nee geen pijn. Had ik wel verwacht, zeker in mijn bovenbenen (nog even 50 squats de man doen als je dood bent is niet fijn) maar het valt allemaal mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kotsen moest ik ook niet, maar de eerste keer ging ik wel outIs daarna nog een paar keer geprobeerd, maar dan door chokes en niet van uitputting
[..]
Dat gevoel ken ikEn vandaag natuurlijk overal pijn?
Me 2, en als iemand een livefeed kan opsnorren voor de rest dan blijf ik rustig wakker tot het eindquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nice. Dat ga ik wel live kijken denk ik
Wie kijkt het nog meer live?
Is goed, zal voor 23:45 uur hier mijn picks neerzettenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Dan maar even hier posten om achteraf wel je gelijk te halen
fb only...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:55 schreef Fenomeno het volgende:
Komen de prelims ook op youtube of alleen op fb?
H-Bomb predict mee.quote:Dan Henderson
I'm on vacation this week and won't be able to post tonight during the fights, but I wanted to say hello and let you know that I'll catch up next show. I'm going with Rashad, Vitor, Hallman & Brown--not sure who else is fighting. BTW, Clinch Gear is doing a pick 'em contest for each fight. Who do you like tonight?
Vet, flying cartwheel!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:59 schreef Yi-Long het volgende:
Was deze al gepost? Chinese vechter tegen een japans kampioentje ofzo, maar zit wel een hele toffe beweging in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door slashdotter3 op 07-08-2011 00:44:31 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef Fyodor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |