Tuurlijk johquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh, mijn pc deed raar en gaf die van mij aan. excuseer
Open je topic voortaan via 'open nieuw deel', dan voorkom je dit soort dingen. Degene wie de lapo maakt is irrelevant.quote:
Waarom? Ajax speelt goed en heeft pech dat ze de kansen niet benutten en Twente een penal mee krijgt.quote:
dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open je topic voortaan via 'open nieuw deel', dan voorkom je dit soort dingen. Degene wie de lapo maakt is irrelevant.
Dan kunnen er toch nog steeds dubbele topics ontstaan tenzij het een reeks is?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open je topic voortaan via 'open nieuw deel', dan voorkom je dit soort dingen. Degene wie de lapo maakt is irrelevant.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dan kunnen er toch nog steeds dubbele topics ontstaan tenzij het een reeks is?
QFTquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom? Ajax speelt goed en heeft pech dat ze de kansen niet benutten en Twente een penal mee krijgt.
Geen pech, Theo Janssen wilde nog iets terug doen voor Twente.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom? Ajax speelt goed en heeft pech dat ze de kansen niet benutten en Twente een penal mee krijgt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shit, Als ik het oude topic wegklik dan is de fout weer hersteld. sorry.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef danos het volgende:
Ik zie teveel zwervende spelers bij ajax, weinig strakke lijnen, dus nee niet goed
Ooit wel eens over nagedacht dat dat onderdeel van de tactiek kan zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef danos het volgende:
Ik zie teveel zwervende spelers bij ajax, weinig strakke lijnen, dus nee niet goed
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shit, Als ik het oude topic wegklik dan is de fout weer hersteld. sorry.
Ajax creert veel goede kansen. Twente minder. Als je op de stand zou fappen was het Cootjaans scorebordjournalistiekquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is het wat? Alleen laatste 10 minuten gezien, viel tegen...
Saai. Twente onmachtig, Ajax aanvallend ruk, weinig beleving.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is het wat? Alleen laatste 10 minuten gezien, viel tegen...
Sommigen noemen het de bitterballenschaal. omdat Verhoeven denk ikquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Saai. Twente onmachtig, Ajax aanvallend ruk, weinig beleving.
Een echte fruitschaal-wedstrijd dus.
Dit dusquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Saai. Twente onmachtig, Ajax aanvallend ruk, weinig beleving.
Een echte fruitschaal-wedstrijd dus.
Eriksen was dichtbij hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sja, Twente houdt het achterin mooi dicht, vanaf daar amar zien wat er nog komt.
1-0
Dat kan natuurlijk maar dan nog is het teveel individuen en geen team zeker in verdedigend opzicht. mja als we 2-0 voor hadden gestaan had je mij niet horen klagen :p.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooit wel eens over nagedacht dat dat onderdeel van de tactiek kan zijn?
Messi heeft kwaliteiten die ook Berghuis bezit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:56 schreef Merkie het volgende:
Ruiz is weer helemaal fit hoor ik. Waarom speelt 'ie dan niet vanaf het begin mee?
Das al jaren zo bij Ajaxquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:56 schreef danos het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk maar dan nog is het teveel individuen en geen team zeker in verdedigend opzicht. mja als we 2-0 voor hadden gestaan had je mij niet horen klagen :p.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |