Idd keurig!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
Prachtig vleugelspel de laatste 20 minuten.
Want die heeft fantastisch gespeeld?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef Wilskracht het volgende:
Wel grappig Twente lijkt de winnaar maar na deze wedstrijd zijn ze Ruiz kwijt aan een buitenlandse topclub
Heeft wel de wedstrijd beslist.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Want die heeft fantastisch gespeeld?
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus ben je ineens 20 miljoen waard.
Leo Jodenburger is niet echt objectief.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
'Het hakje van Ebecilio is PRACHTIG!' Wat?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
Was trouwens geen hands, hij kon er niets aan doen. Gewoon zuivere goal, afgekeurd..
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:51 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt gelukt, hèquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Gwunnik het volgende:
Gefeliciteerd Twente
Wat was dat trouwens allemaal met een complot en de KNJB?...
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar lag het aan? Het veld, de scheids of het tijdstip?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:52 schreef vaagjunior het volgende:
Onterecht gewonnen eigenlijk, maarja moet ajax ze er maar in schieten he
Hey, dat wilde ik ook net posten! Maar vooruit dan maarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zegt eigenlijk alles.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
De reacties die dadelijk komen zijn me meer waard dan die schaal lol.
Het was de schuld van de Rabobank.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar lag het aan? Het veld, de scheids of het tijdstip?
Klopt. Gelukkig ben ik voor PSV. No gain, no loss.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
HahahaMooi excuus altijd als er verloren wordt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
HahahaMooi excuus altijd als er verloren wordt.
Aanval van Ajax ontbrak aan daadkracht en overtuiging... maar wat heeft Twente daar tegenover gezet. Daar heb ik aanvallend echt maar vrij weinig van gezienquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:52 schreef Shreyas het volgende:
Twente terecht gewonnen. Ajax had het echt niet verdiend. Te weinig inzet en passie getoond en extreem slordig en nonchalant in aanvallend opzicht.
Daarom werd Twente ook vorige seizoen kampioen natuurlijk?!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef eight het volgende:
Waarom krijgt Ebecilio geen rode kaart voor hands? Veel duidelijker kan het haast niet.
Het seizoen is nog niet begonnen of onze scheidsrechters strooien weer met cadeautjes richting Ajax.
2 kansen en 2 doelpunten volgens mij?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Aanval van Ajax ontbrak aan daadkracht en overtuiging... maar wat heeft Twente daar tegenover gezet. Daar heb ik aanvallend echt maar vrij weinig van gezien
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef Wilskracht het volgende:
Het lag aan Michailov,Douglas,Ruiz en Theo Janssen
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ach, liever een seizoen zonder kansen, dan in je basis Theo Janssen.
nieuwe regel rood voor hands?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef eight het volgende:
Waarom krijgt Ebecilio geen rode kaart voor hands? Veel duidelijker kan het haast niet.
Het seizoen is nog niet begonnen of onze scheidsrechters strooien weer met cadeautjes richting Ajax.
Welke positie?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:55 schreef Noax het volgende:
[..]
Daarom werd Twente ook vorige seizoen kampioen natuurlijk?!
Overigens werd mijn voorgevoel bevestigd, dit Ajax moet nog even gaan winkelen.
Spijker ---> kopquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twente
Om te kotsen dat voetbal. Lekker achteroverleunen en je goals halen uit langeafstandschoten en penalty's
Ajax
Wat een geweldig voetbal! Ik heb zin in de eredivisie en CL wedstrijden![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
Ik wist dat ie kwam, maar nee.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk alles.Je haat andere clubs meer dan dat je je eigen club lieft.
Je vergeet dat de meeste scheidsrechters die penalty geheel niet gegeven zouden hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef inZanity het volgende:
De helpende hand van de scheidsrechter is gelukkig niet beslissend gebleken
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wist dat ie kwam, maar nee.
Liever geen prijs mee, dan in je basis Zeekoe Cissé.
Hanssie spreekt lekker Engels zeg....quote:
Senk joe.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
SO JOE WAS LOEKING END LOEKING FOOR DE HOEK EN DEN JOE SHOET EN JOE NOO IT WAS A GOAL!?1/!?!1!
Utreg wordt kampioenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:56 schreef S0nic het volgende:
Achja, de ploeg die de Cruijff schaal wint wordt toch meestal niet kampioen.
Niet eens 2 kansen volgens mij... geen 1 eigenlijk. 1x penalty en 1x schot uit 2e lijn (noem ik geen kans, eerder n mogelijkheid).quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 kansen en 2 doelpunten volgens mij?
Nahquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Joop Munsterman.Vindt zichzelf belangrijker dan het team. Hij zegt altijd van niet, maar hij wil zo graag in de spotlijts staan.
Ja dit dus.quote:
Doen ze poppers? Zal wel intiem worden in de kleedkamer straks...quote:
Zelf bedacht?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Zo zie je dat met Janssen toch een steunpilaar uit de Grolsch Veste verdween.
Hehehe, die had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Zo zie je dat met Janssen toch een steunpilaar uit de Grolsch Veste verdween.
Even een aaitje over de buik inderdaad. Hij zou 'm gewoon moeten hoeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Co Adriaanse vindt Eriksen wel lekker
Lijkt me een passende doelstelling inderdaad.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:04 schreef Paul het volgende:
Laat ze maar Utreg wint dit jaar het kampioenschap dat is het enige waar wij voor gaan
twitter:DeSpeld twitterde op zaterdag 30-07-2011 om 21:55:42"Ajax krijgt huldiging door grachten na behalen van 2e plaats Johan Cruijffschaal" reageer retweet
"Hier lekker ventje, ook n popper voor jou... kom je straks nog even langs bij onze kleedkamer?"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Co Adriaanse vindt Eriksen wel lekker
Volgens mij zei Co: "Jullie krijgen in ieder geval genoeg te eten in Amsterdam"quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even een aaitje over de buik inderdaad. Hij zou 'm gewoon moeten hoeken.
Utrecht, is dat niet het team wat zich alleen tegen Ajax kan motiveren en voor de rest kut is?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:04 schreef Paul het volgende:
Laat ze maar Utreg wint dit jaar het kampioenschap dat is het enige waar wij voor gaan
Nee, als door een bewuste handsbal een doelpunt wordt ontnomen of wordt gemaakt is het gewoon rood.quote:
Ze verplichten dit jaar bij elke thuiswedstrijd de tegenstander om Ajax shirts te dragenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utrecht, is dat niet het team was je zich alleen tegen Ajax kan motiveren en voor de rest kut is?
Volgens het korfbalregelboekje?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:05 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, als door een bewuste handsbal een doelpunt wordt ontnomen of wordt gemaakt is het gewoon rood.
Jij bent zeker ajax supporter? Voor die club gelden idd andere regels..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens het korfbalregelboekje?
KNVB beker... in 1917 al... nu Twente weer...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Heeft Ajax al haar eerste prijs binnen?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef eight het volgende:
[..]
Jij bent zeker ajax supporter? Voor die club gelden idd andere regels..
Niet eens kansen. Slappe rollertjes uit de tweede lijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:09 schreef Dekatria het volgende:
Ajax terecht afgetroefd op effectiviteit. Als een andere ploeg kan winnen met dergelijk voetbal verdien je het ook niet. Kansen hebben is leuk, maar je koopt er niks voor.
De biostabiel bij Bogarde hing niet goed dus nee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Ja, Utrecht pakte 'm ook tegen Twente.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:08 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
KNVB beker... in 1917 al... nu Twente weer...
Nee, daar wachten we liever mee tot aan April / Mei. Kunnen we nr. 31 bijschrijven.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:07 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef Caland het volgende:
Ze missen een speler als El Ham die met zijn romige dijen zo'n wedstrijd kan openbreken.
Volgens mij hebben ze nog niet zoveel KNVB Bekers.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, daar wachten we liever mee tot aan April / Mei. Kunnen we nr. 31 bijschrijven.
Romige dijen?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet eens kansen. Slappe rollertjes uit de tweede lijn.![]()
Ze missen een speler als El Ham die met zijn romige dijen zo'n wedstrijd kan openbreken. Die Siegdinges is ook maar zo zo.²
Pardon?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Twente
Om te kotsen dat voetbal. Lekker achteroverleunen en je goals halen uit langeafstandschoten en penalty's
Ajax
Wat een geweldig voetbal! Ik heb zin in de eredivisie en CL wedstrijden![]()
Wat dat betreft staat Twente al op voorsprong ten opzichte van PSV en Ajax.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:13 schreef Gwunnik het volgende:
Co, eerlijk, rustig en erg veel inzicht![]()
Twente mag erg blij zijn met zo'n coach!
Dat weet je nu al? Juist bij Ajax spelen dit soort problemen erg vaak.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:12 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Romige dijen?![]()
Die Siegdinges heeft iig potentie en geen oversized ego dat alles in de weg staat... liever dat dan El Ham hattemedattem
Onderschot de kwaliteiten van Fred Rutten niet hoor. Ik heb nog nooit een man gezien met zoveel kwijlvermogen. Ongekend.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat dat betreft staat Twente al op voorsprong ten opzichte van PSV en Ajax.
Eens.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelul, je enige spist eraf halen en een buitenspeler neerzetten die dus zijn ballen niet kwijt kan is gewoon achterlijk.
Ajax had deze pot met de juiste spelers gewoon gewonnen, Frank faalt vandaag enorm en ik hoop heel erg dat ie dat zelf ook inziet.
Ebicilio moet gewoon plaatsmaken voor Ozbiliz. En ze moeten zeker nog 1 of 2 verdedigers halen.
Dan zie jij iets wat ik niet zie, snap niet dat Rutten er nog steeds zit daar. Ik vind trouwens Koeman met Van Bronckhorst en Van Gastel ook wel wat hebben. Maar goed, Adriaanse is ervaren en heeft gewoon iets net als Verbeek dat heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderschot de kwaliteiten van Fred Rutten niet hoor. Ik heb nog nooit een man gezien met zoveel kwijlvermogen. Ongekend.
Ik ben het eigenlijk wel met het commentaar van Ronald eens, het had beide kanten opgekund.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:17 schreef inZanity het volgende:
Dat er nog mensen zijn die durven te beweren dat het een schwalbe isWas gewoon een penalty, duidelijker kan bijna niet.
Ik weet het niet zeker... bij El Ham weten we het allemaal zeker. Ik vind het waarschijnlijk dat hij het niet heeft omdat n Ijslander is, andere cultuur die minder draait rond ego en eer. En omdat hij in veel interviews al een beeld neerzet van een jongen die leergierig is en zich dondersgoed realiseert dat hij nog een hoop moet leren en zich niet als n haantje moet gaan gedragen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:15 schreef eight het volgende:
[..]
Dat weet je nu al? Juist bij Ajax spelen dit soort problemen erg vaak.
Die zal ik zeker niet onderschotten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderschot de kwaliteiten van Fred Rutten niet hoor. Ik heb nog nooit een man gezien met zoveel kwijlvermogen. Ongekend.
Zuivere penalty en ik heb de wedstrijd niet eens gezien, kun je na gaan hoe slecht je ziet!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:17 schreef inZanity het volgende:
Dat er nog mensen zijn die durven te beweren dat het een schwalbe isWas gewoon een penalty, duidelijker kan bijna niet.
Een verschrikkelijke persoonlijkheid?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef Nober het volgende:
Maar goed, Adriaanse is ervaren en heeft gewoon iets net als Verbeek dat heeft.
Klopt, de bal is ook rond naar het schijnt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:18 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met het commentaar van Ronald eens, het had beide kanten opgekund.
Maar vaak wel resultaat, die Verbeek weliswaar niet zozeer met prijzen maar hij doet het wel goed telkens weer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Een verschrikkelijke persoonlijkheid?
Ik vind hem tot nu toe zeer sympathiek en relaxed overkomen sinds z'n comeback in Nederlandquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Een verschrikkelijke persoonlijkheid?
Het zou raar zijn als Cootje nu al overspannen was he, zo vroeg in het seizoen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu toe zeer sympathiek en relaxed overkomen sinds z'n comeback in Nederland
Kijk, we zouden beide coach kunnen wordenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, de bal is ook rond naar het schijnt.
Nu die verloren heeft wel ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef Gwunnik het volgende:
De Boer ziet het ook echt als n oefenpot
wacht maar af, een vos verleerd zijn streken niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu toe zeer sympathiek en relaxed overkomen sinds z'n comeback in Nederland
quote:
Zwaktebod, Adriaanse sprak ook alof het een oefenpot was...quote:
Adriaanse zei dit vooraf en achterafquote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:29 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zwaktebod, Adriaanse sprak ook alof het een oefenpot was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |