Herkenbaar dit.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:18 schreef Karammel het volgende:
In mijn directe omgeving merk ik dat de Marokkaanse meiden zich enorm afsluiten van de rest van de groep. Tijdens college of practica praten ze uitsluitend met andere Marokkaanse meiden of jongens. Daar waar de Marokkaanse jongens meer 'openheid' uitstralen waardoor je daar af en toe nog een praatje mee kan maken. En met uitgaan kom ik niet bepaald veel Marokkaanse meiden tegen.
tuurlijk mag jij hier je mening postenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:17 schreef SpecialK het volgende:
Ik ben wel een Nederlandsche heer van tussen de 24 en 27. Maar ik heb mij vandaag (vanwege het weekend) niet geschoren. Mag ik hier nog mijn mening posten?
Zit je in de mix met een mocrochick, TS?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:25 schreef violetta het volgende:
[..]
in dat geval wordt het vervolgd dmv een pm
wat bedoel jij hiermee.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Zit je in de mix met een mocrochick, TS?
Fijn! En ik heb mij bovendien speciaal voor dit topic geschoren en gekamd!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:26 schreef violetta het volgende:
[..]
tuurlijk mag jij hier je mening posten
motiveer.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Fijn! En ik heb mij bovendien speciaal voor dit topic geschoren en gekamd!
Ik zie heel soms wel eens Marokkaans/Turks meisje waarvan ik denk. Daar zou ik het op kunnen. Maar dat is minder frequent dan bij een hoop andere bevolkingsgroepen.
Een aandeel van die Marokkaanse chicks zijn van die gigantische orken waar iets mis is gegaan met de schildklier lijkt wel.quote:
De Marokkaanse meisjes die ik ken zijn best knap hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Een aandeel van die Marokkaanse chicks zijn van die gigantische orken waar iets mis is gegaan met de schildklier lijkt wel.
Een ander aandeel heeft gewoon niet bijster mooie ogen en als je dan een hoofddoekje draagt en niks anders toont dan geeft mij dat weinig vertrouwen in de rest.
Bovendien zegt mijn rationele kant mij altijd dat deze mensen op ideologisch vlak niks met mij gemeen hebben.
Ik begrijp jou punt wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:10 schreef Frag_adder het volgende:
Marokaanse meisjes vind ik niet echt een manier om een uiterlijk te beschrijvenook daar zijn veel gradaties in. Ik vind getint vaak heel erg mooi, en daar vallen ook vrouwen uit marokko onder.
Het is alleen ontzettend moeilijk om als Nederlandse man een Marrokaanse vrouw te benaderen en andersom gok ik dat hetzelfde geld in verband met cultuur, druk uit de familie etc. hoe zie je dat dan TS?
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:41 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
De Marokkaanse meisjes die ik ken zijn best knap hoor.
In de Randstad zijn de Marokkaanse meisjes wat progressiever, tenminste, dat gevoel heb ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:22 schreef rozecroc het volgende:
Zitten hele mooie meisjes tussen. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ken wel mannen die wel wat hebben geprobeerd met marokkaanse meisjes en daar kwam dan altijd het item familie op een negatieve manier om de hoek kijken. Daardoor ben ik toch wat bevooroordeeld en iets terughoudender in mijn benadering naar marokkaanse meisjes toe.
Goed om te horen, dan moet ik toch eens mijn kans wagen. Mijn studie zit samen met de faculteit geneeskunde en daar merk ik nog wel dat de marokkaanse meisjes vrij teruggetrokken zijn en vooral elkaar opzoeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
In de Randstad zijn de Marokkaanse meisjes wat progressiever, tenminste, dat gevoel heb ik.
Ik heb geen ervaring buiten de Randstad, maar de Marokkaanse meisjes die ik ken zijn allen enorm teruggetrokken. Je zou het bijna ongezond noemen hoe ze zichzelf afsluiten van de rest. En van een aantal Marokkaanse jongens weet ik dat hun ouders ze bijzonder weinig ruimte geven als het gaat om relaties met Nederlanders. Dat zal bij meisjes alleen maar erger zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
In de Randstad zijn de Marokkaanse meisjes wat progressiever, tenminste, dat gevoel heb ik.
vergis je niet hoor! marokkaanse jongens hebben het echt niet moeilijk wat betreft een relatie met een nederlandse.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:40 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring buiten de Randstad, maar de Marokkaanse meisjes die ik ken zijn allen enorm teruggetrokken. Je zou het bijna ongezond noemen hoe ze zichzelf afsluiten van de rest. En van een aantal Marokkaanse jongens weet ik dat hun ouders ze bijzonder weinig ruimte geven als het gaat om relaties met Nederlanders. Dat zal bij meisjes alleen maar erger zijn.
Mijn ervaring is anders. Het gebeurt wel, maar het wordt angstvallig stilgehouden voor hun ouders. Wellicht dat er een enorm verschil is in hoe tolerant Marokkaanse ouders zijn en heb ik enkel ervaring met de wat conservatieve hoek.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:54 schreef violetta het volgende:
[..]
vergis je niet hoor! marokkaanse jongens hebben het echt niet moeilijk wat betreft een relatie met een nederlandse.
ik denk inderdaad dat jij net het ene hoekje hebt gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:57 schreef Karammel het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Het gebeurt wel, maar het wordt angstvallig stilgehouden voor hun ouders. Wellicht dat er een enorm verschil is in hoe tolerant Marokkaanse ouders zijn en heb ik enkel ervaring met de wat conservatieve hoek.
Tja, het ligt er maar net aan hoe hun ouders zijn. Zo ken ik veel Turksen die alléén maar met elkaar optrekken, maar ik ken er ook een paar die helemaal verkaasd zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:40 schreef Karammel het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring buiten de Randstad, maar de Marokkaanse meisjes die ik ken zijn allen enorm teruggetrokken. Je zou het bijna ongezond noemen hoe ze zichzelf afsluiten van de rest. En van een aantal Marokkaanse jongens weet ik dat hun ouders ze bijzonder weinig ruimte geven als het gaat om relaties met Nederlanders. Dat zal bij meisjes alleen maar erger zijn.
Meestal merk je het wel als je met ze praat. Zijn ze een beetje in voor geflirt, dan is het meestal geen probleem.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:45 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Goed om te horen, dan moet ik toch eens mijn kans wagen. Mijn studie zit samen met de faculteit geneeskunde en daar merk ik nog wel dat de marokkaanse meisjes vrij teruggetrokken zijn en vooral elkaar opzoeken.
quote:Op zondag 31 juli 2011 00:28 schreef igottagun het volgende:
geen idee hoe een marokkaans meisje eruit ziet eigenlijk... , ik neem aan de standaard moslima gekleed in zwart?
Dat en ik gok 23/24...quote:Op zondag 31 juli 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
TS jij bent Marokkaans neem ik aan?
jepquote:Op zondag 31 juli 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
TS jij bent Marokkaans neem ik aan?
niet alle.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:28 schreef igottagun het volgende:
geen idee hoe een marokkaans meisje eruit ziet eigenlijk... , ik neem aan de standaard moslima gekleed in zwart?
nee dat ben ik niet....quote:Op zondag 31 juli 2011 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het gokken, ik denk dat je 23/24 jaar bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |