De App Store heeft ook grote spellen, wel met een hogere prijs. Maar nog altijd lager dan Nintendoprijzen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef Noppie2000 het volgende:
De kwaliteit van die ''games'' zou ook genoeg duidelijk moeten maken. Gamers die al langer mee draaien weten gewoon dat die Apps niets voorstellen vergeleken met console-games.
O, dat laat Navi je maar al te goed wetenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:44 schreef lizardtattoo het volgende:
CD hier ook binnen.
Ondertussen Water Temple uitgespeeld en 50 Golden Skulltula's verzameld. Nu maar eens op zoek naar iemand die me meer kan vertellen over waar ik nu verder kan.
En dan vraag je je toch weer af waarom ze in godsnaam geen complete orkestrale soundtrack hebben gemaakt.quote:
Je weet wat ik bedoel, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De App Store heeft ook grote spellen, wel met een hogere prijs. Maar nog altijd lager dan Nintendoprijzen.
Chinatown Wars bijvoorbeeld, maar 7.99 in de iOS App Store.
Omgedraaid heeft de DS ook heel veel minimale games die 40 euro kosten. In de App Store zou zoiets voor 79 cent of hooguit 1.59 weggaan.
De enorme bakken met geld die Apple verdient door de store laten wel zien dat dit een levensvatbaar prijzenmodel is.
Ben ik niet met je eens. Sommige PlayStation Minis heb ik veel meer plezier van gehad dan full price games. Je moet alleen een beetje opletten wat je koopt net als bij gewone games, maar met veertig kleine games a een euro heb je gewoon meer plezier. Neem een game als fieldrunners. Dat spel was twee euro en daar heb ik letterlijk al tientallen uren inzitten. MonkeyBall voor de 3DS heb ik gisterenavond een uurtje gespeeld, maar ben ik nu alweer klaar mee. Doe mij dan maar twintig spelletjes a la fieldrunner ipv één monkeyball.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik kan genoeg kritiek hebben op Nintendo en ook lachen om dit soort strips, maar deze vind ik gewoon niet goed het punt raken
[..]
De kwaliteit van die ''games'' zou ook genoeg duidelijk moeten maken. Gamers die al langer mee draaien weten gewoon dat die Apps niets voorstellen vergeleken met console-games.
Ik was bij de Wii redelijk enthousiast. De eerste keer dat ik een disk in die gleuf deedquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik wacht ook op een revisie, als ik er al ooit eentje haal
Nintendo stelt me bijzonder teleur op dit moment. Terwijl ik ten tijde van de DS en Wii toch nog erg enthousiast was
De eerste keer dat je iets in een gleuf doet blijft toch speciaal!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was bij de Wii redelijk enthousiast. De eerste keer dat ik een disk in die gleuf deed![]()
Maar toen kwam ik er achter dat na Twilight Princess, Mario Galaxy, Metroid en No More Heroes er geen leuke games meer zijn gekomen.
Gezeur: 26 Wii-games op de plank hier en geen enkele waar ik spijt van heb.quote:Maar toen kwam ik er achter dat na Twilight Princess, Mario Galaxy, Metroid en No More Heroes er geen leuke games meer zijn gekomen.
En dan koop je het weer niet?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik wacht ook op een revisie, als ik er al ooit eentje haal
Nintendo stelt me bijzonder teleur op dit moment. Terwijl ik ten tijde van de DS en Wii toch nog erg enthousiast was
Oke, ik vergat Smash. Die is baasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:35 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Gezeur: 26 Wii-games op de plank hier en geen enkele waar ik spijt van heb.
Er zijn wel spellen die die Classic Controller gebruiken, zoals Xenoblade, maar het aantal is erg beperkt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:09 schreef koei het volgende:
De Wii heeft best wel wat goede games, alleen moet je ze allemaal met de Wii-mote spelen, dat is wat ik zo vervelend vind. Ik wil niet hoeven zwiepen met zo'n ding en als gewone controller ligt hij niet lekker in de hand. Daarom geef ik de voorkeur aan de PS3 of 360. En de slechte online ondersteuning van games speelt ook een kleine rol. Maar goed, dit is het 3DS topic!
Dat is natuurlijk geen ideale omgeving. En de grootte van de icoontjes kan je instellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb de 3ds geprobeerd in de MediaMarkt en het is me eerlijk gezegd een beetje tegengevallen. Het 3d effect was leuk, maar ik moest constant dat ding goed voor me houden om het te kunnen zien. Ook vond ik het systeemmenu een beetje kleine icoontjes hebben die niet lekker te zien zijn.
Dat ze iets hebben tegen Nintendo bewijzen ze nu weer. Ene Stephen Lambrechts van IGN gaat zo erg ver door zelfs te beweren dat de Nintendo-platformers niet meer zijn geëvolueerd sinds de SNES-dagen:quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:30 schreef Redah het volgende:
Zijn hier trouwens nog meer IGN lezers?
Ik volgde sinds 1999 zo ongeveer met n64.com, maar ik vraag me echt af wat ze in godsnaam aan het doen zijn nu tegenover Nintendo.
Het laatste jaar lees ik alleen maar negatieve dingen over de Wii en de 3DS, en de laatste paar maanden is het echt zelfs belachelijk. Ze hebben het nergens anders over dan "De 3DS gaat falen!" en "Nintendo verliest dit en verliest dat!" Alsof ze dat gewoon graag willen.
Terwijl andere Nintendo websites wel gewoon nieuws weten te brengen... Ik weet dat 'de harde Nintendo kern' een tijd geleden is vertrokken bij IGN, maar het lijkt er nu haast op alsof er een hetze richting Nintendo is.
Weet iemand toevallig of er misschien iets mis is tussen die twee?
Als je dat zegt heb je volgens mij ook sinds de SNES-dagen geen Nintendo-systeem meer aangeraakt.quote:Don’t get me wrong, I love Mario, Donkey Kong and Kirby as much as the next guy, but it can’t be denied that these games are selling gameplay that hasn’t necessarily evolved since the NES and SNES eras, at five times the price of new and original games being released on PSN, Steam and XBLA. These titles don’t have the added bonuses of HD graphics, online play, leaderboards, true 5.1 sound and the potential for DLC expansions
Eens, maar ik heb besloten IGN maar links te laten liggen. Op deze link heeft een van de IGN editors besloten een blog te schrijven over dat ze helemaal niet anti-Nintendo zijn. En als er vervolgens gewezen wordt op artikelen waar dat toch wel heel duidelijk uit blijkt, dan is het ineens "ja maar, af en toe geven we onze mening en dat hoeft dan niet op feiten gebaseerd te zijn."quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:55 schreef nomar83 het volgende:
Dat ze iets hebben tegen Nintendo bewijzen ze nu weer. Ene Stephen Lambrechts van IGN gaat zo erg ver door zelfs te beweren dat de Nintendo-platformers niet meer zijn geëvolueerd sinds de SNES-dagen:
Als je dat zegt heb je volgens mij ook sinds de SNES-dagen geen Nintendo-systeem meer aangeraakt.
Wat was er dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iedereen al vandaag op de eshop gekeken?! Je hebt nog 46 min
Ambassadeursprogramma.quote:
Mocht gisteren ook hoor. Als je maar ooit ingelogd bent geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iedereen al vandaag op de eshop gekeken?! Je hebt nog 46 min
quote:Om je aan te melden voor dit programma, dienen Nintendo 3DS bezitters simpelweg verbinding te maken met de Nintendo eShop vóór 12 augustus a.s. De gratis software wordt dan in een later stadium beschikbaar gesteld.
Neuh, als je maar ooit ingelogd was. Vandaag is wel de laatste kans schijnbaar. Al is dat al raar, omdat ze zo uitdrukkelijk voor 12 augustus melden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:27 schreef arucard het volgende:
Dat hoefde toch niet perse gisteren? Dacht dat als je in de periode voor 12 augustus was dat je dan al geregistreerd stond
ik dacht dus 23.59 11 aug.. volgens mij stond het zo ook in het berichtje wat je kreegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, als je maar ooit ingelogd was. Vandaag is wel de laatste kans schijnbaar. Al is dat al raar, omdat ze zo uitdrukkelijk voor 12 augustus melden.
true!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ze hadden wel een melding mogen sturen dat je in het ambassadeurs programma zit, dat is wel zo prettig.
Dat is een van de basics van het ontwerpen van dat soort dingen: zorg voor feedback.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom? Je weet van jezelf toch wel of je op tijd was, of zijn er hier mensen die van spanning houden en om 23:59:59 pas hebben ingelogd?
Kleine moeite zegt genoeg tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het had een kleine moeite geweest ja, maar onnodig. Vooral omdat het zo last minute is opgezet
Een beetje duidelijke info die vertelt dat je ingeschreven staat is ook geen slecht idee...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:59 schreef Aether het volgende:
Nintendo Europe Offers New Way Into 3DS Ambassador Program
If you bought your 3DS before 11th August but were unable to register it in the eShop for whatever reason, you're probably all bummed out that you won't be able to claim your 20 free games starting on 1st September. If you're in Europe however there's light at the end of the tunnel, as Nintendo is offering you another way into the free download plan.
Anyone who created a Friend Code with their 3DS and connected it to the Internet — not necessarily the eShop — at least once before 12th August is eligible for the 20 free games. Even if you haven't connected your console online even once, if you've kept your proof of purchase showing the console was bought before 12th August, you can claim those games too.
Nintendo Europe will soon release an online tool that will allow you to verify your entry into the plan, or enter if you've not been online yet.
As for Nintendo of America, it has confirmed that anyone who updated their 3DS console is automatically registered as an Ambassador, with more information about the scheme due next week.
Tegen kopen of tegen Zelda?! En er zijn maar een paar games bekendquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef koei het volgende:
ja maar ik heb alleen maar stomme spellen van Roy gekregen
Ben zelfs aan het overwegen om Ocarina of Time maar te gaan kopen, ook al ben ik daar eigenlijk principieel op tegen
Hoe kan je nu betalen voor games die nog niet eens in de Eshop verkrijgbaar zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef koei het volgende:
ja maar ik heb alleen maar stomme spellen van Roy gekregen
Ben zelfs aan het overwegen om Ocarina of Time maar te gaan kopen, ook al ben ik daar eigenlijk principieel op tegen
Dat kon je niet meteen vragen aan de helpdesk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:06 schreef Dudemanguy het volgende:
Ik ga morgen mijn 3ds opsturen naar nintendo in verband met krassen bovenste scherm en volgens de helpdesk krijg ik dan een nieuwe.
Maar kan ik dan nog wel die 20 games krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |