Je bedoelt [ img = 100 ] [ /img ] ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:30 schreef Paxlie het volgende:
ik ga toch eens uitzoeken hoe je maten kan meegeven aan de plaatjes, gaat een hoop scrollen schelen
Als iemand een livefeed heeft dan blijf ik vannacht wel wakkerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:15 schreef THEFXR het volgende:
kijken er nog mensen live vannacht?
[ afbeelding ]
quote:RT @CMPunk: I got Hendo.
hoi Geoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nu hopelijk geweldig afsluiten met Hendo vs Fedor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Main event time!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft doen ze hem nog een keer over!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 06:22 schreef Mata_Leao het volgende:
Maar toch, Coenen - Tates was ook wel saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Main event time!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door slashdotter3 op 31-07-2011 15:33:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Had die op Sherdog gezien ja, zo grappig.
Maar goed, moeten altijd een excuus hebben heh.
Everybody loves a champion.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:16 schreef Fokski het volgende:
/off-topic
Moet wel zeggen dat ik Miesha Tate toch een behoorlijk mooie dame vind. Ze is mij eerder nooit zo op gevallen, het staat mij bij dat ik er zelfs wat lelijks vond hebben. Oh well.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:09 schreef slashdotter3 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 18:05 schreef Fenomeno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon niet beter zijn gisteravond
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:45 schreef Paxlie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:45 schreef Paxlie het volgende:
Klopt.. Vooral die nutteloze comments richting Shamrock: What would you do..?! word ik zo moe van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 21:27 schreef Fokski het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Fedor Dance:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
duhhhh.......quote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef Paxlie het volgende:
Op unibet kan ik inzetten op 2 januari.
Anderson Silva vs GSP
quote:Op maandag 1 augustus 2011 00:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
duhhhh.......
[Centraal] MMA Topic #64 Taking Toronto
Misschien was die training wel om zijn verdediging bij te houden? Fedor vecht altijd hetzelfde.. flink zwaaien met zijn armen en amper zijn dekking hoog houden. In de eerste ronde was het gevecht amper 2 minuten bezig en zijn linker oog begon alweer op te zwellen. ( net zoals tegen SIlva die om die reden juist gestopt werd)quote:Op maandag 1 augustus 2011 01:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom heeft Fedor z'n tijd gespendeerd in NL? Die standup training die hij hier heeft gehad had hij helemaal niet nodig.
gister was spoilerdag wat mij betreft. Sport begint te populair te worden omdat twee dagen vol te houdenquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:27 schreef Dacide het volgende:
Zo, het was me het weekendje wel weer.
Moet ik me nog aan de spoilers houden? Volgens mij heeft iedereen hier het event wel gezien, niet?
quote:Op zondag 31 juli 2011 20:14 schreef StefanP het volgende:
Laat me raden, jij bent nog maar kort MMA fan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon niet beter zijn gisteravond
Echte fans lachen Marloes Coenen (Met een C ja!) en Fedor niet uit en geven ze het respect wat ze verdienen.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Ik vond het ook achterlijk dus ik heb er niet goed op gelet maar volgens mij was de vraag:quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:56 schreef Paxlie het volgende:
Nog een puntje van kritiek op het event trouwens. Welke mongool had die poll bedacht?
En dan ook nog eens bij opening van het event melden dat het echt een geweldige poll is![]()
.
Ik ga bij die vbookie dik op Gustaffson @ 2+, staat bij de reguliere bookies niet hoger dan 1.5xquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:24 schreef Jajong het volgende:
Aids event. Ik ga even mijn picks voor de komende 3 UFC events maken, aangezien ik 3 weken weg ben/
Dikke value bij Gustaffson en Evans wel jongeh, jammer dat we daar niet met echt geld kunnen spelenquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:26 schreef Fenomeno het volgende:
die edit knop en quote knop zijn veel te verwarrend
Hmmmh ok. Ken die dude niet. Zat hij niet in Lesnars Team Deathcluth ofzo?quote:
Drie keer raden wie er in seizoen 4 zitquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hmmmh ok. Ken die dude niet. Zat hij niet in Lesnars Team Deathcluth ofzo?
Ik ben overigens bijna klaar met seizoen 3 van TUF dus volgende week maar met seizoen 4 beginnen!
Top! Beste seizoen tot nu toe!quote:En seizoen 5 komt steeds dichterbij...!Heb er zin in!
Fedor is allang voorbij de 10 miljoen dollar aan prijzengeld/salaris als ik het zo inschat. Voor de knaken hoeft hij het iig niet meer te doen.quote:Russian news outlets like Pravda reported that Bodog paid Fedor $2 million for the Lindland fight, while Randy also claimed that Bodog had offered him $3 million to face Fedor there as well, but which Randy turned down - and according to Monte Cox, who was working with Fedor/M-1 at the time, the Japanese paid $1.5 million for Fedor to face Choi.
Vergeet niet alle kosten die hij heeft gemaakt he. Prijzengeld is niet netto winst....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:21 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.sherdog.net/fo(...)-newer-fans-1759049/
[..]
Fedor is allang voorbij de 10 miljoen dollar aan prijzengeld/salaris als ik het zo inschat. Voor de knaken hoeft hij het iig niet meer te doen.
Inderdaad als knieen op de grond mochten had Woodley een paar knieen op zijn harses gekregen. Dat de regels zo zijn vooruit maar waar ik mij nog het meest aan stoor is tuig (ja ik noem het tuig) dat dan met een hand op de grond vecht om die knie te voorkomen. Sorry maar dat is geen vechter. De regels en kooi zijn gemaakt voor de worstelaar. Je kan ontzettend actief zijn, vooruit vechten maar zolang je een takedown tegen krijgt en een paar vuisten gegooid worden in guard moet je heel wat doen wil je winnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:30 schreef Omega het volgende:
Jammer van Dailey, het is hier al meer gezegd, maar de regels helpen vechters als Woodley. Aan de andere kant, die regels zijn er nu eenmaal, moet Dailey maar iets tegen doen tijdens de gevechten. Maar vooral ronde 2 gebeurde er helemaal niets voor 3 minuten, met uitzondering toen Dailey op wilde staan, voor de rest helemaal niets.
Ik vind het een regel van niets. Je mag vaak genoeg tegen het achterhoofd slaan, je krijgt er een vermaning voor en je mag door maar oh wee als je met een knie iemand's harses aan tikt.Oh dan is het direct het gevecht stoppen. Consequent zijn ze niet.quote:Henderson vs Fedor, erg lastig. In eerste instantie dacht ik, terecht (ik was ook voor Henderson). Maar in de herhaling zie je toch duidelijk dat de klappen na die eerste uppercut, tegen het achterhoofd waren, en dat terwijl Fedor niet heel veel bewoog op dat moment (draaide niet zijn hoofd terwijl Henderson sloeg). Ook daar zijn de regels duidelijk (in strikeforce ook, toch?) en heb ik dus een dubbel gevoel over die beslissing.
En maar vingertjes wijzenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Aleksander Emelianenko Blames Fedor’s Losses On His Coaches, Sergei Kharitonov Fires Back
Sow! Dat zijn geen vrienden
“I know that for the present moment Alex doesn’t have neither house nor home. He has spend everything on drink. He doesn’t have a flat, doesn’t have a car. And the only way to make some money for him is to give a scandalous interview and to attract some attention to his person,” he said.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Aleksander Emelianenko Blames Fedor’s Losses On His Coaches, Sergei Kharitonov Fires Back
Sow! Dat zijn geen vrienden
Goed idee! Laten we haar ass uitknippen en die onder het kopje SF Womens Champion plakken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef THEFXR het volgende:
is het niet leuk om ook de womens champs in de startpost op te nemen?
[ afbeelding ]
Dan mag ie wel flink aan zijn engels gaan oefenen als ie zijn catchy Nike commercial speech gaat houden!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:44 schreef Fyodor het volgende:
Goed nieuws, Nike is een sponsor van Anderson Silva geworden! Type dit op m'n smartphone, dus kan de bron niet plakken hier. Staat op mmapayout.com.
Zeker goed nieuws idd, dit is een indicatie dat MMA weer een stapje richting mainstream gaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:44 schreef Fyodor het volgende:
Goed nieuws, Nike is een sponsor van Anderson Silva geworden! Type dit op m'n smartphone, dus kan de bron niet plakken hier. Staat op mmapayout.com.
twitter:martijndej twitterde op woensdag 03-08-2011 om 15:03:25I am very dissapointed to let you know that @MarloesCoenen @JohnEinemo and ValentijnOvereem have been cut from @Strikeforce @ufc..... reageer retweet
Gezeik met Golden Glory dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:26 schreef Paxlie het volgende:
twitter:martijndej twitterde op woensdag 03-08-2011 om 15:03:25I am very dissapointed to let you know that @MarloesCoenen @JohnEinemo and ValentijnOvereem have been cut from @Strikeforce @ufc..... reageer retweet
Idd, kwestie van tijd. Zuffa is sowieso al niet blij dat hij tussen zijn GP partijen door andere dingen doet of wil doen ((kick)boksen,worstelen etc).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dan wordt het wachten tot Kharitonov gecut wordt.
Wat vreemd... Zou het misschien komen omdat Zuffa's toelatings eisen voor het deelnemen van de UFC eisen dat je een camp in the US moet joinen ofzo?quote:
Enquote:Rumor on the UG was Sergei was closing to being cut as well, but they will keep him in the tourney, they may cut him win/lose after the tourney.
The reason is supposedly because Golden Glory is throwing a fight and used AO and Sergei as main card fighters even though AO pulled out from the sept fight. This is Zuffa upset about it and are cutting most GG fighters except Sergei solely because he already signed the contract for his next fight and isn't going to pull out. If he loses to Barnett expect him cut, if he wins the tourney he may stay but its no guarantee.
Enquote:The main they wanted was the kind of deal M-1 has with Fedor, where both fighter and promotion/manager gets a flat fee. So if Coenen got, let's say $40,000 to fight, Golden Glory wanted to get paid $250,000. Or something along those lines. And they may have wanted co-promotion as well, though nothing about that was mentioned to me.
Undquote:Didn't Zuffa cut all AKA fighters a few years ago because they weren't agreeing to sign over their licensing rights for free/nominal fee? From comments Overeem has made in the past it wouldn't surprise me if Golden Glory has the same views.
Andquote:I mean him being unable to fight in September (for the tourney he's been very supportive of) and then booking a fight elsewhere in October? WTF?
Enquote:There's been a rumor that they are going to cut Sergei prior to any of these cuttings. They said if he appears in the golden glory match he has scheduled he'll be fired and removed from the tournament with Werdum taking his place.
quote:he was told Sept, he asked for more money, they must have said no and then he said well I cant fight cause of my toe.
quote:Former UFC and current Strikeforce fighter Keith Jardine is dropping to middleweight, and he has one name on his mind for a debut fight at 185 - former Strikeforce middleweight champion Cung Le. Le has been campaigning for a fight in the UFC, but Jardine wants to duke it out in a Strikeforce cage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |