Tuurlijk johquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh, mijn pc deed raar en gaf die van mij aan. excuseer
Open je topic voortaan via 'open nieuw deel', dan voorkom je dit soort dingen. Degene wie de lapo maakt is irrelevant.quote:
Waarom? Ajax speelt goed en heeft pech dat ze de kansen niet benutten en Twente een penal mee krijgt.quote:
dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open je topic voortaan via 'open nieuw deel', dan voorkom je dit soort dingen. Degene wie de lapo maakt is irrelevant.
Dan kunnen er toch nog steeds dubbele topics ontstaan tenzij het een reeks is?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open je topic voortaan via 'open nieuw deel', dan voorkom je dit soort dingen. Degene wie de lapo maakt is irrelevant.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan kunnen er toch nog steeds dubbele topics ontstaan tenzij het een reeks is?
QFTquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom? Ajax speelt goed en heeft pech dat ze de kansen niet benutten en Twente een penal mee krijgt.
Geen pech, Theo Janssen wilde nog iets terug doen voor Twente.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom? Ajax speelt goed en heeft pech dat ze de kansen niet benutten en Twente een penal mee krijgt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shit, Als ik het oude topic wegklik dan is de fout weer hersteld. sorry.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef danos het volgende:
Ik zie teveel zwervende spelers bij ajax, weinig strakke lijnen, dus nee niet goed
Ooit wel eens over nagedacht dat dat onderdeel van de tactiek kan zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef danos het volgende:
Ik zie teveel zwervende spelers bij ajax, weinig strakke lijnen, dus nee niet goed
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shit, Als ik het oude topic wegklik dan is de fout weer hersteld. sorry.
Ajax creert veel goede kansen. Twente minder. Als je op de stand zou fappen was het Cootjaans scorebordjournalistiekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is het wat? Alleen laatste 10 minuten gezien, viel tegen...
Saai. Twente onmachtig, Ajax aanvallend ruk, weinig beleving.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is het wat? Alleen laatste 10 minuten gezien, viel tegen...
Sommigen noemen het de bitterballenschaal. omdat Verhoeven denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Saai. Twente onmachtig, Ajax aanvallend ruk, weinig beleving.
Een echte fruitschaal-wedstrijd dus.
Dit dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Saai. Twente onmachtig, Ajax aanvallend ruk, weinig beleving.
Een echte fruitschaal-wedstrijd dus.
Eriksen was dichtbij hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sja, Twente houdt het achterin mooi dicht, vanaf daar amar zien wat er nog komt.
1-0
Dat kan natuurlijk maar dan nog is het teveel individuen en geen team zeker in verdedigend opzicht. mja als we 2-0 voor hadden gestaan had je mij niet horen klagen :p.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit wel eens over nagedacht dat dat onderdeel van de tactiek kan zijn?
Messi heeft kwaliteiten die ook Berghuis bezit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:56 schreef Merkie het volgende:
Ruiz is weer helemaal fit hoor ik. Waarom speelt 'ie dan niet vanaf het begin mee?
Das al jaren zo bij Ajaxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:56 schreef danos het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk maar dan nog is het teveel individuen en geen team zeker in verdedigend opzicht. mja als we 2-0 voor hadden gestaan had je mij niet horen klagen :p.
Harry Piekema bracht me op die ideeenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:58 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Vandaar dat je te laat was met het openen van het nieuwe topic
Bazenreclame is dat ja.quote:
Jaaa euuuuuuh maar euuuuuuuuh wel euuuuuuhhh irritaant ueuuuuuuuhquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:01 schreef Paul het volgende:
Altijd leuk om Frank en Ronald te horen praten
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jaaa euuuuuuh maar euuuuuuuuh wel euuuuuuhhh irritaant ueuuuuuuuh
Ik vind Ola best leuk voetballen af en toequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zie ook veel liever Ruiz bij Twente dan Egola John
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:04 schreef Caland het volgende:
We moeten zulke spelers koesteren, al is het geen Nederlander. Kutracist die De Boer, tfoe.
Ik was nomsel halen, over wie had ie 't?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
het viel mij ook al op. Achterlijke uitspraak
alsof niet-Nederlanders zich niet thuis kunnen voelen op de Nederlandse velden.
Ruizquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was nomsel halen, over wie had ie 't?
Geld van Stekelenburg is gelijk doorgestuurd.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:05 schreef Einthovuh het volgende:
Ajax moet weer geholpen worden door de KNJB?
Ja toen Berghuis al op de grond lag.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Als hij nu hier rood heeft, mag hij dan in de eerste competitie wedstrijd niet spelen?
Hij werd wel degelijk geraakt trouwens
Dat dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk had Boilesen geel/rood verdiend![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja toen Berghuis al op de grond lag.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
Hij ging liggen voordat hij werd geraakt. [ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
Hij ging liggen voordat hij werd geraakt. [ afbeelding ]
Leuke avatar!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Belachelijk.. Onrecht voor Twente..
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef TwenteFC het volgende:
Nou Gefeliciteerd Ajacieden, voelt lekker hé zo'n overwinning op Twente?
Die chauvinistische lutser en nsb-er oldenburgerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef Gwunnik het volgende:
Wie is de commentator vanavond eigenlijk?
We staan nog 1-0 achter man, wat lul je.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hij raakt de bal niet eens. Rood is zwaar gestraft
Dank... en kan het niet beter verwoorden!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die chauvinistische lutser en nsb-er oldenburger
Neuh boeit me werkelijk geen flikker. Ik had liever een leuke wedstrijd 11 tegen 11 gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef TwenteFC het volgende:
Dit dus.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:08 schreef Mama_Mia het volgende:
Kaart voor Berghuis sloeg nergens op, klaar
Kap eens met die NSB verwijzingen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die chauvinistische lutser en nsb-er oldenburger
Thilo is ook veel te makkelijk om grapjes over te makenquote:
vd Wiel ook, maar dan een voor beginnersquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Elia ok, maar Neymar? die heeft een hanenkam achtig iets..
1 meer scoren dan de tegenstanderquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
1e helft was het scorebordjournalistiek. wat zou Co voor de 2e helft bedacht hebben?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:07 schreef TwenteFC het volgende:
Smerige leger de heilser heel die Oldenburgerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kap eens met die NSB verwijzingen.
Hij raakt Berghuis gewoon hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef Wilskracht het volgende:
Boilsen mist bal.
Berghuis ziet het en gaat alvast liggen.
Dat is dus geel voor Berghuis.
El Hamdaoui is gewoon beterquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef Shreyas het volgende:
Sighthorsson schiet nooit eens een keer.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
Hij valt niet omdat ie geraakt wordt, laten we het daarop houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Hater.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:12 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Het Ajax matsen werpt zijn vruchten nu al af.. gaat rap!
Ik zou een bril kopenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef Wilskracht het volgende:
Boilsen mist bal.
Berghuis ziet het en gaat alvast liggen.
Dat is dus geel voor Berghuis.
Schoot hij m erin?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:13 schreef troje het volgende:
Jezus, hoe kan je als scheids de wedstrijd beinvloeden
nee de calimero,s die opkijken tegen onze grootsheidquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajaxhaters zijn weer uit hun holletje gekropen
Dat is juist het leukstequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Niks in hun ogen. Gewoon penalty.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik word zo moe van die mensen die gaan lopen huilen omdat een beslissing in hun ogen onterecht is en dat puur daardoor de wedstrijd wordt verloren.
Man het is pas de 56e minuut.
Ja dit dus. Er gebeurt iets discutabels en alle koppen staan ineens dezelfde kant op. Als dit aan de andere kant was gebeurt met Suarez, vorig seizoen, dan waren de reactie precies andersom.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach boeiend... zolang ze diep van binnen maar beseffen dat ze aan het trollen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
en tegen adoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Toby maakte ook een mooie van afstand tegen Feyenoord anno Januari
Wat als het Sulejmani was, en aan de andere kant?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Had nu 2-0 moeten staan maar door een mongool staat het nu(nog) 1-1
Weten we inmiddels welquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Klopt, door die tukker die de schwalbe maakte.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
Ja, maar om dan gelijk te gaan zeiken over KNJB en dat de wedstrijd gespeeld is, gelul.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks in hun ogen. Gewoon penalty.
Mag het dan rood worden ?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:14 schreef GGMM het volgende:
Herhaling gezien, was duidelijk een schwalbe.
Die heb ik al op.quote:
quote:
Hij valt inderdaad niet door het contact met Boilesen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:15 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Die heb ik al op.
Net herhaling gekeken Berghuis valt eerst en daarna is er contact.
Dat is dus een schwalbe
Berghuis is wel een mongool ja, gaan vallen terwijl je al geel hebt, de tering zeg wat een domme gozert.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:15 schreef TwenteFC het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Berghuis is wel een mongool ja, gaan vallen terwijl je al geel hebt, de tering zeg wat een gomme gozert.
Alleen direct rood is een schorsing.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar mijn vraag, mag hij dan de eerste competitiewedstrijd niet mee doen? Of hoe zit dat met rode kaarten in de JC schaal wedstrijd?
Kaart zal wel geseponeerd worden en daarna netjes in de doofpot bij ons aller KNVBquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar mijn vraag, mag hij dan de eerste competitiewedstrijd niet mee doen? Of hoe zit dat met rode kaarten in de JC schaal wedstrijd?
direct rood is voor competitie sjakkaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:16 schreef Mama_Mia het volgende:
Ze gaan niet voetballen omdat ze tot de top van de intellectualiteit behoren neequote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Berghuis is wel een mongool ja, gaan vallen terwijl je al geel hebt, de tering zeg wat een domme gozert.
Oh ja hij had niet direct rood, maar als je wel direct rood hebt telt dat door naar de competitie?quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:17 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Kaart zal wel geseponeerd worden en daarna netjes in de doofpot bij ons aller KNVB
Een terechte kaaart wordt niet geseponeerdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:17 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Kaart zal wel geseponeerd worden en daarna netjes in de doofpot bij ons aller KNVB
Kijk je voor het eerst voetbal ofzo?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh ja hij had niet direct rood, maar als je wel direct rood hebt telt dat door naar de competitie?
Ik ben Ajacied en verdedig Berghuisquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk hier, de ajaxfans tegen de haters. Het is maar een fruitschaaltje. Maak je allemaal niet zo druk
Nilis is wel een baas, maar daar gaat het hier niet om.quote:
Ik bedoel dat niemand in dit topic objectief is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nilis is wel een baas, maar daar gaat het hier niet om.
Die gast die op de 3J's lijkt das zn pa jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
Wie was die man die je in beeld zag na de rode kaart? Vader van Berghuis?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die na de herhaling nog steeds beweren dat het geen schwalbe was
Nee zijn oma na de geslachtsoperatie.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
Hee, nog een kakkerlakje ook!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:20 schreef inZanity het volgende:
Ajax zal een keer niet geholpen worden..
Zag het ook ja, maar boeiend, laat ze lekker klagen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die na de herhaling nog steeds beweren dat het geen schwalbe was
Superleuk!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zijn oma na de geslachtsoperatie.
In voetbaltaal heet dat gewoon een seizoenskaart. Maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ja hoor. Ik ben inderdaad een vrouw. Met een jaarkaart van Twente.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zijn oma na de geslachtsoperatie.
Jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Oh ja hij had niet direct rood, maar als je wel direct rood hebt telt dat door naar de competitie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |