 en de iPad 4 gepreordered en mijn zesde iMac van dit jaar gaat wordt morgen gebracht.
Ik woon in een iHouse. Steve Jobs is mijn pimp.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
En als de iTV uitkomt? Moet je er dan ook nog een iZapper en een iSpeaker bij hebben? In een iHuis met een iBank en een iBed?
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik woon in een iHouse. Steve Jobs is mijn pimp.
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik woon in een iHouse. Steve Jobs is mijn pimp.
Ik dacht dat je meer een iPop was.quote:
Klopt. Nieuw onderwerp.quote:
Wat kost die 3DS eigenlijk en is er al een zelda voor uit.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Klopt. Nieuw onderwerp.
De 3DSi XL Lite!
Oot 3Dquote:Op zondag 31 juli 2011 00:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wat kost die 3DS eigenlijk en is er al een zelda voor uit.
er was net iemand die een poesje had gevonden misschien kun je die overkopenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:29 schreef Genitalewrat. het volgende:
ik ben zo eenzaam he zo eenzaam en alleen en alles het enige dat ik wil is iemand die aan mij komt likken en van mij kan houden maar het leven zit maar niet mee
Ik zag hem vandaag in de Media Markt voor 222 euro, als aanbieding.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:29 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wat kost die 3DS eigenlijk en is er al een zelda voor uit.
Twijfel nog. Ben bang dat die na een maand stof kan happen ergens in de hoek van mijn kamer.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zag hem vandaag in de Media Markt voor 222 euro, als aanbieding.
maar dalijk ziet zo'n poesje mij voor een stuk vlees aan en zet het poesje zo haar tanden in mijquote:Op zondag 31 juli 2011 00:30 schreef weerstandje het volgende:
[..]
er was net iemand die een poesje had gevonden misschien kun je die overkopen
Nintendo draait verlies op elke 3DSquote:Op zondag 31 juli 2011 00:30 schreef Crimyclown het volgende:
250 euro is nog een hoop geld voor zo'n ding.
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:31 schreef Genitalewrat. het volgende:
[..]
maar dalijk ziet zo'n poesje mij voor een stuk vlees aan en zet het poesje zo haar tanden in mij
mooie handdoek toch?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:32 schreef Juless44 het volgende:
WTF man, post niet zomaar rare, vieze pics.
Je wil aambeienrood?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:33 schreef Juless44 het volgende:
Jaa, ik wil hem wel kopen. Hebben ze hem in een kleur behalve spermawit?
ik hoop dat hij veel werk heeft ik gun hem veel bloed zweet en tranen toequote:Op zondag 31 juli 2011 00:33 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]Reported, alsjeblieft laat deze meuk achterwegen! Scheelt ook Danny weer werk met het weg modden de volgende dag!
1e post, gefeliciteerd.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:36 schreef AndronikosIIPalaiologos het volgende:
AAhahahahahaHAHAaaa. aaaa.
hallo geliefde broeder van een andere moeder van de nacht hoe gaat het met jow dan?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:36 schreef AndronikosIIPalaiologos het volgende:
AAhahahahahaHAHAaaa. aaaa.
Hij, net als jij bent, is een en troll. Die loggen nooit 2x in, alleen als ze zich hebben geregistreerd 1x. Voor de rest laten ze het account leeg.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:37 schreef Juless44 het volgende:
[..]
TOch wel netjes dat hij zijn gebruikersnaam kan onthouden...
Gewoon de naam van een Griekse keizer hoor.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:37 schreef Juless44 het volgende:
[..]
TOch wel netjes dat hij zijn gebruikersnaam kan onthouden...
Grapje zeker?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:39 schreef Dalando het volgende:
Videogames uit schappen na terreur Noorwegen
Wtf
Dom, kankeruser, -2500 posts...quote:
Mooi. Nu komen er geen terroristische acties meer.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:39 schreef Dalando het volgende:
Wtf
FOK! Liegt nooit.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:39 schreef Dalando het volgende:
Wtf
kk geweldadig dat wow ik zou ook zo een moord plegen om mijn personage op een hoger lvl te krijgen hey?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:39 schreef Dalando het volgende:
Wtf
Lastig he, typen.quote:
✰☾✦★ ~SHINE~ ✰☾✦★ Ja, ik zocht zo een film over een vader en een dochter die opeens bezeten was enzo waarvan iemand mij om 6/7 uur vanochtend een trailer stuurde, maar die ik zonet dus vergeten was. Ik helemaal googelen met sleutelwoorden als "daughter", "father" en meer van die shizz, kreeg ik allemaal resultaten als "FATHER FUCKING DAUGHTER FREE DOWNLOAD". Mja maja, uiteindelijk alsnog gevonden. ✰☾✦★ ~SHINE~ ✰☾✦★quote:Op zondag 31 juli 2011 00:37 schreef Genitalewrat. het volgende:
[..]
hallo geliefde broeder van een andere moeder van de nacht hoe gaat het met jow dan?
slimquote:Op zondag 31 juli 2011 00:42 schreef Genitalewrat. het volgende:
nu verwacht ze natuurlijk dat ik ook ga zeggen dat ik haar ga missen hey? ha daar kijk ik gewoon mooi doorheen he ik doe dat niet hoor
quote:
Custon CSS is echt geweldig!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:43 schreef Dalando het volgende:
[..]! Ik zit er ook aan te denken om een abbo te doen, ik haat het dat ik maar om de 10 sec een post kan maken. Heel lastig voor als ik weer ns liedjes zit te typen. En ik wil custom CSS
Nee. Ik heb dikke vingers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt kanker, aids, anorexia, hiv, cholera, gonorrhea, tyfus en tering. Kut voor je. Maar ik heb toch net geen medelijden.quote:
Dat is nu mijn levensdoel.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt kanker, aids, anorexia, hiv, cholera, gonorrhea, tyfus en tering. Kut voor je. Maar ik heb toch net geen medelijden. [ afbeelding ]
Doe eens lief!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je hebt kanker, aids, anorexia, hiv, cholera, gonorrhea, tyfus en tering. Kut voor je. Maar ik heb toch net geen medelijden. [ afbeelding ]
Eerst ff bankzaken regelen. Moet nogsteeds naar ING om online rekening te activerenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Custon CSS is echt geweldig!
Ik zeg doen!
En dat anno 2011?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Eerst ff bankzaken regelen. Moet nogsteeds naar ING om online rekening te activeren
Nee, dat lekt hijquote:Op zondag 31 juli 2011 00:45 schreef Keukenkast het volgende:
Zou je een hond echt kunnen trainen om je Capri-Sun te komen brengen ?
Is het een fetisj van je, om mij te quoten zonder enige reden ofzo? Just askin'quote:
Heb jij enig idee met wie je deze conversatie voert, vlegel?quote:
Nee, dat doe ik alleen bij mensen die ik virtueel stoer vind.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Is het een fetisj van je, om mij te quoten zonder enige reden ofzo? Just askin'
Ken je dat Leave britney alone! filmpje op youtube?quote:
Niet met dat kekke tasje dat hij van die enge mevrouw krijgt in de reclamequote:
Morgen pas? Ohh dan heb je nog 23 uur.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:48 schreef Vluchtdeur het volgende:
Morgen moet ik vroeg op, maar dat mag de NB pret niet drukken.
That's the instelling!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:48 schreef Vluchtdeur het volgende:
Morgen moet ik vroeg op, maar dat mag de NB pret niet drukken.
That's the diss.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Morgen pas? Ohh dan heb je nog 23 uur.
Mogenochtend.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Morgen pas? Ohh dan heb je nog 23 uur.
Ja de ochtend mag ja.quote:
Damn, wat zit ik te kutten zeg... Eerst verkeerde woord, dan een typfoutje...quote:
Hele nacht veel posten, moet het lukken!quote:Op zondag 31 juli 2011 00:50 schreef Dalando het volgende:
Oeeeh over minder dan 500 posts zit ik op m'n 15000e
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:50 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Damn, wat zit ik te kutten zeg... Eerst verkeerde woord, dan een typfoutje...
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:50 schreef Dalando het volgende:
Oeeeh over minder dan 500 posts zit ik op m'n 15000e
Gaat toch vrij goed de laatste tijd? Geen 10 topics meer, maar toch.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:53 schreef FreezePop het volgende:
nachtbaggers van een jaar terug. 10 topics 4 uur
Pessimist.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:53 schreef FreezePop het volgende:
nachtbaggers van een jaar terug. 10 topics 4 uur
Sinds je op FOK! zit FOK! je iedere dagquote:Op zondag 31 juli 2011 00:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zit bijna aan de 70 posts per dag.
Tegenwoordig? Waar de fuck praat jij over manquote:Op zondag 31 juli 2011 00:54 schreef Mata_Leao het volgende:
[..]
Gaat toch vrij goed de laatste tijd? Geen 10 topics meer, maar toch.
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Waar de fuck praat jij over manJe zit pas 1 dag op fok
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |