Portable RollerCoasterquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:02 schreef QBay het volgende:
RollerCoaster Tycoon 3DS is zojuist aangekondigd in het blad 'Nintendo Power'. Het zal losjes gebaseerd zijn op RollerCoaster Tycoon 3, waarbij je dus ook echt in je eigen attracties kan zitten (in 3D uiteraard!). Verder is het spel 2D isometrisch zoals RollerCoaster Tycoon 1 en 2. Spel komt in maart 2012 uit.
Een weekje later is betalen hequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:48 schreef koei het volgende:
[..]
Als er iets mis is gegaan dan kun je dat alsnog zo regelen met Nintendo, zoals ze al hebben aangegeven. Waarom zou dat perse voor 1 september moeten? Daarna is er ook nog tijd zat en mocht er iets misgegaan zijn (wat eigenlijk alleen maar kan als je niet in de shop bent geweest en dus je eigen schuld is), dan krijg je de spellen een weekje later en dat is ook geen ramp. ik heb liever dat ze deze energie steken in het eerder beschikbaar maken van de GBA spellen dan in het bouwen van een nutteloos check-dingetje.
Maar dat is vet!quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:02 schreef QBay het volgende:
RollerCoaster Tycoon 3DS is zojuist aangekondigd in het blad 'Nintendo Power'. Het zal losjes gebaseerd zijn op RollerCoaster Tycoon 3, waarbij je dus ook echt in je eigen attracties kan zitten (in 3D uiteraard!). Verder is het spel 2D isometrisch zoals RollerCoaster Tycoon 1 en 2. Spel komt in maart 2012 uit.
Dat is e cht niets...quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze week bij Media Markt Utrecht, een 3DS voor 122 euro![]()
50% in vijf maanden...quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze week bij Media Markt Utrecht, een 3DS voor 122 euro![]()
Op of vanaf 1 September, is al sinds de bekendmaking van het programma bekendquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:00 schreef Snever het volgende:
Is het inmiddels al bekend wanneer we de beloofde gratis klassiekers krijgen? Ga over 2 weken op vakantie en dan heb ik ze graag te spelen
Hebben ze daar berhaupt wel games?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef Anti_Troll het volgende:
Ik liep net een Primera winkel binnen om een Eshop kaartje te halen. De meneer die daar stond zei dat ze die niet hadden en zich niet bemoeien met dit soort dingen voor electronica en dat ik het maar in een speelgoedwinkel moest proberen.
Niet helemaal goed geregeld van Nintendo of van Primera dus. Best jammer.
Ligt het aan de 3DS dat jij je kaartje niet kunt gebruiken? Nee, de Primera. Zij hebben je het verkocht, en als het nog niet werkt is dat hun probleem. Gewoon weer terug naar de primera, desnoods nemen ze daar contact op met het bedrijf die die kaartjes levert, want ik denk dat het kaartjes zijn die in de kassa worden geactiveerd, netzoals iTunes kaarten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Mister_T het volgende:
Van het weekend een Eshop kaart gehaald bij de Primera.
Kaartje was nog helemaal niet bekend in het systeem, verkoopster moest afdelingen afbellen om die kaart in het systeem te krijgen. Kreeg ze het kaartje eindelijk als artikel in het systeem, bleek de prijs 35 euro (was kaartje van 15) te zijn.
Na wat pogingen heeft ze deze handmatig aan kunnen passen naar 15.
Maar nu komt het! Door dat gekut met het verkoopsysteem van de Primera is naar alle waarschijnlijkheid het kaartje niet geactiveerd waardoor ik nu foutmeldingen krijg als ik hem wil opwaarderen. Primera weigert een nieuw kaartje te geven omdat ik de afkraslaag er al af heb gehaald. Nintendo wil geen nieuw geven omdat ik het kaartje heb gekocht bij de Primera!
Prachtig geregeld!
Voelde me al genaaid met de 3DS, maar dit is de druppel!
Gaat inderdaad om kaartjes die worden geactiveerd bij de aankoop. Primera heeft aan mij uitgelegd dat het kaartje geactiveerd moet zijn. Ze gebruiken een systeem waarbij het kaartje door middel van een kleine barcode eerst wordt geactiveerd. Doet de verkoper dit niet, dan is de algemene barcode niet te scannen. Kortom dan is het kaartje niet te verkopen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ligt het aan de 3DS dat jij je kaartje niet kunt gebruiken? Nee, de Primera. Zij hebben je het verkocht, en als het nog niet werkt is dat hun probleem. Gewoon weer terug naar de primera, desnoods nemen ze daar contact op met het bedrijf die die kaartjes levert, want ik denk dat het kaartjes zijn die in de kassa worden geactiveerd, netzoals iTunes kaarten.
Prepaid creditcard regelen. Kost niets, en je hoeft de deur niet meer uit dus kunt makkelijker impuls aankopen doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Gaat inderdaad om kaartjes die worden geactiveerd bij de aankoop. Primera heeft aan mij uitgelegd dat het kaartje geactiveerd moet zijn. Ze gebruiken een systeem waarbij het kaartje door middel van een kleine barcode eerst wordt geactiveerd. Doet de verkoper dit niet, dan is de algemene barcode niet te scannen. Kortom dan is het kaartje niet te verkopen.
Nintendo geeft aan dat het kaartje niet geactiveerd is, dus die legt het probleem bij de Primera (wat wel logisch is).
Zit ik dan tussen 2 bedrijven die de vinger naar elkaar wijzen!
Dan is het inderdaad exact hetzelfde systeem als de App Store/iTunes kaart. Het is een prima systeem, alleen is die kaart dus te vroeg verkocht. Voordeel van het systeem is dat de winkel niet met een overvoorraad aan kaartjes zitten en je kunt verwachten dat steeds meer producten/softwarediensten op die manier verkocht gaan worden. En nogmaals; Primera is verantwoordelijk, laat ze maar bellen met de verantwoordelijke van het systeem, die kunnen zo op basis van het serienummer zien of het kaartje al gebruikt is, en ook heractiveren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Gaat inderdaad om kaartjes die worden geactiveerd bij de aankoop. Primera heeft aan mij uitgelegd dat het kaartje geactiveerd moet zijn. Ze gebruiken een systeem waarbij het kaartje door middel van een kleine barcode eerst wordt geactiveerd. Doet de verkoper dit niet, dan is de algemene barcode niet te scannen. Kortom dan is het kaartje niet te verkopen.
Nintendo geeft aan dat het kaartje niet geactiveerd is, dus die legt het probleem bij de Primera (wat wel logisch is).
Zit ik dan tussen 2 bedrijven die de vinger naar elkaar wijzen!
Dat vervallen zuigt zwaar. Zo kun je nooit voor de leukere exclusieve dingen sparen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef koei het volgende:
Die punten vervallen toch pas na een jaar? En je krijgt je herinnering een paar weken daarvoor, dus je bent niet 1 dag te laat.
Van mij zijn ook 3000 punten vervallen omdat ik niet op de Nintendo-site kwam om ze uit te geven. Jammer maar helaas. Die dingen die je voor 3000 punten kan krijgen kun je ook voor 2,50 kopen
Oke mooiquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef Anti_Troll het volgende:
Op of vanaf 1 September, is al sinds de bekendmaking van het programma bekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |