quote:Op zondag 31 juli 2011 20:14 schreef StefanP het volgende:
Laat me raden, jij bent nog maar kort MMA fan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon niet beter zijn gisteravond
Echte fans lachen Marloes Coenen (Met een C ja!) en Fedor niet uit en geven ze het respect wat ze verdienen.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ik vond het ook achterlijk dus ik heb er niet goed op gelet maar volgens mij was de vraag:quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:56 schreef Paxlie het volgende:
Nog een puntje van kritiek op het event trouwens. Welke mongool had die poll bedacht?
En dan ook nog eens bij opening van het event melden dat het echt een geweldige poll is![]()
.
Ik ga bij die vbookie dik op Gustaffson @ 2+, staat bij de reguliere bookies niet hoger dan 1.5xquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:24 schreef Jajong het volgende:
Aids event. Ik ga even mijn picks voor de komende 3 UFC events maken, aangezien ik 3 weken weg ben/
Dikke value bij Gustaffson en Evans wel jongeh, jammer dat we daar niet met echt geld kunnen spelenquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:26 schreef Fenomeno het volgende:
die edit knop en quote knop zijn veel te verwarrend
Hmmmh ok. Ken die dude niet. Zat hij niet in Lesnars Team Deathcluth ofzo?quote:
Drie keer raden wie er in seizoen 4 zitquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hmmmh ok. Ken die dude niet. Zat hij niet in Lesnars Team Deathcluth ofzo?
Ik ben overigens bijna klaar met seizoen 3 van TUF dus volgende week maar met seizoen 4 beginnen!
Top! Beste seizoen tot nu toe!quote:En seizoen 5 komt steeds dichterbij...!Heb er zin in!
Fedor is allang voorbij de 10 miljoen dollar aan prijzengeld/salaris als ik het zo inschat. Voor de knaken hoeft hij het iig niet meer te doen.quote:Russian news outlets like Pravda reported that Bodog paid Fedor $2 million for the Lindland fight, while Randy also claimed that Bodog had offered him $3 million to face Fedor there as well, but which Randy turned down - and according to Monte Cox, who was working with Fedor/M-1 at the time, the Japanese paid $1.5 million for Fedor to face Choi.
Vergeet niet alle kosten die hij heeft gemaakt he. Prijzengeld is niet netto winst....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.sherdog.net/fo(...)-newer-fans-1759049/
[..]
Fedor is allang voorbij de 10 miljoen dollar aan prijzengeld/salaris als ik het zo inschat. Voor de knaken hoeft hij het iig niet meer te doen.
Inderdaad als knieen op de grond mochten had Woodley een paar knieen op zijn harses gekregen. Dat de regels zo zijn vooruit maar waar ik mij nog het meest aan stoor is tuig (ja ik noem het tuig) dat dan met een hand op de grond vecht om die knie te voorkomen. Sorry maar dat is geen vechter. De regels en kooi zijn gemaakt voor de worstelaar. Je kan ontzettend actief zijn, vooruit vechten maar zolang je een takedown tegen krijgt en een paar vuisten gegooid worden in guard moet je heel wat doen wil je winnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:30 schreef Omega het volgende:
Jammer van Dailey, het is hier al meer gezegd, maar de regels helpen vechters als Woodley. Aan de andere kant, die regels zijn er nu eenmaal, moet Dailey maar iets tegen doen tijdens de gevechten. Maar vooral ronde 2 gebeurde er helemaal niets voor 3 minuten, met uitzondering toen Dailey op wilde staan, voor de rest helemaal niets.
Ik vind het een regel van niets. Je mag vaak genoeg tegen het achterhoofd slaan, je krijgt er een vermaning voor en je mag door maar oh wee als je met een knie iemand's harses aan tikt.Oh dan is het direct het gevecht stoppen. Consequent zijn ze niet.quote:Henderson vs Fedor, erg lastig. In eerste instantie dacht ik, terecht (ik was ook voor Henderson). Maar in de herhaling zie je toch duidelijk dat de klappen na die eerste uppercut, tegen het achterhoofd waren, en dat terwijl Fedor niet heel veel bewoog op dat moment (draaide niet zijn hoofd terwijl Henderson sloeg). Ook daar zijn de regels duidelijk (in strikeforce ook, toch?) en heb ik dus een dubbel gevoel over die beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |